Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

@ Lalautje dat schiet alweer eens lekker oo he .. anderhalve week dan weer starten je kijkt er idd toch op een soortig manier er naar uit gek he terwel een andere keer er even niks van moet weten Wat een toestand iok allemaal heej Nee maar ook spnnend allemaal komt steeds dichterbij nog fftjes gedulde ❤️@ CIl lastig he dat wachten altijd .. alsof we niet genoeg wachten in zo'n traject Komt vast goed hoop dat woensdagmiddag je de to hebt ik duim. Voor je mee 🤞🏾

 

Nou echt zeg! Heel irritant , nog ff en we raken eraan gewend.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik voel me vandaag zelf niet helemaal lekker heb t maar warm en beetje last van me keel Hoop niet dat ik ziek wordt joh .. zoo maar es theetje maken

 

Dames fijne middag nog

 

 

P.S. en trouwens ..iemand nog iets van Sharyy gehoord misschien dat ik eroverheen gelezen heb

Oh... dat is een goed teken... een innesteling ( hcg aanmaak ) verlaagt je weerstand vaak zijn vrouwen rond die periode niet lekker. Spannend !!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg spannend! Ik duim ook voor iedereen, dat er maar veel wondertjes mogen groeien ❤️
Oohh wat goed dat je het vol hebt gehouden! Ik probeer altijd een beetje te genieten van twee spannende maar semi positieve weken. Te vroeg een negatieve test krijgen geeft bij mij dan zo'n negatieve omslag. Ik duim dat het wachten beloont word met twee dikke strepen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een tp gehad.

Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald

1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over.

Nu 2 weken wachten

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Ohh dat is fijn Butterfly.. hoop dat ze snel innestelt en fijn blijft zitten voor 9 maandenzou mooi zijn als de andere goed doorgroeit en nog de vriezer in kan☃️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat is fijn Butterfly.. hoop dat ze snel innestelt en fijn blijft zitten voor 9 maandenzou mooi zijn als de andere goed doorgroeit en nog de vriezer in kan

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Hihi ja denk T ...grappig he had het niet eens in de gaten. Ook wel gek idee dat het geslacht al is bepaald ook voor het andere embryootje dat nog de vriezer ingaat als het goed deelt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja denk T ...grappig he had het niet eens in de gaten. Ook wel gek idee dat het geslacht al is bepaald ook voor het andere embryootje dat nog de vriezer ingaat als het goed deelt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nou we gaan het zien

 

Ja apart idd dat staat allemaal al vast net als de haar en oogkleur

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een tp gehad.

Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald

1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over.

Nu 2 weken wachten

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Mooi nieuws! Lekker rustig aan en wachten maar 🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag...

Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad?

Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha

Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft

 

Oja.... even een grappig dingetje....

Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat.

Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG!

(Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad)

Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig🤣

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag...

Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad?

Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha

Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft

 

Oja.... even een grappig dingetje....

Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat.

Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG!

(Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad)

Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig🤣

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Haha laten we hopen dat Daimy inderdaad onbewust gelijk had!

De test wordt niet beïnvloed door de utro, want daar zit progesteron in. Testen meten hcg.

Ik lees op internet dat ovitrelle een halfwaardetijd heeft van 30 uur en pregnyl 33 uur. Ik dacht zelf altijd 24 uur. Hoeveel mcg heb je geprikt ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha laten we hopen dat Daimy inderdaad onbewust gelijk had!

De test wordt niet beïnvloed door de utro, want daar zit progesteron in. Testen meten hcg.

Ik lees op internet dat ovitrelle een halfwaardetijd heeft van 30 uur en pregnyl 33 uur. Ik dacht zelf altijd 24 uur. Hoeveel mcg heb je geprikt ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik geloof 250... Het was wel makkelijker dan Pregnyl... dit zat in een pen die je moest opdraaien... Pregnyl is zo irritant met zo’n glazen flesje...4 jaar geleden was dat zo tenminste

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof 250... Het was wel makkelijker dan Pregnyl... dit zat in een pen die je moest opdraaien... Pregnyl is zo irritant met zo’n glazen flesje...4 jaar geleden was dat zo tenminste

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen)

Had jij voorgevulde spuitjes ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen)

Had jij voorgevulde spuitjes ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Decapeptyl zat in een spuitje, super makkelijk. Ik had deze keer geen menopur maar Meriofert en dat moest ik wel mengen..150 en 75 bij elkaar en dan 225 spuiten..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen)

Had jij voorgevulde spuitjes ?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

c34e71903555868af4b0261de98c5f21.jpgdit was mijn pretpakket

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag...

Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad?

Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha

Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft

 

Oja.... even een grappig dingetje....

Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat.

Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG!

(Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad)

Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig🤣

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Wat leuk zeghoop dat ze gelijk heefttoch ongelofelijk he dat ze net dat liedje zingtdan moet het eigenlijk wel zo zijn!!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

😂 haha, zie je wel... is een voorteken 😁.

Heel veel succes! Dat ze lekker mag blijven zitten de komende 9 maanden. 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel te gebeuren aankomende weken voor ons allen!! Ik hoefde bij Mn cryo TP geen Ustrogan te gebruiken in tegenstelling bij de eerste verse TP. Ik heb twee keer gebeld of t klopt maar mijn Z-H (olvg west) zei dat het niet hoefde. Mijn TP was trouwens in de VU ivm een samenwerking.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom nieuwe dames!!! Heel veel succes!!

Dames op het wachtbankje, heel veel succes tijdens deze spannende weken.

Probeer geduld te hebben tot aan de testdag, al is het moeilijk.😉

Ovitrelle /pregnyl geeft ook een positieve test, dus bij te vroeg testen kan het hierdoor komen.

Het moet na 10 dagen uit je lichaam zijn.

 

@maryb: en heb je getest vanochtend?🍀

 

@acj1984 en mariac: succes met testen komende dagen.

 

Maar ook nog even aandacht voor de dames die nog niet op het wachtbankje zitten. Denk ook aan jullie, want weet hoe lastig het is om tussendoor te wachten totdat je wer verder kan.

Iedereen gaat maar verder, de wereld gaat door, terwijl voor ons soms de wereld stil lijkt te staan.

Dikke knuffel voor iedereen 😙

 

Hier de eerste voortekenen van mijn menstruatie. Dus denk dat we morgen weer verder kunnen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeroen, mis een vind ik leuk knop.

Lees alle berichten, zou dan gewoon even een duimpje omhoog willen doen, want als ik overal los op moeg reageren zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer.

 

Maar om dan toch maar even reageren @dsr84, hopelijk heeft je dochter gelijk 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Decapeptyl zat in een spuitje, super makkelijk. Ik had deze keer geen menopur maar Meriofert en dat moest ik wel mengen..150 en 75 bij elkaar en dan 225 spuiten..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Was dat dan poeder en vloeistof ? 150/75

Nu snap ik er niks meer van. Ik moet namelijk 225 pergoveris gaan spuiten straks.

Maar ik heb verpakkingen gekregen en op de doosjes staat 150/75 en zit 1 vloeistof en 1 poeder in. Ik dacht dus dat die twee samen dan genoeg is voor 1 dag. Maar ik vroeg het aan iemand van ivf spain en zij vertelde dat ik dus 2 potjes vloeistof moet mengen met 2 potjes poeder en dan 2 gemengde potjes heb. Dan moet ik 1 potje optrekken en het tweede potje voor de helft. De overige helft is dan voor de volgende dag+een nieuw gemengd potje. Dit kan toch niet goed zijn?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden