Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja echt... En als ik jouw verhaal dan. Zo hoor denk ik jeetje... Wat kan er op elk moment eigk nog veel mis gaan he.. Wat een spanning..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Pffff ja... het is elke keer weer wat. Je gaat van het ene stres moment in de andere..

Slaan de hormonen wel aan

Heb ik wel eitjes

Zijn de eitjes groot genoeg

Hoe dik is Mn bms

Wanneer punctie en spanning

Punctie überhaupt

Hoeveel bevruchtingen

Is het nog in leven op dag van tp

Nestelt het in

Blijft het goed gaan

Het is een wonder wat we proberen te creëren. Echt een wonder. We willen een nieuwe 'machine' gemaakt van 2 oudere met ingewikkelde celdelingen en chromosomen.. en dat moet maar allemaal goed gaan.. het kan altijd misgaan, maar probeer er positief in te blijven staan! Dat ga ik volgende maand weet opnieuw doen. De klap komt toch.. dan liever vol positieve energie! Ik duim voor je!! 🥚🤞🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik heb cryo gehad... En moest tot 12wk hoor... Bij 10 mocht ik stoppen.. Op testdag. Kreeg ik nw recept..Maar voelt posi? Als je daar zo aan denkt? Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Ik ben zelf wel heel positief ☺️ Maar in de wachtweken is alles zoo gek wanneer je juist denkt Oow dit zit goed deze keer .. is t niks ..voel je niks is het wat ... 😂😂😂 om gek van te worden joh maar gelukkig vandaag dacht ook wel al zelf vanneh er zal waarschijnlijk bij positieve test een nieuw voorafje meegegeven worden. ..
Geplaatst
Ik ben zelf wel heel positief Maar in de wachtweken is alles zoo gek wanneer je juist denkt Oow dit zit goed deze keer .. is t niks ..voel je niks is het wat ... om gek van te worden joh maar gelukkig vandaag dacht ook wel al zelf vanneh er zal waarschijnlijk bij positieve test een nieuw voorafje meegegeven worden. ..
Jaaaa vreselijk!! Naast alles wat je voelt denk je ook nog van alles... Ik duim voor je!!

Geplaatst
Pffff ja... het is elke keer weer wat. Je gaat van het ene stres moment in de andere..Slaan de hormonen wel aanHeb ik wel eitjesZijn de eitjes groot genoeg Hoe dik is Mn bmsWanneer punctie en spanning Punctie überhaupt Hoeveel bevruchtingenIs het nog in leven op dag van tpNestelt het inBlijft het goed gaanHet is een wonder wat we proberen te creëren. Echt een wonder. We willen een nieuwe 'machine' gemaakt van 2 oudere met ingewikkelde celdelingen en chromosomen.. en dat moet maar allemaal goed gaan.. het kan altijd misgaan, maar probeer er positief in te blijven staan! Dat ga ik volgende maand weet opnieuw doen. De klap komt toch.. dan liever vol positieve energie! Ik duim voor je!! 🥚🤞🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En zo is het Lalautje ☝🏾🙏🏾💪🏾🙌🏾
Geplaatst
Volgends mij heeft je lichaam ook utro nodig, voor de bieb.. omdat je lichaam van zichzelf nu stoffen niet aanmaakt omdat het nagebootst is door medsDus zou morgen meteen bellen idd.. heb je nu nog wel ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ja ik heb tot morge nog om heel de dag in te nemen dus kan er zo omrijden bij wijze van is bij mij om de hoek apotheek bij het ziekenhusi
Geplaatst
Jaaaa vreselijk!! Naast alles wat je voelt denk je ook nog van alles... Ik duim voor je!! Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
. Dankjewel. Lieverd 🙏🏾 Jij ook spannend allemaal he... laten we hopen dat we allemaal uiteindelijk onze wens laat uitkomen door heerlijk zwanger te zijn en te blijven !!! 💃🏾
Geplaatst
@lalautje nee moet om 11 uur bellen...

Hoe gaat het met jou?

Spannend.. leeg.. zo even ziekenhuis bellen ivm bloeduitslag

Geplaatst
@evi.h ik heb bericht gehad van de dokter en mag beginnen met de pil dan volgende maand! Jij ook ?

Ik heb nog geen mail terug.. hoop het wel zeg..

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Ik heb nog geen mail terug.. hoop het wel zeg..

Ja denk het wel

Geplaatst
Ja denk het wel

Jaa! Bericht terug mag me melden na 1 rustmaand..

Geplaatst
Jaa! Bericht terug mag me melden na 1 rustmaand..

En mocht je die bloeding van zondag mee tellen ?

Geplaatst
En mocht je die bloeding van zondag mee tellen ?

Ja dat staat er dan weer niet bij wacht gewoon me volgende menstratie af.. dat zal rond eind aug zijn

Geplaatst
Ja dat staat er dan weer niet bij wacht gewoon me volgende menstratie af.. dat zal rond eind aug zijn

Ja maar moet je dan niet de eerste dag meteen beginnen met de pil? Ik moet dat wel, kan dat jij een ander schema hebt hoor..

Geplaatst
Ja maar moet je dan niet de eerste dag meteen beginnen met de pil? Ik moet dat wel, kan dat jij een ander schema hebt hoor..

Ik moet als ik nu ga menstrueren de eerste dag van de menstruatie beginnen met de pil

Geplaatst
Wowww ik heb 8 perfecte bevruchtingen...alle a kwaliteit!

Joooo! Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!

Geplaatst
Wowww ik heb 8 perfecte bevruchtingen...alle a kwaliteit!

WAUWWWWW!!!! Wat fantastisch danlon !!! 🥚 morgen Hoelaat tp?

Geplaatst
Om 10.15 tp van 2

Wat fijn ! Hoe voel je je nu na de punctie ? Ook gister met utro begonnen ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden