Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat liefffffff dat Carolijn dat zegt!!!!

Daar kun je toch ook van smelten he?!?

En hoe vond Carolijn haar pakje?? Is het goedgekeurd :-)

Leuk morgen naar je zus!

Gezellig!!!

Hier beginnen ze steeds beter te kunnen tegen verklede mensen.

Bollo de Beer (landall) vonden ze eerst niks maar de laatste keer waren ze er weg van!

Vanavond eten hier in de buurt.

Ligt sneeuw (!) (wie verzint het??!?!) dus ben blij dat ik niet ver hoef te rijden zo.

Maar een paar km. En idd vis is beter maar ik vind dat ossenhaaspuntjes oid zooooooooo lekker want dat eet ik thuis nooit hahaha.

Leuk dat jij zaterdag met vriendinnen gaat. Waarheen?? Ver of dichtbij?

Nou ga me nog ff optutten en mijn dikke wang camoufleren hahahahaha.

Veel plezier morgen bij je zus!

xx

Geplaatst

nou die wang kun je snel camoufleren hoor. GEwoon een stoot op je andere wang hihi. Ik snap je helemaal qua eten, maar soms is het zo lekker om eens iets anders te eten dan je normaal eet, hmm dit kun je op 2 manieren opvatten hahah. naja maakt niet uit.

Varolijn vond haar pakje shelemaal leuk, piratenpakje en ene lieveheersbeesjes pakje. Ze vondhet geweldig, ze mga 3 dagen vekleerd komen volgende weekn dus ik dacht dan koop ik er 2;-) Ff snel alvast posten hihi

Geplaatst

hier is de sneeuw niet blijven liggen hoor. Het ergent nu zelfs. Jeetje man, dit is pas echt blind typen, ik zie gewoon helemaal niks verschijnen, ik hopo dat jij het wel begrijpt wat er staat hahaha

Ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt gegeten straks.

Ik ga ook even de tafel dekken en eten.

tot laterrr, of morgen bedoel ik hahahaha

Geplaatst

Knap hoor blind typen van je!

Kon het makkelijk volgen!

Leuk dat piraten en lieveheersbeestjespak!!!!!

Nou ik heb heerlijk gegeten:

carpaccio (en hij was echt heel goed!) en vegetarische lasagna met groenten (durfde de tournedos en ossenhaaspuntjes toch niet aan :-) en toe een chocoladehazelnoot taartje met ijs, Mjammie. 100.000 calorieeen hahahahha maar het was het het waard!

Was het leuk bij je zus?? Je zal er nu nog wel zitten denk ik!

Ben net lekker de stad in geweest, ff traktatie gekocht voor trakteren op school.

Leuke kleurpotloodjes met puntenslijper, lang leve de action :-)

Daarna wezen lunchen bij mijn ouders.

Nu nog ff weer wat in huis doen (waar blijft toch die huishoudster ?!?!?!) en dan lekker nog ff met mijn meiden spelen.

Nou spreek je xx

Geplaatst

hoiiiii, je hebt mijn berichtje vast gezien bij de pauze meisjes van net ;-)

Wat klinkt jouw eten gruwelijk lekker van gisteravond haha, vooral dat dessert, mjammaie zeg, pfffff

Dat heb je er vast al weer af gesloofd in huis hahahahahha, sorry kon het natuurlijk niet laten he.

Ik ga ook maar weer s op zoke naar een nieuwe Tippie-wan , ben het nu alweer zat dat gepoets en ik blijf achterlopen......

Is het bijna zover voor de meisjes? Sorry maar de exacte dag weet ik nietmeer....

Heb je ook lekker gegeten bij je ouders?

Ik ben gaan sporten vanmiddag, best oke, want nu hoef ik nu niet meer jippie, ben alleen wel alleen thuis, dus geen idee wat k zometeen ga kijken, iig geen de mol want dat wil sander ook zien...

Trage F*ck pc, excusez le mot...ik word er gek van

Geplaatst

doen jullieook aancaranval op school? en hoe gaan de meiden dan verkleed?

Carolijn wil nu elke keer geschminkt worden, baal ervan dat ik dat spul gekocht heb hahaha.

Vandag het ziekehnuis gebeld ivm het onderzoek in de hormooncyclus, ik moet bloed laten prikken op dag 5 en dag 8 na de tempstijging maar kon het niet opmaken uit mijn curve...en ook een ovulatietest werdik niet wijzer van...moet vandaag nu toch als dag 2 aanhouden en dan zondag weer bloed prikken...oh ja en woensdag ook weer dan...wat een gedoe zeg....

ik zit nu two and a half men te kijken, wat een geweldige serie is dat toch haha

Geplaatst

Nee ik heb je berichtje niet gelezen bij de pauzemeisjes.....

Dus nu op dag 2.

En hoe doe je dat dan zondag bloed prikken? Bij de HA post of ZH?

Zet je ongesteldheid wel goed door?

Nou ik loop hier ook goddeloos achter de feiten aan hoor in huis.

Jee je ruimt het links op en rechts valt er weer wat neer hahaha vreselijk gewoon.

Nou ja ik kan me er vandaag niet druk om maken, soms wel hoor moet ik zeggen maar ach ik geniet nu nog lekker van de meiden zolang ze thuis zijn.

Datum is next month. Mail ik nog wel.

Mentalist is herhaling zeker? Castle is ook leuk trouwens.

En wat betreft de mol neem ik ook op, hub vindt het niks.

En ik weet trouwens al wie het is hahaha.

Waardeloos dat je pc niet meewerkt!

Zo irritant!

Wij hebben gelukkig geen carnaval! Hoewel ze erg van verkleden houden hoor moet ik zeggen.

Hebben prinsessenjurken en mega mindy pak. Helemaal leuk!

Dus vandaag weer met 2 mega mindy's boodschappen gedaan hahaha.

Sminken vind ik altijd zo vreselijk maar ik kan me voorstellen dat de kids het wel leuk vinden.

Jij 3 dagen??? Wat veel zeg!!!!

Nou geniet van je rustige avondje!

Lekker in bad! Is dat geen goed idee??

Geplaatst

hoiiii, leuk die kleurtjes hihi. Ik moet in delft in het ziekehuis bloed laten prikken tussen 10-1030 uur geloof ik.tenzij ik moregn een enorme stijging zie dan moet ik dat als dag 1 tellen. Menstruatie zet wel door, alleen cyclus is langer dan vroeger, voor Carolijn zeg maar.

Hoe weet jij nou weer wie het is??? is het uitgelekt of denk je het te weten? hahaha.

Leuk die pakken vna mega mindy maar zo duur?!! 30,- oke, jij hebt er 2 dus is 15,- pp haha.

Ik heb al gedoucht, samen met Carolijn, die zat in bad :-)

Dus al lekker in lyjama op de bank haha, erg he?

Nu even kijken wat ik ga kijken zo. net mijn moeder aan de telefoon en haar bazin is vandaag aan de morfine gegaan , ze heeft kanker, maar ongeveer 6 weken geleden wilde ze geen chemokuur meer. pfff en nu ineens is ze helemaal afgetakeld...ik kan daar niet zo goed tegen zulke berichten, dan word ik altijd een beetje verdrietig zeg maar. ze is nog jonger dan mijn moeder, ik geloof pas 62 of zo..echt vreselijk...

Ja laat maar even weten van ej meisjes, vind ik wel leuk :-)

nou wijffie fijne avond en tot later, nog leuke weekend plannen trouwens??

Geplaatst

Wat vreselijk zeg van die vrouw. Wat blijft het toch verdrietig zulke dingen te horen.

Helaas hoor je het maar al te vaak....

Nou ze hebben bij mij allebei een eigen pak....

Een heb ik overgenomen van een vriendinnetje van mij (lees gekregen maar toen heb ik weer wat voor haar dochter gekocht) en eentje via MP en

toen heel veel keer gewassen hahahaha.

Ik denk dat ik het weet maar dat is puur mijn eigen interpretatie hoor. Heb het nog geen een jaar goed gehad maar ik denk daar nu maar eens verandering in moet komen hahaha.

Lekker hoor jij douchen en Carolijn in bad. Doe ik met mijn schatjes ook vaak!

Heb jij nog plannen buiten het bloedprikken en etentje?

Wij gaan morgen naar een hele leuke indoorspeeltuin in de buurt en daar blijven we eten met mijn schone familie.

En 's ochtends naar een vriendin van mij nieuwe badkamer en babykamer kijken.

En zondag op verjaardag bij mijn lieve nichtje die 1 wordt.

Dus we hebben een heerlijk weekend!!!

Vanavond eten hub en ik lekker samen, gaan kaasfonduen.

Meiden gaan zo eten.

Heb hem de hele week eigenlijk nog niet gesproken, zo kom je elkaar nog eens tegen hahaa.

Wat eet jij vanavond?

Veel plezier morgen met je etentje.

Heerlijk hoor! Lekker eten waar je zin in hebt en ff bijkletsen met je vriendinnen.

En succes met bloedprikken.

xx

Geplaatst

hallootjes! haha jij bent ook lekker zeg, dus je weet helemaal niet wie het is, grappig zeg, lachen hoor.

Halloootjes!!

Kaasfondue zit er hier nooit in want dat vindt Sander niet te kanen haha, erg he?

Ik vind het altijd wel lekker, maar helaas, in je eentje is het natuurlijk lang niet zo leuk en lekker. Dus eten we bijna nooit.

Hmm best een goed idee die pakken van mp halen, maar ik heb nu nog een dingetje gekregen van mijn collega, een hoela rokje met een pompon, of hoe schrijf je dat eigenlijk? 

Jouw weekend kinkt gezellig hoor, ik ga 1 afspraak afzeggen of inkorten hihi. Even kijken waar ze open voor staan, want t wordt een beetje te gek met al die afspraken.

Oh de bazin van mijn moeder is trouwens vanmorgen overleden, op de verjaardag van haar man nog wel, tis toch triest he? Zo jong...

Nou, wij gaan slecht eten, hebben elkaar ook praktisch niet gezien of gesproken deze week, dus ik snap wat je bedoelt.hihi

San gaat eten halen en ik breng Carolijn nu naar bed, nou ja bijna dan hihi.

Ik wens je fijn weekend en ik spreek je snel weer!

Ik ga de laptop zometeen ook wegdoen ;-)

Toedels xxx

Geplaatst

Wat erg van de baas van je moeder. En vreselijk op de verjaardag van haar man.

Ongelofelijk, wat kan je dat dan bezig houden he.

En wat heb je gegeten??

Lekker hoor! Doe je goed en zo spreek je elkaar ook nog eens.

Wij hebben het net op en ga zo lekker op tijd naar bed.

Flikken kijken en maar eens lekker slapen, was vandaag trouwens nog teruggeweest naar het ZH omdat ik toch wat last had van mijn verstandkies. Ff in de gaten houden, over 2 weken gaat de 2e eruit :-)

Leuk zo'n hoelahoeprokje! Hier zijn ze ook gek op verkleden hoor! En het blijft ook leuk.

Hoewel er vandaag weer een kroontje gesneuveld is, ze wilden hem allebei op en trokken hem zo in 2en haha.

Nou ja niks aan te doen.......Wel natuurlijk even boos gespeeld, ben ik erg goed in hahaha :-)

Nou lekker genieten van je laptopvrije avond!

Misschien tot morgen maar het zal eerder zondag worden denk ik.

Groetjes!!!

Geplaatst

ja dat houdt me dan inderdaad een aantal dagen bezig, vind t ook niet leuk, maar ja...

Heerlijk uitgeslapen en Carolijn ligt zelfs nog in bed nu, wat een luxe he?

Wij hebben heel slecht patat gegeten, ohhohohh, erg he? Ja maar t was wel errug lekker haha.

Wat sneu van dat kroontje zeg, maar ja als ze m allebei willen hebben haha. Ik ben benieuwd hoe jouw boze gezicht is hahaha

Hoe was jouw avondje? Lekker gefondued en bijgepraat? Jij lag er ook mooi vroeg in zeg, pfff.

Hey even over de Mol, zou het Karin zijn? Ze had ineens geen hoogtevrees meer..??!! Vond ik zo raar, wie denk jij dat het is dan??

Nou, geniet van je gezellige weekendje en ik spreekje morgen weer!

Liefs Sab xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoe was je etentje gisteren?? Leuk gehad??

Lekker hoor patat! Hebben wij gisteren gegeten.

Vanavond maar aan de rijst om het een beetje te compenseren haha.

Lekker zeg dat Carolijn zo heeft uitgeslapen, heerlijk!

Ja ik denk ook dat Karin de mol is of Art. Een van beiden.

Ik heb het wel altijd fout hoor maar ik denk dat ik het dit keer zo maar eens goed kan hebben!

Vandaag ons nichtje te logeren gehad, gezellig hoor!

En eind van de ochtend gaan we er heen voor haar zusjes verjaardag dus nemen we haar weer mee.

Zo leuk die meiden met elkaar!

We hebben zo veel gedaan deze vakantie dat ik er nog van bij moet komen hahahaha maar van de week even uitrusten weer hahahaha.

Nou jij succes zo met bloedprikken.

x

Geplaatst

hoiiii, ja ik kan me voorstellen dat je tijdens je werk weer bij moet komen van je vakantie hahaha Hoe oud is het nichtje datheeft gelogeerd?Gezellig horo voor die meiden een logeetje,Caroljin vindt dat ook altijd wel leuk,maar meestal is het wel erg druk met logeetjes hier en Sander heeft zijn weekenden wel nodig om bij te komen dus die vindt dat niet altijd leuk.

Wij denken ook aan die 2 mollen. Maar ja die Sundos en pratrick zijn zo weinig beeld geweest dat die het natuurlijk ook zomaar kunnen zijn. Wij moeten wachten tot na de wintersport, we missen enet de laatste aflevering.

Na het bloedprikken gaan we naar de biooscoop, met de oude buurtjes en de kids. Wordt nog haaste want hij begint om 1120 uur e ik kan tussen 1030 en 1045 uur bleodprikken in Delft, oeps haha, we gaan naar Yogi bear, ben benieuwd of ie leuk is en of Carolijn het niet te eng vindt want het is 3D.

Mijn etentje was gezellig, beetje laat geworden dus ben nu wel een beetje brakkig hoor, maar goed zo lekker ontbijten en dan gaat het vast beter na 3 koffietjes hihi.

Hele fijne dag en veel plezier op de verjaardag en ik spreek je snel weer!

xx

Geplaatst

En heb je het gered met de film??? Hoe was ie??

En hoe vond Carolijn het met de bril op?

Was het te doen voor haar??

Leuk dat je met je oude buurtjes ging.

Wat had je gegeten gisteren? nee hoor ben niet nieuwsgierig hahaha.

Nichtje is 5. Er zit 1,5 jaar tussen.

Mijn hub heeft er ook niet altijd zin in moet ik zeggen en voor mij kan het eigenlijk niet gek genoeg dus moeten we daar onze middenweg in vinden en dat gaat best aardig.

Oeh dus je moet op wintersport zonder te weten wie de mol is hahahah.

Geef je mobiele nr maar dan sms ik je wel hahahaha.

Ja en die Sundos idd en Patrick zie je niet zo veel in beeld....

Dat is waar maar ja we zullen het zien.

Tot van de week, ben er waarschijnlijk dinsdag weer. Moet morgenavond weg dus dat gaat hem denk ik niet worden.

xx

Geplaatst

Hahaha, ja we moeten op wintersport zonder het te weten, maar dat hebben we lek jaar nog gehad, is wel leuk want mijn moeder is ook ‘fan’ van WIDM, dus dan kunnen we daar lekker over bomen ;-)

Wat heb ik gegeten, uhm...vooraf, jaja ik heb 2,5 gang gegeten haha, dus vooraf, mosselen met gamba’s gebakken in de knoflookolie, was echt onwijs lekker! Als hoofd, kon ik niet kiezen dus maar iets genomen wat ik eigenlijk nooit eet, ossenhaassaté, errug lekker! En als na, dat hebben we gedeeld, want ik zat best wel erg vol. Een dameblanche speciaal, met gewone witte chocola eromheen, niet normaal hoe lekker dit was haha.

Vandaag gaan de tellers weer op nul, even er nog tegenaan voor de wintersport anders gaat het de verkeerde kant op met de lijn/mijn gewicht.

De film hebben we makkelijk gered, er was niemand om te laten prikken dus ik was meteen aan de beurt.

De film op zich was echt geen bal aan, stom verhaal, maar de effecten van 3D zijn wel erg bijzonder hoor. Carolijn vond het wel een beetje te eng en heeft haar brilletje afgezet. Toen ging het wel.

Moet je veel werken vandaag of heb je wat leuks in je agenda staan?

Ik krijg straks een vriendje van Carolijn te spelen en die eet dan ook hier. Maar het regent hier al 2 dagen en het is nu nog niet droog! Wordt weer lekker binnenspelen. Ik neem ze mee naar boven denk ik, lekker verkleden en schminken en dan kan ik misschien de was doen ;-)

Anders is het zo’n verloren dag weer hier...

Nou, ik ga even met Carolijn de pfaffs kijken, ze strekt de hele tijd aan mijn trui, dus ik moet opschieten haha.

Daarna boodschappen doen, pfff echt geen zin an...

Nou, ik spreek je dan woensdag pas weer denk ik want morgenavond ben ik er natuurlijk niet...boehoe...

Geniet van je werkdag, lekker bijkomen na je vakantie ;-)

Dikke kus Sab

Geplaatst

Knock knock here I am hahaha.

Bedankt nog voor je berichtje :-)

He klinkt goed zeg je menu van zaterdag mjammie!!!!

Hoe ging het spelen met c en haar vriendje???

Heb je nog wat kunnen doen??

Heb lekker gewerkt! Maar gisteren nog oppas op de kinderen van mijn vriendin en vandaag van alles en nog wat.

Nu is hub de meiden naar de gym brengen en ik kan dan hier nog ff e.e.a. doen.

Dan heb ik morgen een ochtendje voor mezelf joehoe hahahaha.

Heeeeeerlijk!!!!

Hoe gaat het verder bij jullie?

Hoe gaat het met het carnavallen??

Vanavond weer mollen alhoewel ik het morgenochtend kijk denk ik dus niets verklappen vanavond graag hahaha.

Nou strijkbout is warm, ga snel strijken. kus

Geplaatst

hey Boke,ik heb even mijn berichtje van de pauzemeisjes gekopieers ivm tijdgebrek, want ik wil zo trainen :-) vanavond meer oke?

We moesten er om half 2 zijn en mochten om 1405uur al naar binnen ;-) Waren wel na ruim een half uur pas buiten dus oke haha.

Terwijl hij om 13 25uur al in zijn kamer ging zitten haha. Ach ja, ik ging maar half dood, dus kon nog wel even wachten...:-)

Mare....het eerste wat hij vroeg was: hoe gaat het met Carolijn? nou ja ik dacht dat ik niet goed werd hahaha, ik had een hele andere man voor me dan toen. Jeetje wat was hij anders, we dachten allebei dat het kwam omdat we nu misschien Carolijn hebben...geen woord over te oud of wat dan ook...

Bij mij zag alles er nog superduper uit zei hij, nog geen achteruitgang qua vruchtbaarheid! Alleen in overleg met hem wel tot de conclusie gekomen dat ik morgen en maandag nogmaals bloed ga laten prikken. Dus morgen dag 5 na temp.verhoging en maandag dag 8 haha. Even verteld over mijn positieve ovutest en ik had mijn kalender meegenomen met temperaturen. Jeetje man, ik ben helemaal in de war van alles want de klapper heb ik nog niet verteld. Dit verdient dikke, vette, grote letters:

Sander zijn zaad was maar liefst 50!!!!!!!!! keer beter dan het jaar ervoor. Toen waren er met moeite 30.000 zaadjes te bekennen en nu maar liefst, hou je vast 1.500.000. Hij heeft de rekenmachine er zelfs bijgepakt haha. Nog sterker, ik zou, zou zou zou spontaan zwanger kunnen raken met dit zaad, naja zeg...

We hebben alles meegekregen, eerst weer de antibioticakuur, daar beginnen we dan volgende week ergens mee. En dan mag ik bellen voor een uitgangsecho, weet alleen niet meer wanneer ik dat ook alweer moet doen hahaha.

Maar dat geeft niet want we gaan in april starten ivm de vakantie volgende week.

Waar ik best van schrok is, dat elke kilo die je lichter bent (en in de buurt bent van een bmi van 22, wat ik noooooit ga halen) je 5% meer kans hebt, dus 5 kilo afvallen is 25%!!! meer kans op een zwangerschap..Jeetje man, dus ik weet wat me te doen staat, tot aan de vakantie en erna ga ik nog even flink ertegenaan zodat we in april misschien nog wat extra kwijt zijn :-)) Want ja per kilo 5%, wauw dat is nogal wat!!!

nou, ik ben later weer terug, moest het natuurlijk even delen met jullie, owwwwwwwww ben zo blij!

Wat zal ik lekker slapen vannacht.

Nu lekker trainen om vanavond lekker te eten en een wijntje te nemen ;-)

tot straks Boke, dan ga ik even op jouw berichtje en zo in

Geplaatst

Jeetje Sab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een ongelofelijk goed nieuws zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat mogen jullie trots zijn op jezelf en elkaar en wat zullen jullie blij zijn met jezelf en elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben er stil van in positieve zin!!!!

Ik ben zo onwijs blij voor jullie ,wat een goed nieuws.

En meis je weet ook waar je het voor doet nu he het afvallen.

En sorry dat ik je geen succes heb gewenst, ik was in de veronderstelling dat je morgen naar het zh moest, sorry sorry.

Geniet van je borrel en proost op elkaar en een geweldige toekomst :-)

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

doe niet zo raar hoor, dat wil ik niet horen een excuus, dat geeft toch helemaal niks, je bent hartstikke druk met je jubileum etc haha. Nee meen ik serieus hoor!

Maar idd wij zijn blij, one happy koppel hier op de bank aan een wit wijntje haha

Ik ga wel zo de mol kijken want ben vanmiddag gaan trainen, heerlijk, nu lekker thuis!

maar ik ga ook zo afsluiten dus ik ga nikssssss verraden hahaha.

Carnaval op de creche is erg leuk want ze mogen verkleed he? dus ook schminken etc, ze vindt het geweldig haha.

Hoe staat het bij jou en je meisjes, alles in voorbereiding voor? Ik weet nog niet wanneer het is hihi.

Heb je nog leuke plannen voor het weekend?

Die van mij vertel ik je morgen want ik ga zo echt afsluiten hahaha,

meis fijne avond, ik hoop trouwens dat je middagje of ochtendje voor jezelf lekker was?!

kus Sab xx

Geplaatst

Nou Hilde, daar zeg je me wat dat zou toch helemaal wat zijn :-)

Sab, ik ben zo blij voor jullie!!!!

Echt de borrel is dubbel en dwars verdiend, dat zijn toch eens berichten waar je blij van wordt.

Hebben een weekend vol verjaardagen dus wel gezellig.

Vanmiddag ff te knippen en dan een verjaardag bij mijn vriendin en morgen weer een.

Zondag (nog) niks.

En jullie??

Heb je nog een leuke foto van Carolijn met haar carnavalskostuum?

Hier is Mega Mindy hot zoals je misschien op mijn hyves heb gezien :-)

Ochtendje voor mezelf vloog voorbij! Eerst naar de kapper geweest en toen nog ff wat gerommeld en niet eens de mol kijken.

Moet ik vanavond dan maar doen. Heb nog niet gelezen wie er uit is gelukkig!

Heb je een drukke dag op je werk vandaag?

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden