Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Yes!!

Gefeliciteerd Haha. Wat duurde dat wachten op je ongi lang he..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die rust was wel even fijn, alleen de dagen voor de ongi heb ik me heel rot en down gevoeld...

Maar komt weer goed.

Bedankt voor het aanpassen in het schema, alleen er staat 10-8 fm, maar ze gaan bms meten hahah.

Ik ga zo even bellen dan weet ik de exacte dag van de echo

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Net gebeld, ik heb de echo 11 augustus om 11 uur.

Dan zit ik ook op dag 11. Allemaal 11 hahaha

Ik kan jou geen bericht meer zenden als ik op verzenden klik staat er ' butterfly kan geen berichten meer ontvangen omdat haar inbox te vol zit

Hé Thanks @Jheroen voor de opslag server! Wij zijn vrouwen en praten ontzettend veel..

Geplaatst

Haha nou positiever kan niet toch? Testen op dag 11?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Haha nou positiever kan niet toch? Testen op dag 11?

Nee ik krijg een echo op dag 11 van de 11e dag van de cyclus en om 11 uur , geen test nog hahaha

Geplaatst
Nee ik krijg een echo op dag 11 van de 11e dag van de cyclus en om 11 uur , geen test nog hahaha
Nee haha bedoel daarna... Ik zou vasthouden aan 11

Geplaatst
Nee haha bedoel daarna... Ik zou vasthouden aan 11

Nou 11-9 is te ver weg, ik ga eerder testen zoals het er nu uitzit als de embryo terug geplaatst word :)

Geplaatst

Het lijkt wel carnaval 😂 en dan test je 11 dagen na de tp positief 🍀🍀

Geplaatst
Nou 11-9 is te ver weg, ik ga eerder testen zoals het er nu uitzit als de embryo terug geplaatst word :)
Wanneer zou dat zijn dan?

Geplaatst

@Butterfly dat is mooi dat je menstruatie zich geeft gemeld in dit geval, kun je weer lekker door.. ben benieuwd of het bij mij ook op tijd komt..

Spannend nu echo 11 aug bms.

Succes ook @Noom straks duimen op een positieve test!

Geplaatst
@Butterfly dat is mooi dat je menstruatie zich geeft gemeld in dit geval, kun je weer lekker door.. ben benieuwd of het bij mij ook op tijd komt..

Wanneer verwacht jij je ongi ? En wanneer mag jij weer starten ?

Geplaatst

Ja idd kan ik ook weer wat doen, wanneer verwacht jij je menstruatie? en dan wanneer starten/

Geplaatst
Wanneer verwacht jij je ongi ? En wanneer mag jij weer starten ?

7 of 8 aug verwacht ik mijn menstruatie en op mn 3de cyclusdag begin ik dan met de pil.

27 aug begin deca.

Geplaatst
7 of 8 aug verwacht ik mijn menstruatie en op mn 3de cyclusdag begin ik dan met de pil.

27 aug begin deca.

Ok toch redelijk snel weer, je blijft wel bezig zo... dat echte stilzitten is ook niks.

Geplaatst
Ok toch redelijk snel weer, je blijft wel bezig zo... dat echte stilzitten is ook niks.

Nee stil zitten, zit ik toch nooit.

Ik slik nu tot donderdag Primolut om menstruatie snel op te wekken en

Ik slik ook dagelijks 100mg Ubiquinol voor gezonde eitjes en mn vitamientjes. Verder gezond eten, bewegen etc.

Geplaatst
Nee stil zitten, zit ik toch nooit.

Ik slik nu tot donderdag Primolut om menstruatie snel op te wekken en

Ik slik ook dagelijks 100mg Ubiquinol voor gezonde eitjes en mn vitamientjes. Verder gezond eten, bewegen etc.

Ubiquinol ? kan ik dat gewoon ergens kopen of is dat op voorschrift van de arts ?

Geplaatst
@poekie doet dr van de kerckhove de puncties en tp's?

@danlon dankjewel🥚

Vanavond je 5e prik? Bijna op de helft alweer ! Op naar mooie eitjes !🥚Ik zal het schema voor je plakken van iedereen

Nee de puncties zijn over het algemeen diir dr. Dumortier (vreemde man, maar echt heel grappig). Je krijgt bij de punctie een roesje en lokale verdoving. Geloof me, het is prima te doen daarmee. Ik vond de eerste keer de verdoving lokaal even wat vervelend. Voor mij was het te vergelijken met kaakchirurg of tandarts, de verdoving is even waf vervelend, maar daarna voel je niks meer.

De tweede keer had ik ook niet echt last van de verdoving.

Dr. Dumortier doet alleen maar puncties dus die zie je verder niet tijdens echo's ed.

De tp wordt gedaan door andere gynaecologen. Dat is wisselend. De eerste keer was het bij mij dr. De Baerdemaker en de tweede keer mn eigen gyn dokter vandenmeerschout.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Nee de puncties zijn over het algemeen diir dr. Dumortier (vreemde man, maar echt heel grappig). Je krijgt bij de punctie een roesje en lokale verdoving. Geloof me, het is prima te doen daarmee. Ik vond de eerste keer de verdoving lokaal even wat vervelend. Voor mij was het te vergelijken met kaakchirurg of tandarts, de verdoving is even waf vervelend, maar daarna voel je niks meer.

De tweede keer had ik ook niet echt last van de verdoving.

Dr. Dumortier doet alleen maar puncties dus die zie je verder niet tijdens echo's ed.

De tp wordt gedaan door andere gynaecologen. Dat is wisselend. De eerste keer was het bij mij dr. De Baerdemaker en de tweede keer mn eigen gyn dokter vandenmeerschout.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Oh interessant! Wist niet dat dr baerdemaker dat ook deed. Heb wel twee keer consult gehad met haar.

2 weken terug zat ik met de vroedvrouw nadat ik de start echo had gehad. En toen heeft ze maar alvast een afspraak voor mij ingeplant bij dr de beardemaker 'voor het geval het mislukt' (ik was nog niet eens begonnen )ze zat zo vol.. dus heb een afspraak 30 november om te evalueren met haar 'voor het geval dat'

Ben benieuwd naar dr dumortier, zijn geen foto's vindbaar van hem. Dankjewel, ben nu iets geruster over de punctie

Word de tp in Gent ook met een soort vloeistof gedaan, zodat je op het apparaat de embryo in je baarmoeder ziet oplichten ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden