Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja je tijd zit er lekker op!!!

Snel naar huis, maar wel je kleren aanhouden he hahaha gekkerd ben je zeg.

Ja ik ga ook naar AYNIL kijken vanavond.

Helaas alleen wat hub is aan het werk, maar lekker met een chippie en een borrel red ik me prima!

Wat heb je voor C. gekocht?? Wij doen geen cadeau's.

Ik heb lekkere chocoladeballen gekocht voor in de boom en nieuwe haarspeldjes met glitters.

Lekker je appelflappen maar heb daar niet echt een bijzonder recept voor.

Doe altijd met bladerdeeg, stukjes appel en kaneel erover.

Niks bijzonders eigenlijk.....

Ik hoop dat het weer meezit morgen! Dan kunnen jullie iig heen.

Nou ik ga even kijken boven, er is een vriendje te spelen maar de boel wordt afgebroken hahahha.

Laterrrrrrrrrrrrrr

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou, ik zit al lekker op de bank met een lekkere joggingbroek aan, helpt niks, ben echt opgezet, dus laat die menstruatie ajbbbbb komen, word er nu wel wat moedeloos van. 2 weken buikpijn! We hebben 5 kleine pakjes hoor, playmobil poppetjes. bij elkaar niet duurder dan 20,- geloof ik hihi. Morgen krijgt ze een playmobil ambulance van mijn schoonouders en van mijn ouders een skihelm, skibroek en pullies. Dus nuttige dingen allemaal hihi.

LEkker zeg, chovoladebollen/ballen, mmm jammie. ik neig enorm naar t eten van patat straks....ech zoooooooo'n zin in. Misschien doen we dat wel zucht...slecht begin van t weekend, maar ik heb er zo'n trek in hhaah. Net de kadootjes ingepakt en mijn ouders komen zo thuis met Carolijn, gezellig even wat drinken en dan helemaal niks meer. Heerlijk een week vakantie!

Gezellig eeen vriendje, krijgen ze er geen ruzie om ;-)

wat eet jij vanavond? en wat voor chippies? heb niet eens wat in huis verder, alleen gerookte amandelen..ook lekker hoor!

Geplaatst

Hoi hoi,

Lekker dat je al zo vroeg thuis was!

Hopelijk zet je menstr. door want dit schiet niet op zeg!

Leuk hoor de cadeautjes, wat zal ze blij zijn zeg!!!

Heb je nog patat gegeten?? Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

Soms hebben ze ruzie met en om het vriendje hahaha, 3 is een lastig getal dan maar het gaat het overgrote gedeelte van de tijd goed gelukkig!

Wij hebben heerlijk boerenkool gegeten met worst mjammie.

En straks neem ik lekker van die sensation paprika chippies.

Slecht maar helaas hoor het is kerst hahaha.

Misschien kijk ik vanavond wel serious request, volg ik ook gedurende de hele week.

Net nog ff geld gedoneerd.

Nou fijne dagen meisie, geniet ervan!!!!!

Geplaatst

Ben je nog weggeweest?

Zo ja was het een beetje te doen op de weg?

En was het leuk?

Hier is de fam net weg.

Wat was het weer gezellig.

Ben zo dankbaar voor deze momenten met de fam.

Nou morgen de 2e ronde hahaha.

Ik ga nu lekker slapen.

x

Geplaatst

hoi hoi, jaaa we hebben het weer overleefd haha. We zijn idd gewoon gaan rijden, heen was prima te doen, alleen terug was het wel erg sneeuwerig onderweg, vooral tussen utrecht en den haag, jeetje zeg. Toen we bij Woerden en Zoetermeer reden, konden we niet harder dan 40 , pfff word ik nooit zo blij van he? Was superblij dat we lekker thuis waren. Verder was t gezellig, maar ik vind weinig verschil tussen kerst en verjaardagen altijd haha. Behalve de ceadeautjes voor de kids dan...

Jij het het ook overleefd zo te lezen hahaha.

Lekker gegeten? En veel te veel ook?

Ik heb me redelijk ingehouden, maar ik begin vandaag wel weer met lijnen haha. Vrijdag mag ik nog 1x uit de band en dan is het weer streng op dieet voor de laatste 3 kilootjes...

Nog steeds geen menstruatie hier, wel pijnlijke borsten, dus wie weet komt het er aan...

Niet getest hahaha.

Nou, ik ga kort ff bijlezen en daarna boodschappen doen en poetsen, he gezellig hahaha

xxx

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja, ik kan er ook slecht tegen als je zo langzaam moet rijden en je wilt zooooo graag naar huis!

Mijn broer had er ook zaterdag veel langer gedaan op de terugweg dan normaal, ruim een uur langer.

Nou ik behoorlijk gegeten moet ik zeggen maar mezelf niet volgepropt om het zo te zeggen hahaha.

Wel ga ik vanavond maar weer lekker aan de kip met rijst.

Ben je al lekker aan het poetsen hahaha wat is dat toch ook een vreselijke hobby he hahhaa.

Ik doe vandaag echt helemaal niks.

Meiden zijn lekker aan het spelen en ik ben nog op zoek naar een vegetarisch recept voor hoofgerecht, jij misschien nog ideeen?

Misschien straks ff de stad in voor de uitverkoop of naar de dierentuin.

Weet nog niet, net waar we zin in hebben.

Nou zou lekker zijn als je menstr. er aan kwam....

En hoe is het met je hoofd?

xx

Geplaatst

nou de dag is hier iets anders verlopen dan gepland....heb 2 zieken boven liggen. Carolijn heeft net haar bed ondergespuugd. En ik had haar 5 minuten ervoor in een schoon bed gelegd...pfff zielig altijd he?

En haar knuffeltje, konijntje, zat ook onder dus die ligt nu in de was en daar gaat ze op liggen wachten....ja ze heeft meerdere zelfde konijnen maar die 'stinken'...tsja....Nu elke keer als ik haar hoor hoesten dan denk ik oohhh daar gaan we weer...Ben benieuwd of ik morgen echt vakantie heb of dat ik zustertje moet spelen...ja tis niet anders dan hoor, maar wel jammer hihi. Ik begin nu ook met hoesten, dus ik zal ook wel wat krijgen...getverderrie....

Ik ga zometeen lekker alleen GA kijken, ik moet toch wat he?

Met mijn hoofd is alles goed hoor, geen last meer van gelukkig!

Is je speelzolder al helemaal af?

Ik heb nog wat van die boxen gekocht dus ik kan morgen iig weer wat kleding opruimen van Carolijn..ook leuk om te doen haha.

nou wijffie, ik ga lekker zitten en relaxen.

Oh ja, mijn vriendinnetje, die van die blind date is net weg, die kwam uit haar werk f gezellig langs. Ze wilde ff kletsen.

Naaaa en ze zijn gewoon helemaal in love!!!!! Hoe vind je dat dan???

Geweldig he? hahahaha

Geplaatst

Nou die arme Carolijn! Wat zielig zeg!!!

Gossie, arm kind!

En Sander hoe is het daarmee??

Wat geweldig zeg van die blind date!!!!!

Wat leuk zeg! Dus je bent gewoon een match-maker alla de vrouwelijke variant van Robert ten Brink :-)

Ik heb vandaag helemaal niks gedaan.

Alleen komen we net bij de HA post vandaan.

Dochterlief 1 had dochterlief 2 tegen de tafel aangeduwd tijdens het stoeien, dus een klein sneetje in de bovenlip.

Is gelijmd nu. Ze hield zich kranig, hopelijk wordt het geen litteken.

(oh zegt ze ik lijk nu wel een papa, of op de commissaris, van mega mindy hahahah omdat ze nu een pleister heeft en de dokter gezegd had dat ze nu een snorretje had hahaha)

Nou jij sterkte met de ziekenboeg!!! Hopelijk kun je wel een beetje slapen vannacht!

GA heb ik opgenomen, kom nu pas net weer thuis.

SYL, liefs, beau

Geplaatst

oohhhh jeetje joh, een sneetje, echt zielig! ik neem aan dat het per ongeluk was haha. En die opmerking dan haha, ge-wel-dig!Hopelijk geneest het mooi, en meestal met lijmen komt het wel goed!

Ik wens je toch nog een fijne avond, ik zit GA te kijken, maar alleen is minder leuk en dat verhaal van die christina vind ik niet zo erg leuk, jij wel??

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoe is het in de ziekenboeg??

Gaat het een beetje??

Hoe ging het vannacht? Sander naar zijn werk of thuis?

Het gaat goed hoor met dochterlief.

Drinken uit een rietje, dikke lip.

En nu hoeft ze haar korstjes niet op te eten want dat doet pijn (goed verzonnen he? van haarzelf!)

Ik hoop dat het goed geneest en er geen litteken komt.

Hoe is het verder met jou? Zet het al door?

xx

Geplaatst

hoiiiiiiii, nou Carolijn is gewoon naar het kdv hoor. Alleen nog hoesten, als t niet erger wordt dan is t oke en wordt t erger dan ga ik donderdag met haar naar de dokter.

Sander ligt in bed en ik zit nu f op de bank tv te kijken, heb al gestreken en opgeruimd en Carolijn haar kast uitgemest haha.

Morgen ga ik wat leuks doen met mijn moeder, weet nog niet precies wat. Ik denk winkelen en lekker lunchen. Misschien een high tea....

Ga jij nog wat leuks doen in de vakantie? en wat doen jullie met oud en nieuw?

Ahhh dat lipje, wat zielig zeg! En wat bijdehand dat ze dat zegt, erg grappig haha. Leuke leeftijd is dit toch he?

Heb net mijn sporten afgezegd voor vanavond, ik ben best moe en heb er niet zoveel zin in, wil helemaal vakantie hebben hahahha.

Ik ga weer eens even boven kijken hoe het daar is....

en nee er zet hier helemaal niets door, gek he?

straks komt er nooit meer wat....:-(

Geplaatst

Hoe ging het met Carolijn bij het KDV?

Leuk zeg morgen met je moeder op stap! Gezellig!

Lekker hoor even niet sporten vanavond!

Je hebt gelijk, leve het echte-vakantie-leven!

Wij weten nog niet wat we gaan doen met O&N.

Ik denk zomaar dat we wel bij de buren zullen belanden.

En jullie???

Als het nog niet doorbreekt misschien volgende week toch ff het ZH bellen?

Misschien hebben zij iets zodat het doorzet, dit schiet niet op voor je.

Ik krijg morgen mijn vriendinnen te eten.

Leuk hoor!! Heb er echt zin in!

Ga zelfgemaakte championneragout maken in een ragoutbakje.

Dan vegetarische quiche met salade en focchacia.

En als toetje dat toetje dat in de allerhande stond.

Met notenijs, kletskopjes en hazelnotenlikeur.

Mij benieuwen....

Ben niet zo'n keukenprinses, dus vandaar.....

Borrel erbij, dan komt het vast goed :-)

Verder nog een verjaardag van de week en ik ga nog ff op meubeljacht met mijn vriendin.

En jij nog drukke plannen voor de rest van de week?

Veel plezier morgen met je moeder!

x

Geplaatst

En geslaagd??

Lekker geshopt???

Ik ga morgen ff lunchen en shoppen met mijn vriendin.

Nu de keuken in om te kokkerellen.

Hoe is het in de ziekenboeg?

Sander al beter? En Carolijn ook?

Nou ik hoop dat je een leuk daggie hebt gehad.

Spreek je later. xx

Geplaatst

Jij ook de aller, allerbeste wensen en heel veel geluk gezondheid en liefde gewenst!

Sorry dat ik een paar dagen niet aanwezig ben geweest, maar het is hier 1 grote ziekenboeg geweest. Sander wel 1 dag gewerkt maar toen weer ziek en Carolijn heeft sinds woensdag alleen maar boven de 39 graden koorts gehad. Met als gevolg, om de haverklap wakker en ik/wij dus ook geen oog dicht gedaan. Sander hoest de longen uit zijn lijf, echt zo'n eng droog hoestje....En die houdt me nu ook snachts wakker, pfff. Ben aan het eind van mijn latijn en ik moet morgen ook gewoon weer werken, bleh! Gelukkig had Carolijn vanmorgen voor het eerst weer 37,4, dus dat is wel fijn.

Nou, genoeg geklaagd haha.

Hoe was jouw etentje en jullie jaarwisseling? Gezellig?

Spreek je snel weer hoor!

Nu even de was opruimen en Carolijn in bad doen want die heb ik een paar dagen niet in bad willen doen ivm haar hoge temp....stinken!!! hahaha, nee hoor valt mee ;-)

hoe was je eerste werkdagje weer? :-(

xx

Geplaatst

hoiiiii,

nou Carolijn heeft een dubbele oorontsteking, dus ik heb weer een kuurtje meegekregen. T houdt niet op met de kuurtjes, in september had ze urinewegontsteking....zelfde kuurtje...

Meteen aan de h.a. gevraagd of hij iets weet van zo'n swim out, hij had er nooit van gehoord...

Maar hij zei wel dat we aan verwachtingsmanagement moeten doen. Ja das een lekker antwoord, zit ik echt op te wachten, de sukkel! Terwijl hij altijd zo aardig is, maar kon hem nu wel even schieten, alsof ik niet weet dat het heus niks zegt dat het 1x gelukt is.......ben r best sjaggie van..

Had al hoofdpijn en dat is nu nog erger. Straks nog trainen ook, heeeeeeelemaal geen zin an....nu maar even kijken of ik wel de goeie groente ontdooid heb...venkelknol... knolselderij, lijkt toch allemaal op elkaar.....:-s

hoest daar?

Geplaatst

Verwachtingsmanagement????? Wat is dat nou voor gel*l zeg!

Waar heeft hij het over???

Wat vervelend voor Carolijn!

Ik vind het altijd zo zielig die oorpijn!

Had je nog de goede groenten ontdooid??

Hier gaat het prima. Ziekenboeg loopt hier langzaam leeg (hub en dochter)...

Trainze, xx

Geplaatst

hahaha, nee t was eigenlijk wel funny. Ik moest dus venkelknol hebben. Ik dacht dat ik knolselderij moest hebben en dat ik dat nog wel in de vriezer had. Ik kijken...iets wat er op lijkt haha. Blijkt het: stamppot prei te zijn WHAHAHAHA, sorry, wij vonden het erg grappig hihi. Maar goed, ik heb dus alleen winterpeen gegeten met zalm en Sander peen en stamppot prei met zalm hihi.

Dom he? ik had t dubbel fout :-s

Wat hebben ze bij jou gehad? Grieperig ook?

Ja dom he die arts, verder is hij altijd heel adequaat hoor en aardig, maar dit vond ik wel een beetje storend eerlijk gezegd....

Nou, ik zit nu nog in mijn sportkleding met een natte polo, bleh! even mijn groene thee opdrinken en dan lekker douchen en in bed tv kijken...

Heb je nog leuke plannen voor morgen? of t weekend, mag ook haha.

tot morgen, dag lief forum/hyves-vriendinnetje, lief dat je zo aan ons denkt xxx

Geplaatst

Heuy dames!!!

Ik lees nog wel wat jullie allemaal tikken hoor, maar ja, ik kan niet overal over meekletsen dus eh....

Maar ik zie wel Sab, dat jij ondertussen ook met het ziekenhuis hebt gebeld. Dus toch eindelijk ongesteld geworden?

Succes met jullie ziekenboegen...

Groetjessssssssss

Geplaatst

Hey Hilde, ja toch geworden, wel rare menstruatie met veel oud bloed, erg raar. beetje vies verhaal haha. Verder is het afwachten omdat Sander een slechte zaadtest had....

Geplaatst

Wow, da's heel hard balen!!! (van dat zaad dan!) Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat er mannen zijn die zichzelf injecties moeten geven om de zaadkwaliteit wat omhoog te krijgen... Weet verder niet hoe het zit hoor. Misschien hebben die een bepaalde aandoening. Was geloof ik de man van Cindy die hier ook elke keer schreef toen we de poging deden voor ons mooie meisje.

Maar eh, ik hoop dat het volgende semenonderzoek een mooiere uitslag geeft!

Groetjessssssssss

Geplaatst

Hey Beautje, ik zie op hyves bij Rosalie, dat volgens mij haar moeder is overleden! Wat erg he? Volgens mij is vorig jaar ook haar vader overleden, jeetje zeg....wat zielig....

Geplaatst

ik dacht dat haar vader ook vorig jaar is overleden, maar weet t niet zeker hoor...Haar moeder was destijds al ziek niet...?

Hey Hilde, ook hier ;-) haha

Geplaatst

Haar moeder was toen idd al ziek, dat weet ik nog.

Van haar vader zou ik het niet weten.

Ik weet niet of je haar nog een berichtje gaat sturen maar wil je dat ook namens mij doen?

Ik heb geen mail van haar en zit ook niet op hyves met haar.

Thanx.

We houden wel leuk contact zo met elkaar zeg via hier en al die 1000000 pb'tjes hahahaha.

kus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden