Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tsss wat belachelijk zeg van het cb. En wat een dom schema haha. Alsof ze al een jaar zijn met al dat eten!

Nou ik zie Carolijn ook nog geen yoghurt en zo eten hoor, fruit gaat er maar net in. Laat staan de rest.

Ze wil niet eens zelf haar fles vasthouden haha.

Ow Vonnie, wat een mutsen daar zeg, groot gelijk dat je je eigen plan trekt, zou ik ook mooi doen.

Raar trouwens, 4 flessen is toch prima??

Hoe erg is het nou als kindjes melk blijven krijgen......

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik denk ook niet dat onze dames het leuk gaan vinden als we in 1x twee flessen weglaten. Tot nog toe gaan alle flesjes schoonop! En ik snap natuurlijk ook wel dat ze minder flessen moeten gaan drinken en meer vast voedsel maar zo in 1x is wel erg "volwassen". Ach, we gaan de komende weken gewoon wat experimenteren en aanmodderen en als we over 1.5 maand weer terugmoeten zal het allemaal wel weer kloppen.

Geplaatst

deel 3.. vanavond maar eens goed bijlezen, dan zal ik ook even reageren op iedereen... sorry... :cluck:

Wat wij vanmorgen meegemaakt hebben... dat geloven jullie nooit..

We werden om 7.15u uit bed gebeld, de buurman stond aan de deur, we moesten snel buiten komen kijken.

Stond mijn auto op houten blokken.. alle 4!!! de wielen gejat....

(op Len's site staat een foto)

Echt.. gekker moet het niet worden.

Vandaag dus van vanochtend tot vanmiddag 3 uur, vanalles geregeld, politie, nieuwe banden, verzekering enz. enz. .........

Tot straks!

Amanda

Geplaatst

Laat ze maar lekker l*llen bij het CB hoor, je weet als moeder toch wel het beste hoe je kids in elkaar zitten. Famke was heel snel met vaste hapjes, vandaar dat het bij haar nu goed gaat. Al geef ik nu toch weer wat melk na het fruit hoor. Anders houdt ze het niet vol van 15.30 tot 19.00 uur.

Mogen ze al yoghurt Vonnie? Ik dacht dat dat pas veel later kwam, net als brood. Al vindt Famke broodkorstjes heel erg lekker, en het is gezonder tussendoor dan Liga. Toch?

Volgens mij zitten we nu in het verkeerde topic, oeps, sorry Big Boss en super moderators....

Ben net terug van de KA en het viel mee. Haar billen zijn nu op meer plekker open, van de zure poep vanwege de tandjes (die maar niet doorkomen) en op de aarbeienplek kon het geen kwaad. Ik heb nu speciale zinkzalf voorgeschreven gekregen en ik moet de billen elke keer heel goed afdrogen. Ik liet ze aan de lucht drogen, maar moet ze nu echt helemaal droogdeppen. Het ziet er zo zielig uit, hele rooie plekken met bloedplekjes....Voel me een hele slechte moeder, ondanks dat ik goed gesmeerd heb met zinkzalf en heel vaak de luiers verschoon op het moment.

Ze ligt nu heerlijk te slapen en als ze wakker is gaan we maar even wandelen en langs de apotheek. Hubbie is vanavond weer eens laat thuis, dus hij ziet haar weer niet vandaag. What's new.....Dan moet ie morgen de fles maar geven, anders is het: wie is toch die man die zondag's het vlees aansnijdt??

Ga nog even verder surfen.

See you girls!

Corine

Geplaatst

we waren tegelijk aan het typen Amanda,

Nou ja, wat een gekken zijn er toch op de wereld. waarom hebben ze dan niet gelijk de hele auto meegenomen. Scheelt een hoop werk...Ongelofelijk zeg, ga zo de foto eens bekijken.

Dachten jullie niet dat jullie aan het dromen waren?

Wat een verhaal zeg....

Corine

Geplaatst

Hallllooooo.....meiden ik dacht ik ga ff bijlezen...jaaaaaaaaaaaa....mooi niet...dit is niet te doen dus dat ga ik van de week als alle was en zooi hier weg is doen!!!!!!!!!!1

Sab wij hebben 2 autostoeltjes besteld..ook hier rijden we eigenlijk niet in elkaars auto...hahahahah...gaat wel veranderen maar tot nu toe niet....en steeds dat ding van de ene naar de andere auto...nee daar heb ik het geduld niet voor...hahahahah

zo dat was de autostoel!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ga weer ff verder.....oja...shanna...leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...welkom meis!

Geplaatst

hey amanda,

je ziet het er lopen echt meer gekken los dan er vastzitten. je moet inderdaad denken dat je in een of andere droom bent beland.......hoop dat alles vergoed wordt door de verzekering? wat zei de politie??groetjes hanny en sterkte vanavond .( ik zou volgens mij geen oog meer dicht doen.....)

Geplaatst

hey dames al eens geprobeert om het verse fruit zachtjes te koken en dan af te laten koelen???? ik heb die tip van iemand gekregen en hier werkte dat als een trein!! heb ook al de meest lekkere combi's gemaakt.dan kun je het eerst ook heel fijn en later wat grover pureren....het blijft lekker zelfgemaakt,lekker vers en als je potjes leeg hebt staan kun je het daarin bewaren blijft ook langer goed!!!!handig voor als je de volgende dag weg moet of weinig tijd hebt groetjes hanny

Geplaatst

Hey joos heb jij ze al binnen? en kun je ook nog een kleur kiezen of is het gewoon die zwarte?

Geplaatst

ow Amanda wat erg zeg! Ik heb even gekeken op je site, tssss wat een debielen zeg! Waar woonde jij nou ook alweer? hahaha, sorry. Maar zoiets zou ik meer bij ons verwachten!

Is het allemaal opgelost en ben je daar eigenlijk voor verzekerd? Ik heb geen idee....oeps...

Geplaatst

heeeeeeeeeee....sab....nee ik heb ze nog niet binnen...ik denk dat ze al wel gebeld hebben ...maar ja we waren er niet...hahahah

Anne-meya heeft net alles ondergespuugd...voor het eerst....zielig man!!!!!!

Hoe is het met carolijn en haar oortjes?????????????

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ik ben boos om de titel trut....hahahahahahah....tuurlijk niet!

Geplaatst

hahaha lekker ding ben je! thanks tuttebol hihihi.

Ahh heeft ze echt gespuugd, misschien wordt ze ook wel ziek, ach dat kan er ook nog wel bij niet???!!! of is het van het druk doen na het eten??

Oke, nou misschien dat wij die ook wel bestellen dan haha, muts he?

Ik weet wel dat alles van maxicosi eigenlijk als minimaal goed uit de testen komt dus het wordt denk ik toch een maxi cosi en niet de recard....

Geplaatst

hoi hanny.......daar ben ik nog niet achter...ze werd wakker heel hard huilen en hup alles eruit...ze heeft ook een klein beetje last van dunne poep....ik had haar vanmiddag banaan gegeven maar die is er weer voor een deel uit denk ik!

nu is ze weer helemaal goed...ik denk van het lange reizen vannacht!

Geplaatst

hey amanda,

wat erg zeg!!

dat is toch niet meer normaal!!

4 banden weg....

en jose?

hoe was je vakantie?

en hoe gaat het met de rest van de meiden?

groetjes rosalie

Geplaatst

ja wij heebben ze ook besteld omdat het een goed merk is en we hebben ze in het echt gezien en je kan ze verstellen...dat vond ik ook wel fijn!

en ik weet niet meer wie van hier heeft hem ook en vind hem fijn.....en hij is nu niet diuur....en kan je er meteen 2 nemen...lekkker ben ik hè?

sab hoe is hret met de oren van caro?????????????

Geplaatst

ach zielig heeft ze geen jet -leg hahahaha ja je weet nooit. dan doe haar maar lekker vertroetelen en lekker knuffelen,hoop dat het de reis was en niks anders wat ze onder de leden heeft,kun je nu niet gebruiken.hoop dat alles meevalt morgen hoe laat moet je in het zkh zijn ?

Geplaatst

echt zielig zeg, snik snik...

sorry ik vergeet te zeggen hoe het met haar oortjes is. Het is over, de antibiotica kuur heeft wel geholpen denk ik maar ik hou haar wel geod in de gaten vanaf nu en ze gaat dan ook elke keer met muts over straat nu hoor! Het was echt vreselijk die zondagavond, alleen maar huilen huilen en huilen...zo erg gewoon, vooral omdat ze nooit huit..boehoe haha

meiden ik ga eten en van mijn man genieten, misschien ben ik er morgen even, niet te lang want Sander is gezellig vrij jippie!!!

toedels en eetse allemaal!!

xx Sab

Geplaatst

dat mogen we zelf weten...luxe he`...vind ik wel een beetje raar maar goed wel fijn...kunnen we even wat bijslapen en de hond even uitlaten en dan op naar het ziekenhuyis..spannend weer hoor...brrrrrr...het houd niet op hier!

ik denk dat het bij A-M van de reis komt...is gewoon een beetje teveel geweest...ze gaat straks lekker met mij mee naar bed en dan gaan we lekker op bed tv kijken en samen tutten...zo noem ik het altijd maar...hahahahahah

Ohhhhhhhhhh amanda...dacht je niet eerst dat oiemand een grapmet je uithaalde...jeetje wat zijn mensen toch gek....en heeft helemaal niemand wat gezien?

Geplaatst

hey rosalie,hier gaat alles weer goed na een spannend nachtje ziekenhuis van de week. en hoe is het met jullie.alles goed met dat lekkere mannetje??? hanny

Geplaatst

ja ik moet ook bijlezen...hanny wat was er aan de hand...spannend nachtje van de week.....waar staat de uitleg?

Haaaaaaaaaaaa...roos.....ja hoor vakantie was lekker...we hebben weer een kleurtje...hahahah

Geplaatst

ja doe niet zo eng...wat is er gebeurd??????????????????????

en hanny...kan ik anne-meya nu melk geven...ze heeft honger volgens mij?

wat zou jij doen????????

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden