Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha, ja ik zocht een feaky foto voor naast Jansen, en kwam hier uit, maar kan m alleen niet verplaatsen haha.

Heb verder geen foto's op hyves gezet, niet aan toe gekomen nog, zal eens even kijken later, maar moet niet te gek zijn he, want collega's kunnen t ook zien ;-) haha.

Jeetje hoop gewerkt zeg, maar ja als juf heb je natuurlijk ook redelijk veel vakantie :-)

Moet je vandaag ook werken dan? Invallen of echt extra werken omdat het zo druk is geweest.

Klinkt wel gezelliig jouw weekje vrij hoor. Meestal als wij vrij zijn komt dat omdat we weg gaan, soms is het best lekker om ook even thuis te zijn als je vrij bent, behalve het weekend dan he haha

Heb je nog wat leuks voor het weekend staan?

Wij doen redleijk rustig aan, zaterdag kraambezoek en zondag onder voorbehoud een afspraak staan om wat leuks te gaan doen met vrienden en hun 2 kids.

Vandaag lekker rustig aan en jij werken dus, pfff succes dan hihi

xx Sab

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

Oh is het je vrije dag vandaag zeker?

Sorry hoor ik ben er heel slecht in te onthouden wanneer wie nou ook alweer werkt.....

Is waar hoor van de vakantie dat is zeker een onwijs groot voordeel!!!

Maar zeg ik dan altijd maar dat ik me vakantiedagen zelf bij elkaar heb gespaard door de grote hoeveelheid overwerk die ik normaal in week doe :-)

Niet mopperig bedoeld hoor maar als je de uren gaat tellen heb ik een contract van 0.4 maar daar kom ik altijd zeer ruimschoots overheen.

Nou uitgemopperd ben ik nu :-)

Nee ik moet morgen werken maar dat is wel leuk! Heb er zin in want het is altijd leuk te werken op een dag dat je normaal niet werkt.

Klinkt raar maar het is altijd wel relaxed zeg maar.

En laatste dag voor de vakantie dus we doen lekker rustig aan met de kids, ze zijn er hard aan toe.

Klinkt goed je weekend!

Ik krijg logees dus wil met de kids naar de dierentuin of speelparadijs of misschien wel naar de film.

Ben er nog niet uit, afhankelijk wat het weer ons brengt zaterdag.

Ik zal ff kijken voor het nieuwe jurkje zo, ben benieuwd :-)

Nou ga nu nog ff snel een rondje stofzuigen joehoe mijn hobby hahahha.

Vanmiddag met de meiden te gymmen en daarna op verjaardag.

Wel ideaal kunnen we mooi daar eten, hoef niet te koken hahaha.

x

Geplaatst

de dag begon hier zo mooi met de zon, maar hij is nu weg...bleh hoor!

Film is ook leuk ja, maar alleen als het regent hihi.

Je mag van mij mopperen hoor, en trouwens zo mopperig vind ik het nu ook weer niet!!

Klinkt ook relaxed hoor, jouw weekendje, gezellig met al die kids om je heen!

Dat jurkje ken je al hoor, had t alleen nog niet op de foto aan gehad haha

Stofzuigen moet ik eigenlijk ook doen, maar echtttttt geen zin in vandaag, doe ik t weekend wel haha.

Carolijn is lekker aan het dansen op Adele en aan het meezingen :-)

ik ga me zo aankleden want er moeten toch boodschappen gedaan worden...gaaaaaaaaaaaaaaaap

Geplaatst

Nou net gekeken, en hij staat je goed hoor!

Leuk met dat vestje erbij, kleur komt mooi terug in het jurkje! Leuk jurkje ook, daar hou ik wel van!

Hij is alleen niet zo superscherp de foto.

Zijn dat vrienden van Sander, van jou vriendinnen of van jullie samen?

Wat een aagje ben ik he hahaha.

Nou inmiddels heb ik nog niks gedaan hahaha dus stofzuiger ligt nog braaf te wachten.

Ik denk dat het de dierentuin wordt zaterdag,

Wordt droog en de film is ook best kort en het is dan d3 dus weet niet of iedereen zo'n brilletje op wilt hahaha.

Hier wel heel klein zonnetje maar wat is het lekker zo joh we gaan weer de goede kant op.

Vogels beginnen te fluiten en ik ontwaak ook weer uit mijn winterslaap heb ik het idee.

Nou winkelze straks in de AH hahaha

Geplaatst

klopt dat het ene vage foto is, niet zelf gemaakt he?

We hadden 6 afzeggingen, dus daarom konden we nu in de limo, goed he?

De mensen op de foto zijn, sander zijn tweelingzusje, die heeeeeeeeeeeele blonde is dat, of witte haha. En Sander zijn hele jonge broertje nog (27) met Marlon, zijn vriendin, die ook juf is trouwens, knap juffie he? haha

En die 2 vooraan zijn onze beste vrienden, die konden gelukkig wel haha

Mijn zusje en vriend zijn op wintersport en 2 andere (vrienden)stellen waren helaas ook verhinderd. Ach scheelt ons weer geld toch? haha Of reden om nog een keer te gaan met het andere cluppie ;-)

Ik had een oud linnen jasje uit de kast getrokken want ik durfde toch niet met blote armen te gaan, stom he? Toevallig is het idd dezelfde kleur als t logo in mijn jurkje :-)

We zijn nu plannen om het 1x per jaar te doen, maar dan ieder op eigen kosten natuurlijk haha.

Ik ga me nu echtttttt aankleden en jij!! Stofzuigen jij!!!!!!!!!! :-)))

Geplaatst

Leuk een beschrijving erbij van je fam/vrienden. Dan ga ik hem nog ff goed bekijken hahaha.

Leuk om het elk jaar 1x te doen! Gezellig!

En ben je inmiddels terug van boodschappen of ben je nog onderweg??

Ik ben inmiddels klaar met stofzuigen joehoe bleh haha.

Ga me nu uit mijn joggingbroek hijsen om me fatsoenlijke kleren aan te doen.

Zo naar de hema, gym en verjaardag dus moet een beetje knap en niet in mijn huispak haha.

Laterrrrrrrrrrrr

Geplaatst

ohhh dus jij bent degene die zo vaak naar die foto heeft gekeken hihi.

Ik was al weer even terug hoor, maar lekker naar buiten geweest en naar de speeltuin, gefietst etc.

Ben zo moe als ik weet niet wat...nergens fut voor, vanavond trainen, nu al geen zin in...ohhooh erg he?

Wat heerlijk dat je niet hoeft te koken zeg..denk dat wij gaan zondigen en pannekoeken eten, ik hou er niet zo van, maar C en S wel allebei...

Wat zijn we op dreef vandaag he?

Waar blijft die foto van jouw jurkje eigenlijk....ik zeg verder niks hahaha.

Geplaatst

Hoi hoi,

En hoe waren de pannenkoeken??

Ik heb net ff gekeken of ik een afbeelding kon vinden van mijn jurkjes op internet maar ik kan het niet vinden.

Dus die hou je tegoed :-)

Net lekker gewerkt, jij ook bijna weekend!

Heel veel plezier Veel plezier met kraamvisite en als je zondag nog met je vrienden weggaat.

We spreken elkaar vast snel weer, ciao. xx

Geplaatst

olaaaaaaaaa, tsss dan maak je toch even een foto van jezelf in die jurkjes, zonder hoofd? hahhaha of op hyves, ook leuk hihi.Nee hoor, ik hou het wel tegoed :-)

PAnnenkoeken waren oke, veel te veel van gegeten natuurlijk met zoete rotzooi..jammie dat dan weer wel, maar als avondeten blijf ik het raar vinden...

jij ook heel veel plezier t weekend he?

Ik heb verder geen bal te melden dus ik ga weer verder, zo eten.

tot laterrrr

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Lekker hoor je pannenkoeken met zoetigheid! Ach voor 1keertje moet kunnen toch.

Ik heb ook niet veel te melden, zit al ruim een uur beneden met logees en mijn eigen kids slapen nog hahahaa

ik zeg maar we halen het volle uit de dag hahaha.

Nou geniet van je weekend!! Heb verder ook niet veel te melden eigenlijk.

Dat zal eigenlijk voor het eerst zijn dat we allebei niet veel te melden hebben hahaha komt eigenlijk nooit voor!

Later!

Geplaatst

hoi!! Vroege vogel haha. Ik ben ook al weer even wakker maat nog wel in mijn bed. Ik hoor carolijn af en toe bewegen, dus durf er niet uit te gaan haha. Bij jou helemaal een stunt zeg haha. Leuk die logeetjes. Zo kom je lekker bij in je vakantie hihi. Wat gaan jullie straks doen? T schijnt erg koud te worden vandaag...

Nou tot straks denk ik haha

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou jij was er ook vroeg bij!

We zijn vandaag naar de dierentuin geweest maar het was zooooooooooo koud dus niet echt een succes.

Wel lekker uitgewaaid :-)

Wat heb jij gedaan, b.h. de kraamvisite dan?

Meiden slapen nu en ik ben zelf ook best moe hahaha.

Dus ga op tijd mijn bedje in.

Wordt een avondje net 5; heerlijk kan me er nu al op verheugen.

Ging je morgen nog weg met jullie vrienden?

Geplaatst

hoiiiiiii, nou het was idd koud vandaag he?Mijn benen vroren er zowat af door de wind ook haha.

Zielig voor de kindjes zo koud in de dierentuin hiih. Welke zoo zijn jullie geweest?

Wij zijn veel te lang blijven hangen op kraambezoek haha. Carolijn had het ook erg naar haar zin,ze hebben namelijk ook al een 2-ling van 12, 2 meisjes en die vonden Carolijn helemaal leuk. Dus geen kind aan gehad hihi.

daarna naar de skihut geweest voor skihelmen en skisokken. Moesten nieuwe hebben.

Daarna geborreld bij mijn ouders en we waren dus pas tegen 19 uur thuis en toen snel wat kippetjes gegeten en lekker op de bank gehangen :-)

Vandaag weet ik nog niet zeker of het doorgaat maar we gaan iig even wat opruimen in huis, skispullen verzamelen etc. En als het doorgaat is het pas vanaf 15 uur :-)

Dus druk dagje voor de boeg, en jullie???

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Gezellig is dat dan he als je van te voren bedenkt dat je snel thuis bent maar toch langer blijft dan he hahha.

Leuk borrelen bij je ouders! Was een druk dagje voor jullie.

Goed geslaagd met de skispullen?

Vandaag gaan de meiden logeren bij hun nichtje.

Ze stuiteren al de hele morgen gaan we al gaan we al gaan we al hahahaha.

Leuk hoor.

Ik breng ze over 1,5 uur weg en doe daar lekker nog ff een bakkie.

En dan haal ik ze morgenochtend weer op.

Heerlijk hoor alhoewel ik het ook altijd een beetje gek vind.

Maar ik ben gisteren in slaap gevallen bij the good wife (was er al bang voor dus had hem uit voorzorg al opgenomen hahaha).

Dus dat ga ik lekker kijken en ik wil nog heerlijk in mijn boek lezen en heel slecht eten vanavond.

Ik lijk wel een klein kind hahaha.

Lekker zo', dagje voor jullie thuis.

En heerlijk dat je pas vanaf 15.00 uur hebt afgesproken (als het al doorgaat).

Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?

Nu kan je nog lekker off-season, hoewel je volgend jaar ook nog kan maar daarna is het over (of je moet een werkgeversverklaring hebben).

Nou fijne zondag nog.

Groetjesssss

Geplaatst

He wat lekker zeg, een dagje voor jezelf hhaha. Is hub werken vanavond? En wat voor slechts ga je eten dan??

Ik barst ineens van de hoofdpijn, bah....

Wijhebben nog niet echt wat gezegd tegen Caro omdat we het niet zeker weten natuurlijkk, maar anders zou er hier ook een stuiterballetje rondhuppelen hoor haha

We gaan over 3 weken op wintersport, dus we hebben nog wel even he? En volgend jaar kan inderdaad ook nog net natuurlijk omdat ze in april pas 5 wordt dan :-)))Dus laatste jaar dan buiten het seizoen. Zal tegenvallen hoor, pfff

Moet je ver rijden voor de meiden? of ben je ook lekker snel weeer terug :-)

Geplaatst

Joehoe,

Nee ik ben niet ingestort hoor hahaha.

Alleen liep de dag anders dan gepland.

Ik kon plotseling komen voor het verwijderen van mijn verstandskies in het ZH.

Dus moest nog rennen en vliegen en meiden ophalen, oppas regelen etc.

Dus was even minder relaxed dan gepland maar ik heb zondag heeeeeeeeeeeerlijk genoten van mijn "vrije" dag.

Gaat wel goed nu, maar zie er niet uit. Lijk wel een hamster aan 1 kant haha (bolle wang).

Na 40(!) minuten was hij eruit (inclusief verdoven). Ze kregen hem maar niet te pakken en moest flink hakken hahah lang leve de verdoving!

Nou genoeg over mij. Hoe was je visite zondag? Waren jullie nog geweest?

Heerlijk hoor nog 3 weken en dan kun je lekker weg!

En volgend jaar ook nog.

En misschien kan het jaar daarna jouw werkgever/hub's werkgever een werkgeversverklaring verstrekken dan kun je evengoed nog buiten het seizoen om. Bij de kleuters moet het makkelijk kunnen vind ik, groep3 is een ander verhaal.

Weet jij trouwens al wat je Carolijn gaat geven voor haar birthday? Hier zijn ze helemaal in de ban van meidenlego (playville) en

playmobile begint ook in trek te komen nu.

Nou ik ga nog ff rustig aan rommelen en vanmiddag lekker eten bij mijn schoonouders. Gezellig!

Later xx

Geplaatst

%$#%@%)%)$@$)$@#$net heel stuk gestyp, pc vastgelopen en nu alles wweg, g nu dcouhen dus morgen meer

xxx

Geplaatst

1. nou mijn pc thuis is toch niet helemaal goed meer hoor.

2. Op het forum is ie elke keer zo traag…ik kan niet zien wat ik typ, dus doe ik het in word..

3. Gisteravond na de training ook gedaan, ik klik op reageren en vervolgens komt die stomme zandloper in beeld en die gaat niet meer weg, hup hele pc vastgelopen..

4. Kon ook het stukje uit word niet meer copy/pasten omdat ie dat niet had onthouden, WHAAAA kan ik echt zooo slecht tegen!

5. Nou, nu nog een poging, eens kijken of het vanaf mijn werk wel lukt ;-)

Wat een dag heb jij gehad zeg! Had je er al last van of kwam het opeens op als kiespijn HAHAHAHA, sollie ;-) Wat een operatie is dat geweest zeg, 40 minuten! Oepsie…Gaat het nu weer een beetje?

Ik vind dat gat altjd een beetje raar de eerste tijd, daarna gaat het wel, groeit natuurlijk vanzelf dicht maar toch. Doet het nog erg pijn?

Wij zijn nog weggeweest zondag ja, naar Haarlem en lekker bij de Italiaan gegeten, zelfs Carolijn heeft erg goed gegeten. Pizza weliswaar maar toch.

Ik kijk al uit naar onze vakantie hoor, nog 5.5 dagen werken hahaha.

We zien wel hoe we het gaan doen als ze leerplichtig is, weet niet of onze werkgevers daar voor open staan…

w.b de verjaardag, Carolijn wil heel graag een prins voor sneeuwwitje…hoe ze daar nou bij komt..Dan kunnen ze met elkaar trouwen zei ze haha.

Ze heeft zo’n pop van een vriendinnetje van mij gekregen uit Disneyland Parijs, een echte sneeuwwitje zeg maar, en die is alleen he? Dus daar moet een prins bij hahaha.

Zometeen in mijn pauze even naar buiten, eens kijken voor een verkleedsetje want ze mogen volgende week op de crèche verkleed komen de hele week..

Heb jij lekker gegeten bij je schoonouders? Alweer toch? Of niet hahahaha, hou t niet meer bij hihi.

Verder nog plannen voor vandaag of morgen?

Geplaatst

Hoi hoi,

Waardeloos is dat he als je dan een stuk hebt geschreven en dan is het weg grgrgrgrgrgr kan ik ook zo slecht tegen!!!!!

Daar ben je dan zo klaar mee!

Lekker hoor naar de Italiaan!

En goed dat Carolijn pizza heeft gegeten.

Grappig hoe komt ze erbij van de prins hahaha. Nou op naar disneyland dan maar :-)

Nog gelukt met het verkleedsetje?

Bij de bart smit hadden ze heel veel zag ik in de folder staan maar de hema heeft ook leuke dingen.

Ben vandaag naar indoorspeelterrein gegaan en vanavond met vriendinnen uit eten. (over links dan he hahaha rechts kan ik niks kauwen hahaha).

Meestal neem ik dan lekker vlees maar nu maar een visje denk ik en een soepie hahahaha. Morgen schoonmaakdag bleh maar ja het doet zich helaas niet vanzelf.

Lekker hoor nog 5 1/2 dag werken voor de vakantie!!! Goed vooruitzicht.

Wat ga jij morgen doen?

xxx

Geplaatst

1.

H

Ja hou maar op, ik was er goed pissig van gisteravond haha.

Nou, wij gaan voorlopig niet naar disneyland, 1 geen vakantiedagen meer, 2 geen geld meer en 3 meest belangrijke eigenlijk: Carolijn vindt al die mensen verkleed als iets maar helemaal niks. Ze is er doodsbang voor. Die wil echt geen grote mickey Mouse tegenkomen hoor haha. Vinden jouw meiden dat wel leuk?

Ik heb bij de kruidvat wat gekocht, eens kijken of ze dat leuk vindt, zi niet breng ik het gewoon terug en kijk ik idd bij de hema, zaterdag of zo.

Lekker zeg, waar ga je eten vanavond? Was het niet ontzettend warm in dat speelgedoe?

Vis is trouwens ook veel beter voor je, dus wees maar blij dat je kiespijn hebt hihi. Goed voor de lijn.

Ik ga morgen naar mijn zusje in Woerden, we hebben elkaar al even niet meer gezien en als we nu niet gaan dan wordt het pas na de wintersport of zelf met Carolijn haar verjaardag, nou dat lijkt me niet zo leuk voor de kids haha.

Gelukkgi zijn die gek op elkaar en missen ze elkaar ook altijd. Carolijn zegt altijd, mama ik hou van jou, van papa, op en oma en olivier en tobias hahahaha

Zo schattig is dat, want dan vraagt ze ook: jij ook mama? Hihi

Nou, ik ga snel nog even wat werken ;-)

Heeeeeeel veel plezier vanavond, heerlijk lekker smikkelen (ik ga zaterdagaovnd met vriendinnetjes eten haha)

Xxx tot laterrrrrrr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden