Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nou beste mensen....:-( verdrietigggg modusIk ben nog steeds niet ongesteld en wel krampen elke keer en een ongesteldheidsgevoel al een week hoor maar goed ik moet morgen testen of ik zwanger ja of nee.. maar kon het natuurlijk niet laten en heb het eigenlijk al de afgelopen twee dagen zitten doen maar uitslag negatief.. moest de arts toch bellen want utrogestan red ik niet meer voor vandaag blijkbaar te weinig in pak mistte vandaag en morgen nou aan de tel verhaal verteld en hoe het gaat... zegt ze "ik laat je een bloedtest doen ikzelf denk niet dat je zwanger bent namelijk want je teste vandaag negatief " huh ik dacht altijd dat we niet mochten teste tot de testdag en nog twee dagen boven de 14 dagen dan heb je pas echt duidelijkheid ?! Ze zei nee ik denk het niet dat je t bent nou ja slaat in als een bom natuurlijk prima ik naar z huis uitslag zou ik vandaag in de middag krijgen en ze zei nee je bent niet zwanger ik moest stoppen met utrogestan die had ik toch niet meer zodat de menstruatie op gang kan komen en dan maken we een afspraak weer voor over kleine drie weken en weer beginnen met een lang schema ik dacht dat we nu al bij deze menstruatie kunne doorpakken maar dat deed ze niet we gaan weer voor icsi hier voor was een escape iui maar met icsi moet je toch op de derde dag van mentruatie met decapeptyl beginnen ze zegt de 21 e dag ik begreep t niet nu heb ik eind mei een afspraak slopend dit !!!
Luna wat vervelend en verdrietig om te horen meiss, het is inderdaad slopend. Niet de moed opgeven probeer toch de positieve energie op te zoeken en er weer tegenaan te gaan Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan 😔 Ik heb helaas geen verstand van iui of icsi maar hoop dat je menstruatie snel doorkomt zodat je weer door kunt gaan Sterkte Meis en niet je hoop verliezen ❤️😘
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja je hebt gelijk me lichaam moet er weer klaar voor zijn maar goed ik zit op de autom piloot wil doorpakken :-( ik hoor het allemaal op de gemaakte afspraak ze zei zoiezo een lang schema en de hoeveelheid gonal gaat omhoog want die had ze laag ingecalculeerd waardoor ik maar twee folikkels had van om en bij 17 en 19 dus ja was wel kwaad ik voelde me een proeflonijn hoe kan je daar nou een fout mee maken en als ik nu op t net kijk dan wordt ik weer gek er zijn vrouwe die al bijna 13 dagen over tijd zijn en geen menstruatie hebben en testen negatief en bloedtest negatief en achteraf bleken ze toch zwanger te zijn dus ik wordt een beetje licht in me hoofd nu van al die teksten en ervaringen
. Kan me goed voorstellen schat Ik zeg altijd tegen mezelf dat er in dit traject alles mogelijk is en dat niets is wat t lijkt, het kan zijn via I-II icsi of ivf Heb ook zoveel positieve verhalen gelezen wat je zegt dat de een oo Wachtdag 14 nog een negatieve test in handen had terwijl op de officiële testdatum een dikke streep hadden sommige zelfs menstrueerde tijdens zwangerschap of dat de arts zeiden tegen sommige. Verwacht dat het in een mk wordt door het dalende aan het hcg in het bloed en blijk dat bij de folikelmeting iemand al aantal weken toch zwanger was dus de wonderen zijnde wereld nog niet uit Maar probeer je niet al te gek te laten maken. Neem lekker die 3 weken rust voor jezelf niks mis mee hoor je baarmoeder ff laten bijkomen die krijgt t ook te verduren tijdens zon traject.
Geplaatst

Hi Butterfly36Welkom ! Kan niet slapen dus dan maar ff op het forum lezen...Wat vervelend om te horen dat beide eileiders verwijderd zijn. Het is inderdaad een spannende en onzekere tijd waarin je beland Maar je weet waarvoor je het doet dus aan het einde van de rit is het zeker waard .Ik zit oo moment niet in dezelfde fase als jouw nu maar zat daar wel een aantal jaren geleden in hetzelfde situatie. Dit is mijn verhaal. Nadat we besloten om voor een kindje te gaan ben ik gestopt met de pil in januari 2012 en april 2012 was t meteen raak helaas eindigde deze zwangerschap in een spontane miskraam. Was daar zo verdrietig van maar je herpakt jezelf en ga je er weer voor. Mijn tweede zwangerschap was 2 maanden later ontstaan maar bleek helaas, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 7 weken in me rechtereileder te hebben dus acute opname en geopereerd en m'n rechtereilder was niet meer te redden tijdens een herstelperiode van 6 weken van de operatie .. kreeg ik te horen dat ik prima zwanger kon worden met 1 eileder wat ook later zo bleek want 3 maanden later wederom zwanger geraakt hartstikke blij maar na een week of 8 wist ik dat het niet goed zat vanwege bloedverlies en torenhoge hcg dus weer naar t ziekenhuis en daar weer opgenomen en weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dit keer in me linker eileider wederom Weerd acute operatie en moest mijn linkereileider ook geheel verwijderd worden Dua ging echt destijds door een hel want je krijgt te horen dat op een natuurlijke manier zwanger worden niet meer mogelijk is En dat kin ik heel moeilijk verwerken maar de arts gaf uiteraard aan dat wij in aanmerking komen voor een IVF traject en ons daarvoor kon aanmelden voor een intake en informatie maar raad wel aan om nu ff rust te nemen omdat ik in een jaar tijd toch wel 3 zwangerschappen hebt gehad die niet goed waren en het mentaal ook best wel zwaar kan zijn zo'n traject Maar daar wilde ik niks van horen we hebben een maand rust genomen en in november 2012 het IVF traject ingegaan.Wij hebben de intake gehad en een screening gedaan van allerlei bloedonderzoeken zoals hiv en hepatitus etccc Dat zal je inmiddels wel bekend zijn. Na goede uitslag van de screenig kregen we groen licht om om te beginnen bij mijn eerstvolgende menstruatie onder voorbehoud uiteraard want ze doen per dag aantal behandelingen. Bij aanmelding van mijn menstruatie mocht ik gelukkig starten met de medicijnen Ik kreeg een korte schema van ongeveer 12 dagen met gonalF 150 en decapeptyl destijds wat nu Triptofem is geworden. Ik moest op Cyclusdag 1 beginnen met de decapeptyl en op Cyclusdag 3 GonalF 150 erbij gaan spuiten en op deze manier wordt er doormiddel van echo's je eicellen in de gaten gehouden tot ze een grootte bereiken van tussen de 18mm en 20mm en toen het zover was mocht ik de medicijn Pregnyl spuiten om 1900 om je eisprong te kunnen calculeren en de punctie. De punctie had ik 3 dagen later waarbij er destijds 15 eicellen waarvan er 11 bevrucht waren waarvan er weer 7 goed waren voor de cryoperservatie. Ik heb toen de punctie als goed te dien ervaren weinig pijn en ongemakken ( maar bij de 2e punctie meer kast gehad best wel nog zere buik en opgezet) Ik heb een verse terugplaatsing gehad van een morula embryo en ben daar zwanger van geworden en gebleven Ik heb Op Wachtdag 15 na de verse to een testje gewaagd en die was dik positief wn op de officiële testdatum ook met als resultaat dat ik met 39 weken en 3 dagen bevallen ben in 2013 van mijn dochtertje. Dus al het ellende was het allemaal waard. Zo waard dat ik het traject nogmaals wil doorlopen hebben we besloten om voor een 2e kindje te gaan. In 2015 een cryo to gehad niet gelukt en in 2016 ook twee tp gehad ook niet gelukt en nu in feb en maart 2017 laatste to gehad zonder succes helaas en vandaar In april 2017 de tweede IVF behandeling gestart waarvan de verse tp niet gelukt is en een verplichte rustmaand hadDua ben nu in afwachting van Mn menstruatie , zodra die begint heb ik weer een cryo tp . Dit is zo'n beetje het verhaal en het is zeker allemaal spannend vooral als het de eerste keer is Maar laat het allemaal over je heen komen en positief blijven en hoopvol Je ken jezelf het beste en als het een keer teveel wordt neem je je rust. Ik hoop dat je er wat aan heb gehad en dat ik je een beetje inzicht heb kunne geven hoe het kan verlopen Elke vrouw is natuurlijk verschillend maar zo is het dus bij mij gegaan Ik wik je veel succes wensen en het komt zeker wel allemaal goed

Geplaatst
En sorry dames voor de lap tekstNou ga ik wel slapen 😘😘😘😘 welterusten
nou dit is de test van van vanmorgen volgend's mij nog duidelijker als gister 14 dagen na ovitrille
Geplaatst
Hi Butterfly36Welkom ! Kan niet slapen dus dan maar ff op het forum lezen...Wat vervelend om te horen dat beide eileiders verwijderd zijn. Het is inderdaad een spannende en onzekere tijd waarin je beland Maar je weet waarvoor je het doet dus aan het einde van de rit is het zeker waard .Ik zit oo moment niet in dezelfde fase als jouw nu maar zat daar wel een aantal jaren geleden in hetzelfde situatie. Dit is mijn verhaal. Nadat we besloten om voor een kindje te gaan ben ik gestopt met de pil in januari 2012 en april 2012 was t meteen raak helaas eindigde deze zwangerschap in een spontane miskraam. Was daar zo verdrietig van maar je herpakt jezelf en ga je er weer voor. Mijn tweede zwangerschap was 2 maanden later ontstaan maar bleek helaas, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 7 weken in me rechtereileder te hebben dus acute opname en geopereerd en m'n rechtereilder was niet meer te redden tijdens een herstelperiode van 6 weken van de operatie .. kreeg ik te horen dat ik prima zwanger kon worden met 1 eileder wat ook later zo bleek want 3 maanden later wederom zwanger geraakt hartstikke blij maar na een week of 8 wist ik dat het niet goed zat vanwege bloedverlies en torenhoge hcg dus weer naar t ziekenhuis en daar weer opgenomen en weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dit keer in me linker eileider wederom Weerd acute operatie en moest mijn linkereileider ook geheel verwijderd worden Dua ging echt destijds door een hel want je krijgt te horen dat op een natuurlijke manier zwanger worden niet meer mogelijk is En dat kin ik heel moeilijk verwerken maar de arts gaf uiteraard aan dat wij in aanmerking komen voor een IVF traject en ons daarvoor kon aanmelden voor een intake en informatie maar raad wel aan om nu ff rust te nemen omdat ik in een jaar tijd toch wel 3 zwangerschappen hebt gehad die niet goed waren en het mentaal ook best wel zwaar kan zijn zo'n traject Maar daar wilde ik niks van horen we hebben een maand rust genomen en in november 2012 het IVF traject ingegaan.Wij hebben de intake gehad en een screening gedaan van allerlei bloedonderzoeken zoals hiv en hepatitus etccc Dat zal je inmiddels wel bekend zijn. Na goede uitslag van de screenig kregen we groen licht om om te beginnen bij mijn eerstvolgende menstruatie onder voorbehoud uiteraard want ze doen per dag aantal behandelingen. Bij aanmelding van mijn menstruatie mocht ik gelukkig starten met de medicijnen Ik kreeg een korte schema van ongeveer 12 dagen met gonalF 150 en decapeptyl destijds wat nu Triptofem is geworden. Ik moest op Cyclusdag 1 beginnen met de decapeptyl en op Cyclusdag 3 GonalF 150 erbij gaan spuiten en op deze manier wordt er doormiddel van echo's je eicellen in de gaten gehouden tot ze een grootte bereiken van tussen de 18mm en 20mm en toen het zover was mocht ik de medicijn Pregnyl spuiten om 1900 om je eisprong te kunnen calculeren en de punctie. De punctie had ik 3 dagen later waarbij er destijds 15 eicellen waarvan er 11 bevrucht waren waarvan er weer 7 goed waren voor de cryoperservatie. Ik heb toen de punctie als goed te dien ervaren weinig pijn en ongemakken ( maar bij de 2e punctie meer kast gehad best wel nog zere buik en opgezet) Ik heb een verse terugplaatsing gehad van een morula embryo en ben daar zwanger van geworden en gebleven Ik heb Op Wachtdag 15 na de verse to een testje gewaagd en die was dik positief wn op de officiële testdatum ook met als resultaat dat ik met 39 weken en 3 dagen bevallen ben in 2013 van mijn dochtertje. Dus al het ellende was het allemaal waard. Zo waard dat ik het traject nogmaals wil doorlopen hebben we besloten om voor een 2e kindje te gaan. In 2015 een cryo to gehad niet gelukt en in 2016 ook twee tp gehad ook niet gelukt en nu in feb en maart 2017 laatste to gehad zonder succes helaas en vandaar In april 2017 de tweede IVF behandeling gestart waarvan de verse tp niet gelukt is en een verplichte rustmaand hadDua ben nu in afwachting van Mn menstruatie , zodra die begint heb ik weer een cryo tp . Dit is zo'n beetje het verhaal en het is zeker allemaal spannend vooral als het de eerste keer is Maar laat het allemaal over je heen komen en positief blijven en hoopvol Je ken jezelf het beste en als het een keer teveel wordt neem je je rust. Ik hoop dat je er wat aan heb gehad en dat ik je een beetje inzicht heb kunne geven hoe het kan verlopen Elke vrouw is natuurlijk verschillend maar zo is het dus bij mij gegaan Ik wik je veel succes wensen en het komt zeker wel allemaal goed

Hee lieverd, wat een verhaal! Wat fijn dat je vierde zwangerschap je dochter is geworden! Maar jeetje, je hebt wel wat moeten doorstaan! Hoe verloopt je huidige ivf? Hoeveel cryos heb je nu nog? Ik hoop dat je menstruatie nu snel komt en je weer een datum krijgt.

Is er een reden dat wat meer de rijd hebt genomen in 2015 en 2016? Daar lijkt best wat tussen te zitten.

Hoe dan ook: hoop dat je snel zwanger mag blijken!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
nou dit is de test van van vanmorgen volgend's mij nog duidelijker als gister 14 dagen na ovitrille

Jeeuh!! Zo fijn!!

Geplaatst

@luna, wat superjammer zeg!!!! Was mooi geweest als het gewoon gelukt was met de escape iui. De ustrogan houdt je menstruatie tegen, terwijl je al wel het gevoel hebt ongesteld te moeten worden. Helaas herkenbaar. :-(. Hopelijk toch nog een verrassing met de bloedtest.

Maar lees niet teveel op internet en luister naar je lijf, ook al doet die niet wat je wil.

Herken het wel hoor. Ik ben al 2 weken vruchtbaar als ik mijn ovulatietesten moet geloven, en als je dan internet afleest kan dat ook van alles betekenen. Dus gestopt met testen en lezen op internet, anders wordt ik helemaal gek.

Hebben ze de medicatie niet omhoog gedaan de vorige ronde? Bij mij deed de gonal f in combi met de decapetl niets en is het opgehoogd naar 225. Dat heeft gelukkig alsnog zijn werk gedaan.

Jq die wachtmaand supperirri, ik wilde ook door en geestelijk ook klaar voor. Maar je lichaam heeft die rust toch echt wel nodig.

@judy, ziet er goed uit!! Zeg gewoon alvast gefeliciteerd!

@magic woman, wauw goed zeg. Ook voor jou gefeliciteerd!!! En dat terwijl je er niet veel van verwachte... zo zie je maar. Superfijn!!!

@sas nog steeds niet getest na al deze goede berichten?

@miranda, pff je hebt al een heel traject achter de rug, maar het is het waard dus (als het lukt). Komende ronde gaat het ons gewoon lukken!!

Geplaatst

@judy ik kwam even spieken wouww overduidelijk gefeliciteerd. ovitrelle is sneller uit je lichaam als pregnyl. bij mij na 7 dagen al spierwit en daarvoor een verwaarlozen streepje. hopelijk zet het goed door!

Geplaatst
Ik zit op wd10 en heb vanmorgen getest. Kon me niet meer bedwingen. Twee knallers van positieve testen

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Jeeuh!! Wat goed! Zei toch mei is de oogstmaand en een van de vruchtbaarste maanden! Wat fijn voor je! Gefeliciteerd! Al is het op wd 10 nog voorzichtig natuurlijk :)

Geplaatst

Ben misselijk en heb gevoelige borsten. Dat is vast van de progesteron in de utrogestanshit. Maar toch. Ik hoop heel erg dat ik op deze lucky streak mag meeliften! Fingers crossed voor alle wachters!

Geplaatst
@magicwoman wd 10 en een knaller is super positief:) gefeliciteerd! hopelijk zet het mooi door

Hoe is het met jou nu?

Geplaatst
Ik zit op wd10 en heb vanmorgen getest. Kon me niet meer bedwingen. Twee knallers van positieve testenVerstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
waauw gefeliciteerd!! mooi bankje :)
Geplaatst

@johanna ik heb even een stapje terug moeten doen..lees half mee en reageer soms..sorry dames! vriendinnetjes bevallen van prachtige kindjes en ik ben zo blij voor ze... en toch het besef dat we alweer een jaar in het traject zitten en ik daarbij had moeten horen! ik kan heel relaxt zijn in het geheel maar nu gewoon even niet:) En tegelijk heb ik de allerbeste leukste vriendin van de wereld die net bevallen is en kleine suze in mijn armen legt.. mijn tranen ziet bedwingen en fluisterd het geeft niet schatje ik snap het zo goed.. en samen huilen we de kraam/traject tranen weg. En de mannen maakte dat ze weg kwamen

Geplaatst
@johanna ik heb even een stapje terug moeten doen..lees half mee en reageer soms..sorry dames! vriendinnetjes bevallen van prachtige kindjes en ik ben zo blij voor ze... en toch het besef dat we alweer een jaar in het traject zitten en ik daarbij had moeten horen! ik kan heel relaxt zijn in het geheel maar nu gewoon even niet:) En tegelijk heb ik de allerbeste leukste vriendin van de wereld die net bevallen is en kleine suze in mijn armen legt.. mijn tranen ziet bedwingen en fluisterd het geeft niet schatje ik snap het zo goed.. en samen huilen we de kraam/traject tranen weg. En de mannen maakte dat ze weg kwamen

Ja lieverd, ik snap het als geen ander. Wat mooi dat je dat zo kunt delen met je vriendin! Dat is ook genieten is ook zo tweestrijdig met liefde en blijdschap en ook zo verdrietig alles tegelijk.

Dikke knuffel

Geplaatst

@wilhelmina ja dat is het hellemaal:) tegelijk biechte wij elkaar op dat we ervoor gingen vorig jaar april.. nog geen 4 maanden later was ze zwanger.. uitteraard geweldig wand ik wil hellemaal niemand in dit traject zien! maand op maand trooste ze me met de woorden we zijn vast nog samen zwanger.. en nu is dat zomaar voorbij.. alweer een jaar in het traject..tegelijk de vraag wat gaan we doen straks..overstappen naar dusseldorf? 1 of 2 terug plaatsen? hoe gaan we het traject door.. wand ik ben serieus een heks onder de hormonen en gooi de scheidingen en gemeeste woorden rond zijn oren:) dus even een stapje terug en alles op zijj plekje zetten in mijn hoofd. maandag krijg ik een ijzerinfuus en zit het dus snor met mijn vitamines

Geplaatst
@wilhelmina ja dat is het hellemaal:) tegelijk biechte wij elkaar op dat we ervoor gingen vorig jaar april.. nog geen 4 maanden later was ze zwanger.. uitteraard geweldig wand ik wil hellemaal niemand in dit traject zien! maand op maand trooste ze me met de woorden we zijn vast nog samen zwanger.. en nu is dat zomaar voorbij.. alweer een jaar in het traject..tegelijk de vraag wat gaan we doen straks..overstappen naar dusseldorf? 1 of 2 terug plaatsen? hoe gaan we het traject door.. wand ik ben serieus een heks onder de hormonen en gooi de scheidingen en gemeeste woorden rond zijn oren:) dus even een stapje terug en alles op zijj plekje zetten in mijn hoofd. maandag krijg ik een ijzerinfuus en zit het dus snor met mijn vitamines

Het is ook superheftig! Ik heb niet voor niets gezegd tegen mijn vriend dat die hele lichamelijke shit nog 1 ding is (en die is me ook zwaar tegengevallen), maar emotioneel en in je relatie... Pfff.

Ik wil koste wat het kost onze relatie goed houden, maar dat is best hard werken. Naast al die besluiten over je traject. Ik hoop dat je je hart kunt volgen en jullie er samen goed uitkomen. Over wat je wil, maar ook relationeel.

Ik heb ook een vriendin met wie ik samen zwanger zou zijn. De eerste haalde ik niet. Bij haar tweede waren wij ook al bezig. Zij heeft nu 2 mooie kindjes. En ik gun het ze zo! Maar poeh, ook verdrietig geweest. Dit soort vriendschappen met wie je alles kunt delen zijn echt zo fijn! Heel veel sterkte!

Geplaatst
Goeiemorgen Ja de test is idd duidelijker dan de eerste en je zit nu dan op Wachtdag 7 na de tp?? Want dat kan natuurlijk verklaren dat t streepje nog niet zoo rood is als op Wachtdag 12 14 of 14 na tp maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor meiss😃🙌🏾
Geplaatst

Ben vandaag helemaal aan het meeleven met een vriendin. Ze dachten 7 follikels te hebben, waarschijnlijk grootste al gesprongen.

Nog 6 follikels en uiteindelijk maar 3 eitjes.

Iemand hier ook ervaring met een kleine oogst, maar toch tp gehad en evt een cryo in vriezer?

En ervaring met lege follikels? Vreemd is dat je daar in nl niet op getest wordt. Voor hetzelfde geld heb je wel altijd follikels, maar zitten er nooit eitjes in.

Heb het zo met ze te doen, is niet waarvoor je alles doet... voor maar 3 eitjes.

Geplaatst
Hee lieverd, wat een verhaal! Wat fijn dat je vierde zwangerschap je dochter is geworden! Maar jeetje, je hebt wel wat moeten doorstaan! Hoe verloopt je huidige ivf? Hoeveel cryos heb je nu nog? Ik hoop dat je menstruatie nu snel komt en je weer een datum krijgt. Is er een reden dat wat meer de rijd hebt genomen in 2015 en 2016? Daar lijkt best wat tussen te zitten. Hoe dan ook: hoop dat je snel zwanger mag blijken! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Hi Johanna82Ja gelukkig was de 4e keer raak☺️ Jah de verste tp was jammer genoeg mislukt Maar het gekke is dat een nieuwe behandeling nog niet had gehoeven want bij de tp in maart gaf het EMC aan geen cryos meer te hebben van mijn eerste punctie van 2012 Maar toen ik 2 weken later de brief op de mat kreeg stond er 5 cryos van de punctie van 4 april 2017 en nog 1 her-ingevroren cryo van punctie 7 dec 2012 dus ja maar nu ff op Mn og wachten dan terug voor een cryo tp hoe gaat t nu met jou?
Geplaatst
Het is ook superheftig! Ik heb niet voor niets gezegd tegen mijn vriend dat die hele lichamelijke shit nog 1 ding is (en die is me ook zwaar tegengevallen), maar emotioneel en in je relatie... Pfff. Ik wil koste wat het kost onze relatie goed houden, maar dat is best hard werken. Naast al die besluiten over je traject. Ik hoop dat je je hart kunt volgen en jullie er samen goed uitkomen. Over wat je wil, maar ook relationeel. Ik heb ook een vriendin met wie ik samen zwanger zou zijn. De eerste haalde ik niet. Bij haar tweede waren wij ook al bezig. Zij heeft nu 2 mooie kindjes. En ik gun het ze zo! Maar poeh, ook verdrietig geweest. Dit soort vriendschappen met wie je alles kunt delen zijn echt zo fijn! Heel veel sterkte!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Hoi! Ik ben Christel81 en ik zoek ook een plaatsje om mijn hart te luchten. Ik weet alleen niet of ik hier juist zit. Wij zitten nog in het iui in eigen cyclus traject. Maar is niet zeker voor hoelang. Mijn vriend heeft te weinig zaadcellen na opwerken. Morgen krijgen we de 3e iui en de 18e een gesprek over hoe nu verder. Waarschijnlijk ivf of icsi. Dus ik neem morgen ook plaats op het wachtbankje maar dan net even anders. Ik heb met bewondering jullie verhalen gelezen. Zo ontzettend knap hoe jullie allemaal hier mee omgaan! Dat jullie allemaal maar snel een mooi wonder mogen krijgen 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden