Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2.0


Pino81

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

emoji1348.pngemoji1462.pngStand van zakenemoji1348.pngemoji1462.png

 

emoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.png

🦋Mariag: 18 juli tp emoji92.pngemoji256.png

🦋Minima: 21 juli tp emoji92.pngemoji256.png

🦋Marleen84: 22 juli tpemoji92.pngemoji256.png

🦋Pino: 29 juli tp emoji92.pngemoji256.png

 

emoji259.pngMiranda13: 14juli echo fm, begin aug tp

 

emoji259.pngYamila: 18juli start gonal-f, 28 juli 2e echo fm

 

emoji259.pngAsh: 19 juli start menopur, 28 juli 2e echo fm

 

emoji259.pngEvi. H: 21 juli start gonal-f, 30 juli 1e echo fm

 

emoji259.pngLautje: 24juli start menopur, 31juli 1e echo fm

 

emoji259.pngChristel81: 23juli start decapeptyl

 

emoji259.pngDanlon: 28 juli start gonal-f, 28juli 1e echo

 

emoji259.pngButterfly: begin aug start progynova

 

emoji274.pngPoekie: rustmaand, nog 1 cryo

emoji274.pngAmf: rustmaand

emoji274.pngYvje1977: 14sept start decapeptyl

 

Eslief emoji322.pngMaaike emoji323.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

emoji1348.pngemoji1462.pngStand van zakenemoji1348.pngemoji1462.png

 

emoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.pngemoji92.png

🦋Mariag: 18 juli tp emoji92.pngemoji256.png

🦋Minima: 21 juli tp emoji92.pngemoji256.png

🦋Marleen84: 22 juli tpemoji92.pngemoji256.png

🦋Pino: 29 juli tp emoji92.pngemoji256.png

 

emoji259.pngMiranda13: 14juli echo fm, begin aug tp

 

emoji259.pngYamila: 18juli start gonal-f, 28 juli 2e echo fm

 

emoji259.pngAsh: 19 juli start menopur, 28 juli 2e echo fm

 

emoji259.pngEvi. H: 21 juli start gonal-f, 30 juli 1e echo fm

 

emoji259.pngLautje: 24juli start menopur, 31juli 1e echo fm

 

emoji259.pngChristel81: 23juli start decapeptyl

 

emoji259.pngDanlon: 28 juli start gonal-f, 28juli 1e echo

 

emoji259.pngButterfly: begin aug start progynova

 

emoji274.pngPoekie: rustmaand, nog 1 cryo

emoji274.pngAmf: rustmaand

emoji274.pngYvje1977: 14sept start decapeptyl

 

Eslief emoji322.pngMaaike emoji323.png

 

Huh ik zie het schema bij jou heel raar en onoverzichtelijk, met allemaal grote emoticons. Zien jullie mijn bericht ook steeds zo? Want dan haal ik die emoticons wel weg anders. Wilde je iets veranderd hebben in het schema butterfly ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pino81 ik heb mijn ex-collega in juni in vertrouwen verteld over de bbz en operatie. Die is het vervolgens aan iedereen in het bedrijf gaan vertellen. Dus nee dit keer vertel niemand wat. Zelfs mijn beste vrienden niet. Pas als ik 12 weken zwanger ben. Volgens mijn vriend kan ik beter wachten tot 20 weken Maar ja tegen die tijd zal mijn buik het zelf verraden.

 

Ik hou me veelal bezig met andere leuke dingen, bios, uit eten en mijn eigen kleine bedrijfje en ik moet eerlijk zeggen ik ben meer relaxed dan de vorige keren. Toen hield ik mij echt bijna 24 uur bezig ermee haha. Het lijkt nu op een gewoonte om iedere avond te prikken.

 

Hebben jullie dat ook? Dat het minder stressen is dan in het begin?

 

Niet!! Nou dat is echt niet netjes van je collega, snap dat je dat voorzichter wordt.

Mijn man en ik hebben het er ook wel eens over wat als we zwanger zijn, mbt vertellen aan anderen . Maar durf daar gewoon nog niet aan te denken, dus zien we dan wel.

 

Ik ga er ook wel anders mee om als in het begin. Het begint steeds meer een routine te worden. Spanning is er bjjv nu ook nog niet. Komt ws zaterdag wel ff. Maar je raakt er aan gewend.

Doe wat ik er voor moet doen. Herken je dus helemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, wanneer testen jullie? Hoeveel dagen na tp? Ik zit nu op 9 dagen.

 

Bij mijn dochter testen ik 10 dagen na tp positief.. Hopelijk breng jij weer eens wat positief nieuws 🍀 Merk je iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pino81 ex-collega. Ik ben niet meer in dienst bij het bedrijf. Ik had in mei al mijn vakantiedagen opgenomen en was dus einde van mijn contract vrij.

 

Even wat anders:

Is er iemand juriste hier als beroep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pino81 ex-collega. Ik ben niet meer in dienst bij het bedrijf. Ik had in mei al mijn vakantiedagen opgenomen en was dus einde van mijn contract vrij.

 

Even wat anders:

Is er iemand juriste hier als beroep?

Yep ik

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yamila en ash succes morgen!!!

 

Yamila, hoop zo dat je morgen goes nieuws hebt en de eitjes toch nog zijn gaan groeien. 

 

Ja heel veel succes morgen 🍀🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames ben een tijdje niet op het forum geweeest en er zijn 22 pagina's enkel van wachtbankje 2.0 om ion te lezen ..(ga k wel doen ) vindt het fijn om even alles te weten enzo Hoop dat t goed en lekker soepeltjes verloopt met iedereen 😘😘😘

 

Even een update van mij

28 juli pregnyl spuiten on 19.00 en dan naar verwachting als alles goed ontdooid donderdag 4 augustus mijn 2e cryo tp 🤗

 

Succes dames ... may we all Get pregnant 🙌🏾💪🏾

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames ben een tijdje niet op het forum geweeest en er zijn 22 pagina's enkel van wachtbankje 2.0 om ion te lezen ..(ga k wel doen ) vindt het fijn om even alles te weten enzo Hoop dat t goed en lekker soepeltjes verloopt met iedereen

 

Even een update van mij

28 juli pregnyl spuiten on 19.00 en dan naar verwachting als alles goed ontdooid donderdag 4 augustus mijn 2e cryo tp

 

Succes dames ... may we all Get pregnant

 

Stand van zaken

 

🦋Mariag: 18 juli tp

🦋Minima: 21 juli tp

🦋Marleen84: 22 juli tp

🦋Pino: 29 juli tp

 

Miranda13: 28juli pregnyl, wrs 4 aug tp

 

Yamila: 18juli start gonal-f, 28 juli 2e echo fm

 

Ash: 19 juli start menopur, 28 juli 2e echo fm

 

Evi. H: 21 juli start gonal-f, 30 juli 1e echo fm

 

Lautje: 24juli start menopur, 31juli 1e echo fm

 

Christel81: 23juli start decapeptyl

 

Danlon: 28 juli start gonal-f, 28juli startecho

 

Butterfly: 3 aug start progynova

 

Poekie: rustmaand, nog 1 cryo

Amf: rustmaand

Yvje1977: 14sept start decapeptyl

 

Eslief Maaike

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames ben een tijdje niet op het forum geweeest en er zijn 22 pagina's enkel van wachtbankje 2.0 om ion te lezen ..(ga k wel doen ) vindt het fijn om even alles te weten enzo Hoop dat t goed en lekker soepeltjes verloopt met iedereen 

 

Even een update van mij

28 juli pregnyl spuiten on 19.00 en dan naar verwachting als alles goed ontdooid donderdag 4 augustus mijn 2e cryo tp 珞

 

Succes dames ... may we all Get pregnant 

 

Hi miranda, fijn weer van je te horen!!

Gaan we niet helemaal samen het wachtbankje op, maar scheelt een dag of 5. Dus toch even weer samen gezellig op t bankje :-).

En hopelijk met als resultaat; zwanger 🙏

 

Succes!!!🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi miranda, fijn weer van je te horen!!

Gaan we niet helemaal samen het wachtbankje op, maar scheelt een dag of 5. Dus toch even weer samen gezellig op t bankje :-).

En hopelijk met als resultaat; zwanger

 

Succes!!!

 

Hoop ik ook Pino ! moet jij vandaag nog medicatie of iets doen voor morgen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden