Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he laura,

gelukkig dat alles goed verlopen is,

heeft hij veel last van de narcose?

heel veel sterkte en ik hoop dat hij er snel weer enigzins bovenop is.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Amanda; Wat een rotnieuws! Hoe is het nu met je vader? Sterkte!!!

Lau; wat fijn dat de operatie geslaagd is!!! Maar wat erg van je oud-collega...

Het blijft idd moeilijk om dat te horen. Ik vind het al moeilijk, terwijl ik ze helemaal niet ken.

Jammer dat het huisje niet zo was als in de folder, en idd kunnen de mensen zich soms wat bijzonder gerdragen. Wel ideaal zo'n dvd speler in de auto. RUST! Hahaha.

Wens Robert maar sterkte van me en jij ook trouwens zo in je eentje met je 2 schatjes. Zal gerust aanpoten voor je zijn.

Joos; wat goed zeg dat je zo lekker afvalt. De man valt over het algemeen sneller af dan de vrouw (balen!!!). Hopenlijk gaat de pil wat helpen tegen je bloedverlies want dat is toch ook mooi waardeloos. 8 computers in huis?? Dat zou ik ook moeten doen hahaha.

En inderdaad merk je dan pas hoe je misgrijpt zeg!

Cynthia; gefeliciteerd met hubbie's nieuwe baan! En met de geboorte van Isis.

Dus het kriebelt bij jou.....het blijft schattig zo'n kleintje!

Hilde; balen van de echo! Gelukkig had je ze wel eerst ingescand.

Sab; hoe was je vakantie??

Vonnie; strak schema! Maar dat moet ook wel. Dat doe je goed hoor. De 3 R's zijn toch heel belangrijk!

Nou hier gaat het met de pc af en aan. Mooi waardeloos (en dat zeg ik dan heel netjes, had eigenlijk een ander woord in gedachten.....).

Dan weer wel dan weer niet, slaat echt nergens op. Hub heeft het erg druk dus niet veel tijd er naar te kijken. Ben wel blij dat ik nu weer ff kan komen!

Nou meiden, tot snel, wanneer?!?!? Dat weet ik nog niet hahahaha.

KUS!

Geplaatst

thanxx voor jullie steun!!

vanmiddag is hij gecatheteriseerd. Dat ging niet goed.. er klapte een bloedvat dubbel en toen moest hij met spoed vanuit het ziekenhuis hier, naar maastricht gebracht worden.

Daar hebben ze hem opgewacht en meteen gedotterd. Ook toen kreeg hij weer pijn op de borst..

Dat hebben ze onderdrukt, met medicijnen denk ik, en het dotteren is verder goed gegaan. Het bloedvat was bijna helemaal dicht, maar is nu weer open door het dotteren.

Vrijwel meteen daarna, is hij weer terug gekomen naar het ziekenhuis hier in de buurt. Hij voelde zich heel goed, en zag er ook wel fit uit. Maar hij was ook wat van de kaart door medikatie.... high... leek het wel hhaha.

Morgen komt de arts vertellen hoe en wat, en wanneer hij naar huis mag.

Ik ben doodop...

Met Len gaat het ook weer wat beter gelukkig.

Laura, beterschap voor Robbert!

De rest ben ik kwijt.... sorry..

Geplaatst

he, fijn Laura dat het goed met Robbert is gegaan!! !!

En Amanda, wat een verhaal zeg, dat is dubbel schrikken, gelukkig gaat het nu iets beter hoo! Sterkte allemaal!

Cynthia

Geplaatst

Amanda, wat een verhaal weer zeg!

Ontzettend fijn dat het uiteindelijk toch goed gelukt is.

Medicijnen zal hij nu voortaan moeten gebruiken, maar hij is er nog!!

Sterkte met hem.

Vanavond bij Robbert geweest. Zag erg wit, maar voelde zich vrij goed. Had ook al iets gegeten en weinig last van de narcose gehad. Nog wel een infuus, maar die blijft preventief zitten tot morgen. Ik had een blok nougat meegenomen, en net kreeg ik een smakelijk sms'je dat ie al bijna op was haha.

Cynth, ik heb helemaal niet gelezen dat je man een nieuwe baan heeft, sorry. Wens hem succes! Enne, zijn jullie er al een beetje uit dan, dat je evt voor een derde kindje wilt gaan?

Geplaatst

jaaa, mijn pappa mag morgen naar huis.. maar de schrik zat (zit) er goed in hier..

Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest.. van lang naar bijna-kort.

Heerlijk!

(de eerste grijze haren zijn gesignaleerd, dus ook geverfd hahahaha)

Zo, nu ga ik even bijlezen..

Geplaatst

Fijn Amanda, dat het nu, ondanks de hindernissen voor nu weer achter de rug is, en dat hij morgen naar huis mag!!! Kan me voorstellen dat de schrik er in zit!

Hahahah, Laura, mooi dat die kerel van jou al weer snoept van de noga! Een vroegere collega van mij kon eerst niets verdragen. Die was misselijk van de narcose.

Ach, José, ik had er helemaal overheen gelezen dat je zo lekker aan het afvallen bent! Klasse zeg!

En hoe is het bij de arts afgelopen wat betreft de teentjes van je dochter???

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Laura, fijn dat de operatie goed is gegaan van je mannetje.

En als ie alweer trek heeft dan gaat het helemaal goed...hhahahaha

Trek je het een beetje zo nu alleen met die 2 belhamers.

Amanda fijn dat het allemaal uiteindelijk goed is gegeaan meis.

Van lang naar kort...ik heb er spijt van...bben nu weer aan het sparen...hhahaha

Cynthia hoe gaat het met de baan van je hubbie?

En naar de kapper...bleef faas stil zitten?

Anne-meya niet en die is er al 2 keer geweest bij de kapper...ze moet alweer:yeswink-1:

Beau zit er niet een breuk in het snoer van de p.c????????

FF ander snoer proberen.

Brenda...ik hoor het om me heen steeds met pubers van 14....ik sprak gisteren een moeder op een ander forum met een jonge van 15 die op school moest komen voor een gesprek.

Nou die school wil hem niet meer hebben...ben je ook lekker mee dan...maar je hoort het heel veel hoor meis....brb

sterkte ermee!!!!!!!!

OM 9:20 moet ik met anne-meya bij de dokter zijn voor de voetjes ...dus ik weet nogniks hilde.

gisteren ben ik een blokje om het huis gaan doen met de kleine...lopen met haar op straat is eigenlijk niks...hahahahaha...ze ziet zoveel en wil alle kanten op..behalve de goede...hahahahahahahah

Maar wel gezellie zo met je kindje en dan de aanspraak die je krijgt die zorgt ervoor dat zo`n wandeling een uur kost...hahahahaha

nou ik ga ff aan de koffie en dan aankleden en naar de dokter.

kus allemaal en ik kom straks nog even vertellen hoe het was.

Geplaatst

oh jee, nu ben ik echt helemaal achter! ik heb een drukke week gehad, poe, maar nu lekker bijkomen en ook bijlezen!

amanda, wat een schrik zeg! maar ik ben blij te lezen dat t alweer beter gaat (da's het voordeel als je alles in 1 keer leest...) bah, wat naar om mee te maken. ik schreef hier laatst van mijn collega, die is ook gedotterd, en voelde zich toen erg goed daarna. alles circuleert weer beter en dat is wel heel fijn, dus ik hoop dat dat voor je papa ook geldt en vooral dat t goed blijft gaan!

lekker trouwens he, je haar eraf. ik vind lang ook heel mooi, maar kort is zo'n lekker gevoel...

bianca, wat heerlijk te lezen dat t zo goed gaat! en een baan, super! ik heb het idee dat t wel doorgaat, maar weet je t al zeker? ik hoop t voor je!

en marissa gaat ook als een speer, jeetje 3 kiezen, poe. en een neefje/ nichtje, de eerste toch? dat is echt heel gaaf, zo bijzonder en leuk, ik ben echt heel blij met ze! gefeliciteerd!

Vonnie, jou schema is wel strak ja, maar klinkt eigenlijk ook wel goed. je werkt dus elke dag, maar dan een halve? lekker hoor. wel vroeg op...maarja, met 3 kinderen kan ik t me voorstellen. en savonds rust heel belangrijk. gelukkig lukt dat hier ook, ik ken kinderen die pas op 9 uur in bed blijven, arg, dat is echt moelijk lijkt me. de avond is voor de papa's en mama's en ik hoop dat t hier zo blijft!

cynt, gefeliciteerd met t kindje van je vriendin! isis, ja mooi hoor. is t serieuze kriebel? gaan jullie er nog een keer voor of is het goed zo?

lau, lekker dat je weer terug bent. en dat de operatie goed is gegaan. fijn dat t achter de rug is en nu maar hopen dat t steeds beter gaat!

Ja, die fransen, die doen ook altijd alsof ze je helemaal niet begrijpen als je ook maar een lettertje verkeerd zegt. wij huren meestal een huisje en nemen de fransen voor lief, haha.

en wat een heftig verhaal van je collega, ik kan me voorstellen dat dit in je hoofd blijft zitten.

beau, hoe is t met je? succes met je pc he!?

brendy, oei je hebt t wel zwaar met je puberzoon! dat lijkt me echt moeilijk. als t te erg wordt en je trekt t echt niet meer kan je misschien ergens aan de bel trekken? puberen, brrrrrrrr, sterkte!

ik lees trouwens dat je tweeling ook nog 2 keer slaapt. dat doet ebbe ook vaak en ik dacht al, is dat wel normaal, maar t is maar net wat ze nodig hebben denk ik?

josé, goed zeg dat je t afvallen zo volhoudt! knap, ik ga niet eens naar de sportschool... you go girl!

weet je al wat er met de teentjes van anne-meya gaat gebeuren?

wat goed dat je zo met r gaat wandelen. ik durf dat eigenlijk nog niet met ebbe. die wil de straat op lopen, geen handje geven en echt niet met je mee. als ik m dan meeneem naar waar we moeten is het brullen! dat zal wel bij de leeftijd (en het temperament...) horen, maar ik hoop wel dat we straks een wandelingetje kunnen maken...

verder gaat hier alles goed hoor, ik ga zo lekker onder de douche en dan wat eten met ebbe (ligt lekker te slapen) en dan wat leuks doen en koken. en huppekee is de dag alweer voorbij...

nog 2 weken ongeveer en dan gaat t weer gebeuren, poe, ik voel me er helemaal niet klaar voor. van te voren dacht ik : ga ik heel goed mn best doen fit te worden, sporten goed eten geen alcohol. allemaal niks van gekomen. ik ben moe en beetje gestresst...stom he...

nou ja, we zien het wel...

groetjes,

lis

Geplaatst

he lis,

over twee weken alweer???

wat gaat de tijd snel zeg.

ja hier slapen ze iedere dag [bijna] nog twee keer,

we hebben laatst geprobeerd om ze tegen half 1 in bed te leggen en zo dus 1 keer slapen,

maar daar zijn ze absoluut nog niet aan toe.

aan de bel trekken hebben we al eens gedaan,maar ze vinden het een heel normaal kind,

bij een ander ja pfffff is het het liefste en wel opgevoedste kind wat je je wensen kan.

ze kunnen de boel zo mooi voor de gek houden.

zal wel weer overgaan [hoop ik]

Geplaatst

ja dat zal echt wel! ook omdat hij bij anderen zich zo goed gedraagd, dan komt t thuis ook wel weer (of is dat rare logica?) maar ja, t is wel moeilijk... en vervelend dat ze je dan niet helpen, je trekt niet voor niks aan de bel. t is een hele drempel die je over meot lijkt me.

ebbe slaapt op t kdv wel 1 keer (meestal) omdat hij daar minder makkelijk wil gaan slapen.

hij heeft ook echt veel nodig en ik ben blij te lezen dat t niet zo heel raar is!

Ja 7 juli uitgangsecho en waarschijnlijk de 11e beginnen met spuiten. (hoop ik)

ebbe slaapt nog steeds!

groetjes!

lis

Geplaatst

he lis, het schiet weer op hoor, nog effe..echt weer spannend, jouw dagindeling klinkt hetzelfde als hier... ook slapen , iets doen en hup eten en naar bed hahahahaha

Vanavond met 5 meiden naar de SATC film...eindelijk!!! Beau , ben jij al geweest???? en een cosmo als afsluitertje nemen...

joos , hoe gaat het....????? wat zei de HA??

Faas zit idd ook niet stil dus aparte coupe geworden hahahaha( met krullen valt t mee)

Remko begint 1 aug bij een gemeente hier als manager accomodaties/projectontwikkelaar ofzo iets , wel spannend hoor, leuk voor hem zeg maar.

IK DURF t niet te zeggen maar moet alweer mijn koffer pakken, as zondagnacht vlieg ik naar Milaan voor een studiereis/cruisje voor 4 dagen.................................echt erg , vind ik zelfs ...

Amanda, foto's van je nieuwe coupe!!!!!!!!!!!

En nogmaals beterschap voor je papa en Robbert,

cynthia

Geplaatst

Brenda; ik heb het even gemist van je zoon. Sterkte ermee, lijkt me erg moeilijk.

Moeilijke leeftijd ook.....Hopenlijk kan dat forum je misschien helpen.

Amanda; wat fijn dat je vader vandaag naar huis gekomen is. Hoe gaat het nu met hem?

En jij? Ben je al een beetje bekomen van de schrik?

Lau; lekker dat Robert zo had gesnoept van de nougat, goed teken. Is hij inmiddels al thuis?

Misschien heb je het wel opgenoemd, maar dan heb ik er overheen gelezen.

Lis; alweer bijna beginnen? Alvast veel succes meis! De duimen gaan hier weer volop draaien. Ik hoop het zo voor je!

Cyn; alweer weg ahahahah. Nee hoor, lekker hoor meis! Veel plezier.

En ook bij de film!! Hij schijnt geweldig te zijn. Ik ga er volgende week (eindelijk!!!!) heen.

Ben zo benieuwd!!! Niks vertellen hier hoor, ik wil nog niks weten hahaha.

Joos; hoe is het met je rug? En ben je nog bij de HA geweest voor Anne-Meya?

Hier ben ik eindelijk weer eens lekker wezen shoppen. Heb flink geld uitgegeven voor de meiden en voor mezelf; heerlijk!

Verder hebben we een gezellig weekend voor boeg. Hub is vrij en we gaan er lekker op uit.

De pc die zet ik nu steeds op stand-by, durf hem niet uit te zetten hahahha.

Prettig weekend allemaal!!!!!

(ps; en voor degenen die ik ben vergeten; sorry!)

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Hier weer eens even een klein berichtje van mij...

Er gebeurt hier een hele hoop als je een tijd haast niet meeleest!!

Ik zou graag op de hoogte blijven, maar vindt er gewoonweg de tijd niet voor...

Ben de hele dag druk met van alles en nog wat.

Op de momenten dat Dayenna op de dag in bed ligt ben ik met het huishouden bezig, want als zij op is, heb ik daar geen kans voor...

Alles moet gebarricadeerd worden in huis...ze weet overal bij te komen in haar loopstoeltje...

Zo hangt ze in de gordijnen, en als ik me omdraai hangt ze in de waterbak van de hond!!!...haha...

Verder ben je de hele dag speelgoed aan het rapen...je legt het voor haar neer op tafel, en in 1 veeg ligt alles weer op de grond...

De hond is geloof ik al 3 maanden lang zijn vacht aan het verliezen, en het lijkt maar niet op te houden; dus...minimaal 2x per dag stofzuigen...

Dayenna ligt s,avonds om 8 uur op bed, en dan ben ik zo blij als ik lekker op de bank kan ploffen, om vervolgens soms al voor 9 uur naar bed te gaan!!!

Ben af en toe zo vreselijk moe, dat ik het gewoon niet langer uithoudt, en verplicht ben om naar boven te gaan...

Op de dag heb ik gewoon geen tijd om ff rust voor mezelf te nemen.

Maargoed...genoeg geklaagd...hihi...

Dayenna doet het goed met alles...

*eet iedere middag al een boterham

*Ligt s,avonds om 8 uur op bed tot de volgende morgen 9 uur..(sorry voor de meiden die wel heeeeel vroeg gewekt worden door hun kindjes...)

*slaapt ook nog 2x op de dag anderhalf uur

*Gaat sinds deze week uit zich zelf zitten in de box

*Kan aan m,n handen lopen, maar nog heeeeel onstabiel

*Zegt als ze boos of verdrietig is :mamama of memema....(dat zal dan mama moeten zijn...haha)

*Verder is ze nog steeds een heel vrolijk kindje, en zeer zeker niet eenkennig...

*Van de week bij het CB geweest, en alles was ok...ze kreeg ook haar prikjes deze keer weer...bij de tweede prik was het ff huilen, maar gelukkig heeft ze er verder helemaal geen last van gehad..

Ik heb vavavond geprobeerd om een beetje bij te lezen hier...maar heb niet de puf om overal op te reageren.

Ik wilde jullie bij deze laten weten dat ik wel aan jullie denk, maar nogmaals gewoon de tijd er ff niet voor heb....

Verder heb ik uiteraard wel de foto,s hier bekeken van alle mooie kindjes...

Wat een schatjes allemaal, en wat worden ze al wijs en groot...geweldig gewoon...

Dayenna wordt trouwens aankomende maand alweer 1 jaar....dan is ze baby-af he??..aan de ene kant wel jammer hoor, maar aan de andere kant; het wordt nu allemaal zo leuk...alle nieuwe dingen die ze leren....

Ik was trouwens ook heel blij te lezen dat het met de zwangeren onder ons goed gaat...buiten wat vervelende kwaaltjes om bij sommige...

Daar ben ik enorm blij om ...

Succes voor jullie allemaal hoor....

Oja, met Rob gaat het redelijk goed...op dit moment werkt hij halve dagen, en dat gaat redelijk...

Hij moet niet te zwaar werk doen, want dan is het gelijk weer mis....

Dit is echt een verhaal wat van de hak op de tak gaat.....haha...

Kunnen jullie het nog volgen????

Nou, ik wil iedereen hier heel veel succes wensen met alles , en weet dat ik jullie niet ben vergeten...

Dikke knuf voor allemaal.

Groetjes Liesbeth en een kusje van Dayenna

Geplaatst

hey meiden,

ik heb niet alle berichten kunnen lezen

dus hoop dat het met jullie en de kids allemaal goed gaat!!

hier nog steeds klote eigenlijk..

afgelopen week naar de 1e hulp kunnen rennen

omdat ze mn moeder ergens hadden gevonden in een winkel..

nu gaat het weer redelijk met haar

uitslag van mn mri ook binnen gehad,en ik heb een hernia!!

was te verwachten!!

met milan gaat gelukkig wel alles goed

het is zo'n lekker kereltje!

hij loopt en rent als een volwassenen

alleen het praten is nog niet top..

ik ga zo ff naar de foto's kijken van jullie mooie kindertjes

en kijken of ik nog wat meiden kan feliciteren..

lieve meiden heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes!!

ik zal nu niet meer zo lang weg blijven!!

groetjes rosalie

Geplaatst

lieve roos

fijn om weer een bericht van jou hier te kunnen lezen,wat ontzettend rot zeg met je moeder

en dan ook zelf nog een hernia

jeetje hoeveel kan een mens hebben.............................................

fijn om te lezen dat het met milan wel goed gaat

heel veel sterkte

steph

Geplaatst

hoi rosalie

met ons gaat het erg goed!!!!

ook tim groeit als kool en gaat zelfs

al los staan

wat gaat de tijd toch snel,hoop dat we dit nog een keer mee mogen maken

mama zijn is zoooooo bijzonder!

groetjes steph

Geplaatst

haaaaaaaa meiden,

ik ben er weer! jippie, NOT!! hahaha

Het was heerlijk, nog niets teruggelezen, alleen maar druk hier, dus ik zal eerst eens bijlezen van de week en dan reageren.

Tot gauw meiden, dikke kus xx

Geplaatst

Roos, wat naar van je moeder.... sterkte!!!

En jij een hernia, jeetje.. gaan ze opereren of niet?

Sterkte meis..

Brenda, troubles met je puber? Heb ik even gemist.. sorry..

Liesbeth, leuk dat je er weer even bent! Fijn dat Dayenna het zo goed doet!

de rest ben ik ook kwijt..

Ja Bo, beetje van de schrik bekomen, maar het blijft eng.. hij is nu hartpatient...

aan dat idee moeten we nog even wennen..

xxx

Geplaatst

Roos een hernia, meid wat nu...wordt je geopereerd of eerst fysio???

Sab...back gezellig hoor, ik ga weer hahahahah

gr cynthia

Geplaatst

Roos, sterkte meid! Een hernia... Pfff, wanneer komt het geluk weer jullie kant op?...

Denk aan je!

Liefs Bianca

Geplaatst

hey meiden,

ja ze gaan opereren..

maar niet in de zomer hoor dat wil ik niet

dan kan ik 8 weken plat met dit weer:protest:

milan heeft ook een protest hij eet niet meer!!

maar dan ook echt niks

hij is behoorlijk afgevallen

moet ik nu een dokter bellen of niet

of gaan die weer zeggen dat het een fase is?????

als ze gaan lopen hebben ze toch meer energie nodig?

of ben ik nou gek?

sappie?? terug van vakantie?

waar ben je geweest?

en lopen de rest van de kindjes ook?

en hartpatient?

wat is er gebeurd?ik moet echt ver terug gaan lezen..

groetjes rosalie

Geplaatst

Roos; wat een schrik zeg van je moeder!

En dan zelf nog een hernia. Het zit ook niet mee zeg.

Sterkte met alles.

Ja moeilijk of je de dokter moet bellen voor Milan. Maar wil hij dan echt helemaal niks?

Ook geen fruit of koekje oid? Moeilijk is dat dan he?

Als het je niet lekker zit zou ik gewoon bellen. Het gaat toch om je kind.

Sab; fijn dat je weer terug bent. Gezellie!!!!

Liesbeth; dus Dayenne wordt ook alweer 1. Gaat hard he? Leuk hoor de 1e verjaardag.

Is toch heel speciaal!!!

Nou ik ga nog ff genieten van mijn kleine barrels en het mooie weer.

Doei!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden