Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden die nog wachten ik duim nog steeds heel hard

wonderen bestaan echt

ik heb zo lang moet wachten hierop

en ben al zo blij dat ik nu eindelijk kan zeggen

ik ben zwanger

weet al vanaf mijn 13de dat ik kinderen wil

meerdere vervelende relaties gehad met mannen die na jaren plots tot de ontdekking kwamen dat ze toch eigenlijk geen kinderen wilde in hun leven.

toen alleen er voor gegaan en heb een prachtig wonder in mijn armen gekregen op 1 september 2003, mijn prachtige dochter die nu bijna 6 is alweer!!!

en tijdens die hele periode een lieve man leren kennen die ook graag kids wilde en samen zijn we het ICSI traject ingerold.

ben nu 41 en ben echt dankbaar

heel veel suc6 iedereen

zend positieve gedachten uit naar iedereen die nog op het bankje zit.

dat er maar veel emmies mogen innestellen.

op naar volgende week donderdag

( oh weer die spanning van wachten toch nog!!!)

Geplaatst

Hoi allemaal,

Sinds afgelopen donderdag mag ik ook plaats nemen op dit wachtbankje!

(was nog niet eerder in de gelegenheid geweest om een berichtje te plaatsen...)

Ik ben zeer positief ingesteld dit keer. Wie weet helpt dat. Probeer vanaf vandaag actiever te zijn op dit forum.

Groetjes!

Geplaatst

Lila: Super meid, proficiat!!!!!

Hartstikke leuk voor jullie, het is jullie gegund....

Yvonne, voor jullie is deze poging ook weer niet gelukt, balen is het toch iedere keer weer he.. ik weet heel goed hoe je je voelt..

Je had het ook wel al verwacht, maar toch..... sterkte...

Adriana, welkom hier op het bankje... ik zie dat je een dag na mij mag testen, spannend he.....

Ik zit nu inmiddels al weer een week op het bankje.. heb geprobeerd veel afleiding te zoeken, is me aardig gelukt tot nu toe.. alleen komt nu de ergste week eraan...

Voel me gelukkig toch wel rustig en ik hoop dat het zo blijft..

Heb gisteren de laatste keer pregnyl gespoten, heb wel last van de pregnyl: zere borsten, misselijk en heb ook een paar dagen veel maagpijn gehad. Dat is nu gelukkkig wel weer over..

Ik ben igg wel heel blij dat ik die vieze progestanbolletjes deze keer niet hoef te gebruiken. Ik moest nu nog 3 keer na de punctie pregnyl spuiten en that's it!!

Geplaatst

grappig dat verschil tussen prikken en bolletjes

ik duim heel hard voor alle meiden op de wachtbank

ik hoop het zo voor jullie

het is een vruchtbare tijd dus zet um op

Geplaatst

Proficiat Lila!

En Kim, inderdaad spannend dat wachten. Ik gebruik wel van die bolletjes. Wel even onhanding, die vaste tijden vooral. Pregnyl lijkt mij ook makkelijker, maar daar doen ze bij ons in het zknhuis niet aan....

Geplaatst

Voel me gelukkig toch wel rustig en ik hoop dat het zo blijft..

Heb gisteren de laatste keer pregnyl gespoten, heb wel last van de pregnyl: zere borsten, misselijk en heb ook een paar dagen veel maagpijn gehad. Dat is nu gelukkkig wel weer over..

Ik ben igg wel heel blij dat ik die vieze progestanbolletjes deze keer niet hoef te gebruiken. Ik moest nu nog 3 keer na de punctie pregnyl spuiten en that's it!!

Hai Kim,

Ik gebruik ook Pregnyl, maar ik had afgelopen vrijdag de laatse keer. Ik heb ook wat maag/ darm klachten en misselijk idd. Verder nog steeds positief.

Heel licht een soort ongi gevoel achtig, maar dat heb ik al vanaf de dagen dat de innesteling had moeten plaatsvinden. Vooralsnog is alles mogenlijk! :color:

Als donderdag is mijn beruchte 'dag 10'na de tp , en tevens dag 28 van de cyclus..als ik donderdag en vrijdag overleef zonder ongi te worden nou dan heb ik zeer goede hoop. Volgende week maandag dus testen.

Nieuwe zwangere dames: proficiat!!!!!!!!!!

De lijst word steeds langer en langer, helaas sta ik nog aan de zijlijn ! soms best wel frustrerend. . . . . :sad1:

:icon_cat: nou Kim, succes en alle meiden zo en zo!

Ik laat einde van de week wel weer wat weten.

liefs :icon_cat: Lentezon

Geplaatst

Hoihoi Cindy,

Nee niets van gehoord van Sannie...

Ik had gistren nogal buikpijn klachten en ik zag het allemaal niet zo zitten, al die onzekerheid. Ik voel liever niets....

Ook mijn borsten doen veel meer zeer, en het lijkt echt alsof ik ongesteld moet gaan worden. Anderzijds hoor je soms ook dat je zwangerschap de zelfde klachten kan geven. Grr je kent het wel , gekmakend!

heb ook last van maagkrampen...heb eigenlijk al sinds vorige week donderdag deze klachten: alleen leek de ongi pijn een stuk heftiger gisteren. Ik had het de hele dag koud en ben gisteren zelfs in slaap gevallen om 1830 na het eten zo 'op' was ik.

Ik heb het ineens een beetje gehad eigenlijk. Van die klachten raak in in de war. Al heb ik de moed nog niet opgegeven, want ik was wel zo ontzettend positief deze keer..niet normaal, ik zal erg verbaasd zijn al s het niet lukt zeg maar..alles zag er perfect uit en ik heb alle zeilen bijgezet en joh mogen we nu eens een keertje geluk hebben dan???

Ach donderdag is dus mijn beruchte dag dus als het zaterdag nog niet is....heb ik weer goede hoop.

Al nieuws over je cryo poging?

liefs van mij,

Lentezon

Geplaatst

Lentezon,

wat maakt de 10e dag voor jou een beruchte dag? Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan en dat de pijnklachten toch iets positiefs betekenen.

Even afkloppen, maar tot nu toe heb ik naast gevoelige borsten geen klachten. Weet niet of dat goed of slecht nieuws is. Hoop de testdatum (zat13e) te halen met positief resultaat. De laatste keer werd ik 4 dagen na de negatieve testdatum ongesteld. Het is dus 'gewoon' afwachten.

Sterkte!

Gr, Stéphanie

Geplaatst

Hey Stéphanie,

Bij jou is het voorige keer dus net anders verlopen: je werd 4 dagen NA de uitslagdatum ongesteld, en ik tot nu toe 4 dagen ERVOOR ..is toch weer exact anders... allemaal geen pijl op te trekken..

De beruchte dag is als volgt: as donderdag is mijn cyclus dag 28, en tevens is het dan 10 dagen na de TP.

Zo en zo ben ik 90% van de keren op, en zeker voor de de 28e cyclusdag ongesteld.

Voorgaande keren werd ik ook , helaas, ( lichtjes ) ongesteld op de 10e dag na de TP.

Vandaar. Ik heb nu af en toe wel weer ver weg wat licht ongi gevoel..maar gelukkig veel minder erg dan gisteren. Ik geef nu de moed nog niet op.

Ik hoop voor je dat je de 13e een gat in de lucht kan springen ! Doe ik as maandag met je mee!

liefs,

lentezon

Geplaatst

Lentezon,

ik snap nu dat je in spanning zit betreft die 10e dag. Wat ik wel bijzonder vind is dat jij dus pas na je cyclus van 28 dgn kan testen.

Zaterdag de 13e is mijn 28e cyclusdag (16 aug cd1) en tegelijk mijn testdag. Nou heb ik nog nooit een cyclus van 28dgn gehad, meestal tussen de 32-39dgn. Vandaag dag 12 na TP.

Merk dat ik erg zoekende ben naar van alles en niets op het forum, in afwachting van de grote dag. Hoe is het met jouw zenuwen?

Laten we hopen dat september een onvergetelijk positieve maand wordt dit jaar.

groetjes, Stéphanie

Geplaatst

hallo lentezon,

ik snap precies wat je bedoelt met iksta aan de zijlijn...

en wil ook zo graag bij de zwangere onder ons staan!!

vorig jaar december /januari zijn we tegelijk begonnen met onze 1e ivf poging...

ik ben afdgelopen zaterdag begonnen met de deca voor onze 3e poging.

hopelijk is het voor ons toch nog een vruchtbaar jaar 2008.

voor ons is het een zeer beladen poging, 1 vriendin en 1 buurvrouw zijn allebei van de eerste icsi poging zwanger geraakt en de baby's vliegen me om de oren...

ook ik denk mag ik ook een een keer geluk hebben?

voor ons is het de laatste poging, hubbie en ik hebben allebei al 2 kids uit een vorig huwelijk en vinden dat we de kids hun leuke dingen niet mogen ontnemen omdat wij nog een ivf willen laten doen.

ik sta er nu nog achter maar weet niet of dat na een neg test in oktober nog zo is...

we zien wel eerst nog bijna 4 weken spuiten!!

jij heel veel succe en ik hoop op een positieve test maandag.

tot snel

liefs bri

Geplaatst

Hey Lieve meiden,

Bri:

Inderdaad zeg wat een extra beladen poging voor jullie .... Inderdaad is het wel wijs je doelen te stellen en jullie hebben al 2 heel belangrijke doelen in jullie leven! Die mogen er ook niet onder gaan lijden ... maar ja...

Spannend!

4 weken spuiten da's lang he. Wij hebben allebei tot nu toe nog geen geluk gehad. Dan denk je toch inderdaad: dat moet toch een keertje veranderen??

Ik zal kei hard voor je duimen ! Een kindje van jullie samen..ik kan me het heel goed indenken dat dat je liefst wens nog is.

Wij zijn nu ook al zowat 3 jaar bezig, en ondertussen inderdaad mijn collega 2 kindjes gekregen , mijn vriendin een kindje en legio kennissen...... T vliegt je om de oren inderdaad....... Konden we maar in de toekomst kijken!

Stéphanie: ja laat he.....volgens mij was dat toch beide keren zo. En het is morgen trouwens al 10 dagen na de TP... Mijn punctie was exact op dag 14 ..

Zucht ik ben een beetje in de war geraakt hoor van al die data. o.k. ff vanaf de dag van de punctie dan is het 18 dagen inderdaad tot t testen!

Misschien heeft het wat met de pregnyl te maken.

Jij zal ook inderdaad onderhand wel heeeel nerveus worden he! Ik ben het ook al aardig en had gisteren echt een deprie dag, maar vandaag gaat het al weer beter. Gelukkig heb ik erg veel afleiding en elke dag wat te doen na werktijd tot en met maandag.

Heb je veel afleiding of zoek je veel afleiding nu?? Voor onze mannen is het heel anders he. Die voelen niets...of denken dingen te voelen etc

Hoe laat moet je testen? Ik ben t weekend in Drenthe, heel misschien dat ik dan ff kan checken ergens!

succes met de zenuwen!!!!!!

ik schrijf morgen weer ff, moet heel de avond weg..

liefs lentezon

Geplaatst

Ook ik kom jullie vanaf nu gezelschap houden....

Heb vandaag de terugplaatsing gehad dus zit nu "officieel" ook op het wachtbankje.

Het is wel grappig om al die verhalen te lezen, het hele traject verloopt bij iedereen weer anders. De een moet heel lang spuiten, de ander weer kort enz. Ik heb zelf maar 9 dagen hoeven te spuiten en de dag erna Pregnyl gespoten. Afgelopen zaterdag de punctie gehad en moest toen diezelfde avond beginnen met de Utrogestan bolletjes....2x 's avonds en

2x 's morgens. Ik kreeg gisteren telefoon vanuit het ziekenhuis dat de TP verzet werd naar vandaag. Ze hadden namelijk een "luxe"probleem....Ik had 11 goede eitjes en daaruit zijn er 9 goede embryo's ontstaan. Van die 9 waren er 5 met dezelfde kwaliteit. Ze hebben dus nog een dag gewacht zodat ze een beter beeld hadden welke van die 5 weer het beste was. Bij mij is er namelijk maar 1 teruggeplaatst.

Ik ben dus pas vanaf 26 augustus bezig met de behandeling en 22 september moet ik naar het ziekenhuis voor de test....alles bij elkaar dus nog geen maand!

Iedereen heel veel succes met wachten en hopen dat er wat moois uit voortkomt!!

Groetjes Marjon

Geplaatst

Hai Mamma27.

Ik had ook dat luxe probleem! 1 was er zo en zo koploper, en de andere 4 hadden dezelfde kwaliteit. Ach een extra dagje bijkomen na de punctie is helemaal niet verkeerd hoor.

goh 22 -09...

brr spannende tijden.

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Nu word het inderdaad spannend....iedereen hoopt natuurlijk dat het de 1e keer zal gaan lukken (ik ook), maar moet natuurlijk niet te veel hopen. Anders valt het straks zo hard tegen als het niet gelukt is. Gelukkig moet ik de komende weken gewoon werken en hebben we genoeg andere dingen te doen. Ze gaan deze maand beginnen met bouwen van ons nieuwbouwhuis wat we gekocht hebben. Moeten we dus ook nog aardig wat voor regelen. Als alles goed gaat is de oplevering volgend jaar voor de zomervakantie, dus druk druk druk...maar gelukkig veel afleiding ;-)

Geplaatst

Hoi iedereen,

Hier even een berichtje van mij. Alles rustig, alleen af en toe wat krampjes. Erg moe en soms heb ik het ineens erg koud.

Kunnen bijwerkingen van die progestan bolletjes zijn. Zou graag een keertje vroeg naar bed willen, maar om 22:00 uur 'savonds moet ik die bolletjes nog gebruiken. Nog een weekje en dan weten we of het wel/niet gelukt is. De spanning loopt wel op, maar ik blijf positief. Mijn mannetje kan er slecht van slapen, heb ik nog geen last van, ben zo moe.

Geplaatst
Hai Kim

Als donderdag is mijn beruchte 'dag 10'na de tp , en tevens dag 28 van de cyclus..als ik donderdag en vrijdag overleef zonder ongi te worden nou dan heb ik zeer goede hoop. Volgende week maandag dus testen.

He Lentezon!

Hopelijk heb je vandaag overleefd???

Vandaag is het onze dag 10 na de tp!

Ik heb hem gelukkig overleefd (tot nu toe, de dag is nog niet voorbij:glasses1:)

Bij mijn vorige poging (met punctie) ging het idd ook mis op de 10e dag.

Dus het was voor mij ook vandaag extra spannend..

Verder kamp ik nu ook weer met een lichte overstimulatie.. helaas..

Ondanks veel minder eicellen deze keer..

Zondagnacht en maandagochtend had ik zo erge buikpijn dat ik gebeld had naar de poli. Door mijn vorige overstimulatie wilden ze nu geen risico lopen en moest ik dus langskomen en bloed laten prikken. Bloed waarde was nog oke, maar met de echo idd vocht in mijn buik en opgezette eierstokken..

Rust nemen en veel drinken.. Dus dat advies maar weer opgevolgd.. morgenochtend weer terug op controle..

Kan dus door de pregnyl komen of door een mogelijke zwangerschap..

Nou aan dat laatste durf ik echt nog niet te denken (beetje zelfbescherming)

Buik voelt nog steeds erg gevoelig aan en wordt ook nog elke ochtend wakker met buikpijn.. we zullen het morgen zien ..

Heb sinds gisteren ook regelmatig ongikrampen in buik en rug, maar nog steeds geen druppel bloed te zien..

Ooh dit zijn echt killing dagen!!!

Lentezon, jij ook heel veel succes en natuurlijk ook alle andere meiden op het wachtbankje!

liefs

Geplaatst

Hoi,

Het bankje zit lekker vol. Blijven zitten hè!

Zie mijn berichtje bij het overzicht. Wij gaan het dus deze maand op de natuurlijke manier proberen (lekker!!!). Mag ik na mijn 2 ivf-pogingen en aankomende IUI na de 15e (zo'n beetje mijn eisprong) mezelf ook op het wachtbankje plaatsen?

Liefs

Geplaatst

Kim, wat spannend. Ik hoop het zo voor je dat het gelukt is want dat heb je wel verdiend na alle teleurstellingen.

Jij ook Lentezon, zet em op want jij mag nu ook eindelijk wel eens zwanger zijn. En jullie zouden mij ook weer hoop geven op de toekomst.

Ook voor de ander dames die nog zitten zal ik duimen.

En Natasja, zou mooi zijn als het natuurlijk lukt en gelijk al deze maand.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Yvonne,

Wat jij al zo'n beetje zegt: hoop doet leven!

Allemaal veel sterkte in de ww. Het is zo moeilijk.

x

Geplaatst

Mogge meiden,

Kim:

Yess allebei dag 10 overleefd...

Nu alleen vandaag nog !! Dag 28 van de cyclus, 14 dagen na de punctie .....

Al had ik gistren na de werkdag en een half uur wandelen toch veel meer last en zat weer in een flinke dip moet ik zeggen. Na zorgvuldig onderzoek nog niets ontdekt ... Vandaag heb ik een inlegkruisje in maar verder ga ik niet overdreven koekeloeren.

Ook vreselijk last van mijn maag en winderigheid ...dat heb ik wel vaker voor dat ik ongi moet worden, alleen ik heb er wel bijna een hele week last van?!

Van die rollercoaster van de laatse dagen ben ik ook behoorlijk moe. Ik lag om 2130 te slapen ..je kent t wel.

hoe voel je je vandaag?

Ik had met opstaan wat lichte krampjes maar ook nog steeds maagproblemen.

Op het moment is het weer even rustig... en dan voel ik me wel goed hoor, anders raak ik een beetje in de war.

goed vandaag maar door zien te komen maar ja dan ben ik er nog niet he..

da's het erge.

Je zit elke moment te wachten op iest, waar je helemaal niet op zit te wachten!!!!

Hey NAtas..

wat goed joh, ik ga voor je duimen hoor!

Alle andere meiden : we blijven zitten hoor!

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Mooi!! De 1e horde is genomen..... die heb je alvast binnen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer er niet teveel bij stil te staan. Dan gaan de dagen ook sneller voorbij.

Voor jou en iedereen die op het bankje zit.......:director: TOI TOI TOI TOI EN LEKKER BLIJVEN ZITTEN BROEDEN!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

It aint over till it's over! Klopt Elena.

Maar ondertussen zit ik wel elk uur op de toilet.

Dacht net wat gelige afscheidng te zien maar 'diepgaand ' onderzoek bewijst dat er nog helemaal niets aan het handje is.

Heb vandaag wel weer meer last van mijn borsten en de ongi buikpijn is ook best wel aanwezig ...en ook 'gewone' buikpijn heb ik al dagen.

Ik stort me wel op het werk vandaag.

Mijn collega die weet dat dit een belangrijke dag is, moest mij nog eventjes herinneren aan deze dag maar dan vorig jaar: dat zij deze dag toen met zwangerschapsverlof ging.

Bijna het meest rotte jaar van mijn leven: kijkoperatie + verwijderen van de eileides en mijn enige vrouwelijke collega dus die 2 kindjes heeft gekregen in 2 jaar , daar zit je dan dagelijks op te kijken. Moet zij mij uitgerekend nog eventjes aan vorig jaar herinneren?

Zie ze letterlijk: Weet jij nog vorig jaar rond deze tijd?? JA DUHU!

Nou echt geen pretje, probeer dan juist op je werk maar eens eventjes die knop om te zetten?

Ik zei gewoon tegen haar dat ik liever niet aan vorig jaar herinnerd word aan gezien het 1 van de meest klote jaren uit mijn leven is geweest en ik blij ben daar een beetje overheen te zijn. vrouwen!

hahah het stoom komt eventjes uit mijn oren weer, maar goed ff opschrijven en ik ben het alweer kwijt!

ok , later van mij meer, ik hoop met alleen goede berichten.:bye::hello2:

liefs Lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden