Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha zal ff in het kort vertellen ,anders moet je weer zo ver terug. we hebben van donderdag op vrijdagnacht gino blauw uit bed gehaald,kreeg geen lucht meer en was ook erg bang...zo eng en zo zielig...... marc is met hem naar de eerste hulp gereden en daar werdt hij gelijk aan allerlei apparatuur gelegd,plakkers,zuurstof(was veel te laag) hebben hem daar medicijnen gegeven waar hij gelukkig redelijk van opknapte,werdt marc nog wel even geleerd hoe hij zijn kind moest beademen mocht het fout gaan............lekker he . hoop het nooit meer mee te maken! maar nu alles weer goed en daar hoe is het met Milan?

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey jose, ik ben altijd op mijn gevoel afgegaan.....als ik dacht dat mijn kinderen honger hadden( ziek of niet ) kregen ze gewoon eten...ik zou het gewoon proberen je voelt zelf wel aan hoe ze drinkt groetjes hanny

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhhhh...hanny wat erg...wat zullen jnullie geschrokken zijn.

Was ie ziek...of waar kwam het door hanny???????

Geplaatst

Hey hanny...kan jij misschien in een apart topic vetellen over jou buikcorrectie????????

wat hebben ze gedaan....hoe hebben ze het gedaan...en wat was het resultaat.

Hoeft niet meteen vandaag hoor...maar ik zou er graag alles over willen weten.

Geplaatst

ja zijn inderdaad vreselijk geschrokken! was echt paniek in de tent om 4 uur 's ochtend ofzo. en wat erger was IK kon niet mee naar het ziekenhuis want Luca was natuurlijk van slag door alles en die wilde alleen bij mama blijven dus die heeft nog lekker bij mij in bed gelegen. dat was helemaal moeilijk.....maar ze vermoeden dat hij een luchtweginfectie heeft opgelopen die op zijn luchtpijp was geslagen. deze is in een spasme gekomen en kon toen niet meer ademhalen..maar hij was helemaal niet ziek de dagen ervoor.kwam ineens........brrrr

Geplaatst

oh hanny

wat verschrikkelijk

krijg gewoon de rillingen..

en hoe voel je je nu>?

bang zeker

ik zou echt las een waakhond aan zn bedje gaan zitten!!

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,wat een eng verhaal

en hoe is het nu met je kleintje?

verder niks aan de hand?

Geplaatst

hey jose,tuurlijk wil ik het vertellen even uitvogelen hoe ik een apart topic aanmaak hahaha ben nu eenmaal niet zo een computer:icon_smurfin: haha groetjes hanny

Geplaatst

nee,nu is er niks meer aan de hand. nog wel een paar dagen snel buiten adem en dan viel zijn stemmetje ook helemaal weg maar dan voelde hij zelf wel dat hij even meost rusten. vertelt nu heel stoer tegen iedereen waar hij is geweest en dat hij niet heeft gehuild.....maar heb inderdaad een paar nachten bar weinig geslapen

Geplaatst

hey shanna,zie dat jij er ook bent......wilde even zeggen dat ik vind dat je kinderen erg leuke namen hebben!hoe heet je oudste???????

Geplaatst

oh hanny wat eng.....kan hij het zo terug krijgen?

Wat lief dat je dat wilt doen......als het niet lukt met het topic help ik je wel hoor....gil maar!!!!!

Roos hoe is het met je mams?????????

Geplaatst

hee seetje kan altijd mAAR HOOP HET NIET!!!! stel dat we dan te laat wakker zijn of hem niet horen..................brrrr wil er niet meer aan denken. volgens mij staat er nu een topic buikwandcorrectie bij het babbelhoekje. als je meer wil weten je mag me alles vragen!!! hahaha kon wel een a4tje volschrijven maar dat gaat niet passen .......dus maar even beknopt groetjes hanny

Geplaatst

je akn zeker wel een a4tje vol tikken hoor...je kan je schermpje groter maken door op de pijltjes tussen de 2 vierkantjesaan de rechter kant te klikken!

Bedankt dat je dit voor mij wilde doen...en zo met een apart topic kan iemand die het niet durft te vragen toch meelezen!

nee ik kan me voorstellen dat je daar niet aan moet denken...jeetje!!!!!!!!!!!!

Ik ga lekker met anne-meya naar bed...heb maar een uurtje of 3 geslapen vannacht en mijn oogjes gaan langzaam dicht!

Trusten voor straks!!!!!!!!!!

Geplaatst

slaap lekker joos!

hihi we moeten volgens mij meer aparte topics maken. ik ben echt vaak te lui deze topic weer helemaal te lezen en toen ik deze blz las zag ik heel veel vragen. haha ik moest er wel een beetje om lachen.

ja was heel naar he hanny. ik moet er echt niet aan denken.

sab, ik moet ook een mutsje gaan kopen. fijn dat t beter gaat! erg he, als ze dan zo gaan huilen, brrr.

goh jongens, ik zit van ellende me suf te eten aan after eights, straks pas ik weer niet in mn broeken. ja ik hoop natuurlijk bij de buik, maar na ebbe kon ik ze vooral bij de benen ook niet aan....

liefs,

lis

Geplaatst

hey seetje alvast trusten ga nog wel ff een antwoord typen,als ik je niet meer spreek SUCCES MORGEN zal aan je denken! en lis,een beetje rustig aan met die chocolade haha ieder pondje gaat door het mondje zwanger of niet................... hanny

Geplaatst

ooo ik dacht even bijlezen, heb ik ook gedaan, maar ik weet het nu al niet meer... hahaha.

En ik mag het smoesje zwangerschapsdementie niet meer gebruiken.. :help:

Nou.. dan maar eerst over onze auto.. ik dacht idd echt dat de buurman een grap maakte, maar ja, dan belt hij ons niet uit bed.. dus toch maar gaan kijken.. ik heb wel honderd keer "ongeloofelijk" gezegd....

De agent zei dat het nu vaker voorkomt weer..

We zijn all risk verzekerd, dus krijgen alles terug van de verzekering, gelukkig!!!

Ik had er geen hippe velgen onder liggen (het is "maar" een hyundai). Dus we zijn erg verbaasd dat ze geen VW of audi ofzo gepakt hebben.. ik bedoel, als je het doet, doe het dan goed, pik dan sprotvelgen...

Ik was ook nog van plan om er voorde winter nieuwe banden op te leggen... al met al dus niet heel erg voor ons, want die banden liggen er nu op..

En "gratis"..! Geluk bij een ongeluk.

Sab, we wonen in een klein gehucht in zuid limburg, een heel rustig dorpje.. dit is idd iets voor de randstad haha.

Hanny, ik vind het ook wel een beetje eng dat ik niks gehoord heb.. en de hond heeft ook niet geblaft...

Corine, je bent echt geen slechte moeder.. vooral als ze last van tandjes krijgen kun je zinkzalf blijven smeren, dan hebben ze heel snel open billetjes!

Joos, fijn dat jullie terug zijn!!!

Was het goed gegaan?

Lekker genoten? Vast wel.

Wanneer komt Laura terug?

Hoe is het met alle zieke kindjes?

O Lis after eight.. MMMmm, ik zit aan de "zoute rijen" mmm..

Ga nog even verder lezen..

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben..

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een gezellige boel hier!

Alhoewel ik wel te laat ben denk ik want het is nu weer rustig.

Heb ff bijgelezen dus hier mijn reactie.

Amanda; wat erg van die banden! Dat verzin je toch niet?!?!

Belachelijk!!!

Corine; je bent helemaal geen slechte moeder hoor meis!! Ik kan me voorstellen dat je het je zelf aantrekt, dat zou ik ook hebben, maar je kunt er echt niks tegen doen.

Joos; Wat fijn dat je weer terug bent! Hoe is het nu met Anne-Meya, wat zielig voor haar! En jullie hebben autostoelen besteld lees ik?

Welk merk? Ben benieuwd.

Hanny: Jeetje meis wat een schrik zeg!!! Je hartslag zal wel behoorlijk gestegen zijn zeg wat een verhaal. Hoe is het nu met hem? Hoe is hij eronder? Praat hij er nog vaak over of niet?

Welke winkel is dat dat je 15% korting krijgt?! Hebben die ook een website dan kan ik daar ff kijken.

Lis; Lekker snaaien; heerlijk hoor! Meis, geef er lekker aan toe hahaha.

Roos; leuk dat je er weer bent! Hoe is het met je moeder? En met Milan?

Sab;Heb jij ook al een autostoel uitgezocht? Welk merk?

Nou hier verder geen nieuws! Meiden slapen lekker en moeders kan nog ff computeren hahaha.

Tot morgen, x beau

Geplaatst

Haaai,

Ik ben er weer...

Hier was/is het effe chaos geweest en echt lees echt geen tijd gehad....

Remko was/is ziek, de 2 waren weer eens snotje en mama hier moest het allemaal maar in der eentje trekken en dus was ik 's avonds zo moe.............lag er meestal rond 21.30 in..af en toe zijn het tropenjaren hahaha

Faasje heeft 2 tanden !! en die van Lieve staan op springen!

Wat heb ik allemaal gemist??praat me snel bij!

Cynthiaxxx

Geplaatst

José...welkom terug..

Lis, lekkere snaaizin gekregen, lijkt me wel weer heerlijk hoor....een nieuw kindje!

Hanny, wat moeten jullie geschrokken zijn!

Shanna, ook welkom hier..

Sab, beua, rosalie, Corine, Amanda, Laura, heb jullie(en de rst natuurlijk) wel gemist hoor!

bianca, alles goed...gaat het weer een beetje??

En iedereen????

Geplaatst

Corine,

faasje had ook open billetjes van zijn tandjes, net natuurlijk op zijn ergst toen we bij het CB waren....nu is het minder maar droogdeppen en zalf erop helpt echt..(slechte moeder hahahah)

Cynthia

Geplaatst

hey beau,

bij de babydump hahaha rara naam eigenlijk hoort volgens mij bij een ander topic....

en gino....ja praat er erg stoer over tegen ieder die het maar horen wil ( of niet....)zegt hij dat hij iin het ziekenhuis is geweest en een heel belangrijke brief heeft gekregen van de dokter ( zijn ponsplaatje hahaha moet ook overal mee naar toe..) maar gelukkig zijn ze hier niet bang voor dokters of witte jassen.....thanx ...hoe is het met de meiden??

Geplaatst

Trouwens effe iets anders,

vandaag tegenover mijn werk is de juwelier beroofd dmv een ramkraak, een auto door de etalage, 3 mannen met bivakmuts zakken aan het vullen binnen 1 minuut weg met een vluchtauto en wij hebben alles gezien..mijn collega heeft zelfs een dader goed gezien...spannend maar ook eng hoor!

Geplaatst

Bij babydump hebben wij het kamertje gekocht.

Die hebben ook een website ja, http://www.babydump.nl

Ze hebben er ook goeie service, want wij hadden een babyfoon, die deed het niet, werd zo geruild zonder gedoe.

Die babyfoon, is ook nog een verhaal apart.. op het schermpje stond een huilend smiley als de baby huilt, en als het stil is staat er een lachende smiley, bij ons was het net andersom...

Als het stil is boven, huilt de smiley en als er boven kabaal was, Lachte die!! hahaha

Amanda

Zo, ga naar de babyfluisteraar kijken..

Geplaatst

Hoi hoi,

Jeetje hanny wat verschrikkelijk..................wat zal je geschrokken zijn.

Ik krijg er echt de rillingen van en zou ook geen oog meer dicht doen de eerste nachten.

En wat een stoer ventje dat hij het allemaal zo goed opneemt.

Ik hoop echt dat dit eenmalig was en dat je nooit meer zo iets engs hoeft mee te maken.

Dat wat je vertelde van je buik had ik echt hetzelfde, mijn huid was zo opgerekt en naar voren dat je de laatste dat zowat door mijn huid kon kijken (is wat overdreven maar het scheelde niet veel hahahah).Het jeukte ook verschrikkelijk en ik heb ook erge striemen overgehouden ik smeer het nu in met Duindoornolie van Weleda dit is echt super....

Ik gebruik het nu bijna 2mnd en ik zie mijn huid echt vooruit gaan, het lijkt wel of hij z'n structuur weer terug krijgt, echt een aanrader ...

Leuk namen he! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee...

Shanna

Geplaatst

hey cynthia,spannend zeg! kom je dadelijk nog in opsporing verzocht haha....adrenaline op en top!!!

en amanda hahaha echt weer iets apparts die babyfoon van jullie de omgekeerde wereld,zo ga ook tv kijken nu doei allemaal en mischien tot morgen.... hanny

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden