Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sab; geweldig al die smilies!!!!

Joos; leuk een nieuwe tafel! Hopenlijk verkoop je die oude tafel snel, zou lekker zijn.

Knap dat jullie zo aan het sporten zijn hoor meiden!

Ik ga ook vanaf volgende week dinsdag weer beginnen.

Wordt hoognodig tijd weer eens wat te doen en weer enige conditie op te bouwen want die is echt prut.

Amanda; jammer dat de kermis niet doorging zeg en wat vervelend dat Len zo slecht eet.

Vandaag lekker bij opa & oma geweest (mijn ouders dus haha), ben net een half uur thuis. Erg gezellig.

En nu gelijk achter de pc.

Verslaafd? Wie ik?!?!:blizzard: hahaha.

Ga nog ff verder kijken op de site doei doei

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he meiden, wat goed zeg, de sportschool, bij mij zit de klad er weer zooooo in....

'volgende week...

goh anne-meya al zwaaien en handjes klappen en kruipen, ja proberen, dat snap ik, maar wel snel hoor. wat een dappere meid.

ben zo benieuwd naar alle kleintjes... ik kan niet wachten!

ga ook weer chillen net als a-m op de bank, alleen niet in de wipper .

Lis

Geplaatst

Joos; leuk een nieuwe tafel! Hopenlijk verkoop je die oude tafel snel, zou lekker zijn.

Bo ik heb het er net opgezet...en je zult het niet geloven....we zitten nu in een lege kamer...zowel de eethoek als de salontafel zijn verkocht en opgehaald!

Geplaatst

Bianca, je klinkt echt supergoed wijffie! Fijn te horen dat Fred mee is geweest naar de arts en dat hij je hier zo goed als mogelijk in steunt. Fijne gedachte dat je rust krijgt van je werkgever. Hier willen ze ook kruipen, maar door de kamer rollen, inderdaad naast het kleed liggen, is ook leuk!

Hannie, stoute dame haha. Lijkt me best leuk om te zien welke producten het meest verkopen..... Hoe gaat het met jouw span?

Lis, bij mijn miskraam heb ik 12 dagen bloedingen gehad (was 6wk zwanger). Bij beide keren bbz heb ik ongeveer 2 weken bloed moeten prikken. Toen het opeens weer omhoog ging, ben ik dus geopereerd. Hopelijk is je waarde vrijdag weer een stuk gedaald. Keep my fingers crossed!

Amanda, ik heb ook niet zoveel met de sportschool hoor. Is mijn geluk dan wel dat ik al snel mijn oude gewicht had. Mijn chocoladeverslaving is na een maand of 6 (tegelijk bij stoppen borstvoeding?) gestopt. Nu vreet ik koekjes hahahaha (zonder chocola dan wel hoor haha).

Angela, ook geen sportschoolfanaat haha. Hier ook niet hoor. Ik deed 3mnd mijn best om niet steeds af te zeggen, maar uiteindelijk ook hier weinig sportiviteit in huis.

José, ik ben TROTS OP JE!!!!! Supergoed dat je de stap gezet hebt. Hopelijk heb je snel resultaat, wat de motivatie alleen maar grote maakt om door te zetten.

Super dat je spullen al verkocht zijn!

Beau, jij ook al sporten. Volgens mij zijn er nu best een aantal aan de slag. Willen jullie allemaal slank op de meeting verschijnen? Beau, leuk dat het weer gezellig was bij je ouders.

Sab, dat van die koolhydraten meende je hopelijk niet echt hè!!!! Jij ook al zo goed bezig. 1 januari is nog ver weg hoor, voor alle goede voornemens.

Ik ga ook weer even bijlezen, hopelijk tijd om te reageren, anders morgen weer.

Kussie

Geplaatst

ha er is eindelijk iemand trots op mij........hahahahaha.....dank je wel meis...mijn dag is weer goed!

En ja snel hè dat die spullen weg zijn....ik kan het nog niet geloven!

Meiden ik ga lekker slapen....spreek jullie gauw weer!!!!!!!!!!!!!!!!

Trusten voor straks!

José :hug:

Geplaatst

Goede morgen allemaal!

Goede morgen beau...ik zie dat je online bent........alles goed meis......ik zie dat je er straks 6, nog wat % bij gaat krijgen en dan ook nog een vette bonus van 110 euro.....gefeliciteerd meis!

Zo ik ga zo voor de eerste keer sporten......spannend hoor zo in je eentje eropuit!

Sab hoe is ie daar??????????????....spierpijn....kan je je bad nog uit????????....hahahahhaa

Geplaatst

Sportze straks Joos!

Goed hoor van je dat je het gaat doen!!!

En inderdaad eindelijk!!! wat loonsverhoging.

Ik roep al jaren dat dat de enige manier is om meer leerkrachten te krijgen en vooral dan mannelijke.

De uren die je als lk maakt zijn veel meer in verhouding tot het salaris dat je krijgt. Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het een heel leuk beroep maar de dingen die er bij komen (administratie, heeeeel veeeeel overleggen, overuren die je niet uitbetaalt krijgt e.d. dat is wel eens minder). Vakantie is natuurlijk een groot pluspunt.

Maar goed ik kan straks alweer ff lekker wat geld uitgeven dat ik nog moet krijgen hahahaha.

Nou, ga ff douchen en dan de meiden uit bed halen.

Ik hoor graag nog ff van je hoe het sporten was!

Geplaatst

He meiden,

was ik gister bijna bijgelezen, belde de oppasmoeder op dat Famke 39 graden koorts had en of ik haar wilde halen. Ze is snotverkouden en had lekkere diarree. Nu gaat het wel beter, maar is nog steeds snottie! Ik ga zo voor 2 daagjes naar mijn ouders en hoop daar verder bij te kunnen lezen, maar op dit moment ligt hun internet plat.

Klets lekker verder en ik hoop van het weekend weer mee te kletsen.

Liefs Corine

Geplaatst

Boo, jippieeeeeeeeee, het werd tijd he? Nou lekker uitgeven vandaag hoor!!

Joos: sportze ik heb een dag je vrij van het sporten, en nee helemaal geen spierpijn, goed begonnen dus he?

Morgen weer een dag en dan ben ik van de 5 dagen die ik mocht sporten op de kaart al 3x geweest! Goe he? hahaha.

Lau, wat goed dat Siep weer terug is meis! En ja dat meen ik van die koolhydraten? Hoezo? dat doe ik op advies van mijn dietiste....2 weken lang geen koolhydraten en dan weer langzaam opbouwen. Vond he twel een goed idee, eerst niet maar nu wel haha. Heb net een hele bak bio yoghurt zonder suiker zitten eten, met daarin 1 sinasappel, halve banaan en rozijnen (voor de zoet) en 2 ienemienie gekookte eieren.En nu zit ik mega vol haha, en vanmiddag lekker lunchen buiten de duer met een overheerlijke salade!

Corine: vee lplz in NL!

Meiden ik ga julli voor vadnaag verlaten want ik heb heerlijk uitgeslapen (dus loop nu achter) en ga zo naar opa en oma en naar mijn oma, dus omi voor Carolijn hihi.

Bener pas weer aan het eind van de dag.

toedels xxx

Geplaatst

bo, dat is altijd fijn, loonsverhoging! Ik irriteer me altijd aan die vette salarissen van ministers, directeuren enz. Terwijl wij, de leraren de zorg, winkelpersoneel, zwaar onder betaald wordt!!!!!!

(heerlijk, lucht op)

Net op het Cb geweest, Len is 77 cm en 9800 gram.

Over het eten zei ze dat kindjes die bijna een jaar zijn zelluf willen doen.. dus vanavond ga ik stoeien met eten.... ben benieuwd.

Hopelijk krijgt hij geen last van de spuiten.

Famke ziek, aaah zielig! Dikke knuffel voor haar.

Hihi Joos, een lege woonkamer.. wanneer kwamen de nieuwe meubels? Wel fijn dat je het zo snel kwijt bent!

Amanda

Geplaatst

hey dames wat hoor ik nu??

allemaal aan het sporeten??

is toch niet besmettelijk hoop ik hahaha

loop nu 2-3 keer in de week 5 km hard en nog 3keer sportschool....tja we moeten wat he dames hahaha

mijn baan beviel prima gisteren!! hahaha heb zo vreselijk gelachen .....dit ga ik nu ook 2 dagen in de week doen

marc en kids ging ook kei goed GELUKKIG....

viel wel tegen hoor om de regie na 2 jaar weer uit handen te geven..maar ook wel lekker

Geplaatst

Zo meiden mijn benen zijn dood...whaaaaaaaaaaa.....maar wel lekker....ik wist niet dat ik zo kon zweten.....hahahahahaah

Amanda de salontafel komt morgen maar een eethoek moet oik uitzoeken...dus geen eethoek nu...jheroen zit aan de tuintafel met een oude stoel...hahahahah

De kast en het tv meubel komt over een week of 2 dus het is een rare boel hier nu in huis...hahahahah...ik dacht echt dat gaat wel even duren voordat je zoiets verkoopt....nou ik had de advertentie er nog geen 2 min op staan en toen ging de telefoon.....hahahahah.....een uur later was alles weg.....maar was ook wel mooi spul hoor!

Ahhhhh...Famke ziek...........geef haar maar een knuf van ons!

Veel plezier bij je ouders!

Ja beau...toen ik het hoorde moest ik meteen aan jou denken...lekker weer wat centjes erbij!

Sab geen spierpijn....goe zeg.....nou ik denk dat ik wel spierpijn heb morgen.

Nou ik ga ff eten koken...ben er straks weer!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

hahaha jose dat schiet niet op he meissie

eerst sporten en dan koeken eten hahaha

hoop dat het je goed heeft gedaan!

nog iets van het ziekenhuis of huisarts gehoord??

groetjes

Geplaatst

olaa, da bin ich schon wieder haha.

Hanny, ik denk dat Joos bedoelt dat ze eten gaat koken haha. en niet de koeken gaat eten, want dat zou idd wel een beetje dom zijn haha.

Dus het was leuk gister je werkdag? fijn dat je het meteen zo naar je zin hebt, erg belangrijk!

ik ga eens verder kijken wat ik gemist heb!

Geplaatst

hey meiden, goeieavond, wie maakt er een einde aan mijn monoloog op dit topic haha

Geplaatst

ikke....hahahahahahahaha....hoe is ie meis..........ik kan volgens mij morgen niet meer lopen.....jeetje man.

Geplaatst

hahah gelukkig maar, werd al erg roze he?

Maar ik moet Carolijn haar laatste flesje gaan geven anders hebben papa en mama geen avond meer he ;-)

misschien tot zo, wasde tijd even vergeten net hihi

Geplaatst

Is goed hoor sab...ga je meisje maar eten geven!

Ik maak het ook niet laat!

Ik ben moe van het sporten en werken....hahahahah

Geplaatst

Fijn dat t leuk was, jose. ga zo door!!! haha.

Laura, wat heftig zeg twee maal bbz en een mk. elke keer weer opkrabbelen...

ik hoop ook dat t niet is gestegen, eerlijk gezegd voelt het niet zo. de bloeding is al over en de verschijnselen zijn ook zo goed als weg. goede tekens dus in deze situatie.

Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond!

Misschien nog even tot morgen, maar ik heb niet veel tijd morgen, eerst naar t ziekenhuis en daarna een weekendje weg met moe en zus. lekker hoor.

ik ben pas zondag weer thuis, dus 2 nachten zonder ebbe, heeeeeeeeeeeelp!

ik zie er wel een beetje tegenop, maar ik hoop ook op een gezellig weekendje en lekker shoppen...

Lis

Geplaatst

Joos, wat goed zeg, veel succes met de spierpijn morgen..!

Hanny, wat fijn dat je nieuwe baan goed bevalt!

Len heeft herlijk gegeten vandaag!! Zelf, dus een heel geknoei, maar zo smakelijk!! Heerlijk om te zien, dat ik er niet zelf op gekomen ben, om hem zelf te laten eten.... :a4628ea63ee3976fca4

Geplaatst

ja dank je wel....:StopBugginMe:

Ik moet morgen om 7 uur al op....de salontafel komt tussen 7.30 en 12 uur........:a4628ea63ee3976fca4

Amanda wat heerlijk dat ie goed heeft gegeten...echt fijn voor je!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden