Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo jou avond zit vol....haha.......En ik hoop dat carolijn het niet krijgt.......brrrrrrrr

oh vandaar....die beau....nou die is net roos wat lijn betreft...jeetje zeg...wat word wat op de meeting.....hahahahaahh

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha, ja lekker he? allemaal skinnies, ach ja joh, wij ook volgend jaar zomer!!

Weet je wat het is, ik heb niet eens veel gegeten tijdens de zw.schap. jaja af en toe patat en frikandellen maar dat lijkt erger dan t was hahahaha

Geplaatst

ik heb ook niet echt veel gegeten...was veel misselijk....maar ik heb geen beweging gehad......en de kilo`s ervoor tijdens het spuiten en pil en alle zenuwen miskramen.....enz enz enz.

En nu wil ik weer terug naar zo`n 6 jaar geleden.....maar daar ben ik nog lang niet!

Geplaatst

bedankt voor de tips haha, dat vangnet en sumo-worstel-pak vind ik wel een goed idee!!

Liefs zou ik er elke seconde achter staan.. maarja ook gaan zitten (vallen..) moet hij leren.. en meestal gaat het ook goed.. maar soms niet.. *snik*

Hebben jullie Emil, hubbie van Manuela ook op tv gezien?

Was een introductiestukje van babyboom bij RTL-boulevard. En Emil was supergoed in beeld!

Volgende week begint het.

Amanda

Geplaatst

heb het net bij het topic voor haar gezet. Ze heeft nog geschreven op de andere site. Daar kun jij toch wel nog lezen of niet?

Amanda

Geplaatst

ja ik kan daar lezen maar ik lees niet alles daar.....hahahahah...en kom er ook niet iedere dag...zal zo even gaan kijken!

Geplaatst

Ik moet bijna 100 berichtjes terug lezen, gisteren een dagje met Marissa bij mijn moeder geweest. Voor het eerst, sinds gebruik van de medicijnen, weer een eind in de auto gereden. Het rijden was wel heel vermoeiend en ik merk dat ik echt soms nog problemen met mijn concentratie heb, en vooral dat is erg vermoeiend. Maar we hebben een erg leuke dag gehad en hebben volop genoten. Heerlijk om er eens weer lekker uit te zijn.

Ik voel me redelijk goed. Nog wel ups en downs, vooral smorgens opstartproblemen, maar dat had ik ook al zonder de medicijnen. Steeds bang dat Marissa niet wil eten. Terwijl ik me daar echt niet zo druk om moet maken (dat weet ik wel, maar toch doe ik het...) want Marissa eet en drinkt erg lekker. Maandag met haar naar het weeguurtje op het cb geweest, had ik dat maar niet gedaan... Werd er erg onzeker door. Ze was 25 gram afgevallen in 10 dgn tijd... Tja, daar kwamen de tranen weer... Pfff... Maar goed, ik moet er wel bij vertellen dat ze de vorige keer 'savonds na het eten is gewogen en nu begin vd middag. En daar zit natuurlijk wel een verschil tussen. Dus al met al zal ze niet afgevallen zijn, maar ik schrok toch op dat moment. Terwijl ze het echt verder lekker doet hoor. Ze is heel actief en lekker vrolijk, alleen de laatste dagen niet echt, volgens mij een sprongetje of toch een tandje die onderweg is (zal het nu toch zover zijn?) Ze slaapt de laatste dagen en nachten ook wat onrustig. Regelmatig wakker, even huilen en dan weer verder slapen. Heb haar na haar badje vanmorgen op bed gelegd, dat was om kwart over acht en het is nu negen uur, maar ze slaapt nog niet. Ligt wat te spelen en te rollen in bed. Tja, dat zal ieder kindje wel eens hebben een periode en wat ik gewoon moet doen is haar nu toch laten liggen, want als ik haar eruit ga halen, weet ze dat en zal ze de volgende keer wel weer denken: Oh, mamma komt me toch zo wel halen... Haha, tja een slim dametje hoor.

Nou meiden, ik ga ff teruglezen en wens jullie allemaal een fijne en goede dag!

Bianca

Geplaatst

Hoi Bianca,

Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat het autorijden nog vermoeiend is vooral als het wat verder weg is. Maar probeer het wel te blijven doen, dan ben je toch een stuk onafhankelijker.

Jammer dat het nu lijkt dat Marissa niet gegroeid is. Gelukkig heb je zelf wel in de gaten dat ze toch lekker eet en een vrolijk, beweeglijk en tevreden meisje is. En ik zeg altijd: "dat is het belangrijkste". Vorig jaar wilde ze van het CB onze zoon aan de voedingssupplementen doen omdat tie volgens hun te licht zou zijn. Wij hebben dat niet gedaan omdat hij nooit (en dan ook echt nog nooit!) ziek is, lekker kan spelen en vrolijk is. En inmiddels groeit tie ook weer gestaag door.

En wat betreft dat niet willen slapen: dat merken we hier ook wel eens. Beide dames wilden vanochtend echt niet slapen en hebben pappa bijna tot wanhoop gedreven. En nu? Nu liggen ze al vanaf 13.30 uur te slapen ....

Als ze lekker liggen te spelen laten we ze hier ook liggen hoor. Je hebt gelijk, anders maken ze er op een gegeven moment gewoon een spelletje van, want zo snugger zijn ze op deze leeftijd echt wel!

Geplaatst

he meiden, ik dacht dat ik pas nog een berichtje hier had geschreven maar ik zie m niet...

ebbe is een beetje ziekjes en ik merk dat ik alles vergeet, helemaal met andere dingen bezig. hij slaapt nu al een tijdje, ik kan echt merken dat ie meer slaapt, ik hoop dat ie morgen beter is want ik kon vandaag niet werken...

bianca, goed zeg, gereden, ik vond dat zelf sowieso een hele mijlpaal om met ebbe te gaan rijden. vond het best eng. dus goed zeg, ga zo door. wat is het dan lekker om je zo zelfstandig te voelen he, het gevoel dat je overal naar toe kan en kan doen wat je wil... ik heb een beetje liftfobie, maar nu met ebbe is het winkelen hier in de stad niet te doen zonder lift... ik moet dus wel en meestal lukt het ook, tenzij het zo'n hele achteraf enge bouwvallige lift is zonder telefoon of spiegel , bleeeeh. stom he...

wat naar dat je nou net toevallig weegt als ze niet gegroeid is... wat is dat moeilijk om los te laten he, ik heb dat maar even gehad, maar ik werd er zo gestresst van! en dan zeggen ze dat je t los moet laten, maar dat lukt natuurlijk niet. ik kan me echt helemaal voorstellen dat dit slopend is als je dat al die maanden meemaakt. ik hoop dat t beetje bij beetje beter gaat en je straks ineens denkt, he, ik ging wegen of eten geven (ofzo) en ik dacht er niet meer bij na!dat zou fijn zijn! ik hoop dat je je er niet te druk om maakt, blijkbaar deed die mevrouw van t cb dat ook niet... en 10 dagen, tja ik heb er geen verstand meer van hoeveel ze moeten groeien (kijk dat bedoel ik...) maar 10 dagen is niet zo lang toch?

ik hoop dat t de volgende keer anders is en dat t snel zo goed gaat dat je er niet meer zo bij stil staat.

ongelooflijk maar ebbe slaapt s avonds meestal vrij snel. die is helemaal gesloopt om 7 uur, soms al eerder. komt omdat ie het blijkbaar zonde van zn tijd vindt om overdag te slapen... grappigerd. misschien is ie daarom nu wel een beetje ziekjes, gewoon te weinig geslapen samen met een verkoudheid. ik ben nog met m naar de ha geweest en die vond het heel normaal, gelukkig maar.

Ik dacht iets te horen van onze slaapneus, ik ga even kijken!

Lis

Geplaatst

hé lis...ebbe ziekjes...ah zielig altijd hè!

Slaapt jou ebbe ook zo weinig overdag....hier nog één en meestal om 6 uur is ze dan helemaal op.

Alleen de laatste twee dagen niet.....de hele dag noiet en gisteren pas om 9 uur ongeveer....wat een energie.....ze is schor...niet om aan te horen....ze is ook niet helemaal lekker!

Nou ik ga weer even verder bijlezen...kom ik vandaag maar niet aan toe met ons meisje!

Geplaatst

oh vandaar....die beau....nou die is net roos wat lijn betreft...jeetje zeg...wat word wat op de meeting.....hahahahaahh

Hoi Joos,

Nou volgens mij is Roos echt superslank, onder die categorie val ik niet hoor!

Maar heb voor het eerst weer gesport dinsdag sinds zeeeeeeeeeeeer lange tijd hahaha.

Dus heb al 2 dagen flinke spierpijn.

Het voelt of ik al weken op de rug van een stier heb gereden hahahaha:bullrider: of het wereldrecord :jump_rope: aan het verbeteren ben hahaha.

Maar heerlijk hoor weer wat doen!

Alles goed hier meiden?

Heb geprobeerd een beetje bij te lezen maar daar is eigenlijk geen beginnen aan!

Joos; Hoe is het met Anne-Meya, is ze al weer wat opgeknapt?

En Lis hoe is het met Ebbe?

Sab, hoe is het met jou?

Nou ik neus nog ff verder hier, tot later!

Geplaatst

ja roos als je er even niet bent dan ga je over de tong....haahhahahahaha

Hé beau fijn dat je er weer bent meis...en wat goed dat je ook aan het sporten bent...is altijd goed hoor...zeg ik nu heel wijs....hahahahahahahah

Hoe is het met je meisjes!

Sab hoe was het op het CB....ik moet morgen!

Bianca ik zou me niet zo druk maken hoor meis....ze gaat natuurlijk ook steeds meer bewegen dus kan best een keer wat afgevallen zijn...........en wat is nou 10 dagen ...ik zou haar wat minder gaan wegen....dan krijg je ook wat meer rust.....jou moeder oog en moedergevoel zijn beter dan een weegschaal!

Hier gaat het lekker NOT......vanmorgen met onze wonder naar de H.A geweest.....ze heeft geen stem meer en slapen ho maar...zeker vannacht.

Vanmorgen zag ik witte vlekjes op haar lipjes zitten en heb meteen de H.A gebeld....moest het komen laten zien.....hij heeft meteen even in haar keeltje gekeken en ook daar was alles wit.

Vandaar die stem...zo zielig....alsof ze een pakje zware shag op heeft.

Ik had al zo`n vermoede dat er meer aan de hand was dan alleen geen stem.

In het weekend was de zus van jheroen op visite met 2 kindjes...en 1 was er ziek.....die zat ook in haar mondje....had ik te laat door...en ja anne-meya zuigt overal op!

Nu hebben we een soort gel gekregen en moeten dat 4 keer per dag in haar mondje doen.......en we moeten haar temp in de gaten houden........shit is dat hoor!....ze heeft vannacjht maar bij ons geslapen....ik hoor haar anders niet....nou en dan slaap je echt niet....je kan beter gaan sporten...hahaha

We hebben vanmiddag de autostoeltjes opgehaald....zijn echt super.....nu hoef ik niet steeds die cosi erin en eruit te halen......erg hè....hahahhahhah

Geplaatst

Hé Joos,

Wat vervelend zeg van Anne-Meya!

Waar dacht de HA aan?

Slim dat ze vannacht lekker bij jullie sliep, alhoewel jij dan wel niet zo super zal hebben geslapen denk ik zo.....

Mooi he zijn de stoeltjes!

Wij hebben ze vorige week opgehaald, zien er keurig uit!!

Wij gebruiken ze nog niet voor de meiden, zijn nog ff te klein ervoor en nog niet zwaar genoeg. Bovendien kunnen ze nog niet echt lekker zitten.

Gaat goed met de meiden hoor!

Beterschap voor Anne-Meya, hopenlijk is ze snel weer de oude!

Geplaatst

He Joos,

Wat vervelend voor Anne-Meya, ik hoop dat de medicijnen vlug aanslaan.

En Lis,

Ebbe ook al in de lappenmand? Hopelijk voelt hij zich ook vlug beter.

Hier heeft momenteel de verkoudheid. Pappa is er vorige week mee begonnen, toen de kids en nu is mamma aan de beurt. De kids zijn er gelukkig alweer bijna vanaf. De meiden heb ik allebei van de week 's avonds een paracetamolzetpil gegeven. Slapen als je verkouden bent én als er tanden doorkomen lukte anders niet.... :toothy3:

Geplaatst

joh, wat zielig voor A-M, hoe heet dat ook alweer?? Dat geven ze idd over via de mond en zo...hopelijk voelt ze zich snel wat beter en komen jullie weer een beetje aan slapen toe!

Roos, wij roddelen niet over je hoor, wij praten alleen over je en dat is wat anders haha. We zijn gewoon allemaal stikjaloers op jouw slanke dennenlijn!!Ik in iig wel haha.

Beau, fijn dat je er weer bent!!! LEkker gesport? hahaha, heerlijk he zo afzien, ik heb nu ook wel wat spierpijn hoor, maar gaat wel weer over haha. Heeeeeerlijk, sporten grrr.

LAura, hoe is het met jullie? Je bent er niet veel de laatste dagen?!

Lis: hoe is het met jou en met schetige Ebbe? Is ie al weer wat beter?? Zielig hoor als ze zo ziek zijn...

Vonnie: lekker druk met verbouwen? Gaat het allemaal wel een beetje? Zal niet meevallen me 3 kids, pff ik geef het je te doen....

Hoe is het met de rest van de meiden??

Geplaatst

Hey weer meiden,

Ik ben er wel dagelijks even hoor, maar 3 volle dagen gewerkt en gisteravond weg geweest.

Dan lees ik wat selectiever.....

José, balen zeg van Anne-Meya. Hopelijk gaat het snel over, zodat iedereen weer zijn nachtrust krijgt.

Ebbe ook al ziek, en Vonnie + gezin ook? Goh zal het winter worden?

Thomas hoestte al eventjes (begin in vakantie), maar nu hoest ik ook, en Iris begint ook al. Verder weinig last van hoor.

Ga even verder lezen

Geplaatst

hallo

Wat Anne meya heeft is volgens mij spruw...of niet ook hier gehad, opzich kan het geen kwaad maar doet wel pijn.

Ik las sab dat je aan t lijnen bent...goed hoor..ik ga ook nu vakantie en die andere kilo's nu echt eraf werken. begin aan het weight watchers boekje....

Ik ga nu echt boodschapjes doen..

Cynthia

Geplaatst

de ziekenboeg is weer aan t vullen lees ik..hier zijn ze gelukkig van de slijmpjes af maar helaas is het weer er wel weer naar..

Geplaatst

Fijn dat jullie er weer zijn meiden!

Lau:zal wel moe zijn nu na 3 dagen werken??? Wat is dat trouwens voor gekkigheid?? 3 hele dagen werken??? hahahaha

Cynth: je komt wel he??? en nu als de wiedeweerga shoppen jij hahah

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden