Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom christel, uit ws ook het mooie bouwjaar 81 ;-).

Er is ook een wachtbankje iui, maar volgens mij zit iedereen nu hier omdat deze lekker actief is. En alles gezegd en gevraagd kan worden. Dus wees welkom.

Hopelijk morgen een mooie iui. Normaal doen ze er 6 als het zinvol is, maar met slevhte zaadkwaliteit zullen zecws sneller naar icsi gaan. Heb er zelf 9 gehad zonder resultaat :-(

Maar eerst hier op focussen en dan weer verder. Dat is iets wat ik al wel geleerd heb, stap voor stap. Alvast succes morgen!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hi Johanna82Ja gelukkig was de 4e keer raak☺️ Jah de verste tp was jammer genoeg mislukt Maar het gekke is dat een nieuwe behandeling nog niet had gehoeven want bij de tp in maart gaf het EMC aan geen cryos meer te hebben van mijn eerste punctie van 2012 Maar toen ik 2 weken later de brief op de mat kreeg stond er 5 cryos van de punctie van 4 april 2017 en nog 1 her-ingevroren cryo van punctie 7 dec 2012 dus ja maar nu ff op Mn og wachten dan terug voor een cryo tp hoe gaat t nu met jou?

Dat is ook zo!! Je krijgt nu eerst de 2012 cryo terug toch? Zou heel mooi zijn. Dat is dezelfde lading als jouw kindje toch? Duimen!!

Ik heb gisteren 2 grotere bhs gekocht omdat mn borsten niet meer passen in mijn huidige bhs haha. Ben misselijk en moe opgestaan. Nu is het wel weer wat beter. Ben emotioneel nu, pff.leuk joh die wisselende hormonen. Verder ben ik relaxt. Mijn vriend wil jiet testen dus ik probeer me daar braaf aan te houden, dit is ook pas wd 2 na tp. Ben zo benieuwd of dit nu het punt was bij ons en ik nu dus zwanger ben! Hoop het!

@christel: elk traject dat moeizaam verloopt maar wat je zo graag wil verdient alle steun die je kunt krijgen. Dus ban harte welkom! Duim ook voor jou mee dat je ivf niet in hoeft. Mijn vriends zaad is ook de reden waarom ik op deze site en in dit traject zit. Zo slecht dat ze iui geen extra kans gaven, dus bam meteen icsi. Veel meiden hier zijn ook via iui uiteindelijk toch bij ivf beland. Veel sterkte met je wachtweek!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ben vandaag helemaal aan het meeleven met een vriendin. Ze dachten 7 follikels te hebben, waarschijnlijk grootste al gesprongen.Nog 6 follikels en uiteindelijk maar 3 eitjes.Iemand hier ook ervaring met een kleine oogst, maar toch tp gehad en evt een cryo in vriezer?En ervaring met lege follikels? Vreemd is dat je daar in nl niet op getest wordt. Voor hetzelfde geld heb je wel altijd follikels, maar zitten er nooit eitjes in.Heb het zo met ze te doen, is niet waarvoor je alles doet... voor maar 3 eitjes.
Nou wat lastig voor je vriendin dat is natuurlijk niet de bedoeling 3 eitjes... kan het misschien liggen dat ze te weinig stimulatie heeft gehad waardoor de eitjes niet zo op gang kwamen maar dat ze ook leeg waren snap ik niet Wellicht een onderzoekje aanvragen om te kijken voor eicellen? Ik wens dr veel succes en met jou steun hoop ik dat ze erdoorheen komt
Geplaatst
Ben vandaag helemaal aan het meeleven met een vriendin. Ze dachten 7 follikels te hebben, waarschijnlijk grootste al gesprongen.

Nog 6 follikels en uiteindelijk maar 3 eitjes.

Iemand hier ook ervaring met een kleine oogst, maar toch tp gehad en evt een cryo in vriezer?

En ervaring met lege follikels? Vreemd is dat je daar in nl niet op getest wordt. Voor hetzelfde geld heb je wel altijd follikels, maar zitten er nooit eitjes in.

Heb het zo met ze te doen, is niet waarvoor je alles doet... voor maar 3 eitjes.

Goh. Wat balen zeg! Ik ken 2 stellen (zussen) die ook beiden weinig eitjes hadden en zelfs 3 pogingen ieder zonder tp. Uberhaupt. Zonder aanwijsbare reden. Daar word ik dan wel stil van. Ik maar mauwen dat ik van 18 eitjes er maar 2 goed bevrucht heb gehad, met nog wellicht wat dieseltjes... Pfff. En elke keer naar dusseldorf op en neer. Zo zuur!

Je weet het gewoon niet.

Geplaatst
Goh. Wat balen zeg! Ik ken 2 stellen (zussen) die ook beiden weinig eitjes hadden en zelfs 3 pogingen ieder zonder tp. Uberhaupt. Zonder aanwijsbare reden. Daar word ik dan wel stil van. Ik maar mauwen dat ik van 18 eitjes er maar 2 goed bevrucht heb gehad, met nog wellicht wat dieseltjes... Pfff. En elke keer naar dusseldorf op en neer. Zo zuur!

Je weet het gewoon niet.

Trouwens: een van de twee zussen heeft nu een prachtige dochter gekregen bij poging 4 :)

Geplaatst
Nou wat lastig voor je vriendin dat is natuurlijk niet de bedoeling 3 eitjes... kan het misschien liggen dat ze te weinig stimulatie heeft gehad waardoor de eitjes niet zo op gang kwamen maar dat ze ook leeg waren snap ik niet Wellicht een onderzoekje aanvragen om te kijken voor eicellen? Ik wens dr veel succes en met jou steun hoop ik dat ze erdoorheen komt

Nee ze had de hoogste dosering, maar wel last van endometriose. Geen idee of het daarmee verband houdt. Nee je spuit niet al die rotzooi in je lijf voor maar 3 eitjes... al heb je er natuurlijk maar 1 nodig.

Naast 7 meiden om mij heen die zwanger zijn, waaronder mijn beste vriendin en nog een hoede vriendin. (en allemaal uitgerkend in okotber/ november)

Ook 3 mensen in het zelfde traject. Nah ja 1 vriendin is helaas uitbehandeld 😢, 1 is gestart met iui hrbben wel al een dichter op natuurlijke manier en dan deze vriendin. Daarmee loop ik ongeveer nu het traject samen. En kunnen dus ervaringen delen, ook wel fijn. Ook al hun je het natuurlijk niemand,

Geplaatst
Hoi! Ik ben Christel81 en ik zoek ook een plaatsje om mijn hart te luchten. Ik weet alleen niet of ik hier juist zit. Wij zitten nog in het iui in eigen cyclus traject. Maar is niet zeker voor hoelang. Mijn vriend heeft te weinig zaadcellen na opwerken. Morgen krijgen we de 3e iui en de 18e een gesprek over hoe nu verder. Waarschijnlijk ivf of icsi. Dus ik neem morgen ook plaats op het wachtbankje maar dan net even anders. Ik heb met bewondering jullie verhalen gelezen. Zo ontzettend knap hoe jullie allemaal hier mee omgaan! Dat jullie allemaal maar snel een mooi wonder mogen krijgen 😊
Hi christel81 Welkom Het maakt niet uit welke behandeling je ondergaat We zijn hier allemaal met doel om zwanger te raken en te blijven hetzij zo via iui icsi of ivf Dus je zit gewoon goed lieverd Ik weet zelf niet of er verder op het forum een topic is voor dames die echt iui doen Maar je kan en mag hier gewoon meepraten en lezen 😊 Een vriendin gaf aan dat ze max 6 iui behandeling kan doen en dan wordt er gekeken of er overgegaan kan worden op ivf ofIcsi maar weet niet hoe het precies in zijn werking gaat maar ik wens je veel succes !!!
Geplaatst
Nee ze had de hoogste dosering, maar wel last van endometriose. Geen idee of het daarmee verband houdt. Nee je spuit niet al die rotzooi in je lijf voor maar 3 eitjes... al heb je er natuurlijk maar 1 nodig.

Naast 7 meiden om mij heen die zwanger zijn, waaronder mijn beste vriendin en nog een hoede vriendin. (en allemaal uitgerkend in okotber/ november)

Ook 3 mensen in het zelfde traject. Nah ja 1 vriendin is helaas uitbehandeld 😢, 1 is gestart met iui hrbben wel al een dichter op natuurlijke manier en dan deze vriendin. Daarmee loop ik ongeveer nu het traject samen. En kunnen dus ervaringen delen, ook wel fijn. Ook al hun je het natuurlijk niemand,

Goh! Wat een hoop die tegelijk bezig zijn! Mijn schoonzusje is nu ook een jaar bezig. Mijn vriends broer. Die hebben toch zijn zaad maar laten testen, maar dat was gelukkig ok.

Ja, ook hier 7 zwangeren. En nog maar 1 goede vriendin zonder kinderen en die heeft die wens ook niet. Dus kom het ook overal tegen. En ik irriteer me zo aan al die vrouwen die dan ook ineens over niets anders meer praten dan zwanger zijn en opvoeding?! Heb je ineens geen baan meer, geen interesses? Op verjaardagen vlucht ik dus vaak naar de mannen. Pfff. De meeste goede vrienden weten het nu, dus ik mag nu ook af en toe aangeven dat het even genoeg is met de babypraat. We hebben alleen weinig mensen de data verteld, omdat we niet zo'n zin hebben in vragen over of het al gelukt is. Nee dus, dan wist je het

Dat vind ik mss nog wel het lastigste wel of niet delen.

Ik hoop gewoon dat dit bankje zich verplaatst naar de zwangerhoek :)

Geplaatst
Goh! Wat een hoop die tegelijk bezig zijn! Mijn schoonzusje is nu ook een jaar bezig. Mijn vriends broer. Die hebben toch zijn zaad maar laten testen, maar dat was gelukkig ok.

Ja, ook hier 7 zwangeren. En nog maar 1 goede vriendin zonder kinderen en die heeft die wens ook niet. Dus kom het ook overal tegen. En ik irriteer me zo aan al die vrouwen die dan ook ineens over niets anders meer praten dan zwanger zijn en opvoeding?! Heb je ineens geen baan meer, geen interesses? Op verjaardagen vlucht ik dus vaak naar de mannen. Pfff. De meeste goede vrienden weten het nu, dus ik mag nu ook af en toe aangeven dat het even genoeg is met de babypraat. We hebben alleen weinig mensen de data verteld, omdat we niet zo'n zin hebben in vragen over of het al gelukt is. Nee dus, dan wist je het

Dat vind ik mss nog wel het lastigste wel of niet delen.

Ik hoop gewoon dat dit bankje zich verplaatst naar de zwangerhoek :)

Mijn beste vriendin wilde ook geen kinderen... toen wi jaan dit traject begonnen dacht ik, als wij kinderloos blijven hebben we iig nog een stel om ons heen zonder kinderen. Maar soms veranderen dingen en gun het ze van harte.

Gelukkig ook nog veel kinderloze (en vrijgezelle) mensen om mij heen, dus gelukkig genoeg andere praat nog.

Maar ook je schoonzusje, pfff is dan wel zwaar in de familie en voor je ouders.

Ik ben zo,n open boek, dus vertel het maar gewoon, haha.

Hoop voor jou dat het nu raak is.

Geplaatst

@ Johanna82 jaaa krijg eerst de cryo van 2012 teruggeplaatst en hoop inderdaad dat ie lekker blijft plakken i hope so zou leuk zijn en grappig idd zelfde lading als van Mn dochtertje Maar wat fijn te horen dat je naast de gevoelige groeiende borsten ( goed teken) en emotione moodswings je je toch relaxed eronder voel En als je idd kan wachten met testen gewoon doen meiss ik ga duimen voor je dat t raak is en dat je kekker zwanger bent !!!🙏🏾❤️😘

@ Pino82 ja dat is dan echt balen met de maximale stimulatie hoop dat er toch nog wat uitkomt voor je vriendin En jeetje zeg al uitbehandeld die zal t ook zwaar hebben 😔 Nou k hoop en wens dat jullie allemaal zwanger mogen raken Hoe gaat t met jezelf nu?

Geplaatst
Mijn beste vriendin wilde ook geen kinderen... toen wi jaan dit traject begonnen dacht ik, als wij kinderloos blijven hebben we iig nog een stel om ons heen zonder kinderen. Maar soms veranderen dingen en gun het ze van harte.

Gelukkig ook nog veel kinderloze (en vrijgezelle) mensen om mij heen, dus gelukkig genoeg andere praat nog.

Maar ook je schoonzusje, pfff is dan wel zwaar in de familie en voor je ouders.

Ik ben zo,n open boek, dus vertel het maar gewoon, haha.

Hoop voor jou dat het nu raak is.

Jep. Nu heeft zij uiteindelijk een mk gehad en dat gun ik ze ook echt zooo niet! Gets. En mijn schoonouders bleven ook maar vragen en zeggen hoe graag zij opa en oma willen worden. Dat heb ik op een gegeven moment wel aangekaart hoor. Nichtje van mn vriend, wat ook een goede vriendin van mij is is nu zwanger. Bij mij komt de golf zo tussen nu en september. Dan kan ik er weer een hoop afstrepen. Hadden laatst een vrijgezellenfeest: 4 van de 12 zwanger, incl de bride to be het zal er wel aan liggen dat wij 35 zijn.

Ik hoop zo dat de icsi ons antwoord is op onze kinderwens. Ben bang dat ik erg verdrietig ga zijn als het niet lukt. Dus ik houd me nu vooral vast aan dat alles nog mogelijk is

Geplaatst

@ Pino82 ja dat is dan echt balen met de maximale stimulatie hoop dat er toch nog wat uitkomt voor je vriendin En jeetje zeg al uitbehandeld die zal t ook zwaar hebben  Nou k hoop en wens dat jullie allemaal zwanger mogen raken Hoe gaat t met jezelf nu?

Ja goed hoor, die dagen rust doen me goed. De pijn is zo goed als weg. En creeert ook meteen rust en ruimte in mijn hoofd om weer met positiviteit verder te kunnen.

Heel stom, nu uitkijken naar wanneer mijn menstruatie komt, dan kunnen we weer verder. Zal binnen een week zijn. Hoe gaat het met jou en het wachten?

Geplaatst
Welkom christel, uit ws ook het mooie bouwjaar 81 ;-).Er is ook een wachtbankje iui, maar volgens mij zit iedereen nu hier omdat deze lekker actief is. En alles gezegd en gevraagd kan worden. Dus wees welkom.Hopelijk morgen een mooie iui. Normaal doen ze er 6 als het zinvol is, maar met slevhte zaadkwaliteit zullen zecws sneller naar icsi gaan. Heb er zelf 9 gehad zonder resultaat :-(Maar eerst hier op focussen en dan weer verder. Dat is iets wat ik al wel geleerd heb, stap voor stap. Alvast succes morgen!!
Hoi pino ja inderdaad hetzelfde bouwjaar 😊 in eerste instantie zouden we ook 6x iui krijgen maar bij de eerste werd ons al geadviseerd om een gesprek aan te vragen mocht het de tweede keer weer niet voldoende zijn. De eerste keer was het 600000 en de tweede keer 840000.
Geplaatst
Hi christel81 Welkom Het maakt niet uit welke behandeling je ondergaat We zijn hier allemaal met doel om zwanger te raken en te blijven hetzij zo via iui icsi of ivf Dus je zit gewoon goed lieverd Ik weet zelf niet of er verder op het forum een topic is voor dames die echt iui doen Maar je kan en mag hier gewoon meepraten en lezen 😊 Een vriendin gaf aan dat ze max 6 iui behandeling kan doen en dan wordt er gekeken of er overgegaan kan worden op ivf ofIcsi maar weet niet hoe het precies in zijn werking gaat maar ik wens je veel succes !!!
Dank je wel voor het warme onthaal miranda! En johanna 82 uiteraard ook! Miranda wat spannend een tp weet je al wanneer? Waarschijnlijk heb je het al verteld maar ik lees zo veel hier 😊. Johanna heb je nog veel buikpijn en vocht? Hoeveel dagen moet je wachten na tp? Is dat hetzelfde als na iui of korter? Judy ik zag dat je een mooie test had. Alvast gefeliciteerd! Super hoor!! Sas25 wat knap dat je het zo lang volhoudt om niet te testen! Ik duim voor een mooie test binnenkort🙏.Butterfly ik zag dat je ook net het traject in gaat. Ik snap dat je nerveus bent voor de uitwerking van de hormonen. Ik denk daar nu ook wel eens over na poeh...Het lijkt me ook best akelig om mezelf te spuiten. Ik doe het dagelijks bij anderen maar bij jezelf lijkt me toch een ander verhaal.
Geplaatst

Hoi allemaal. Ben ik de enige die al die berichten niet bij kan houden haha voel me net een oud wijf 😉 ik wil iedereen afzonderlijk iets zeggen maat vergeet dan weer welk verhaal nou bij wie hoort . Misschien even wennen wennen voor me😆

Christel succes morgen ik hoop voor jullie dat het dit x raak mag zijn en jullie niet het ivf traject in hoeven te gaan... idd die hormonen en alles het is niet niks allemaal.

Kwa het spuiten van de prikken dat gaat mijn vriend bij mij doen❤ of het moet een keer op een tijd zijn dat hij echt niet kan of er niet is dan moet ik t zelf doen uiteraard. Ben ook erg benieuwd hoe ik er op ga reageren ... ik slik nu de pil Door en voel me hier al niet top bij ( gevoel alsof ik ben blijven hangen in die dagen voor de menstruatie dat je zo moe bent en chagrijnig etc . Morgen hebben wij een gesprek met de ivf arts en de bloed afnames.

Wat hier verder beschreven word over andere mensen familie etc die wel zwanger worden herken ik wel en is niet makkelijk nee. Ik schaam me dan altijd heel erg voor mijn tekortkoming dat ik.mijn vriend niet eens een kind kan geven en word dan echt even depri. Toch herpak ik me zelf dan weer ( zal wel moeten ) maar het komt toch elke x weer keihard binnen .

Ik wil deze komende tijd mij ook echt een beetje afzonderen en ook niet de exacte datum doorgeven van tp etc . Geeft veel te veel stress voor mij. Enige met wie ik dit wel zal delen is mijn moeder ...

Spannend allemaal hè voor ons pffd❤

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst
Pino trouwens ik krijg eind deze maand mijn schema en prikken mee. Misschien dat wij dan gelijk opgaan?

Ha! Ja iets later ws. met start schema duurt het zo 3 weken tot punctie. Bij mij is het een cryotp, dus volgende week ongesteld worden en dan 2 weken erna ongeveer tp. (Heb meestal vroege ovulatie en een cyclus van 3,5 week). Dus zal de eerste week van juni de tp zijn.

Maat goed invloed hebben we toch niet, dus we wachten rustig.

Maar laat maar weten als je je schema hebt! Wel fijn als je ervaringen kan wisselen.

Miranda en ik lopen iig ongeveer gelijk.

Ben deze week ziek thuis, dus meer tijd voor het forum, zal volgende week een stuk rustiger zijn haha.

Geplaatst
Ha! Ja iets later ws. met start schema duurt het zo 3 weken tot punctie. Bij mij is het een cryotp, dus volgende week ongesteld worden en dan 2 weken erna ongeveer tp. (Heb meestal vroege ovulatie en een cyclus van 3,5 week). Dus zal de eerste week van juni de tp zijn.

Maat goed invloed hebben we toch niet, dus we wachten rustig.

Maar laat maar weten als je je schema hebt! Wel fijn als je ervaringen kan wisselen.

Miranda en ik lopen iig ongeveer gelijk.

Ben deze week ziek thuis, dus meer tijd voor het forum, zal volgende week een stuk rustiger zijn haha.

Mijn schema startte 4 april met primolut (ik had de pil niet, maar primolut om mn menstruatie uit te stellen) 2 weken later ongesteld en toen 6 mei de punctie. Iets meer dan 3 weken en ik heb het relatief snel gedaan, sommigen stimuleren nog wat langer. Om een beetje een idee te geven ;)

Geplaatst
@judy ik kwam even spieken wouww overduidelijk gefeliciteerd. ovitrelle is sneller uit je lichaam als pregnyl. bij mij na 7 dagen al spierwit en daarvoor een verwaarlozen streepje. hopelijk zet het goed door!
oooh ik hoop zoo dat het nu een keer goed gaat en blijft zitten :) dit geeft me goede hoop
Geplaatst
Hoi! Ik ben Christel81 en ik zoek ook een plaatsje om mijn hart te luchten. Ik weet alleen niet of ik hier juist zit. Wij zitten nog in het iui in eigen cyclus traject. Maar is niet zeker voor hoelang. Mijn vriend heeft te weinig zaadcellen na opwerken. Morgen krijgen we de 3e iui en de 18e een gesprek over hoe nu verder. Waarschijnlijk ivf of icsi. Dus ik neem morgen ook plaats op het wachtbankje maar dan net even anders. Ik heb met bewondering jullie verhalen gelezen. Zo ontzettend knap hoe jullie allemaal hier mee omgaan! Dat jullie allemaal maar snel een mooi wonder mogen krijgen 😊
hey christel welkom om het wachtbankje en dat je er maar snel weer vanaf mag ;) spannende periode en fijn om hier je hart te luchten . ik lees net je mee en hoop dat het snel lukt:)
Geplaatst

Judy van harte ! Ik zal ook voor je duimen dat het goed zal gaan en het vruchtje lekker blijft zitten waar hij /zij zit ❤

Geplaatst

hee allemaal woow wat is het wachtbankje actief !haha ik zelf ook trouwens .

ik lees mee als ik soms niet reageer betekend dat waarschijnlijk dat ik wat berichtjes over het hoofd heb gezien .

als ik het goed begrijp nu 3 positieve testen op dit bankje toch ?

op naar de volgende .

vanmorgen moest ik ineens overgeven wilde de deur uit gaan naar me werk komt het ineens opzetten zop gek . zou dat al van zo weinig hcg gehalte kunnen komen ?

Geplaatst
@ Pino82 ja dat is dan echt balen met de maximale stimulatie hoop dat er toch nog wat uitkomt voor je vriendin En jeetje zeg al uitbehandeld die zal t ook zwaar hebben  Nou k hoop en wens dat jullie allemaal zwanger mogen raken Hoe gaat t met jezelf nu?
Ja goed hoor, die dagen rust doen me goed. De pijn is zo goed als weg. En creeert ook meteen rust en ruimte in mijn hoofd om weer met positiviteit verder te kunnen.Heel stom, nu uitkijken naar wanneer mijn menstruatie komt, dan kunnen we weer verder. Zal binnen een week zijn. Hoe gaat het met jou en het wachten?Een aantal dagen rust doet altijd goed hoewel we het soms niet willen en voor ons gevoel gelijk door willen gaan. Dan kijken we samen ernaar uit naar onze menstruatie ik moet ook met een week og worden ik denk de 18e zo volgens Mn appje Haha maar meestal klopt ie wel meestal bijna altijd eigenlijk dus late we hopen dat t gauw komt zodat we weer verder kunnen
Geplaatst

Ik laat het zeker weten pino. Ze hadden het bij mij over week 25 maar kon ook week eerder of later zijn. Ik houd je op de hoogte ☺

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden