Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat ontzettend teleurstellend Yamila...zo iets verwacht je ook niet te zien en horen... Mocht het beeld niet meer veranderen dan hoop ik ook dat ze in ieder geval er een iui poging van maken...

Ik heb geen eileiders meer meid, alleen ivf is nog mogelijk voor mij om zwanger te worden helaas.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Pino81 dank je wel. Laat het morgen wel even weten hoeveel eitjes etc. Ben ook benieuwd

Zien ze dat op de eerste echo al ? wat spannend.. 🥚

Geplaatst
@lalautje klopt:) ben even kwijt wanneer precies maar ben morgen 9 weken zwanger van icsi-3...onze dochter komt uit icsi-5. ik lees nog met een half oog mee:)

Je hebt nu dus al een dochter begrijp ik ? Wat bedoel je met icsi-3 en icsi-5? Heb je 5 icsi behandelingen gehad ? En nu zwanger van cryo uit icsi-3?

Ik zal in het schema erbij zetten dat jij zwanger bent. Is ook leuk te zien bij wie het gelukt is deze maand ! Weet jij wie er nog meer zwanger is geworden de eerste maand van juli ? Ik zat toen nog niet op dit forum

Geplaatst

Stand van zaken juli

🦋Mariag: 18 juli tp

🦋Minima: 21 juli tp

🦋Marleen84: 22 juli tp

🦋Pino: 29 juli tp

Miranda: 14juli echo fm, begin aug tp

Yamila: 18juli start gonal-f, 28 juli 2e echo fm

Ash: 19 juli start menopur, 26 juli 1e echo fm

Evi. H: 21 juli start gonal-f, 30 juli 1e echo fm

Lautje: 24 juli start meno pur, 31 juli 1e echo fm

Christel81: 23juli start decapeptyl

Butterfly: eind juli start progynova, tp wrs 15 aug

Poekie: rustmaand, nog 1 cryo

Amf: rustmaand

Danlon: start eind juli/aug

Yvje1977: 14sept start decapeptyl

🤰🏼Eslief

🤰🏼Maaike

Geplaatst

@yamila.. aaah wat balen zeg.. ik ga ook voor je duimen dat ze nog groeien

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Ik heb geen eileiders meer meid, alleen ivf is nog mogelijk voor mij om zwanger te worden helaas.

Ow sorry..dan is de teleurstelling nog groter... Ik hoop op wonderen as vrijdag 🍀🍀🍀

Geplaatst

@lalautje, in juli is niemand zwanger geraakt tot nu toe. 3 vroege miskramen in een paar dagen tijd. Vandaar juli 2.0

Eslief was volgens mij nog net juni

Geplaatst
@lalautje, in juli is naast eslief helaad niemand zwanger geraakt. 3 vroege miskramen in een paar dagen tijd. Vandaar juli 2.0

Geplaatst

en maaike is ook nog zwanger en hopelijk komen er nog veel bij;) idd icsi 5 en icsi 3.. beiden keren zwanger van verse terugplaatsingen.

Geplaatst
@lalautje, in juli is niemand zwanger geraakt tot nu toe. 3 vroege miskramen in een paar dagen tijd. Vandaar juli 2.0

Eslief was volgens mij nog net juni

Weet jij ook de reden waarom Miranda 14 juli fm had en begin aug pas tp heeft? Ik heb haar ook nog niet op het bankje gezien, vandaar dat ik dacht misschien weet jij had ivm met andere wachtbankje

Geplaatst
en maaike is ook nog zwanger en hopelijk komen er nog veel bij;) idd icsi 5 en icsi 3.. beiden keren zwanger van verse terugplaatsingen.

Ja dat hoop ik ook. Zit voor iedereen te duimen hier voor mij is dit het eerste traject en gister de eerste hormoon spuit en ben nu al emotioneel. Dus heb ontzettend veel respect voor alle vrouwen hier die door een hel gaan!

Geplaatst
Weet jij ook de reden waarom Miranda 14 juli fm had en begin aug pas tp heeft? Ik heb haar ook nog niet op het bankje gezien, vandaar dat ik dacht misschien weet jij had ivm met andere wachtbankje

Weet ik niet, maar ben wel heel benieuwd hoe het met miranda gaat 😙

Geplaatst
Weet ik niet, maar ben wel heel benieuwd hoe het met miranda gaat

Ik ook, want als ze 14 juli fm had, dan zat ze dus al aan hormonen.. dus dan heeft ze nu ergens de tp al. Weet je haar volledige ivf naam, dan kan je haar taggen en krijgt ze een popupje bij de app

Geplaatst
de eerste keer is het pittigst omdat je ook niet weet wat je kan verwachten etc. super spannend:) zet hem op!

Nee inderdaad ook erg onzeker met al die spuiten en dat mengen allemaal. Bang dat je het niet goed doet of iets vergeet. Dankjewel en hoop dat ik het snel met je kan hebben over welke babykleertjes en spullen we nu weer gekocht hebben.... mijn handen jeuken nu soms al als ik voorbij de babyafdeling kom.. het is ook allemaal zo schattig

Geplaatst

Jeetje yamila heftig. Hier t zelfde ook beide eileiders verwijderd bij mij middels laprascopie. Dus ook voor mij de enige optie

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

@lalautje als het goed kunnen ze morgen al zien hoeveel eitjes er zijn. Heb inmiddels al 7 dagen geprikt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

@Butterfly bij mij zijn ze nog niet verwijderd maar zijn wel pot en potdicht.

Tja het is voor mij afwachten vrijdag en anders begin ik weer helemaal opnieuw.

Hopelijk heb jij deze keer ookk meer geluk❤️

Geplaatst

@yamila dank je wel. Vind het zo rot voor je. Je zat heel de dag in me hoofd, ik dacht leuk iemand die tegelijkertijd begonnen is als mij. Ik hoop dat je vrijdag beter nieuws heb dan vandaag. Ik weet het ook natuurlijk nog niet hoe het bij mij is. Maar dit is mijn 2e poging (officieel 3e poging), dus ben al wat gewend, dus ook de teleurstelling als de follikels nog te klein zijn.

Geplaatst
@lalautje als het goed kunnen ze morgen al zien hoeveel eitjes er zijn. Heb inmiddels al 7 dagen geprikt.

Oké ben benieuwd! Let me know

Geplaatst
@lalautje je hoort het over 12 uurtjes van mij

Hihi het aftellen is al begonnen !

Moet jij wel straks ustrogan gebruiken ? Ik las dat Marleen dat niet hoeft, maar dacht dat iedereen dat gebruikte hier na de tp..

Geplaatst

@lalautje nee ik moet pregnyl spuiten. 1e keer om de eisprong op te wekken, 2e keer na de punctie en daarna nog 4x om de 3 dagen. Volgens mij testen na 19 dagen na terugplaatsing. Zo uit me hoofd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden