Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@yamila echt toevallig gisteren heb ik op die pagina gekeken van de acupuncturist. Heb inderdaad gelezen dat ze vrouwen in het eerste trimester begeleiden. Ik weet niet of ik dit vergoed krijg van de verzekering. Moet dat even nakijken. Die van Portugaal kende ik nog niet.

Die wat ik stuurde doet inderdaad aan vruchtbaarheidsproblemen.

Gevoelige borsten heb ik al sinds vorige week maandag. Althans tepels die uitsteken en gevoelig zijn. Geen pretje.

Ah goed om te weten, thnx!

Ja is mooi meegenomen toch als je zulke dingen gewoon vergoed krijgt van je zorgverzekeraar.

Alle beetjes helpen je door het traject heen❣️

Geplaatst
@Lalautje wat een verdrietig nieuws hoe gaat het nu met je?

@Danlon mooie score meid..Nu rustig aan en hopelijk morgen goed nieuws

Ik voel me leeg.. voel me sowieso door de ohss kut en moest daarvoor vandaag nogmaals prikken in zh, maar ben meteen omgedraaid en naar huis gereden. Arts pakte het telefoon gesprek ook niet goed aan. Ze bracht eerst het slechte nieuws en ratelde daarna meteen maar door over praktische dingen zoals mijn bloeduitslag van gister en witte bloedcellen en een ziekenhuis bij mij in de buurt en blabla ze bleef maar doorpraten, heb er niks van meegekregen. Dus bel haar morgen wel even op, wat ze nu allemaal zei.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Heeft iemand Pino nog gesproken? Testdag was vandaag van haar.

Pino is denk ik nog op vakantie en heeft haar telefoon niet mee...zal zaterdag wel terug komen... ben ook heel benieuwd

Geplaatst
Ik voel me leeg.. voel me sowieso door de ohss kut en moest daarvoor vandaag nogmaals prikken in zh, maar ben meteen omgedraaid en naar huis gereden. Arts pakte het telefoon gesprek ook niet goed aan. Ze bracht eerst het slechte nieuws en ratelde daarna meteen maar door over praktische dingen zoals mijn bloeduitslag van gister en witte bloedcellen en een ziekenhuis bij mij in de buurt en blabla ze bleef maar doorpraten, heb er niks van meegekregen. Dus bel haar morgen wel even op, wat ze nu allemaal zei.

Ik vind het echt heel erg voor jullie...deze hadden we allemaal niet zien aankomen 😔 Weet dat je er niks aan hebt, maar wil je toch een dikke knuffel geven...Hoop dat ie bij je aankomt💋

Geplaatst
Ik vind het echt heel erg voor jullie...deze hadden we allemaal niet zien aankomen Weet dat je er niks aan hebt, maar wil je toch een dikke knuffel geven...Hoop dat ie bij je aankomt

Geplaatst
@miranda13 oh vervelend ja. Nee zo lang ik nog aan de Pregnyl zit ga ik geen conclusies trekken. Ik wacht nog geduldig tot de 22e.
Ja hier nog 1 vandaag laatste Utrogestan ingenomen .. je jan er ook van alles van voelen dus lekker neutraal nuchter erover We zullen het gaan zien de 18e 🙏🏾
Geplaatst

Kan de Utrogestan een zwangerschapstest beïnvloeden net als de pregnyl ?? .. Kwaaltjes hebben is me wel bekend maar dacht dat de utro geen invloed heeft op de testen die je doet

Geplaatst
Kan de Utrogestan een zwangerschapstest beïnvloeden net als de pregnyl ?? .. Kwaaltjes hebben is me wel bekend maar dacht dat de utro geen invloed heeft op de testen die je doet

Nee alleen pregnyl idd

Geplaatst
Nee dat kan niet.. je moet ook na een positive test doorgaan met de bolletjes

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Nee dat kan niet.. je moet ook na een positive test doorgaan met de bolletjes

Ja moest ik ook.. 3 weken na een positieve test nog, maar Miranda heeft een ander schema

Geplaatst
Ja moest ik ook.. 3 weken na een positieve test nog, maar Miranda heeft een ander schema

Aaah okeej..

Geplaatst

Ja gelukkig vliegt de tijd voorbij j... ja ik ga morgen toch weer es met de poli bellen want ze gaf aan dat ik tot de tiende week Utrogestan zou moeten blijven gebruiken na de cryo tp .. Maar ik heb maar 3 doosjes meegekregen dat is precies genoeg tot aan testdatum dus begrijp het niet

Geplaatst

Ben je al aan het testen? ☺

Geplaatst
En ik had eergisteren het maastad gesproken toen zei de zuster in me dossier staat 11 dagen dusseh 🤷🏾*♀️
Ik heb cryo gehad... En moest tot 12wk hoor... Bij 10 mocht ik stoppen.. Op testdag. Kreeg ik nw recept..

Maar voelt posi? Als je daar zo aan denkt?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Ben je al aan het testen? ☺
Nee nee Wil wel heel graag me handen jeuken om het zo maar te noemen Maar nee ik heb met mezelf en man afgesproken dat ik dit keer echt geduldig ga afwachten tot testdatum ...😬 Moeilijk joh maar ja de vorige keren had ik eerder getest en zwaar teleurgesteld dus nee ga het netjes afwachtwn
Geplaatst
Nee nee Wil wel heel graag me handen jeuken om het zo maar te noemen Maar nee ik heb met mezelf en man afgesproken dat ik dit keer echt geduldig ga afwachten tot testdatum ... Moeilijk joh maar ja de vorige keren had ik eerder getest en zwaar teleurgesteld dus nee ga het netjes afwachtwn

Volgends mij heeft je lichaam ook utro nodig, voor de bieb.. omdat je lichaam van zichzelf nu stoffen niet aanmaakt omdat het nagebootst is door meds

Dus zou morgen meteen bellen idd.. heb je nu nog wel ?

Geplaatst
Hihi spannend....

Ja echt... En als ik jouw verhaal dan. Zo hoor denk ik jeetje... Wat kan er op elk moment eigk nog veel mis gaan he.. Wat een spanning..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden