Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's


Gast estrhalita

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wat een leuke foto's!!!

 

Wij moeten helaas nog tot eind volgende maand wachten op de kamer. Maar geod de verbouwing is dan ook nog niet klaar. Dus komt wel goed uit. Maar als de kamer staat, dan kan ik ook lekker gaan shoppen voor kleding en dingetjes!!!

 

Als het klaar is zal ik ook wel een foto plaatsten. Vanmiddag nog even een foto maken van mn buik(je) is alweer 2wk geleden dus wordt wel weer tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat de strokke kinderwagen.. vond ik in de winkel zon vreemd ding.. hahaha

 

 

 

en mooi buikje heb je al voor 14 weken! die van mij is nog maar klein vergeleken bij jou!

 

maar ze zeiden ook dat ons knulletje ook lekker dicht tegen me rug lag..(ow vandaar die rugpijn)

 

 

 

geniet!

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

 

 

dees: ja het is inderdaad een stokke en juist omdat die anders is is hij zo mooi en ook hander omdat je kindje hoog ligt en straks ook hoog zit en als die begint met zitten je het zitje naar je toe kan zetten.

 

 

 

vanessa: zoek goed uit waar je hem koopt bij de prenatal is hij nog 1000 euro.

 

wij hebben hem bij babypark gekocht en daar is die 875 euro plus 5% korting omdat je boven de 750 euro iets koopt. dus hij kwam op 831 euro. dat scheelt best veel. kijk maar eens op Babypark | Europa's grooste babywinkel. Duizenden babykamers, kinderwagens en autostoeltjes ze hebben een paar winkels in nederland ik ben in gouda geweest. hij kan in 4 weken geleverd worden maar wij hebben hem voor november besteld. je hoeft ook nog niks aan te betalen ook fijn.

 

 

 

groetjes svenja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svenja bedankt voor de tip!

 

 

 

Prenetal is volgens mij sowieso duur met hun spulletjes.

 

 

 

Wij hoeven alleen nog een box, kinderstoel, kinderwagen, wippertje, kast en een commode. De kast en de commode halen we bij de Ikea.

 

Over twee weken gaan we het raam plaatsen en het kamertje een beetje inrichten. Nu wordt het met alle spulletjes (hebben heelveel gekregen) een bende.

 

 

 

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat wij een anderhalf jaar geleden een nieuwbouwwoning hebben gekocht en we van ons huis eind september de sleutel krijgen kunnen we dan pas met de kamer beginnen.

 

ik heb de heele kamer al wel alle meubels die staat nu lekker uit elkaar op zolder.

 

 

 

toen ik net zwanger was was ik op marktplaats aan het kijken en toen zag ik de perfecte kamer en die heb ik toen gekocht. ik spaar olifanten en van deze kamer zijn de deuren van de kast en komode een olifant en het uiteinde van het bedje is een olifant. omdat de komode aan de boven kant iets beschadigd is ga ik alles opschuuren en licht grijs schilderen. de spijlen van het bedje en de slurf en tenen van de olfantjes zijn houtskleur en dat laat ik ook zo. het is heel moeilijk om het nu zo voor te stellen hoe het eruit moet zien maar als de kamer af is maak ik foto's. en die laat ik natuurlijk nog zien.

 

 

 

de box krijg ik van mijn moeder maar ik wil een ronde op wielen.

 

 

 

groetjes svenja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Foto-X7YAZROQ.jpg

 

 

 

Buik bij 28 weken en 2 dagen!!

 

 

 

Foto-H7E6N8OT.jpg

 

En hier het totale plaatje!!

 

 

 

Foto-7XB7OTTJ.jpg

 

Foto-S6UVM7YW.jpg

 

 

 

Na veel bloed, zweet en tranen is de muur eindelijk af. Erg leuk om strepen te verven, maar het kost wat tijd.

 

De andere muren zijn gewoon wit, net zoals de witte strepen op deze muur.

 

De vloer was al klaar, maar die ligt onder de stucloper.

 

AS vrijdag komen de meubeltjes (alles in white wash) als hij dan is ingericht, zal ik weer nieuwe foto's plaatsen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zelf verzonnen hoor...............ze hebben bij de Gamma van die voorbeeld kaartjes en ik was hier meteen verliefd op en mijn man ook.

 

Grijs en oranje zijn namelijk allebei onze lievelingskleuren, en we houden nogal van 'stoer', daarom kiezen we ook voor de Easywalker of oranje of leger groen........ Nog even kijken, we gaan hem a.s. zaterdag kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er inderdaad heel erg stoer uit!

 

Zet je de wagen er ook op??

 

 

 

Wij zijn nog steeds druk aan de gang, nou ja, mijn mannetje dan... gisteravond nog een foto gemaakt dat ie hard aan het werk was in de kamer.

 

Hij heeft zelf het kroontje gevonden, ontwerp aangepast en uitgesneden op sjabloneer papier... ff wat werk, maar het begint ergens op te lijken...

 

 

 

tinkie80%7C513946017.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de wagen heb, zal ik hem gelijk even hierop plaatsen.

 

 

 

Als jullie mannetje zich geen koning gaat voelen in zijn kamer, dan weer ik het ook niet meer!!!!

 

 

 

Hé en niet zo van die foto's plaatsen met half naakte mannen erop........zijn zwangere vrouwen erg gevoelig voor...............hihihihihiihihihihihihi GEINTJE!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is sexier dan een aanstaande papa die met de kamer voor zijn kind bezig is. Ik heb gisteren ook heerlijk naar mijn mannetje staan te kijken. Wij hebben nu een babykamer met raam! Tenminste het kozijn zit erin en de ramen plaatsen ze maandag. Gelukkig kunnen mijn ouders bijspringen want wij gaan zo op vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden