Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2.0


Pino81

Aanbevolen Berichten

Oke je spuit nu dus meer Gonal F als eerst van 150 naar 225.

Ik weet niet of het aan de pil ligt die je geslikt hebt.. wat zei de arts of zeiden ze weer zoiets van ja we weten het ook niet.. vind ik dat ze dat snel doen namelijk..

Hoe groot waren die kleintjes weet je dat? hoelang stimuleer je nu? misschien langer door stimuleren?

De ene keer kan weer heel anders uitpakken dan de andere keer, ik ben benieuwd wat het beeld vrijdag is voor je.

 

Ik had 4 follikels, waarvan 1 ontoegankelijk... 1 schijnbaar leeg, en 2 zat een eitje dus 2 eitjes totaal.

Ik heb ik meen een kleine 2 weken gestimuleerd met menopur 225.. en toen zei ze je hebt er 3....

Bij de punctie bleek 4 maar 2 had ik niks aan...

Bizar he hoe het kan lopen...

 

Ah oke.. hebben ze ook niet gezegd hoe dat kwam dan?

ik vroeg haar ook of er een verschil is met menopur en gonalf. Ze zei dat elk persoon daar anders op reageert. En ik reageerde anders goed op de gonal f waardoor ze alleen de dosis verhoogd hadden.

Ik stimuleer 7 dagen vandaag.

Ze wist niet hoe het kwam. Later toen ik weg was bedacht ik me die pil en bloedingen.

 

Echt balen, heb hier echt geen zin meer in.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ah oke.. hebben ze ook niet gezegd hoe dat kwam dan?

ik vroeg haar ook of er een verschil is met menopur en gonalf. Ze zei dat elk persoon daar anders op reageert. En ik reageerde anders goed op de gonal f waardoor ze alleen de dosis verhoogd hadden.

Ik stimuleer 6dagen vandaag.

Ze wist niet hoe het kwam. Later toen ik weg was bedacht ik me die pil en bloedingen.

 

Echt balen, heb hier echt geen zin meer in.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ach lieverd toch je moet vol blijven houden! 🦋

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke.. hebben ze ook niet gezegd hoe dat kwam dan?

ik vroeg haar ook of er een verschil is met menopur en gonalf. Ze zei dat elk persoon daar anders op reageert. En ik reageerde anders goed op de gonal f waardoor ze alleen de dosis verhoogd hadden.

Ik stimuleer 6dagen vandaag.

Ze wist niet hoe het kwam. Later toen ik weg was bedacht ik me die pil en bloedingen.

 

Echt balen, heb hier echt geen zin meer in.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Ik kan me jouw frustatie heel goed voorstellen ...

Maar 6 dagen stimuleren is niet heel lang nog...dus wie weet maken die paar kleintjes wel een spurt en kom je misschien op 4 a 5 mooie.

Ik heb weleens gelezen dat ze menopur geven bij wat oudere vrouwen omdat ze betere eitjes zouden geven...?

Ik denk dat het niks met de pil te maken heeft.. maar goed ik ben geen dokter.. ik denk gewoon dat elke keer anders is.

Misschien zoals ik al zei maken die kleintjes een spurt, kijk stel je hebt 4 a 5 mooie dan is het al ok toch?

 

Bij mij hebben ze toen eigenlijk weinig gezegd.. ja ze gooide het een beetje op leeftijd/voorraad maar het kon ook dikke pech zijn en de volgende keer (hopelijk komt die niet ) meer zijn... of nog slechter wie weet.

 

Klote meid. hou toch hoop 6 dagen stimuleren is niet veel he... die kleintjes gaan een spurt maken let maar op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yamilla,

 

Wat rot voor je! Ik hoop dat ze toch lekker doorgroeien! Je hebt nog 4 dagen ervoor!

Willen ze ook niet punctie doen bij die ene follikel ? Ik had op internet laatst gelezen dat er altijd 1 follikel is die gaat domineren..

Vrijdag dus 2e echo en dan hoor je meer ?!

 

Ik duim voor je !!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Klopt. Vrijdag 2de follikelmeting en hoor dan meer.

Wat word er bedoeld dat er 1 follikel gaat domineren?

Ik denk niet dat ze doorgaan met een punctie als er maar 1 is, en ik wil dat zelf ook niet.

Als je de punctie hebt gedaan telt de poging pas, maar je kan het ook afbreken.

Is te riskant 1 follikel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me jouw frustatie heel goed voorstellen ...

Maar 6 dagen stimuleren is niet heel lang nog...dus wie weet maken die paar kleintjes wel een spurt en kom je misschien op 4 a 5 mooie.

Ik heb weleens gelezen dat ze menopur geven bij wat oudere vrouwen omdat ze betere eitjes zouden geven...?

Ik denk dat het niks met de pil te maken heeft.. maar goed ik ben geen dokter.. ik denk gewoon dat elke keer anders is.

Misschien zoals ik al zei maken die kleintjes een spurt, kijk stel je hebt 4 a 5 mooie dan is het al ok toch?

 

Bij mij hebben ze toen eigenlijk weinig gezegd.. ja ze gooide het een beetje op leeftijd/voorraad maar het kon ook dikke pech zijn en de volgende keer (hopelijk komt die niet ) meer zijn... of nog slechter wie weet.

 

Klote meid. hou toch hoop 6 dagen stimuleren is niet veel he... die kleintjes gaan een spurt maken let maar op

 

Sorry 7 dagen aan het stimuleren nu.

De arts zei zelf dat het onwaarschijnlijk is dat de kleintjes mee gaan groeien .

Maar ja..he weet nooit.

Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel bij

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry 7 dagen aan het stimuleren nu.

De arts zei zelf dat het onwaarschijnlijk is dat de kleintjes mee gaan groeien .

Maar ja..he weet nooit.

Ik heb er in ieder geval geen goed gevoel bij

 

 

Domineren betekend dat er altijd 1 bij zit die veel groter is... had ik ook die was 23 mm ofzo.. .

Ok ja dat zeiden ze toen over die hele kleintjes van mij niet... toen ik een week stimuleerde...zei ze hopen dat ze mee gaan doen. In mijn geval gebeurde dat niet, ja een beetje maar bleven ik meen 10 ofzo of 13,.

Ik zou geen punctie doen voor 1 follikel, Hoe zwaar dit ook is, beter afblazen dan..en ze zei tegen mij dat ze een punctie met 1 niet doen, moesten er minimaal 3 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Vrijdag 2de follikelmeting en hoor dan meer.

Wat word er bedoeld dat er 1 follikel gaat domineren?

Ik denk niet dat ze doorgaan met een punctie als er maar 1 is, en ik wil dat zelf ook niet.

Als je de punctie hebt gedaan telt de poging pas, maar je kan het ook afbreken.

Is te riskant 1 follikel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Dat er altijd een follikel de grootste is. Groter dan de andere, maar net als butterfly zegt je stimuleert 6 dagen, er kan nog van alles gebeuren ! en meestal moet je 14 dagen stimuleren toch ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er altijd een follikel de grootste is. Groter dan de andere, maar net als butterfly zegt je stimuleert 6 dagen, er kan nog van alles gebeuren ! en meestal moet je 14 dagen stimuleren toch ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ah oke..

Ik stimuleer nu 7 dagen sorry was in de war.

De vorige poging stimuleerde ik 10dagen.

Wat ik weet is het 10-12 dagen standaard bij ons.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke..

Ik stimuleer nu 7 dagen sorry was in de war.

De vorige poging stimuleerde ik 10dagen.

Wat ik weet is het 10-12 dagen standaard bij ons.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Oké, ja ik heb menopur, op het schema staat +-14 dagen. Maar dat verschilt per persoon. Maar je zit nu ongeveer op de helft dus! Nog even afwachten, wat een spanning...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yamila heel erg kut..ook ik heb een ronde gehad waarbij er maar 1 groeide... ontzettend stom en verdrietig dat je dan na die moeite moet afbreken. ik was fr maand erna ook bang dat het op zou zijn ofzo.. maar het was gewoon een slechte maand wand de maand erna groeide het weer door

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.. tja ik zal wel moeten afwachten tot vrijdag..maar bereid me wel voor dat het idd word afgebroken.

@Eslief dus bij jou was er ook niet een reden die ze gaven?

Ja nee dat de eitjes op zijn geloof ik niet.

Maar echt vervelend dit.

Ik vraag me af hoe het met de korte protocol gaat , want die is zonder pil

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yamila dat was ook de reden dat ik kort protecol kreeg erna.. omdat de boel dan niet plat gelegd word produceer je vaak wat mee eitjes. bij mij werd als reden gegeven dat je soms een slechte maand hebt net als in een normale cyclus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yamila dat was ook de reden dat ik kort protecol kreeg erna.. omdat de boel dan niet plat gelegd word produceer je vaak wat mee eitjes. bij mij werd als reden gegeven dat je soms een slechte maand hebt net als in een normale cyclus.

 

Mijn ziekenhuis heeft het meer met de lange protocollen.

Ze zouden anders mij laten overstappen in de volgende ronde naar menopur.

Denk niet dat ze aan de korte protocol doen.

Ook doen ze aan de natuurlijke cyclus maar dan moet ik om dag in het ziekenhuis zijn en dat is voor mij ook niet e doen ivm afstand.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yamila heel erg kut..ook ik heb een ronde gehad waarbij er maar 1 groeide... ontzettend stom en verdrietig dat je dan na die moeite moet afbreken. ik was fr maand erna ook bang dat het op zou zijn ofzo.. maar het was gewoon een slechte maand wand de maand erna groeide het weer door

 

Hey eslief! Ik kwam net op dit forum en was jij naar het forum zwanger overgegaan toch ? Had jij 17 juli een positieve test ? Wanneer had je je tp ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.. tja ik zal wel moeten afwachten tot vrijdag..maar bereid me wel voor dat het idd word afgebroken.

@Eslief dus bij jou was er ook niet een reden die ze gaven?

Ja nee dat de eitjes op zijn geloof ik niet.

Maar echt vervelend dit.

Ik vraag me af hoe het met de korte protocol gaat , want die is zonder pil

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn 2e poging was vorig jaar april ook afgebroken, omdat maar 1 grote tussenzat en de rest allemaal klein. Ze hebben toen een iui gedaan, maar niet gelukt. Je hebt nog 3 dagen te prikken, ik hoop alsnog dat ze zullen groeien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend teleurstellend Yamila...zo iets verwacht je ook niet te zien en horen... Mocht het beeld niet meer veranderen dan hoop ik ook dat ze in ieder geval er een iui poging van maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lalautje om 10.05 uur heb ik de afspraak. Ik ben heel erg benieuwd en toch vind ik het elke keer weer spannend ook al is het een echo haha.

 

Ja spannend hé! Je leeft er echt wen beetje naar toe! Ik zal voor je duimen ! Succes morgen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden