Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag bloed geprikt maar geen uitslag. De verpleegkundige wist niet hoe de procedure was en raadde mij aan donderdag even naar de huisarts te bellen. Nou ik bel morgen wel🙄

@zandje hebt je nog getest of is morgen de spannende dag? Duimen draaien🤞🏼

Geplaatst

Vandaag bloed geprikt maar geen uitslag. De verpleegkundige wist niet hoe de procedure was en raadde mij aan donderdag even naar de huisarts te bellen. Nou ik bel morgen wel🙄

@zandje hebt je nog getest of is morgen de spannende dag? Duimen draaien🤞🏼

Geplaatst

Net de terugplaatsing gehad. Onze blasto is teruggevallen naar een morula (wist niet dat dat kon..) maar gelukkig goed uit de vriezer gekomen. Dus nu afwachten en duimen. 💖🤞

Vandaag ook nog een bod op een huis gedaan, dus een hele spannende dag haha 😁

Heb je al een test gedaan @Zandje

En heb je al een uitslag @Caro- lin

Geplaatst

@Ele huh dat is inderdaad heel vreemd. Was ie niet tocht las morula ingevroren en dat ze hadden verwacht dat ie er als blasto uitkwam. Je kan toch niet minder worden??? Nou ja als ie nu maar verder vermenigvuldigd😉🤞🏼🍀

Ja de uitslag was binnen. En we zijn een stapje dichterbij. Ik kan nog niet helemaal gerust zijn en blij, maar de hcg was precies in de lijn van om de 48 uur verdubbeld. Niks meer en niks minder. Namelijk 4156 was de waarde. Dus voorzichtig wat blij😊🤞🏼

Hoe is het met de anderen?

Geplaatst

@Caro- lin Wat fijn zeg! Ik snap dat je voorzichtig blij bent, maar dit is wel heel fijn! Nog een paar weekjes en dan de eerste echo toch? 

Ik snap het ook niet, maar zoals je zegt. Ongeacht wat het is / was, zolang als die maar nu gaat groeien. 😄 

Hopelijk gaat het met de rest ook goed!? 

Geplaatst

Ik las eens dat bruinverlies en krampjes een teken van innesteling kan zijn probeer relax te zijn ga niet stressen stress verhoogd de kans dat het mis kan gaan denk ik of daar geloof ik in probeer ontspannen te zijn 

Geplaatst

Innesteling is echt in het beginstadium, dus rond de 4 weken zwangerschap.

ik schrok vandaag ook. Wij waren een dagje uit. Toen ik ineens bij het afvegen een beetje bloed zag. Was wat slijmerig met bloed en een zwart klein dingetje van een paar mm. Dacht meteen: nu is het gebeurd. Dit is het vruchtje. Maar daarna geen bloed meer. Morgen zal ik het weten bij de echo. Ik hou rekening met het ergste....

Geplaatst

@Vrouwke77 wij hebben een kloppend hartje gezien😍😍 over 2 week de 10 weken echo. Erg spannend!! Wel nog af en toe last van buikpijn wat me zorgen maakt. 

Hoe is het bij jullie? Duim heel hard 

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden, Mcleod zei:

@Vrouwke77 wij hebben een kloppend hartje gezien😍😍 over 2 week de 10 weken echo. Erg spannend!! Wel nog af en toe last van buikpijn wat me zorgen maakt. 

Oooohhh wat een heerlijk nieuws! Ik geniet graag op de zijlijn mee van deze mooie berichten! 💞:classic_love:

Wij zijn op vakantie en proberen het deze week om die reden nog een keertje zelf in de volledig natuurlijke cyclus. Als ik over 2 weken ongi word (hopelijk niet, maar stel..) dan gaan we weer verder in het zkh met een kunstmatige eisprong ondersteund door echo's en een eenmalige Pregnyl injectie. Dan gaan we op voor de 3e TP (1.3) van wederom weer twee embryo's.. Spannend dus weer, maar gelukkig kan ik het hierin de warmte goed loslaten! 

Voor de dames die meelezen hier wat info van het traject wat ik(wij) volg(en): Plaatsing van ingevroren embryo’s: kunstmatige eisprong met echo’s en Pregnyl injectie

Geplaatst
10 uur geleden, Mcleod zei:

Oh wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd! ❤

Ik heb vandaag positief getest! Ik kan het moeilijk geloven maar ben zo blij! Morgen bellen voor de eerste echo. Ben heel benieuwd! 💖💖

Geplaatst

@Vrouwke77 bedankt🥰. Fijn dat je lekker kunt genieten op vakantie! Ik hoop dat de vakantie vibes geluk brengen 🍀🍀🍀

@Ele wat fantastisch!!  Gefeliciteeerd en geniet ervan!  Spannend de eerste echo🥰

Geplaatst

Meiden, gefeliciteerd💕 hoop dat jullie over 9 maanden een baby in jullie handen mogen dragen🤞🏼🍀❤️😊

ik sluit het hoofdstuk bij deze af. Ik merk dat ik nog heel erg emotioneel over alles ben, veel meer dan ik had verwacht. De tranen kunnen ineens over mijn wangen rollen en aan de andere kant geniet ik nu met volle teugen van mijn dochter en we doen veel leuke familiedingen. Heel belangrijk nu... 

ik heb echt onwijs veel steun aan deze site en jullie gard. Dank daarvoor.

het ga jullie goed😘😘😘

• Thanks 1
Geplaatst
1 uur terug, Caro- lin zei:

Meiden, gefeliciteerd💕 hoop dat jullie over 9 maanden een baby in jullie handen mogen dragen🤞🏼🍀❤️😊

ik sluit het hoofdstuk bij deze af. Ik merk dat ik nog heel erg emotioneel over alles ben, veel meer dan ik had verwacht. De tranen kunnen ineens over mijn wangen rollen en aan de andere kant geniet ik nu met volle teugen van mijn dochter en we doen veel leuke familiedingen. Heel belangrijk nu... 

ik heb echt onwijs veel steun aan deze site en jullie gard. Dank daarvoor.

het ga jullie goed😘😘😘

Lieve @Caro- lin, ik kan mij zo indenken wat je nu meemaakt. Ik denk dat veel van ons deze angst ook met je delen. Hopelijk kan de liefde voor je gezin je veel steunen in deze heftige tijd!

Liefs van mij 💋💋💋

Geplaatst

Lieve @Caro- lin, mocht je dit nog lezen - ik wens je zo veel liefde en sterkte toe in deze moeilijke tijden. En heel erg bedankt voor je steun hier! 

Veel liefs ❤

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst

@Ele 10 weken echo zag er gelukkig goed uit. Aanstaande vrijdag de 14 week echo. Veel klachten maar wel enorm genieten😍

hoe is het bij jullie?

Geplaatst

@Mcleod Oh wat fijn!! 💕

Bij ons gaat alles goed. Wij hebben een goede echo gehad met 8 weken en 6 dagen. De volgende is over twee weken, dan zijn we 12w2d. Tot nu toe heb ik weinig klachten. Vooral heel moe, last van een opgeblazen buik en gevoelige darmen. Maar verder prima. Ik durf nu ook steeds meer te genieten. 😊

Geniet van de komende tijd en de echo vrijdag! 

Geplaatst

@Vrouwke77 Ik heb de eerste echo gehad met 7 weken. 6 weken vonden ze net te vroeg (Ik zat bij het ziekenhuis in Tilburg). Ik denk dat het is dat soms zie je nog geen hartje bij 6 weken en daarom wachten ze liever in Tilburg tot 7 weken. Maar ik heb gehoord dat ze het vaak met 6 weken doen bij veel andere plekken. 

Geplaatst

Goede reden @Ele om het dan bij 7 weken weken te doen..!! Het geluk om zwanger te worden is 1...nu nog vasthouden en het hartje zien kloppen... 💞

Geplaatst (aangepast)

@Vrouwke77 Ja precies! Ik vond het best moeilijk om te genieten in het begin. Het voelde heel onwerkelijk. Maar na dat we het hartje hebben zien kloppen kan ik steeds meer genieten. 

Ik hoop dat je wat meer kan genieten van het geluk van zwanger zijn. Het is zo mooi dat het gelukt is!! 💕

aangepast door Ele
Geplaatst

@Ele oh wat fijn, heerlijk genieten!! Vind het oook nog steeds onwerkelijk en hoop dat ik het kindje snel voel hihi😍.  Echo was helemaal goed en super mooi om te zien. 

Jullie veel succes met de 12 week echo💕

@Vrouwke77 bij ons ook met 7 week ivm anders te vroeg en misschien hartje niet kunnen horen. Denk idd per ziekenhuis verschillend. Hoe is het bij jullie ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden