Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Vooral of ik niet teveel vocht meer heb in buik, omdat ik dicht tegen overstimulatie aan zat en 18 follikels zijn geprikt. En er twee blijven zitten. Was te pijnlijk en onhandig om die ook te pakken. Mijn gewicht blijft nu stabiel en ik drink meer dan 2 liter per dag. Dus ik zie het vooral als extra voorzichtigheid. Alleen maar fijn dat ze zorgvuldig zijn. Ik wil graag veilig en gezond zwanger worden en blijven.

Ik verwacht zelf dat het ok zal zijn en morgenmiddag voor de tp mag gaan

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Oh ok, in dat geval kan een extra controle natuurlijk geen kwaad! Fijn dat ze dat doen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

poekie top zeg een blastocyste. en wie weet nog wat mooie cryo's zou wel heel fijn zijn !

ik zit ook op het wachtbankje wachtdag 4 net als sas.

@sas ik heb ook sinds gisterenavond menstruatiepijn in mijn onderbuik met soms wat felleren pijnen .

het kan twee kanten op . de keer dat ik zwanger was had ik dit ook maar de menstruatie kan er ook gewoon aankomen

natuurlijk .vrijdag is mijn nod. heb wel ook wat pijnlijke borsten maar weet niet of dat nog kan komen van de pregnyl het was 250 eenheden . weet iemand hoelang dat iniet je lijf blijft ?

ik heb deze op koningsdag gespoten dus nu 11 dagen geleden .

@Johanna Finkers crossed dat hij door mag gaan een verse terugplaatsing is wel fijn:)

en wel frustrerend dat je nu niet weet hoeveel bevruchtingen er zijn .

pino wat naar dat je je zo voelt hopelijk knapt het snel op .

Geplaatst

@ judy ik denk dat de pregnyl wel uit ons lijf is. Ik heb ook Koningsdag moeten spuiten. En ik moet zeggen nu al menstruatiekramp terwijl mn nod pas zaterdag is.. is wel heel vroeg of niet? Ook had ik niet eerder pijn aan mn borsten volgensmij (ook niet na pregnyl) en t begint wel ietsje gevoeliger te worden. Voor de rest zelfde symptomen als jou!! Hoop t zo!! Ben ook erg emotioneel vandaag kan om alles janken... 😔

Oohhh wordt steeds spannender 🤞🏻🍼🙏

Geplaatst
@ judy ik denk dat de pregnyl wel uit ons lijf is. Ik heb ook Koningsdag moeten spuiten. En ik moet zeggen nu al menstruatiekramp terwijl mn nod pas zaterdag is.. is wel heel vroeg of niet? Ook had ik niet eerder pijn aan mn borsten volgensmij (ook niet na pregnyl) en t begint wel ietsje gevoeliger te worden. Voor de rest zelfde symptomen als jou!! Hoop t zo!! Ben ook erg emotioneel vandaag kan om alles janken... 😔Oohhh wordt steeds spannender 🤞🏻🍼🙏
het blijft toch lastig he maar de mestruatie krampen kunnen natuurlijk ook een reactie van je lijf zijn als hsf vruchtje word afgestoten dat hopen we natuurlijk niet . maaral die pijntjes kunnen zoveel betekenen. zit ook nog heel erg in dubio wanneer ik ga testen de vorige keer heb ik 6 dagen na de tp positief getest . dus 2 dagen voor nod .toen had ik alleen geen pregnyl dus wil wel zeker weten dat doe uit me lijf is .wanneer ga jij testen?
Geplaatst
het blijft toch lastig he maar de mestruatie krampen kunnen natuurlijk ook een reactie van je lijf zijn als hsf vruchtje word afgestoten dat hopen we natuurlijk niet . maaral die pijntjes kunnen zoveel betekenen. zit ook nog heel erg in dubio wanneer ik ga testen de vorige keer heb ik 6 dagen na de tp positief getest . dus 2 dagen voor nod .toen had ik alleen geen pregnyl dus wil wel zeker weten dat doe uit me lijf is .wanneer ga jij testen?
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik netjes ga afwachten. Vorige keer dag 9 ongesteld geworden, dat is zaterdag. Als ik die dag goed doorkom en dag 10 ook dan ga ik dag 11 testen. Volgende week maandag. En dinsdag mag ik bloed prikken in het ziekenhuis. Misschien beetje bijgeloof dat ik het niet op mezelf afroep ofzo maar netjes ga wachten, en ik verspil geen testen. 😊🙏 vorige keer was ik heel down toen ik te vroeg had getest.. Wat ik trouwens ook heb (heel gek) zijn plopjes of luchtbelletjes die uit mn vagina komen heel af en toe. Lijkt dan net alsof ik wat voel lopen maar dat is niet zo gelukkig. Het blijf allemaal onzeker en spannend.. hoop t zo 🍀🍀🍀
Geplaatst

Ik las in de bijsluiter van de pregnyl dat je tot 10 dagen na de spuit nog een valse positieve zwangerschapstest kan krijgen. Als jullie die op koningsdag hebben gezet dan ben je nu 11 dagen verder dus zal die inmiddels wel uit je lijf zijn.

Grappig dat jullie hetzelfde voelen. Ik hoop dat het voor jullie betekent dat jullie gewoon lekker zwanger zijn :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Dankje poekie 😊🙏 hoop t ook! Moet glimlachen als je dat zegt hihihi. Heb trouwens sinds vandaag dat ik na het eten misselijk wordt. Alsof mn eten heel hoog zit, zo'n prop in mn maag... 🤞🏻Net na een kopje soep als avondeten weer. Hopelijk betekent het iets positiefs!!

Geplaatst
Ik las in de bijsluiter van de pregnyl dat je tot 10 dagen na de spuit nog een valse positieve zwangerschapstest kan krijgen. Als jullie die op koningsdag hebben gezet dan ben je nu 11 dagen verder dus zal die inmiddels wel uit je lijf zijn.Grappig dat jullie hetzelfde voelen. Ik hoop dat het voor jullie betekent dat jullie gewoon lekker zwanger zijn :-)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Goeie avond allemaal Wat een leuke positieve berichten lees ik allemaal 🤗@ Johanna82 mooi aantal lieverd 18 eicellen Top hoor Nu hopen dat je tp morgen doorgaan en dat t een blijvertje is 🙌🏾 @ Poekie wat fijn dat je je terugplaatsing hebt gehad en nu hopEn dat het lekker ingesteld. Komt helemaalgoed😘@ sas25 Spannend schat 16 mei bloedprikken Ik lees dat je je zelf goed voel dus da gaat wel de goeie kant op !!! 💪🏾 Dat geld natuurlijk ook voor jouw@ Juddy1990 succes allemaal !!! Een heerlijk wachtbankje is het druk en spannend allemaal ik duim dat iedereen die binnenkort een test mag wagen op een dikke vette streep !! Of een plus of anders Met koeieletters zwanger 😃 Wat de pregnyl betreft ik testte altijd Omo wit na 11 dagen pregnylspuit dus dat klopt wel of komt overeen met bijsluiter Fijne avond allemaal ladies en succes 😘😘😘😘
Geplaatst
Goeie avond allemaal Wat een leuke positieve berichten lees ik allemaal 🤗@ Johanna82 mooi aantal lieverd 18 eicellen Top hoor Nu hopen dat je tp morgen doorgaan en dat t een blijvertje is 🙌🏾 @ Poekie wat fijn dat je je terugplaatsing hebt gehad en nu hopEn dat het lekker ingesteld. Komt helemaalgoed😘@ sas25 Spannend schat 16 mei bloedprikken Ik lees dat je je zelf goed voel dus da gaat wel de goeie kant op !!! 💪🏾 Dat geld natuurlijk ook voor jouw@ Juddy1990 succes allemaal !!! Een heerlijk wachtbankje is het druk en spannend allemaal ik duim dat iedereen die binnenkort een test mag wagen op een dikke vette streep !! Of een plus of anders Met koeieletters zwanger 😃 Wat de pregnyl betreft ik testte altijd Omo wit na 11 dagen pregnylspuit dus dat klopt wel of komt overeen met bijsluiter Fijne avond allemaal ladies en succes 😘😘😘😘

Dankjewel! Hoe is het met jou?

Geplaatst
Dankje poekie 😊🙏 hoop t ook! Moet glimlachen als je dat zegt hihihi. Heb trouwens sinds vandaag dat ik na het eten misselijk wordt. Alsof mn eten heel hoog zit, zo'n prop in mn maag... 🤞🏻Net na een kopje soep als avondeten weer. Hopelijk betekent het iets positiefs!!
Ahhw hoop t zoo sas 25 spannend lieverd Zoek lekker veel afleiding voor de resterende wachtdagen. Komt helemaal goed Klinkt hoopvol en positief wat je allemaal voelt 🙏🏾😊. En probeer niet allll te vroeg te testen Lekker volhouden 💪🏾 Ik weet dat het moeilijk is want dat heb ik ook 😂 Maar als je het kan. Gewoon doen. 😘
Geplaatst

@ Johanna82 Ben nu nog aan t wachten oo Mn menstruatie zal tegen 20 mei zijn dan bellen voor een echo in te plannen.Trouwens ik dacht dat je altijd bij een verse tp nogmaals te horen krijgt hoeveel eicellen er verkregen waren bij de punctie en daarachter gelijk hoeveel van die eicellen er tor een embryo zijn uitgegroeid en dat krijg je weer binnen 2 weken per brief opgestuurd want ze gaan dan ook kijken hoeveel van die embryoos er dan ook goed genoeg zijn voor t invriezen Dus als t goed is zou je t morgenmiddag te horen krijgen bij je tp schat Teminste zo gaat het altijd bij mij Maar bij cryo krijg je enkel te horen hoeveel er nog over is bij tp

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben nu 8dagen Progynova aan het slikken ter voorbereiding op de cryo tp volgende week..,

en van alle meds die ik heb gebruikt is Progynovan echt een horor voor mij :(..

ik word daar zooo misselijk van de hele dag en mn maag doet continu pijn.

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb al een zwakke maag en hoop dat dit snel weer normaal word want ik heb zo ook geen eetlust..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ahhw hoop t zoo sas 25 spannend lieverd Zoek lekker veel afleiding voor de resterende wachtdagen. Komt helemaal goed Klinkt hoopvol en positief wat je allemaal voelt 🙏🏾😊. En probeer niet allll te vroeg te testen Lekker volhouden 💪🏾 Ik weet dat het moeilijk is want dat heb ik ook 😂 Maar als je het kan. Gewoon doen. 😘
Dankjewel wordt ik heel blij van als je dat zegt, en ik hoop echt dat je gelijk hebt mop😊🙏 ben je in afwachting van een cryo terugplaatsing? Hoeveel heb je er nog? Liefs🌸
Geplaatst

@ yamila wat ontzettend vervelend meid!! Ik heb er geen ervaring mee krijg cryo's in mn eigen cyclus. Is progynova voor een goede ei stimulering of dient het ergens anders voor? Hoop dat je je gauw beter voelt. Moet je het slikken/spuiten tot je cryo tp? Sterkte 😘

Geplaatst
Hoi meiden, ik ben nu 8dagen Progynova aan het slikken ter voorbereiding op de cryo tp volgende week..,en van alle meds die ik heb gebruikt is Progynovan echt een horor voor mij :(..ik word daar zooo misselijk van de hele dag en mn maag doet continu pijn.Iemand hier ervaring mee?Ik heb al een zwakke maag en hoop dat dit snel weer normaal word want ik heb zo ook geen eetlust..Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Hey Yamilla helaas heb ik daar geen ervaring mee, wat vervelend dat je door prognova zo beroerd biel meid Misschien kan je je arta hierover inlichten en wellicht kunnen zij kijken of je misschien in de toekomst iets anders kan krijgen ?? Weet niet eens of het überhaupt kan hoor Ik wens je veel beterschap ❤️
Geplaatst
Dankjewel wordt ik heel blij van als je dat zegt, en ik hoop echt dat je gelijk hebt mop😊🙏 ben je in afwachting van een cryo terugplaatsing? Hoeveel heb je er nog? Liefs🌸
Hey sas ja in afwachting Ik heb er nu nog 6 over maar hoop dat ik er maar 1 tje hoeft te gebruiken maar daaar hebben we t in een ander wachtbankje over hahaha Waarschijnlijk wachtbankje juni hoop tege dietijd dat jullie allemaal zwanger zijn !! En dat ik later kan aanschuiven in het nieuwe topic ZWANGER 🙏🏾😂
Geplaatst
Hoi meiden, ik ben nu 8dagen Progynova aan het slikken ter voorbereiding op de cryo tp volgende week..,

en van alle meds die ik heb gebruikt is Progynovan echt een horor voor mij :(..

ik word daar zooo misselijk van de hele dag en mn maag doet continu pijn.

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb al een zwakke maag en hoop dat dit snel weer normaal word want ik heb zo ook geen eetlust..

Wat vervelend! Gemberthee helpt tegen misselijkheid en kamille kalmeert je mag. Verder zou ik ook met je arts bellen. Ik had vorige week hetzelfde van gonal f. Heel veel sterkte meis! Probeer toch gewoon wat te eten en drinken, vaak zakt de misselijkheid daar ook van. In ieder geval een kopje bouillon en beschuitjes. Hoop dat je je snel beter voelt!

Geplaatst

@yamila helaas hier ook . ik wad er zo ziek van dat ik niks binnen hield zelfs geen water . binnen een week 6 kilo afgevallen en bij na alleen in het zh doorgebracht echo's bloedonderzoeken opgenomen geweest en toen bleken de enorme buikpijn en braken van de prognova te komen gelijk gekapt ermee en nu in een normale cyclus zonder medicatie voor mij never meer prognova .

wat een rommel .dus ik zou zeggen luister goed naar je lijf eb als het egt te heftig word stoppen in overleg . want je gezondheid gaat voor .

Geplaatst

Dank je wel lieve meiden, ik heb met de arts hierover gesproken, en mag nu ik nog geen tp heb gekregen wel maagbeschermers gebruiken maar na de tp dus niet meer..dus heeft het geen zin als het niet goed voor je is..

Ik denk dat ik idd kamille en gember thee ga proberen met honing idd.. bouillon etc

Hopelijk helpt me dit wel tot de finish..

Xxxx

Geplaatst

ik hoop het ook voor je yamila houd er wel rekening mee dat als je zwanger worden deze ronde je de prognova nog 6 weken door moet slikken . wellicht kunnen ze je een alternatief geven als het echt ondraaglijk word moet je ook niet hebben

Geplaatst
@yamila helaas hier ook . ik wad er zo ziek van dat ik niks binnen hield zelfs geen water . binnen een week 6 kilo afgevallen en bij na alleen in het zh doorgebracht echo's bloedonderzoeken opgenomen geweest en toen bleken de enorme buikpijn en braken van de prognova te komen gelijk gekapt ermee en nu in een normale cyclus zonder medicatie voor mij never meer prognova .

wat een rommel .dus ik zou zeggen luister goed naar je lijf eb als het egt te heftig word stoppen in overleg . want je gezondheid gaat voor .

Oh jij ook al..

Ja niet iedereen heeft hier last van vandaar..

Het is echt een rotgevoel waar je je beroerd voelt en nergens zin in hebt..

Wow heftig 6kg afgevallen

Ik wist in het begin niet dat het om die miezerige kleine progynova komt, dacht meer aan voedselvergiftiging ofzo.

Ja ik ga zeker naar mn lichaam luisteren en hopelijk vind ik hier snel een oplossing voor xxxx

Geplaatst
Hey sas ja in afwachting Ik heb er nu nog 6 over maar hoop dat ik er maar 1 tje hoeft te gebruiken maar daaar hebben we t in een ander wachtbankje over hahaha Waarschijnlijk wachtbankje juni hoop tege dietijd dat jullie allemaal zwanger zijn !! En dat ik later kan aanschuiven in het nieuwe topic ZWANGER 

Kijk miranda, dan lopen wij gelijk.. ik verwacht ook met menstruatie rond de 20e. En dan bellen voor een echo. Ook wij hebben er nog 6 in de diepvries liggen :-).

Ik ga dan daarna graag met je mee naar de topic zwanger😃

@yamila, geen ervaring mee. Maar idd zorg goed voir jezelf!!

@jahanna succes dadelijk, hopelijk mag het doorgaan 🍀

Geplaatst

Ik hoop ook in mei nog bij zwanger aan te sluiten :)

Vandaag eerst voor controle geweest. Er is nog wel wat vocht in mn buik, maar binnen de marges. Op naar het vu dus! Dan horen we hopelijk ook hoeveel eitjes bevrucht zijn. Dit is dan zo'n echo waar ik naar uitkijk

Ik moet wel 2 liter water blijven drinken en zodra ik weer dezelfde symptomen krijg meteen bellen. Maar we mogen nu veilig door. Zo fijn!

Geplaatst
Ik hoop ook in mei nog bij zwanger aan te sluiten :)

Vandaag eerst voor controle geweest. Er is nog wel wat vocht in mn buik, maar binnen de marges. Op naar het vu dus! Dan horen we hopelijk ook hoeveel eitjes bevrucht zijn. Dit is dan zo'n echo waar ik naar uitkijk

Ik moet wel 2 liter water blijven drinken en zodra ik weer dezelfde symptomen krijg meteen bellen. Maar we mogen nu veilig door. Zo fijn!

Kijk das mooi nieuws!!! Fijn zeg!!! Morgen dan dus de tp? Succes 🍀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden