Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou het overgeven is nu echt begonnen hoor als ik op sta moet ik nu standaard overgeven en werk ook de hele dag met eten dus dat werkt ook niet mee

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Je hebt gelijk nog 6 dagen 😊👍🏻 Ik kan langzamerhand mn buik niet meer verborgen houden op mn werk voor alle ouders. Heb besloten nog tot de echo voorzichtig te doen, beetje wijde kleren, en daarna lekker aan te trekken wat ik wil en als iemand dan wat zegt zegt ik gewoon ja klopt!! 😍

Haha zo'n buik heb ik nu ook. Als mensen het vragen zeg ik ook ja.

Judy moest vanmorgen ook bijna spugen

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Haha zo'n buik heb ik nu ook. Als mensen het vragen zeg ik ook ja.Judy moest vanmorgen ook bijna spugen Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
leuk die buikjes al zo vroeg he!oog erg joh die misselijkheid maar schijnt goed teken te zijn
Geplaatst
leuk die buikjes al zo vroeg he!oog erg joh die misselijkheid maar schijnt goed teken te zijn

Oh meis, wat naar! Ik hoef gelukkig (nog?) niet te spugen. Pfff. Ja, heel leuk die buikjes. Ook trots op. Hihi. Op vakantie kan ik wat meer over mn buik aaien en veel jurkjes aan. Nu al zin in!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Ik nu ook elke ochtend misselijk en de hele dag door moet elk anderhalfuur iets eten dan gaat t wel. En eten voor ik opsta helpt ook. Mn vriend maakt dan een beschuitje en die eet ik op in bed. 👍🏻😄 Gelukkig niet gespuugd hoop dat dat gedeelte wegblijft. Ik kan echt niet wachten op volgende week woensdag 😊 Hoe was je echo judy?? Heb je een foto? 😍

Geplaatst
Ik ben nu 19 weken maar ook nooit zeker hoor. Ben nu ook doodziek, griep en meteen bang dat dat effect zal hebben op ons meisje. Pff volgende week weer echo, daarna ben ik altijd wel wat geruster. Ik denk toch dat dat 9 maanden zal blijven.

Ze zeggen dat als je griep of verkouden bent het wel goed is voor de kleine bouwt hij of zij weer stand van op. Daar hoef je echt geen zorgen over te maken dat zit helemaal snor

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ze zeggen dat als je griep of verkouden bent het wel goed is voor de kleine bouwt hij of zij weer stand van op. Daar hoef je echt geen zorgen over te maken dat zit helemaal snorVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pff ik hoop. Wil gewoon alles aandoen dat het goed blijft gaan. Zal altijd wel een beetje schrik hebben. Gelukkig gaat het nu een stuk beter, alleen nog wat op krachten komen. Morgen weer proberen te werken.Echt leuk die buikjes! Ik kan helaas geen foto maken van mijn buik omdat mijn camera stuk is :(. Maar die is zeker ook aanwezig. Heerlijk vind ik dat om jurkjes te dragen nu.
Geplaatst
Ik nu ook elke ochtend misselijk en de hele dag door moet elk anderhalfuur iets eten dan gaat t wel. En eten voor ik opsta helpt ook. Mn vriend maakt dan een beschuitje en die eet ik op in bed. 👍🏻😄 Gelukkig niet gespuugd hoop dat dat gedeelte wegblijft. Ik kan echt niet wachten op volgende week woensdag 😊 Hoe was je echo judy?? Heb je een foto? 😍
oog ga ik dat eens proberen dat spugen is nou niet bepaald een feestje . ik heb pas om half vijf de echo .ik houd jullie op de hoogte :)
Geplaatst
Oh meis, wat naar! Ik hoef gelukkig (nog?) niet te spugen. Pfff. Ja, heel leuk die buikjes. Ook trots op. Hihi. Op vakantie kan ik wat meer over mn buik aaien en veel jurkjes aan. Nu al zin in! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
lekker van genieten!!
Geplaatst
oog ga ik dat eens proberen dat spugen is nou niet bepaald een feestje . ik heb pas om half vijf de echo .ik houd jullie op de hoogte :)

Pfff duurt lang, hihi! Duim voor je meis. Ben je zenuwachtig?

Geplaatst
Pfff duurt lang, hihi! Duim voor je meis. Ben je zenuwachtig?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
ja best wel ..hoop zo dat het hartje klopt en alles er goed uitziet
Geplaatst
jaaa!!het hartje klopt !en alles ziet er goed uit !mag over twee weekjes nog keertje komen en daarna naar de verloskundige
Geplaatst
jaaa!!het hartje klopt !en alles ziet er goed uit !mag over twee weekjes nog keertje komen en daarna naar de verloskundige

Wat fijn!! Gefeliciteerd!

Zo blij voor je! En fijn dat je over 2 weken weer mag.

Geplaatst
Jeeeejjj!!! Gefeliciteerd lieverd ben blij voor je. Ging t hartje snel 😍 Weet je hoeveel per minuut? Super dat je alweer over twee weken nog een keer mag. Ik zie 5,3 cm staan wat is dat? Niet al t kindje toch? Las dat hij/zij met 7 weken pas 2 cm is.
Geplaatst
Jeeeejjj!!! Gefeliciteerd lieverd ben blij voor je. Ging t hartje snel 😍 Weet je hoeveel per minuut? Super dat je alweer over twee weken nog een keer mag. Ik zie 5,3 cm staan wat is dat? Niet al t kindje toch? Las dat hij/zij met 7 weken pas 2 cm is.
dankjewel heel erg blij ze heeft niet gezegd hoe hard het klopte ze zei alleen ik zie ook al een mooie sterke hartslag .ik denk dat de vruchtzak 5 cm is of het vruchtwater .ze heeft alles opgemeten igg en alles wat goed op maat en tijd.ze zei wil je nog een keer over twee weekjes ? of over vier weken weer ? ik gelijk jaaa over twee weekjes graag !haha
Geplaatst
Wat fijn!! Gefeliciteerd! Zo blij voor je! En fijn dat je over 2 weken weer mag. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
ja kun je het ff goed in de gaten houden .ben blij dat ze zo betrokken zijn bij mij ziekenhuis ze weten ook echt wie ik ben en zijn heel lief en vragen altijd hoe het gaat . helemaal naar mijn bbz belde ze me zelfs op o.n re vragen hoe het met me ging ook geestelijk enzo .
Geplaatst

Top Judy!! En lekker over twee weekjes weer spieken geniet ervan!! Altijd fijn als de eerste echo is geweest en hartje klopt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
🎉🎉🎉🎉 zooo goed en fijn nieuws 😁 Nou dat komt helemaal goed joh over 2 weekjes terug dan ben je tege 8 a 9 weken Gefeliciteerd heej Tis altijd een spannend moment of t hartje klopt Geniet ervan lieverd❤️😘
Geplaatst
dankjewel heel erg blij ze heeft niet gezegd hoe hard het klopte ze zei alleen ik zie ook al een mooie sterke hartslag .ik denk dat de vruchtzak 5 cm is of het vruchtwater .ze heeft alles opgemeten igg en alles wat goed op maat en tijd.ze zei wil je nog een keer over twee weekjes ? of over vier weken weer ? ik gelijk jaaa over twee weekjes graag !haha
O ja dat zal t wel zijn! Spannend allemaal 😍 Fijn dat je over twee weken weer mag 😊 Omdat ik nu wat later een echo krijg hoop ik de volgende keer ook wat eerder te mogen hihi 🙈!
Geplaatst
O ja dat zal t wel zijn! Spannend allemaal 😍 Fijn dat je over twee weken weer mag 😊 Omdat ik nu wat later een echo krijg hoop ik de volgende keer ook wat eerder te mogen hihi 🙈!
hoop het ook voor je meis aan de andere kant als je pad met 12 weken weer mag heb je wel gelijk een hele mooie echo met compleet mensje te zien .
Geplaatst
hoop het ook voor je meis aan de andere kant als je pad met 12 weken weer mag heb je wel gelijk een hele mooie echo met compleet mensje te zien .
Ja dat is waar maar vindt t ook niet erg om €35,- te betalen voor een pretecho 😊 Elke drie weken ofzo haha 🙈
Geplaatst
Ja dat is waar maar vindt t ook niet erg om €35,- te betalen voor een pretecho 😊 Elke drie weken ofzo haha 🙈
hahaha .. weet je wat jij denk ik leuk vind een angelsound.ken je dat ? daar kun je thuis de hartslag van je kindje mee horen .
Geplaatst
hahaha .. weet je wat jij denk ik leuk vind een angelsound.ken je dat ? daar kun je thuis de hartslag van je kindje mee horen .
Hahaha nou die heb ik al twee weken in huis 🙈🙈🙈 probeer elke keer even te zoeken maar is nog veel te vroeg hihi. Kan pas met tien of twaalf weken iets horen met de angelsound. Maar kan niet wachten!!! 😍😍😍 goed ingeschat mop haha!
Geplaatst
Hahaha nou die heb ik al twee weken in huis 🙈🙈🙈 probeer elke keer even te zoeken maar is nog veel te vroeg hihi. Kan pas met tien of twaalf weken iets horen met de angelsound. Maar kan niet wachten!!! 😍😍😍 goed ingeschat mop haha!
haha ja had eigenlijk ook niet anders verwacht haha .pas je wel een beetje op dat je het niet te vaak doet ? de gyn vertelde dat je het niet te vaak mocht doen ivm de stralingen .ik heb zojuist me eerste afspraak bij deverloskundige gemaakt .word teruggebeld voor een intake. ook afspraak bij moeders voor moeders volgende week woensdag .vandaag een dag waarbij ik niet zo misselijk ben .ben ik ook gelijk weer bang haha het is ook allemaal wat.
Geplaatst
haha ja had eigenlijk ook niet anders verwacht haha .pas je wel een beetje op dat je het niet te vaak doet ? de gyn vertelde dat je het niet te vaak mocht doen ivm de stralingen .ik heb zojuist me eerste afspraak bij deverloskundige gemaakt .word teruggebeld voor een intake. ook afspraak bij moeders voor moeders volgende week woensdag .vandaag een dag waarbij ik niet zo misselijk ben .ben ik ook gelijk weer bang haha het is ook allemaal wat.
Ja heb het nu alweer een week niet gedaan ofzo want je hoort toch niks. Ik wacht wel tot week 10 ofzo. Spannend je eerste afspraak bij de verloskundige. Is dat in het ziekenhuis of gewoon een verloskundige praktijk in je buurt? Bij mij zit er een aan t einde van mn straat ongeveer dus wil graag daarheen als t kan over een paar weken. Blijf je niet tot 12 weken onder behandeling in t ziekenhuis? Ik heb expres nog niet gebeld of iets omdat ik niet echt weet vanaf wanneer ik dat moet doen en mag.Ik ben sinds vandaag heel duizelig en licht in mn hoofd. Ook nog steeds misselijk. Moet elk anderhalfuur iets eten anders ga ik niet echt lekker zeg maar. Vannacht had ik heeeel veel buikpijn wist niet wat me overkwam, zweten en opvliegers. Moest opeens naar de wc en had diarree. Maar heb aantal dagen last gehad van harde ontlasting dus moest eruit denk ik. Wow raakte beetje in paniek dacht wat is dit! Maar goed.. nu gaat f wel weer een beetje alleen duizelig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden