Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ojee Boke, hopelijk zien we je snel weer terug, maar mannen die pc's uit elkaar gaan draaien is geen goeie zaak hahaha.

(de meeste mannen dan..)

Hilde gefeliciteerd meid!!!!Is toch wel een opluchting hé?

Geplaatst

oja zal ook ff melden oe het hier is...

pffffff..... Len is nog geen twee (twee is nee) maar wat is ie ondeugend... poeh hey... ben echt doodmoe na een dagje... hij probeert écht alles uit, niet een keer, nee het liefst 2 of 3 x....

En boos worden als iets niet mag, met zijn voeten stampen, huilen en niet meer ophouden, met zijn armen om zich heen slaan... en soms dat alles tegelijk...

Soms moet ik er mee lachen (als hij niet kijkt) maar soms....

En ik heb hem opgegegeven voor een kdv!!

Eigenlijk hebben we de opvang heel goed geregeld met opa en oma's, maar ik wil dat hij ook met andere kindjs leert spelen, en delen, en naar andere luisteren. Bovendien vind hij andere kindjes heel erg leuk, gaat er meteen op af, als we bijvoorbeeld in de speeltuin zijn.

Hij mag vanaf september gaan. De woe en vrijdag ochtend. (vanaf december de maandag en vrijdag ochtend, maandag was nu nog vol)

Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.... ik zal het moeilijker vinden dan Len...

Geplaatst

ik ben terug van vakantie!!!!!!!!

nooit meer vleiegen ahhahaha, de terugreis hebben ze 3 uur gejankt op een heel hard volume.....(zijn we snel weer vergeten..)

Het was heerlijk maar ben blij om thuis te zijn, gek he maar die 2 zijn nu zo sbnle...ze lopen allebei goed nu dus ogen tekort hoor Faas staat bovenop de glijbaan als je het niet in de gaten houd of bij mijn zus net bovenop de trap......

Verder alles goed hoot, ik lees snel wat(niet alles hahahahaahah) bij.

cynthia

Geplaatst

Was je vakantie (op de terugreis na) wel leuk cynt?

Waar zijn jullie geweest?

Wat vervelend, voor jullie, maar ook voor Faas en lieve dat ze hebben gehuild.. en die andere mensen, moet je schijt aan hebben!

Heb je foto's? :)

Geplaatst

Pfoeh, Amanda.... ik wens je bakken vol geduld en wijsheid toe!!!

En lijkt me inderdaad ook een hele beslissing om de zorg over te dragen aan onbekenden. Maar als Len het er naar zijn zin heeft, went dat vast snel!

Cynthia, wat toestand. Kan me voorstellen dat je erg blij was dat het vliegtuig weer aan de grond stond!!!

En Amanda... het is wel weer een stapje dichterbij, maar het blijft nog steeds allemaal erg onwerkelijk!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Amanda: ik weet nog wel bij onze oudste hoe moeilijk ik het vond toen hij naar de peuterspeelzaal ging. Maar leuk dat tie het vond! Dat maakte bij mij alles goed. Op een gegeven moment merk je aan je kind dat het er echt aan toe is om naar "school" te gaan. Wat gaat het dan ineens hard hè?

Cynthia: welkom thuis! Goeie vakantie gehad, ondanks de drie uur durende serenade?? Vervelend hè als ze zo tekeer gaan. Maar gelukkig is het vaak zo dat jij er zelf vaak meer mee zit dan je omgeving. Veel mensen hebben er wel begrip voor hoor, en als ze dat niet hebben, dan hebben ze mooi pech gehad!

Hildever: allereerst nog van harte proficiat!!!! Goe gedaan meissie!!! Enne, je gevoel van onwerkelijkheid is begrijpelijk en herkenbaar. Ik kan je vertellen, dat gevoel blijft, althans bij mij wel. Af en toe lig ik op bed te denken en dan spookt het door mijn hoofd: "ik heb gewoon drie kinderen, hoe is het mogelijk?!?!".....

Geplaatst

Eindelijk weer eens een update van mij!

Ik lees iedere keer wel mee, maar de tijd ontbreekt vaak om even te reageren. Een lekker druk dreumesje in huis die bijna geen seconde alleen gelaten kan worden. Als ze door heeft dat mamma even achter de computer zit, ziet zij haar kans schoon en doet dan dingen die niet mogen (knop wasmachine van 40 naar 90 graden draaien, oeps..., keukenla met theedoeken leeghalen, prullenbak omkeren en op onderzoek uitgaan of er nog iets in zit dat bruikbaar is...) Haha, ik moet er wel om lachen, maar dat is dus de reden dat ik niet ff rustig achter de pc kan zitten als de kleine meid wakker is...

Maar goed, jullie dreumesjes zullen ook wel van die bezige bijtjes zijn, dus daar weten jullie alles van!

Hier gaat alles prima! Eindelijk kan ik eens eerlijk zeggen en schrijven dat het GOED met me gaat! Ben de antidepressiva verder aan het afbouwen, voel me een stuk beter en rustiger. En verder gaat gewoon alles heerlijk!

Zoals jullie ws weten, is het voor mij niet haalbaar om weer als Senior Ziekenverzorgende aan het werk te gaan in het verpleeghuis waar ik werk(te). Heb hulp van een reintegratiebureau gekregen en daar heb ik veel aan!

Ben maandag op sollicitatiegesprek geweest in het UMC in Groningen, heb gesolliciteerd naar de functie van zorgassistent op de intensive care Neonatologie. Lijkt me een leuke uitdaging en daar ben ik nu ook wel klaar voor sinds ik me weer beter voel. Kreeg meteen dezelfde dag al de uitslag. Ben eerlijk geweest in het gesprek dat ik een lange tijd ziek ben geweest. Ze willen me wel aannemen (toch al wel een eer vind ik, want er waren veel kandidaten), maar dan moeten ze nog wel afspraken met mijn huidige werkgever kunnen maken. Degene met wie ik het gesprek had, twijfelt namelijk nog... Hij wil me wel een kans geven, maar het is een te groot risico om me meteen in dienst te nemen. Kan me dat ook wel voorstellen na zo'n lange periode ziek zijn. Dus nu is het reintegratiebureau aan het onderhandelen of het mogelijk is dat ik drie maanden op proef daar ga werken, in die periode blijf ik dan nog wel in dienst bij mijn huidige werkgever. Daarna kan ik, als alles goed gaat, een jaarcontract krijgen en ws daarna een vast contract. Voor aanstaande donderdag weet ik definitief de uitslag... Oh, zo spannend. Hoop zo dat ik de kans krijg! Zou zo graag ook weer lekker aan het werk kunnen en het lijkt me een enorm leuke, nieuwe uitdaging!

Met Marissa gaat het super! Ze is net deze week voor het eerst verkouden geweest. En nu heb ik het van haar overgenomen... Maar na twee dagen ging het alweer een stuk beter met haar en ze is er ook niet echt ziek van geweest.

Het eten en drinken gaat normaal voor deze leeftijd. Ze heeft wel eens dagen dat ze weer slechter eet, maar daar maak ik me nu niet meer druk over. Hebben alle kindjes wel eens op deze leeftijd. Fruit wil ze echt niet eten, echt weer zo'n fase. Ik geef haar daarom nu gezond drinken (fruitdrank etc met extra vitamines). Groente en de rest eet ze prima.

In een week tijd heeft ze drie kiesjes gekregen, arme meid. Ze was twee weken geleden ook ontzettend humeurig, tja toen ik een week later zag dat er drie kiezen door waren gekomen, kon ik me voorstellen waarom ze zo slecht gehumeurd was...

En nog een nieuwtje: Marissa krijgt een neefje of een nichtje! ZO LEUK!!! Mijn schoonzus en zwager krijgen een kindje. Liepen al een tijdje bij de gynaecoloog omdat een spontane zwangerschap uit bleef. Drie maanden geleden kregen ze te horen dat mijn schoonzusje PCO-symdroom heeft. Ze kreeg medicijnen en de mededeling dat ze de komende tijd niet hoefde te rekenen op een zwangerschap, pas als de medicijnen goed werkten en alle bloeduitslagen goed waren, zou ze Clomid oid krijgen om hulp te bieden om een zwangerschap te kunnen laten ontstaan. Maar tot ieders verbazing hield ze twee weken geleden een positieve zwangerschapstest in haar handen! We zijn zo blij! Eindelijk worden we oom en tante en krijgt Marissa een neefje of nichtje. Ze is nu zo'n zeven/acht weken zwanger en had vorige week al een eerste echo, een mooi kloppend hartje was er te zien!

Nou, dat waren de nieuwtjes eerst wel van onze kant... Nog drie weekjes en dan hebben we vakantie! Fred is dan drie weken vrij. Als ik de nieuwe baan wel krijg, zal ik dan twee weken met hem vakantie hebben, de laatste week van zijn vakantie kan ik dan misschien al beginnen met werken. Het is een baan voor 18 uur per week, dus nog genoeg vrije tijd over!

Ik ga even verder lezen op het forum. Een aantal van jullie hebben de vakantie er alweer op zitten...

Liefs, Bianca

Geplaatst

Wauw, Bianca, wat gaaf te lezen dat je weer op kan schrijven dat het goed met je gaat. En dat zelfs met hoofdletters!!!!!

En toch een kans op een leuke baan!!! Goed man!!! Onverwachts toch nog tante worden!!!

Hihihihi, en heerlijk om te lezen over het kattekwaad wat je dochter uithaalt. Hoort er bij he?

Ik hoop dat je voor donderdag een goeie uitslag hebt wat je baan betreft!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hilde; gefeliciteerd met je echo!! Super meis zeg!!! Helemaal geweldig!

Amanda; wat zal je een conditie hebben zeg!(ik bedoel omdat je Len zo goed in de gaten moet houden....) Goed hoor dat hij straks naar het KDV gaat, maar zal vast wel ff wennen zijn. En inderdaad zal het voor jou waarschijnlijk meer moeite kosten dan voor hem.

Zie ik op school vaak ook hoor. Moeders staan dan huilend in de gang afscheid te nemen en het kind is al aan het spelen. Geeft niks hoor, het is best weer een hele stap.

Bianca; fijn te lezen dat het zo goed met je gaat. En leuk hoor dat jullie een neefje of nichtje krijgen!

Cyn; waar was je ook alweer heen. SOrry hoor ben het vast vergeten.....

Joos; hoe is het met jou?

Sab; hoe was je vakantie??

Roos; hoe is het met je moeder? En hoe gaat het met jou? Leuke foto's trouwens op het fototopic.

Lau; hoe gaat het met de business?? En met je 2 schatjes?

Lis; hoe is het met ebbe??

Hier geen nieuws. Alleen de pc doet het dan weer wel, dan weer niet. Beetje lastig!

Hub heeft hem bekeken maar het helpt nog niet heel veel.....

(oeps, laat het hem niet horen hahahaha).

Fijn weekend meiden en veel plezier met de voetbal!!!!

Geplaatst

Hihihi, Beau, heeft ie al zijn tijd en energie er in gestoken.... zeg jij dat het niet geholpen heeft!

Maar da's wel vervelend, dat ie het niet altijd doet. Hopelijk wordt het probleem snel gevonden!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Beau meis wat een ellende....hopen dat ie snel gemaakt is!

Hilde helemaal te gek meis...en wat mooi hè zo`n eerste echo.

Amanda wat leuk....is het echt kdv of is het een peuterspeelzaal.

Erg hè zo`n dag achter ze aan rennen...hier net zo hoor...hahahahahhaha

Hier ook lachen maar soms ook af en toe achter het behang te plakken hoor...hahahahha

Cynthia wat een pech drie uur huilen........brrrrrrrrrrr,......moet er niet aan denken...hahahahha

Maar een weekje texel of zeeland is ook leuk hoor...hebben wij ook al afgesproken...hahahaha

Vonnie wat heerlijk om weer wat van je te horen..alles goed meis?

Ik las al ergens dat je het erg druk heb..kan me voorstellen met drie...heb het al met 1:unsure:

Bianca wat heerlijk dat het zo goed met je gaat...en natuurlijk met marissa ook.

Mooie foto`s van haar in het foto topic!

hahahah...die beau...leuke p.c...wel/niet.

Toch maar een nieuwe dan...hahahahahah

Sab hoe was je vakantie meis???????????????????

Lau wanneer ging jij nou?

Ben het echt ff kwijt.

Lis hoe is het meis...hou je het nog een beetje vol met de hormoontjes?

Ja meiden het is druk als de kleintjes gaan lopen...hahahahahha

En als ze dan ook nog niet slapen:icon_albino:dan is het helemaal geweldig...hahahahah

Maar wat is het gezellig met zo`n klein meisje in huis..heerlijk..klets de oren van ons hoofd..hahahahha

Oet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje naar uitkijk dat ze ook naar de peuterspeelzaal zal gaan...erg hè...hahahahahha

Verder hier geen nieuws..oh ja...we zijn druk met dingen uitzoeken voor de verbouwing en praten hoe of wat...spannend allemaal

wat op de vloer..wel/geenb vloerverwarming..en ga zo maar door.

Ben nu al bezig om de zolder op te ruimen want we willen het boven ook veranderen zodat ik straks de admin op het kleine kamertje kan doen op de 1e verdieping...kan anne-meya op haar kamer spelen en ik daar bezig zijn.

Klerenkasten gaan dan weer naar zolder en de sporttoestellen ook naar zolder en dan wil ik toch wel heel graag een infra rood sauna op zolder...hahahhaha

Ja druk dus...hahahahhahaha

Nou verder is ons meisje weer beter en krijgt alle tanden en kiezen in haar onderkaak tegelijk...bah bah bah.

Zo nu aan de koffie en voetballen kijken...gezellieeeeeeeeeeeeeeeee

Kus allemaal

Geplaatst

Het is een kdv Joos. Het kdv waar we zijn gaan kijken laatst, en ik hem niet heen wilde brengen haha.

Peuterspeelzaal is duuuur, en maar 2,5 uur.... dus ik breng hem nu gewoon 2 ochtenden naar het KDV.. hoeft ie daar niet te slapen (hoofdreden waarom ik hem daar niet wou)

En het scheelt veel geld!!

Ik ga ook voetbal kijken, hubbie vind er niks aan.. hihi

Boke, balen van je pc!

Joos, wat hebben jullie veel voor de boeg, verbouwen, opruimen...

Succes!!

De rest ben ik kwijt..

Oja Bianca, fijn meis, dat het goed met je gaat!!!!!

Geplaatst

hoi hoi,

Goed te lezen Bianca dat het beter gaat met je en fijn van die baan!!!!

Vakantie was best lekker hoor, heerlijk gegeten en fijn resort alleen met 2 klentjes is het wel hard werken hoor, ze lopen overal heen. Faas vond het zand niets en Lieve het zwambad niet echt dus een beetje schipperen en veel op het grasveldje gespeeld.

Mijn beste vriendin is vrijdag bevallen van een meisje ISIS, zo lief en leuk!!! ooh dan kriebelyt het weer hoor..

He Joos, gaat de verbouwing beginnen... hier ligt het effe op zijn gat aangezien Remko een nieuwe baan heeft per 1 aug dus daar nu effe druk mee was/is.

Ik ga nog ff in de zon zitten voordat ze wakker worden..

doei Cynthia

Geplaatst

Vonnie wat heerlijk om weer wat van je te horen..alles goed meis?

Ik las al ergens dat je het erg druk heb..kan me voorstellen met drie...heb het al met 1:unsure:

Seetje, alles gaat prima hier hoor, maar inderdaad behoorlijk druk. De verbouwing begint nu (hopen wij) eindelijk de eindfase te bereiken. We hebben inmiddels weer glazen ruiten in plaats van plastic en kunnen dus sinds een maand of vier weer naar buiten kijken.... Buiten is alles "zo goed als af" nu binnen nog afwerken, plafonds erin, stucadoren, verwarmingen ophangen etc etc. Genoeg te doen dus!

Om je een ideetje te geven van mijn "schema":

06.00 uur opstaan, wassen, ontbijten en ontbijt klaarmaken voor kids

06.45 uur kinders aankleden

07.00-07.30 uur kinders eten geven, tas klaarzetten voor de oudste en opruimen van ontbijtspullen

07.30 uur weg naar het (betalende) werk

12.50 uur weer thuis, snel lunchen en meiden eten geven (als ze dat niet al op hebben)

13.05 uur hubbie gaat naar het werk en brengt de oudste naar school

13.15 uur lunchrommel opruimen en een beetje poetsen want met bouwvakkers in huis wordt het er niet schoner op... de meiden zijn op dus ook die bezig houden en in de gaten houden, anders hier ook taferelen van kasten die worden "geordend" en laden die worden "uitgeplozen"....

15.00 uur oudste van school halen

15.30 uur weer thuis, soms wat later als de oudste nog ff naar een speeltuintje wil....

16.00-16.15 uur meiden eten geven

17.30-17.00 uur meiden naar bed brengen en de oudste laten eten

17.30-18.00 uur oudste naar bed brengen en eten koken voor hubbie en mezelf niet te vergeten!

19.00-19.30 uur brood smeren voor de volgende ochtend, alle rommel aan kant (hopelijk), kinders slapen: RUST!! (of nog ff thuiswerken als het druk is op kantoor...)

Nou, dat was het hier in huize Vonnie, een strak schema en als iedereen meewerkt goed te doen!!

Geplaatst

Hela!!

Ben net terug van ruim een week vakantie naar Zuid Frankrijk.

Was heerlijk en lekker warm.

Thmas besloot dat het tijd werd om te gaan lopen.

Iris redt dat nog niet, dus nog redelijk rustig hier.

Tijdens de reis zijn ze redelijk rustig gebleven.

We hadden een draagbare DVD-speler achterin, die ze veel afleiding gaf.

De tweeling van mijn vriendin (7 mnd) hadden het moeilijker met het lange zitten.

Maaaaar, ik ben erachter dat ik Nooit meer naar Frankrijk op vakantie ga.

Appartement was niet zoals beschrevebn in de folder en de GFranse menbtaliteit is niet echt gastvrij zeg maar....

Desalnietemin toch ontspannen en uitgerust.

Morgen wordt Robbert opgenomen omvervolgens woensdag aan zijn hernia geopereerd te worden. Als het goed is vrijdag weer naar huis en revalideren.

We zien wel hoe alles loopt.

Gisteren wel minder leuk nieuws gehoord.

Een oud collega van mij was zwanger. Met 27weken braken opeens de vliezen.

Tot 30weken kunnen rekken en op 6juni (mijn verjaardag) is hun zoon geboren.

Ging aanvankelijk goed, maar heeft afgelopen week een paar ernstige hersenbloedingen gehad. Gevolg is waarschijnlijk gedeeltelijke verlamming van een paar lichaamsdelen, gepaard met spasme. Hoe hij zoch zal ontwikkelen wordt pas bekend tijdens het opgroeien.

Het houd me echt de hele dag bezig zeg.

Nou, ik ga nog even verder lezen, heb veel bij te lezen.

Groetjes Laura

Geplaatst

Oepsie floepsie, dat is een heftig bericht gelijk bij thuiskomst!!!

Hopelijk gaat het zich allemaal zo goed mogelijk ontwikkelen bij de kleine!

Fijn dat je vakantie in ieder geval goed is geweest. En eh, ben zelf nooit in Frankrijk op vakantie geweest (ja als heel klein kind), maar ik hoor dat van die mentaliteit wel vaker.

En fantastisch dat Thomas is gaan lopen!!!!!

Heel veel succes komende tijd als manusje van alles in huis. En dat de operatie maar mag slagen!!!

Hier iets heel mutserigs gedaan vandaag. We hadden bedacht dat we de echo wilden lamineren om hem te beschermen tegen vervagen....

Worden ze dus echt helemaal pik zwart!!!

Gelukkig hadden we ze eerst ingescand... We hebben nog één van de originelen en 1 is nu helemaal zwart... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

OOoo.. wat jammer van je echo foto.. gek dat het zwart wordt..?

Gelukkig heb je hem nog ingescand!

Laura, dat doet je altijd wat hé, zulk nieuws, zeker als het zo dicht bij komt.. sterkte!

Geplaatst

Ik heb slecht nieuws.... moet het even kwijt... mijn vader is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis. Hij had al langer "pijn op de borst". Maar hij vond het nooit echt nodig om eens langs de dokter te gaan. Laatst op aandringen van ons, toch maar eens naar de huisarts, die hem door verwees naar de cardioloog. Daar moest hij vandaag zijn. Hij moest fietsen en kreeg toen weer last, ze hebben hem toen opgenomen.

Hij heeft "een ernstige vernauwing..."

Morgen of donderdag, ligt eraan wanneer plaats is, krijgt hij een cathterisatie, met een camera door de lies naar binnen, om te kijken waar het zit en hoe ernstig.

Dan nemen ze verdere acties..

Ik had er rekening mee gehouden, maar het was toch behoorlijk (en nog) schrikken..

Ben er de komende dagen dus niet veel denk ik....

Len is ook flink verkouden, arm ventje.. topdrukte hier dus..

Geplaatst

he amanda das rotnieuws zeg,

kan me voorstellen dat je geschrokken bent,

hopelijk kunnen ze het snel en met succes verhelpen.

heel veel sterkte de komende dagen.

liefs brenda.

Geplaatst

cynthia, wat een leuke naam isis, wanneer ga jij weer beginnen....hahahahahahah

Vonnie......wow wow wow....wat een schema....je moet wel snap ik anders gaat het niet lukken de dag rond te komen.

Ga je nog met vakantie?

Laura lekker uitgerust terug van vakantie....lekker hoor.....hier ook geen frankrijk hoor....ben er nog nooit geweest maar het trekt niet op de één of andere manier.

En alvast sterkte met je mannetje meis....als ik wat voor je kan doen dan roep je maar hoor.

Wat naar dat van je oud collega, kan me vooestelllen dat je dat even niet uit je hoofd krijgt...sterkte hier weer mee meis.

Hilde ik had je het kunnen vertellen van die echo....bij ons in het ziekenhuis waarschuwde ze ervoor.....jammer...maar je krijgt vast nog wel meer echo`s toch?

Amanda dat is schrikken je papa in het ziekenhuis.......ik hoop dat ze hem meteen kunnen helpen en dat het mee zal vallen.

Sterkte meis!

Sabbbbbbbbbbbbbbbbbb......hoe is ie meis.........hoe was je vakantie????????

Brenda jij ook zo`n strak schema thuis...jij hebt er ook drie.

Manuela oook.....moet jullie een complimentje geven hoor.

Beau meis hoe is het daar en met jullie p.c??????

Moet er niet aan denken dat ik geen p.c heb....hahahahaha....maar goed er staan er hier dan ook 8 dus voordat ik geen p.c meer kan vinden...hahahahah

wij hadden laatst 2 dagen geen internet...nou is dat voor ons bedrijfje al niet fijn maar wat ben je veel met dat ding bezig.....even kijken ghoe het weer word www.buienradar.nl

even telefoon nr opzoeken www.detelefoongids.nl dan even kijken wat voor een openslaande deuren we willen en welke stenen voor in de tuin...ga zo maar door....erg hoor is dat hier.

Lis hoe is het meis, hie is de stand van zaken bij jou thuis?

Nou hier na alle slechte berichtje gaat het dan eigelijk wel goed..slapen nog steeds een ramp....heb zelf pijn in mijn rug.

Verder gaat het afvallen lekker hier...bij jheroen beter dan bij mij maar ja ben weer met de pil begonnen dus volgens de huisarts moet ik er dan eigenlijk 3 kilo aftellen.

Ik ben zo erg ingesteld de laaste tijd dat ik tena lady`s om moet en dan nog moet ik me snacht 2 keer verschonen..is echt niet leuk meer.

Hopen dat de pil gaat helpen.....weer aan die zooi brb

Zo ff de huisarts bellen voor de teentjes van anne-meya...ze heeft haar 2de en 3de teentjes aan elkaar zitten aan beide voetjes dat weten jullie nog wel denk ik...maar het lijkt wel alsof ze scheef gaan groeien...dus toch maar even gaan overleggen zeker omdat ze nu ook aan het lopen is.

zo ik ga weer ff verder lezen...kus allemaal

Geplaatst

hier eigenlijk alleen strak schema met slapen en avondeten,

hier komt ie: +/_ 6uur op, 9uur weer terug naar bed, slapen tot 11 uur ong.

12 uur eten, spelen,boodschappen en naar de eendjes,paardjes en bokjes.

half 3 terug naar bed. half 4 ong er weer uit ong 17,15 eten en om half 7 weer naar bed.

ze zijn blijkbaar hier zo druk dat ze echt de rust nog nodig hebben.

als senna sàvonds half uurtje later in bed ligt gilt ze tot een uur of 9 alles bij elkaar,is ze echt over de zeik en helemaal de weg kwijt.

de oudste is hier wel een heel stuk ouder natuurlijk die is 14,en een echte onhandelbare puber,

hebben we meer werk mee als met de tweeling,hij ligt het liefst de hele dag in zijn bed of op de bank niks te doen wordt er gestoord van,die moet je constant zeggen wat ie moet doen.

kost errug veel energie.

en dan nog alle mailtjes en telefoontjes van school over wat ie daat uitvreet of juist niet.

hopelijk gaat dat snel over want ben met hem aan het eind van mijn latijn en weet eigenlijk niet meer hoe het verder moet. :cry2:

Geplaatst

wow, dat is inderdaad schrikken! En logisch dat je eht de komende tijd druk hebt.

Wel fijn dat ze er toch nog 'redelijk op tijd' achter komen. Maar wel spannend allemaal, wat er nu gaat gebeuren!

Veel sterkte de komende tijd!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Laura, heel veel beterschap met Robbert, hopelijk valt het allemaal mee!!!

succes ook met het span hoor.

Amanda, id schrikken hoor, meid ze kunnen veel maar het is niet niks, ook jij beterschap en sterkte met je vader.

Joos, wist ik niet van die teentjes, grappig om te horen...gaan ze ze uit elkaar halen???

Wat goed man het afvallen zeg, hier zeer zwak vlees zeg maar. Wat raar dat je 's nacht "problemen "had.....

Vonnie, wauw, trek je het nog...zeg maar erg strak hoor. Dat red ik niet zo vroeg!echt pas om 7.30 uur). maar hier gaan ze pas om 19.45 naar bed weer..

Ik ben net met Faas naar de kapper geweest, er moest echt wat af ....op de fiets ik zweet nog hahahahaha erg benauwd hier!

Iedereen verder groetjes en succes met verbouwen...

Cynthia

Geplaatst

Hey allen,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ben net door het ziekenhuis gebeld en de operatie is zeer goed gelukt.

Robbert ligt nu nog op de uitslaapkamer, maar straks gaan we lekker naar hem toe.

Amanda, wat schrikken van je vader zeg! Die van mij wilde ook nooit iets laten controleren en je weet wat er van hem terecht is gekomen (helaas). Gelukkig wordt ie nu geholpen en is ie snel weer op de been. Sterkte!!

Hilde, dat van die echo's hadden ze ook tegen ons verteld. Kopiëren mocht volgens mij zelfs al niet. Gelukkig heb je een scan en inderdaad, je krijgt toch nog wel een keer een echo?

Laat je trouwens ook een pret-echo maken? Heb ik echt van genoten. 45min naar de kindjes gekeken.

Brenda, drukte alom bij jullie dus. 2 peuterpubers en een echte van 14! Jij ook sterkte dus!

Joos, hopelijk geeft de pil wat verlichting in die vreselijke bloedingen. Ik ben ook alweer een jaartje aan de pil. Wil me (nog) niet laten steriliseren, en Robbert ook (nog) niet.

Maar aangezien ik ook gewoon spontaan zwanger kan raken, nemen we geen risico hè.

Wat super dat Anne Meya ook loopt! Goed van je dat je haar voetjes laten nakijken.

Succes in ieder geval! Enne, wat goed van je afvallen!!! ook bedankt voor je hulp. Ik heb nog geen idee hoe alles gaat lopen, maar ik hou je aanbod in mijn achterhoofd.

Beau, alweer internet? Wij halen eigenlijk direct de experts erbij. Voor je het weet is er iets kapot en ben je alles kwijt. Hoe gaat het met je meisjes?

Ik heb overigens vóór mijn vakantie even met Roos gemaild. Aangezien ik haar nu nog niet gezien heb, kan ik vast haar boodschap aan jullie geven. En dat is een dikke kus en hopelijk komt ze binnenkort weer vertellen hoe het gaat. Ik heb in ieder geval even niets nieuws van haar begrepen, alleen dat ze zich vreselijk voelt.

Faasje weer gekortwiekt. Hij liep zeker overal tegenaan haha. Thomas mag alleen aan de bovenkant iets korter. Achter mag er van mij niets af, aangezien hij prachtige krullen heeft (van mama?).

Sab, leuke vakantie gehad? Foto'sssssssss!

Ik zal zelf ook proberen wat foto's te plaatsen. Maar aangezien het nu drukte alom is, zal het even duren.

Nu ga ik mijn kindjes halen, even eten en dan naar mijn kanjer toe.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden