Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja als ze zoiets vertellen dan schrik je wel ff.. maar geen idee verder. Ik heb de prikinstructie gehad dus dat was goed zo..

De ene zegt dit en de ander dat..word je gek van he..

Ik heb ook nooit pijn bij het prikken.

Ik masseer het ook, want ga dan ff terug naar bed(ik prik in de ochtend).

Maar ja..we zien het allemaal wel

Ik vind het wel pijnlijk als de vloeistof erin gaat. Ik voel het echt in Mn lichaam gaan laat maar zeggen ..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik vind het wel pijnlijk als de vloeistof erin gaat. Ik voel het echt in Mn lichaam gaan laat maar zeggen ..

Alleen de decapeptyl toch? Die moet je wat eerder uit de koelkast halen en wat in je hand warm houden voor je het inspuit. Anders voel je het echt branden zo

Geplaatst
Alleen de decapeptyl toch? Die moet je wat eerder uit de koelkast halen en wat in je hand warm houden voor je het inspuit. Anders voel je het echt branden zo

Huh? Mijn deca hoefde niet in de koeling.. meno voel ik er echt in gaan. Deca vond ik helemaal niet pijnlijk

Geplaatst

@evi ik gebruik foliumzuur van holland en barreth... De vroegere tuinen.. Blauw potje zonder gekke toevoegingen ik moet 800 van mijn arts.

En prikken doe ik onder mn navel. En ik heb meer dan genoeg buikvet

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Huh? Mijn deca hoefde niet in de koeling.. meno voel ik er echt in gaan. Deca vond ik helemaal niet pijnlijk

Oh? Ik moest de deca wel in de koelkast bewaren.

Menopur heb ik nog geen ervaring mee, dat ga ik binnenkort ervaren

Op welke tijdstip spuitte je?

Geplaatst
@evi ik gebruik foliumzuur van holland en barreth... De vroegere tuinen.. Blauw potje zonder gekke toevoegingen ik moet 800 van mijn arts.

En prikken doe ik onder mn navel. En ik heb meer dan genoeg buikvet

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Dankjewel!! Ga volgende spuitronde ook eens onder me navel proberen..

Ik gebruik gravitamon.. hebben ze me toen ook geadviseerd in het ziekenhuis.. maar word even misselijk als ik ze sochtends inneem..

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Oh? Ik moest de deca wel in de koelkast bewaren.

Menopur heb ik nog geen ervaring mee, dat ga ik binnenkort ervaren

Op welke tijdstip spuitte je?

Ik moest tussen 18;00-21:00 spuiten en dan 1 tijd kiezen en dat iedere dag een beetje aanhouden die tijd.

Had jij van deca ook 0,1 ? En dan een vloeistof en een potje die je elke dag moest mengen ?

Geplaatst
Dankjewel!! Ga volgende spuitronde ook eens onder me navel proberen..

Ik gebruik gravitamon.. hebben ze me toen ook geadviseerd in het ziekenhuis.. maar word even misselijk als ik ze sochtends inneem..

Heb je dan wel wat eten in je maag ?

Geplaatst
Heb je dan wel wat eten in je maag ?

Jaa neem tijdens ontbijt misselijkheid is maar even.... maar ik hou nog wel f vol.. volgens mij is wel goed merk..

Geplaatst
Ik moest tussen 18;00-21:00 spuiten en dan 1 tijd kiezen en dat iedere dag een beetje aanhouden die tijd.

Had jij van deca ook 0,1 ? En dan een vloeistof en een potje die je elke dag moest mengen ?

Ik moest in de ochtend van ons ziekenhuis. 09.00u, deed ik.

Ja 0,1 deca, en ik had gonal f prikpen en 1 Pregnyl die ik moest mengen.

Nu heb ik weer deca, Menopur en Ovitrelle pen.

Geplaatst

Ik moest ook de decapeptyl in de koelkast leggen . Was een voorgevuld naaldje. Menopur moest ik mengen met vloeistof en poeder. En de ovitrelle pen was een prikpen. Ik had de deca alleen in de koelkast dat moest echt . De deca voelde ik soms . Maar maakte hem vaak warm in me hand en haalde m een half uur van te voren eruit . De menopur voelde ik ook soms echt onderhuids lopen ... kut gevoel. Maar was zelden

Verder nooit pijn of blauwe plekken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Ik moest ook de decapeptyl in de koelkast leggen . Was een voorgevuld naaldje. Menopur moest ik mengen met vloeistof en poeder. En de ovitrelle pen was een prikpen. Ik had de deca alleen in de koelkast dat moest echt . De deca voelde ik soms . Maar maakte hem vaak warm in me hand en haalde m een half uur van te voren eruit . De menopur voelde ik ook soms echt onderhuids lopen ... kut gevoel. Maar was zelden

Ja jij had dan al de kant en klare deca. Ik moet de vloeistof mengen met het potje. @yamila welke had jij ?

Morgen mijn laatste meno prik hopelijk

Geplaatst
Jaa neem tijdens ontbijt misselijkheid is maar even.... maar ik hou nog wel f vol.. volgens mij is wel goed merk..

Oh ik heb met foliumzuur daar nog nooit last van gehad, ook niet op een lege maag trouwens.. misschien toch eens een andere uitproberen ?

Geplaatst
Ik moest in de ochtend van ons ziekenhuis. 09.00u, deed ik.

Ja 0,1 deca, en ik had gonal f prikpen en 1 Pregnyl die ik moest mengen.

Nu heb ik weer deca, Menopur en Ovitrelle pen.

980f1e613454c95a0e0c060a79b3530b.jpg

Rechts was mijn deca. Met al die potjes. Denk dat dat het verschil is.

Geplaatst
Ja jij had dan al de kant en klare deca. Ik moet de vloeistof mengen met het potje. @yamila welke had jij ?

Morgen mijn laatste meno prik hopelijk

Ja ik had de kant en klare deca. Ik hoefde niks te mixen.

Oh heerlijk , morgen je laatste stimulatie misschien. Morgen dus de echo fm

Succes!

Geplaatst
980f1e613454c95a0e0c060a79b3530b.jpg

Rechts was mijn deca. Met al die potjes. Denk dat dat het verschil is.

Oh wat apart dat jij niet de kant en klare kreeg..

Geplaatst

Succes!

Nee want ik prik savonds. Dus morgenavond 'hopelijk' laatste prik en donderdagochtend echo en dan hoor ik of ik meteen savonds pregnyl mag prikken of toch nog door moet met meno wat ik echt niet hoop, want ben echt mezelf niet meer en Mn eitjes willen er nu uit! Mijn bms was maandag 10.nog wat. Dus hoop dat de punctie zaterdagochtend is

Geplaatst

Jij gebruikte ook Menopur 225 toch? Dus 3 poeder ampullen en 1 water.

Ja die deca kreeg ik van de apotheek in een zak met ijspacks er in klopt

Geplaatst
Oh wat apart dat jij niet de kant en klare kreeg..

Ja snap er sowieso niks van met die koeling. Deca voorgevuld moet dus in de koeling en die je nog moet mengen niet in de koeling

En meno moet je nog te mengen in de koeling en zodra je meno hebt gemengd uit de koeling

Geplaatst

Succes!

Haal jij ook de gonal f een half uur van te voren uit de koelkast??

Geplaatst
Nee want ik prik savonds. Dus morgenavond 'hopelijk' laatste prik en donderdagochtend echo en dan hoor ik of ik meteen savonds pregnyl mag prikken of toch nog door moet met meno wat ik echt niet hoop, want ben echt mezelf niet meer en Mn eitjes willen er nu uit! Mijn bms was maandag 10.nog wat. Dus hoop dat de punctie zaterdagochtend is

Ik hoop het ook voor je! Meestal is het tot de 2de echo fm. Spannend donderdag!

Donderdag slik ik mijn laatste Primolut pil

Geplaatst
Ja snap er sowieso niks van met die koeling. Deca voorgevuld moet dus in de koeling en die je nog moet mengen niet in de koeling

En meno moet je nog te mengen in de koeling en zodra je meno hebt gemengd uit de koeling

Ja omdat bij ons kant en klaar is moet ie in de koelkast. Bij jou hoefde het niet omdat het nog gemixt moet worden.

Net als de Menopur klopt

Geplaatst
Ik hoop het ook voor je! Meestal is het tot de 2de echo fm. Spannend donderdag!

Donderdag slik ik mijn laatste Primolut pil

Oh en dan ??? Als ik iets moet aanpassen in het schema moet je het zeggen!

Geplaatst
Ja omdat bij ons kant en klaar is moet ie in de koelkast. Bij jou hoefde het niet omdat het nog gemixt moet worden.

Net als de Menopur klopt

Nee bij meno is het dus net andersom zolang meno nog niet gemengd is moet het wel in de koelkast en zodra meno gemengd is moet het uit de koelkast

Geplaatst
Haal jij ook de gonal f een half uur van te voren uit de koelkast??

Nee 10 min. Zowel de gonal al de deca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden