Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Mae Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws!! Ik hoop zo dat het dit keer goed gaat voor jullie! 💖

@Zandje Veel succes alvast de 10de! Hopelijk kunnen jullie door en is jullie laatste cryo een plakkertje! 💕

Wij gaan voor 1 terugplaatsen. Verstand heeft gewonnen over gevoel. Hopen dat deze wil blijven. ❤

Geplaatst

Hallo allen,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.

Vorige week donderdag 27 juni TP cryo embryo 6 dagen oud gehad. nu in wachtweken. Vanochtend tot 2x toe wat bloed bij afvegen. Nu totaal onzeker en gek in mijn hoofd aan het worden 🙁

Ik zoek op inet suf op of dit dan innestelingsbloed kan zijn of toch helaas een komende menstruatie. Ik kan echt nergens terug vinden wanneer er innestelingsbloed kan zijn bij een TP. Bij een ‘natuurlijke zwangerschap’ vind ik heel google vol... Helaas pas maandag bloedprikken of dinsdag urinetest 🤔.

Hebben jullie wat info of ervaring?

Liefs 

Geplaatst

Hai, 

Hoe gaat het er mee?

Ik heb mijn verse terugplaatsing gehad op 25 juni. Ben bang dat het niet gelukt is. Dit aangezien ik bijna precies dezelfde symtomen heb als toen. 

Geplaatst

@Elfdh en @Pooky Hou de moed het is pas negatief als jullie beide hebben getest. Of iets een innestelingsbloeding is of een aankomende menstruatie is weet je niet. soms is het al best een heftige bloeding en is er 1 blijven plakken en soms denk je het is maar een druppel en blijkt het een aankomende menstruatie te zijn. laat je niet van de wap brengen door google!! Je wilt zo graag iets voelen dat je lichaam je voor de gek kan houden maar hou de moed er in!! ik duim voor jullie.

@Ele dank je wel! hopen wij ook zo dat het blijft plakken ze zeggen wel is last best toch?!?! ik hoop het!

en hoe staat het bij iedereen??! wij nog 6 dagen wachten en dan horen wij ons traject weer..

Geplaatst

Bedankt voor de steun! Er is geen touw aan vast te knopen. Wanneer adviseren jullie mij te testen? Ik ben nu 13 DPO en heb 16 dagen geleden 10.000 pregnyl gespoten. Het ziekenhuis adviseert te wachten tot aanstaande dinsdag.

Geplaatst

@Elfdh ik zou echt vasthouden aan wat het ziekenhuis adviseert om teleurstellingen te voorkomen. Hoe moeilijk het ook is en je gevoel zegt dat je ook wel eerder zou kunnen testen is de kans op een onnodige negatieve test zo hoog dat je je dagen klote gaat voelen wat niet nodig hoeft te zijn andere kant kan het ook zo zijn dat je een positieve test krijgt door de medicatie zeker met de 10.000 pregnyl prik.. en wacht je wel netjes op je testdag is gewoon de uitslag zoals hij is... en laten we hopen natuurlijk op een positieve test!!! 

succes de komende dagen!! 

Geplaatst

Bedankt. Ik lees indd veel verhalen erover. Je hebt gelijk. Nog even geduld. 

Hoe gaat het met jou? Waarmee ben jij bezig? 

Geplaatst

@Elfdh wij zitten in een ICSI traject en hebben al een hele voorgeschiedenis helaas. Maar nu we weer alles hebben opgepakt hebben we laatst een terugplaatsing gehad met medicatie en daar had ik uiteindelijk een negatieve test.

Nu hebben we nog 1 cryo over. Aankomende woensdag krijg ik echo in mijn eigen cyclus en bekijken ze mijn baarmoederslijm of die dik genoeg is en bepalen ze of er een terugplaatsing kan plaatsvinden in een eigen cyclus en dan zal ik tzt een terugplaatsing krijgen.. mocht daar een negatieve test uitkomen moeten we weer gaan prikken en een punctie. 

Geplaatst

Fingers crossed, dat het plakt en blijft zitten. Ik zal voor je duimen!!!

Dit is ons tweede traject. Wij doen pgd en hieruit kwam 2 x 1 gezonde embryo. Dus als deze niet blijft zitten moet alles weer opnieuw. En ik heb deze keer zo intens veel last gehad van de hormonen. 

Geplaatst

Hier gaat het nog steeds goed, niet ongesteld en morgen officieel testen voor het ziekenhuis. 

Helaas wel even flinke stress gehad, na een flinke krap van de kat. Bij de dokter geweest, bloed laten prikken + tetanus prik. Hopelijk is de toxoplasmose uitslag eind volgende week goed. Heb ik weer.. 😞

@Ele Dank je! 

@Zandje Ik hoop dat je laatste terugplaatsing in je eigen cyclus krijgt en dat ie blijft plakken.

Wij hebben er op een gegeven moment voor gekozen om zonder medicatie te gaan en dat gaf mij rust. 

@Elfdh Ik hoop dat deze blijft zitten, duim voor je! 

Geplaatst

@Mae wauw fantastisch! Gefeliciteerd😘 succes morgen!!

Ik ben het overzicht een beetje kwijt doordat ik even een tijdje niet gekeken heb.. 

update vanaf deze kant: dinsdag een echo gehad. Eitje groot genoeg dus die avond gelijk pregnyl gezet. Aanstaande dinsdag de terug plaatsing van onze 5 daagse oude cryo. Heel spannend🥰

knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Hebben jullie ook een afname van symptomen in week 2 van de wachtweek. Ik heb het idee dat het komt doordat de pregnyl nu uit mijn systeem is. 

Is dit herkenbaar? 

Geplaatst

@Elfdh ja daar had ik ook last van... en soms wil je ook dingen voelen en denk je iets te voelen en na een tijdje weer niet meer.. ik vind de wachtweken echt verschrikkelijk haha 

@Mae nou ben je inderdaad lekker mee.. maar goed dat je meteen alles even heb laten nakijken en een tetanusprik hebt gekregen. morgen officieel testen spannend!! duim duim :classic_biggrin:

@Mcleod aaah aankomende dinsdag al weer een terugplaatsing SPANNEND!!! ik ga heel hard duimen voor je! Dikke knuffel terug! 

Geplaatst

@Ele dank je wel!!! en 1 terugplaatsing is ook goed he! hoop dat hij/zij lekker blijft plakken en we nog meer goed nieuws krijgen op deze forum!

Geplaatst
Op 3-7-2019 om 22:19, Pooky zei:

Hallo allen,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.

Vorige week donderdag 27 juni TP cryo embryo 6 dagen oud gehad. nu in wachtweken. Vanochtend tot 2x toe wat bloed bij afvegen. Nu totaal onzeker en gek in mijn hoofd aan het worden 🙁

Ik zoek op inet suf op of dit dan innestelingsbloed kan zijn of toch helaas een komende menstruatie. Ik kan echt nergens terug vinden wanneer er innestelingsbloed kan zijn bij een TP. Bij een ‘natuurlijke zwangerschap’ vind ik heel google vol... Helaas pas maandag bloedprikken of dinsdag urinetest 🤔.

Hebben jullie wat info of ervaring?

Liefs 

Heb je hier iets aan meis? 😳

https://www.freya.nl/kinderwens/vruchtbaarheidsbehandelingen/ivf/ontwikkeling-embryo/

Geplaatst

@Pooky & @Elfdh Ik voel met jullie mee. De wachtweken vond / vind ik het moeilijkste van het hele traject. Bij mijn eerste tp en wachtweken heb ik zo veel verhalen gelezen over symptomen en wat ze zouden kunnen betekenen, en het kwam allemaal erop neer dat het nog alle kanten op kan. Ik duim heel hard voor jullie allebei dat het goed nieuws is dit keer!!

@Mcleod Oh wat leuk en spannend dat je volgende tp is ingepland! Hopelijk is dit hem!!

@Mae Ik hoop dat jullie vandaag het positieve test bevestigt krijgen!! 

Wij hebben gisteren onze tp gehad van 1 cryo. Het was een morula die ze woensdag hebben ontdooit, en deze was doorgegroeid tot een blastocyst. Nu hopen dat die blijft groeien en plakken!  :classic_love:

Fijne zomerse dagen allemaal en ik hoop dat wij allemaal binnenkort mooi nieuws hebben! 

Geplaatst

Thanks Ele! Hier goede test gehad, en contact gehad met het ziekenhuis. 
Over twee weken al de eerste echo in het ziekenhuis, spannend.

Succes iedereen die in de wachtweken zitten, en de rest met de behandelingen!

Geplaatst

@Vrouwke77 

thanks!!

Ik had op dag 12 wat bloed. Vandaag is de dag dat ik zou gaan menstrueren. Early Test gedaan (mag pas ma bloedprikken of di test) en er was een tweede (lichte) streep 😳😳😳🤞🤞

• Haha 1
Geplaatst

Hey

Vandaag een early test gedaan 15 dpo. Helaas negatief. Die pijn en heftige krampen die ik ervaar in week 1 tijdens beide terugplaatsingen is volgens mij, mijn lichaam dat het afstoot. 

Ik wens jullie allemaal veel succes. 

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kom mij hier ook weer melden. Maandag hopelijk de terugplaatsing van onze laatste 2 cryo’s uit een 4e icsi poging mits goed ontdooid☺️🤞🏼

Wij hebben al een dochter van 4 jaar en gaan nu voor een brusje. In jan en febr hebben we hiervoor ook een tp gehad. Helaas dus zonder succes. Nu na een rustperiode de allerlaatste kans. Duimen jullie mee😘☺️

Geplaatst

@Elfdh Wat vervelend om te horen. Veel sterkte gewenst! Wat zijn voor jullie nu de volgende stappen? 

@Caro- lin Hoe is het vandaag gedaan? Ik duim heel hard voor jullie mee! 💖

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden