Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha, dames dames ho ho ho.

Het zouuuuuuuuuuu kunnen he? Hij zei: je hebt er maar 1 nodig hoor!

Maar tis idd wel zo dat we van nihil kans op een zwangerschap spontaan naar dit gaan, dus ja…misschien toch weer ovutesten doen haha, jeetje ik word er nerveus van als ik eraan denk. Ben zo met de komende maanden en icsi bezig dat dit zo helemaal niet meer in je systeem zit…

Alweer verjaardagen, je word er nog arm van jij hihi.

Wat ga je knippen straks dan? De meiden? Snap m niet haha.

Wel jammer dat je de mol niet gaat kijken, het was zoooooooooo spannend!!!

Ik heb wel een foto van Carolijn van het kdv, zal even kijken of ik m kan plaatsen hier, doe ik zo.

En op je hyves ga ik ook straks even kijken!

Ik ben redelijk druk op mijn werk maar ik barst van de hoofdpijn dus ik schiet niet zo op eerlijk gezegd ;-)

net naar buiten geweest, even gewinkeld en ik wilde eigenlijk niet meer terug, boehoeeee

Morgen gaan wij uit eten met vrienden en krijgen we een oppas, die wil met Carolijn naar de Mac, ben benieuwd hahaha

Verder gaan we alvast dingen inpakken zoals de skispullen enzo, uitzoeken wt er aang ewone kleren mee moet en zoveel mogelijk wassen en strijken.

Zondag zouden we uit eten gaan met mijn ouders, maar we gaan zaterdag ook al, dus we gaan bij hun thuis borrelen en lekker eten. Carollijn wil graag bij opa en oma slapen dus die blijft daar dan.Maandag haal ik hssr weer vroeg op, eerst even bloedprikken en voor mijn rijbewijs, die moet verlengd….

jeetje wat een drukte hahahaha

ik ga die foto zoeken!

xx tot later

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hmmm kan m niet plaatsen want het is een groepsfoto met alle andere kindjes en dat wil ik liever niet.

Ik zal thuis even een foto maken :-)

Geplaatst

Lekker zeg uit eten morgen!

En zondag naar je ouders, gezellig hoor!!!

Hoe is het met je hoofd?

En Carolijn naar de Mac hahah ieder wat hij wil.

Laatst hebben we wat opgehaald daar het enige wat de meiden lekker vonden was het toetje hahaah en wat patat de rest niet.

Dus voorlopig hoeven we niet meer maar ik had zo trek in een big mac hahaha.

Ja kids te knippen en nee ik heb nergens in geknipt haha.

Zo leuk zeg, haar helemaal ingevlochten (en stom geen foto van genomen bedenk ik me nu (-:

ik heb het wel ingelaten in bed maar ben bang dat het morgen niet meer goed zit,

Knap hoor als je dat kunt, jeetje ik zou wel op cursus willen.

Ziet er gelijk zo leuk uit!!!

Heerlijk dat het weekend is.

Heb er echt zin in!!

Geniet jij van je lekkere etentjes uit en bij je ouders!

Enne nog steeds niet gemold, maar wel al gelezen wie er in bleef.

Jammer want ik vind hem niet zo erg leuk, maar volgens mijn vriendin is hij de mol.....

Ik blijf mijn geld in zetten op de andere 2.

Tot later!x

Geplaatst

ja dat is echt een kunst he dat invlechten etc. Die meiden op het kdv kunnen ook altijd zoveel, Carolijn komt altijd met 'ander ' haar thuis. Ohhh zullen je meisjes geen haarpijn hebben dan morgen?? dat is zó pijnlijk haha, maar ermee slapen, oei hihi

Ik ben ook erg toe aan weekend, morgenochtend lekker rustig aan opstaan en verder ook rustig aannatuurlijk.

zometeen lekker voor de tv hangen..

wij hebben ook nog steeds Art en Karin als Mol,maar ja ook wij hebben het nog nooit goed gehad hahaha.

Ga jij zo ook lekker voor de buis hangen, wij wel, we gaan Xfactor kijken, niet o leuk als tvoh natuurlijk maar ja...dat schaatsen van sbs vind ik zo vreselijk, echt een campingzender hihi.nou wij gaan nu aan de thee en daarna lekker aan de wijn :-)))

Geplaatst

beetje kloeterige kwaliteit, maar was vanmorgen 715 uur hahaha kreeg m niet gedraaid, solly, als je m gelezen hebt dan haal ik m eraf ;-)

Geplaatst

Wat een schattige foto! En wat kijkt ze blij!!!!! Zo leuk!

Hij kan er af hoor, heb hem gezien.

Ik moet wel om je lachen met je campingzender hahaha wat ben je toch een grappig kind.

Ik kijk nu op vrijdag altijd flikken maastricht, echt wel leuk.

En daarna ga ik weer vrolijk verder op mijn oude vertrouwde net 5!

En maandag gaan we weer helemaal los!!!!!!!!!!!!!!!!!Joehoe zal mijn avatar nog ff aanpassen hahahaha.

Geniet van je rustige daggie en eetze vanavond mjammie mjammie mjammie!

Ga me nu aankleden, wel al lekker gedouched en gegeten nu alleen de kleren nog ff aan.

Meiden kijken mega mindy (hoe kan het anders :-) en dan zo op verjaardag.

Later xx

Geplaatst

hoiiiiiiii, had ik gezegd dat ik een rustig dagje zou hebben? hahaha, oeps..hele dag bezig geweest en ik zat pas even om 1430 uur of zo, toen kwam de oppas en hebben we snel nog een paar boodschappen gedaan. Daarna uit eten geweest en vanmorgen was ik alweer vroeg op.

Vandaag de rest inpakken etc en de was opruimen. dan ben ik aardig op weg.

Oh ja ik heb gegeten...http://www.greenpark.nl//uploads/editor/Versie%20NL%20website(11).pdf

of kun je dat niet zien? en dan natuurlijk de tonijn, vis en chocola hahaha, oh nee erger nog, 2x dessert hahahahhahahha, slecht van ons he?

Waarom gaan we maandag los?? GA??

wat ga je vandaag doen? Rustig aan of ga je toch nog even weg?

Nou, ik spiek straks nog wel even, nu de was doen, blehhhhhh, gelukkig veel vouwwerk :-)

xxx Sab

Geplaatst

Hoi hoi,

En je was al klaar :-)

Ziet er goed uit je restaurant en menu!

Lekker hoor!

En straks eet je lekker bij je ouders toch??

Wanneer ga je ook alweer weg? Ik weet trouwens niet of dat handig is hier te melden, anders lees ik het wel via de mail.

Ja maandag begint GA weer, heerlijk hoor!

Vandaag rustig dagje inderdaad heerlijk!

Net even bij mijn vriendin geweest en that's it.

Verder lekker niks , heerlijk!

Een beetje op internet kijken waar ze playmobil verkopen voor de meiden hun verjaardag.

Ga zekerniet bij de intertoys, scheelt behoorlijk in prijs.

Nou je rustige dagje was dus bepaald niet rustig hahaha, herkenbaar.

• 3 weken later...
Geplaatst

hoiiiii, ik ben er weer!! heb 1x op internet gekeken vanaf vakantie maar had geen geduld om te reageren. Wat zijn we een tijd niet actief geweest zeg hahaha

hoe is het daar met jou en je dametjes?

En hoe is het met je kies afgelopen?

Ben je er nog uit gekomen met de kadootjes?

Benieuwd wat het geworden is.

Ik zoek me hier suf naar een prins van Barbie>Ken, want daar moet sneeuwitje mee trouwen, niet te vinden die prins haha.

Vakantie was heerlijk, alleen jammer dat het weer niet zo goed was als eerdere jaren. Erg veel sneeuw gevallen maar gelukkig ook wel wat zon hoor.

Morgen weer werken en uitkijken naar de volgende vakantie hihi.

Zometeen eens kijken of ik wat kan bijlezen maar dat zal niet meevallen :-)

tot later,

kus Sab

oh ja de Mol nog gekeken?? En, wat vond je ervan??

• 2 weken later...
Geplaatst

HOi hoi,

Nou sorry hoor ik ben hier helemaal niet actief geweest.

Reden? Zie je berichtje op hyves.

Maar nu alles weer prima :-)

Cadeau's waren gelukt hoor!

Heel veel playmobile, ze vinden het geweldig.

En nog 100.000 cadeau's meer.

Jeetje wat een hoeveelheid......dat kreeg ik vroeger in 2 of 3 verjaardagen hahahaha.

Jammer dat het weer wat tegenviel! Zonde.

En inderdaad lekker vooruit kijken naar de volgende vakantie.

Heerlijk vooruitzicht!

Wie is de mol vond ik wel leuk om te kijken maar ik had het natuurlijk weer eens fout......

Heb het in al die jaren nog geen 1x goed gehad volgens mij hahaha.

En wat vond jij er van?

x

Geplaatst

hoiiiiiii, sjonge jonge wat een toestand zeg! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.

Hebben de meiden het leuk gehad op hun verjaardag? Behalve de hoeveelheid cadeaus natuurlijk hahaha

En hoe is het nu op school? Vinden ze het helemaal leuk?

Carolijn is vanmorgen voor de 2de keer gaan wennen.

Woensdag voor het eerst, jhammergenoeg is er dan wel een andere juf, zul je altijd zien he?

Maar goed het is niet anders....

Vanmorgen 2 taarten besteld, 1 kleine en een grotere, ben benieuwd. Wat hadden de meiden voor taart?

Carolijn wil van Hello Hitty, ik hou er niet van mar zij is er weg van haha.

Kadootjes gekocht, ook die voor mijn schoonouders, ze krijgt rollerskates, met bescherming,lachen, ik heb geen idee of ze dat kan hihi.

Zometeen naar gemeentehuis om mijn rijbewijs te laten vernieuwen, helemaal vergeten, dacht dat ie tot 11-4 geldig was, blijkt t 4-4 te zijn, oeps...Lekker dom.

Verder weinig nieuws, behalve dat ik belachelijk druk ben, weet gewoon niet meer hoe ik alles af moet krijgen en regelen. GElukkig komt Albert straks de boodschappen brengen, dat scheelt een hoop tijd en gesjouw voor zaterdag. Hoeven wij alleen maar even de taarten op te halen.

Zaterdag wordt t mooi weer, dus lekker de hele meute buiten, jippie!!

Nou, ik ga even kijken of ik nog nieuwe schoenen op internet zie,zo ja rij ik nog even langs de winkel zometeen ;-)

tot snel weer, oh ja d eMol, ik had t ook fout en ben echt pissig om hoe het programma gemonteerd is en dat ze die Patrick zo weinig in beeld hebben gebracht....dus ja helaas weer fout, as usual haahah.

toedels xx

[

Geplaatst

HOi hoi,

Nou hier ook druk lees nu pas je berichtje.

Hoe was het zaterdag???? Leuk gehad????

En wat hadden jullie prachtig weer!!!! Hoe vond ze de rollerskates?? En die bescherming is wel nodig denk ik :-)

Nog gelukt met je rijbewijs??? op tijd??

En morgen dan wordt ze gewoon echt 4!!!

Meid, waar blijft de tijd!!!

Gaan jullie morgen ook nog wat doen??

En hoe vond ze het op school?????

Heeft ze niet bij allebei de juffen geoefend??

Jij alvast gefeliciteerd!

Spreek je snel weer.

• 4 weken later...
Geplaatst

heyho! heb je net gemaild, post hier later weer bij hihi, nu even bijlezen, naja pogen dan...

• 3 maanden later...
Geplaatst

Bokeeeeeeeeeeeeeee, ik zie dat je er weer bent!

Lekker gehad?

Tis net alsof je 3 maanden vakantie hebt gehad haha.

We kunnen beter even hier bijkletsen dan op de mail, want ik ben de laatste tijd weer meer hier ;-)

Eens kijken hoe lang het duurt voor je het topic weer gevonden hebt haha

tot snel.

Liefs Sab

• 3 weken later...
Geplaatst

He Sabje.......

Duurde even maar beautje heb hem weer gevonden hoor hahahaha.

Hoe is het?? Gaat het weer een beetje?

Hier prima! Moest even zoeken hier hoor ben al zo lang niet meer geweest.

Ben dus meer op de mail dan hier hahaha.

Maar we weten elkaar altijd weer te vinden he?

xx

Geplaatst

Ja joehoe ben er alweer hahaha.

Nog DH gezien van de week?? Begon weer leuk!!

En vanavond Robinson??!!!

Seizoen weer geopend!

Nu alleen nog wachten op onze vriend van GA!

xx

Geplaatst

Hoe kom jij aan dat mooie kleurtje roze?? Ik krijg alleen van die vieze net niet roze kleur.

Zo nu weer 3 berichtjes al van mij. Zal mijn gemiddelde even ophalen hihi.Oh ik denk dat ik hem gevonden heb de goede kleur

Geplaatst

Ja das de goeie kleur haha. Zo meis hoe is t ermee? Gezellig dat je er weer bent, kun je me mooi steunen met de cryo ;)

Vakantie weer bijna voorbij, eindelijk weer naaar delijkschool.

hebben ze er zin in?

Geplaatst
Ja joehoe ben er alweer hahaha.

Nog DH gezien van de week?? Begon weer leuk!!

En vanavond Robinson??!!!

Seizoen weer geopend!

Nu alleen nog wachten op onze vriend van GA!

xx

Ja&aaaasaaaaaa leuk he , nu alleen nig de tijd vinden om alles te volgen. Heb DH nig niey gezien, denk straks ff, voor ER haha. Nee hoort zijn niet verslaafd :()

Geplaatst

Joehoe en alles gezien??? Ik moet ER ook nog kijken, nog geen tijd gehad!!

Hoe is het verder bij jullie? Carolijn het leuk op school??

Hier weer bijna. Zin moet nog komen bij ze hoor! Is nog wel erg lekker zo.

Nog plannen voor het weekend?? xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden