Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wow dat is niet zo duur inderdaad. Ga het er nog eens met hem over hebben. Maar hij is soms eigenwijs. Hopelijk krijg ik hem overtuigd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Weet niet of Oss bij je in de buurt is, daar is het vanaf 14 weken en 35 euro!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Heerlijk even samen weg. Aanrader

Ben wel veel met de zwangerschap bezig. Nog 8 nachtjes en dan hebben we de echo. Kan niet wachten! Pfff!

Zijn jullie al getrouwd of geregistreerd partners? Ik twijfel enorm wat we nu moeten doen. Ik wil graag dezelfde achternaam als de rest van het gezin. Maar om nou overhaast nog een bruiloft te regelen...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Nog lekker aan het genieten in Spanje? Hier ook heerlijk!!

Merk jij ook dat je sneller verkleurd? Zit veel onder de parasol met factor 30 op mijn hele lijf en 50 hals en gezicht en toch verkleur ik! Spannend bijna je echo.

ik heb 29 juni een echo met geslachts bepaling 🤗

Geplaatst
Weet niet of Oss bij je in de buurt is, daar is het vanaf 14 weken en 35 euro!

Oss is wel in de buurt. Zal eens kijken. Betaal ik het gewoon zelf

Geplaatst
Nog lekker aan het genieten in Spanje? Hier ook heerlijk!!

Merk jij ook dat je sneller verkleurd? Zit veel onder de parasol met factor 30 op mijn hele lijf en 50 hals en gezicht en toch verkleur ik! Spannend bijna je echo.

ik heb 29 juni een echo met geslachts bepaling 🤗

Grappig! Wel lekker ook toch?

Ik merk wel dat ik het in de zon heel snel veel te warm vind, dus zit ook in de schaduw. Voor 14 uur zie je ons zeker niet op een strand of bij een zwembad. Ik ben ook niet zo'n eefje-wentelteefje ;) En ik verkleur sowieso wel snel. Echt sneller niet nee. Ik heb ook best wat moedervlekken, dus ik ben voorzichtig met de zon.

Geplaatst

Ik verkleur sowieso niet zo snel. Ik ben rossig met sproeten. Ben ook geen vriendjes met de zon dus zit er niet zoveel in. Mag een wonder zijn mag ik verkleuren

Geplaatst

Heeft een van jullie weleens wat bruinige afscheiding? (Sorry voor de details)? Geen sex gehad oid. Maar net bij het plassen wel bruinige afscheiding... ik maak me ineens heel erg zorgen! Nee nog niet rood. Wel beetje duizelig en ziekig vandaag. Het zal toch niet...?

Geplaatst

Ooh schrikken zeg ! Het hoeft niks te betekenen. Het kan ook wat oud bloed zijn.

De vk zei tegen mij dat bloedverlies niet hoort maar wel heel vaak voor komt.het kan een gevoelige baarmodermond zijn of een geknapt adertje ook gebeurt dit wel eens rond de tijd dat je je normaal je maandstonden hebt .

Ik zou alleen toch even kijken om daar even een echo te laten maken dan ben je igg even gerustgesteld.

Zolang het niet doorzet zal het wel mee vallen denk k.

Geplaatst
Ooh schrikken zeg ! Het hoeft niks te betekenen. Het kan ook wat oud bloed zijn.

De vk zei tegen mij dat bloedverlies niet hoort maar wel heel vaak voor komt.het kan een gevoelige baarmodermond zijn of een geknapt adertje ook gebeurt dit wel eens rond de tijd dat je je normaal je maandstonden hebt .

Ik zou alleen toch even kijken om daar even een echo te laten maken dan ben je igg even gerustgesteld.

Zolang het niet doorzet zal het wel mee vallen denk k.

Blijft spannend dus. Als het morgen nog zo is bel ik het zh of ik vrijdag toch direct uit schiphol langs kan komen. We zitten nog in spanje nu. En als er geen paniek is hier nu naar een zh waar ik de taal niet fantastisch spreek... Ook weer zo wat. Pffff. Bleugh!!

Geplaatst
Blijft spannend dus. Als het morgen nog zo is bel ik het zh of ik vrijdag toch direct uit schiphol langs kan komen. We zitten nog in spanje nu. En als er geen paniek is hier nu naar een zh waar ik de taal niet fantastisch spreek... Ook weer zo wat. Pffff. Bleugh!!

Zelf niet gehad maar schijnt vaker voor te komen!

Zitten er niet veel prive klinieken bij je in de buurt? Kan je zo terecht en spreken ze gewoon Engels hoor.

Ben je gerust gesteld en kan je nog lekker verder genieten!

Geplaatst

@ Johanna schrikken zeg! Dat os niet fijn zeker niet op vakantie.. hoe gaat t nu met je is t al weggetrokken? 💋 Dikke kus!🌺🌺🌺. @ Wilhelmina ik houd normaal heel erg van de zon ik zat altijd van 10.00 tot 18.00 op t strand te bakken 🙈 Maar nu ik zwanger ben vindt ik t allemaal veel te warm en ik wordt ook licht in mn hoofd dus zit lekker onder parasol steeds. Op vakantie ga ik dat ook gewoon doen. Wil ook geen zwangerschapsmasker krijgen 😋. Ik gebruik gewoon zelfbruiner voor me witte benen nu ik niet zo kan kleuren door de zon 😊 Werkt top!

Geplaatst
Zelf niet gehad maar schijnt vaker voor te komen!

Zitten er niet veel prive klinieken bij je in de buurt? Kan je zo terecht en spreken ze gewoon Engels hoor.

Ben je gerust gesteld en kan je nog lekker verder genieten!

Ja. Ik heb er een gevonden hier. Als het morgen nog zo is, maak ik daar een afspraak. Pfff. Vorige vakantie verbrijzelde ik mn knie en nu dit.. Nooit meer op vakantie in die eerste weken. Pfff

Geplaatst
Ja. Ik heb er een gevonden hier. Als het morgen nog zo is, maak ik daar een afspraak. Pfff. Vorige vakantie verbrijzelde ik mn knie en nu dit.. Nooit meer op vakantie in die eerste weken. PfffVerstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Zou ik zeker even doen! Gewoon om je gerust te stellen zo kun je ook niet genieten van je vakantie! Hoop dat t al is weggetrokken? Of zie je nog steeds wat op je papier? Hoeveel weken ben je nu 7 ?
Geplaatst
Zou ik zeker even doen! Gewoon om je gerust te stellen zo kun je ook niet genieten van je vakantie! Hoop dat t al is weggetrokken? Of zie je nog steeds wat op je papier? Hoeveel weken ben je nu 7 ?

7+3, ik durf nog niet te kijken. Ik heb wel wat krampen. Maar niet heel heftig. Morgen even kijken. En dan effe het zh bellen, of ik niet toch vrijdagmiddag mag ipv di. en mss een kliniek hier ja. Pfff.

Geplaatst
7+3, ik durf nog niet te kijken. Ik heb wel wat krampen. Maar niet heel heftig. Morgen even kijken. En dan effe het zh bellen, of ik niet toch vrijdagmiddag mag ipv di. en mss een kliniek hier ja. Pfff.Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Voel je nog wel alles? Pijnlijke borsten, misselijk? Waar voel je nu voornamelijk krampen?
Geplaatst
Voel je nog wel alles? Pijnlijke borsten, misselijk? Waar voel je nu voornamelijk krampen?

Mijn borsten is af en aan, maar zijn ook gevoelig bij mn menstruatie. Ben vandaag lichter in mn hoofd. Nog steeds misselijk en goed reukvermogen. Besloten ons nu niet te druk te maken. Morgen bellen naar zh en kliniek hier en dan gaan we het zien.

Geplaatst

Lijkt me verstandig even het hoofd koel proberen te houden en ook als je geen zwangerschapsverschijnselen meer hebt wil niks zegen elk lichaam reageerd andrs op de hormonen dus dat kan ook ineens over zijn bij een week of 7 .morgen even bekijken en bij meer bloed ff aan de bel trekken of hevige buikkrampen.

Liefs

Geplaatst
Lijkt me verstandig even het hoofd koel proberen te houden en ook als je geen zwangerschapsverschijnselen meer hebt wil niks zegen elk lichaam reageerd andrs op de hormonen dus dat kan ook ineens over zijn bij een week of 7 .morgen even bekijken en bij meer bloed ff aan de bel trekken of hevige buikkrampen.

Liefs

Dankjewel! We wachten het af. En het broekloeren is weer begonnen morgenochtend maar even bellen en overleggen. Wat gebeurt, gebeurt. Kunnen we toch niets aan veranderen. Maar we hopen wel heel erg dat het blijft zitten en gezond is en blijft

Geplaatst
7+3, ik durf nog niet te kijken. Ik heb wel wat krampen. Maar niet heel heftig. Morgen even kijken. En dan effe het zh bellen, of ik niet toch vrijdagmiddag mag ipv di. en mss een kliniek hier ja. Pfff.Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik heb dat ook gehad en bij mij was het gewoon wat oud bloed, merkte het ook alleen als ik naar de wc ging met afvegen. Ik heb toen gewoon afgewacht, maar als je het echt niet vertrouwd moet je gewoon bellen.
Geplaatst
Johanna ik heb er geen ervaring mee. Maar inderdaad hoor koel houden. Komt goed 🍀

Hoor moet hoofd zijn

Geplaatst
Mijn borsten is af en aan, maar zijn ook gevoelig bij mn menstruatie. Ben vandaag lichter in mn hoofd. Nog steeds misselijk en goed reukvermogen. Besloten ons nu niet te druk te maken. Morgen bellen naar zh en kliniek hier en dan gaan we het zien. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Nou dat klinkt voor zo ver allemaal oké. Inderdaad rustig blijven en je kan er niks aan veranderen. Hoop dat t wegblijft en dat je morgen geen ziekenhuis hoeft te bellen. Nog een beetje genieten van je vakantie 😘
Geplaatst

Vandaag weer veel misselijk geweest. Ik probeer helemaal geen cafeïne meer te drinken, omdat dit niet goed is voor de foetus. Maar het helpt wel goed tegen misselijkheid. Nu lees ik veel tegenstrijdige dingen over dat je tot 100 Mg cafeïne per dag mag drinken en in een glas cola zit 30 Mg. Dus dan zou je 3 glazen max mogen drinken. Anderen zeggen weer dat je niks mag drinken van cola en koffie. Hebben jullie nog iets wat jullie goed helpt met misselijk zijn?

Geplaatst

Vanille vla word aanbevolen bij misselijkheid

Ook gember word aangeraden. Maar weet niet of dat mag als je zwanger bent. Heb het zelf nooit geprobeerd.

Geplaatst
Vanille vla word aanbevolen bij misselijkheidOok gember word aangeraden. Maar weet niet of dat mag als je zwanger bent. Heb het zelf nooit geprobeerd.Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Ja ik heb gister gemberthee gemaakt met honing en citroen , vond t vies en hielp niet echt.. 😞 Eigenlijk alleen als k ga slapen 🤣Drink nu dus af en toe een beetje cola.. en pepermunt had ik gelezen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden