Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach zielig, zieke kindjes... allemaal veel beterschap!

Bo ook al aan het sporten.. wauw.. krijg er ook bijna zin in (haha NOT).

Cynthia, fijn dat je weer terug bent!

Vonnie, hoe staat het ervoor met verbouwen?

(Kan ik me een beetje voorbereiden..)

Bianca, goed van je dat er even uit bent geweest. Moeilijk als je net gaat wegen en ze is afgevallen.. gelukkig is het minimaal, en 10 dagen is idd kort. Volgens mij is die weegschaal (bij ons) ook niet eens zo nauwkeurig, als ze net iets bewegen, veranderdt het alweer. Ik zou me er niet te veen zorgen over maken, makkelijk gezegd hé...?

Amanda

Geplaatst

beterschap voor alle zieke kindjes!!!

blijft zielig toch.....

baal heel erg dat de computer ermee ophield van de week en met mijn nieuwe baan,

PETEKINDJE EINDELIJK GEBOREN JIPPIE!!!

het is een jongetje 3930 gram en hij heet NIELS eindelijk....na 41,5 week.... vond het toch eng worden hoor

hier verder alles rustig hahaha

Geplaatst

Hanny, gefeliciteerd met je petekindje Niels, leuke naam. Alles goed met mamma en kind?

Geplaatst

ja hoor alles goed ging wel heeeel erg snel....om 14 uur om de 5 min weeen on 15.50 naar het ziekenhuis weeen om de 2 min en om 18.40 is niels geboren

mijn zus wel veel bloed verloren dus moest een nachtje blijven ter observatie

maar sinds gisteren thuis.....niels is heeel rustig en tevreden

hahaha sommige mensen hebben alles mee hihi

Geplaatst

hey hanny,

gefeliciteerd meis!!

leuke naam ook niels!!

ja ik begrijp goed dat je het eng begon te vinden!

hier aan deze kant ook een babyboom!!

mn schoonzusje is voor het eerst zwanger ze is nu 15 weken

en mn vriendin moet nog 5 weken(haar 1e kindje)

en andere vriendin nog 4 weken (haar 2e kindje)

andere vriendin pas bevallen(haar 1e kindje)

andere vriendin is nu 14 weken(haar 1e kindje)

andere vriendinis nu 15 weken(haar 2e kindje)

belachelijk veel hè?

groetjes rosalie

Geplaatst

Hanny gefeliciteerd met je tante schap!

Hier wordt de nieuwbakken tante zo veel gebeld door de nieuwe moeder in de family, zoveel heb ik mijn zusje nog nooit gesproken hahaha.

Olivier huilt de laatste dagen erg veel en ze weten niet meer wat ze moeten doen...ja de makkelijke eerste 2 weken zijn voorbij he en dan gaat het pas echt beginnen. Wel zielig hoor, maar ook wel goed voor ze, watn dan zien ze dat wij het ook niet altijd makkelijk hadden met die krampen avond aan avond hahaha.

Vandaag eendrukkke dag, ben er vanmiddag weer effies.

Vanavond zie ik mijn lieverdje weer !!!! JIPPIE!!!! Zal zo blij zijn als ie er weer is...zucht...

Geplaatst

hey sappie,

dat heb ik nou ook bij mijn schoonzusje!!

hahahhaha

veel plezier vanavond met je mannetje!1

groetjes rosalie

Geplaatst

ja gezellie he Roos, hahaha,

heb trouwens net een topic geopend, zal Erik mij nu ook bannen???? hahahaha, als ie dat doet dan weten we meteen wat voor type het is EN dat ie hier meeleest hahahaha

Geplaatst

hahahahahaah.....ja daar zeg je wat sab......hahahahahaha

Vaandag naar het CB geweest en alles was prima.....opgemeten word ze nu niet meer zo goed omdat de beentjes niet mogen strekken.....ze was ongeveer 67,5 cm en bijna 9 kilo

Ze mag dus in de autostoel sab....ik heb het nog even gevraagd want het hield me wel bezig wat je gezegd had.

ik ga weer even verder lezen!!!!!!!

oh de post is er en er zit een brief van het wkz bij....ga gauw lezen...doeiii

Geplaatst

jezus!!!!! wat heb jij voor reuzin gebaard????????? hahahahaha, Carolijn woog net 7500 gram hahahahaha

Nou gelukkig maar dat ze er in mag, is voor haar eigen veiligheid.Jees man kan er niet voer uit,, jij hebt gewoon al een peuter in huis hahahaa

Geplaatst

Ja das waar, maar dan nog haha, bijna 80cm! wohoooo, das echt groot hoor meis!kijk maar in je boekje.

vandaar dat Caro nog zo baby lijkt naast A-M hihi

Geplaatst

z zit qua lengte 4cm boven de landelijk gemeten hoogste lengte bij 6 maanden!! Want dat is +/- 72cm..... kanjer hahaha IS Jheroen 2.40meter of zo hahaha

Geplaatst

Hoi Hanny,

Gefeliciteerd meid!!

:clap2:

Geplaatst

Nou, daar ben ik weer ff, pffff....!!

Vanochtend om 05.00 uur schrok Kim huilend wakker en was bijna niet stil te krijgen :cry2:

Heb haar toen pap gegeven (kreeg maar de helft op), een paracetamolletje en weer bedje in. Gelukkig heeft ze daarna ff geslapen, weer gegeten en nu slaapt ze weer :sleepy2:

Maar God, wat word je daar moe van....! Ben zelf inmiddels snipverkouden (wat wil je met vier verkoudheidsmonsters om je heen) en bij Kim zal het wel een combinatie van tandjes en verkoudheid zijn. Gelukkig was ik vanochtend vrij (late kraamvisite) dus konden we het rustig aan doen. Nu slaapt Kim en zoonlief zit samen met Roos naar Knorretjes Grote Film te kijken ...

Wat betreft jullie vragen over de verbouwing: de keuken hè... we hebbe bericht gekregen dat tie over vier weken wordt geplaatst. Morgen gaat hubbie met hulp verder met de leidingen, maar als het goed is hoeft tie niet meer veel te hakken en te breken. We zien wel. Dat gaat dus nog wel. En hoe het straks moet als de keuken komt weet ik nog niet. Oppas zit nog steeds in de lappenmand dus dat wordt denk ik boven bivakkeren. A.s. zondag spreken we de aannemer (= familie) en dan hopen we wat verder te kunnen plannen voor de echte verbouwing. Dus... wordt vervolgd.

Geplaatst

haaai..

hanny gefeliciteerd met nielsje.

lekker groot is carlijn sab...Lieve was 68 cm bij 6 maanden...7,3 kilo aaah en daar hebben we faasje weer, die was 74 cm en 9 kilo..............

Dus José ik heb ook een stevige in huis..

Er staan me 3 manden strijk aan te loeren...geeeen zin

Cyn

Geplaatst

ow hahahaa, grappig zeg....

Cynthia, Carolijn is ook gewoon 68cm hoor! net zo groot als Lieve dus!

nu ben ik echt weg haha

Geplaatst

Jeetje, wat zijn onze meiden een "ukkies": met 7,5 maand woog Roos 7,2 kilo en 6 cm, Kim 6,4 kilo en 65 cm...

Geplaatst
Jeetje, wat zijn onze meiden een "ukkies": met 7,5 maand woog Roos 7,2 kilo en 6 cm, Kim 6,4 kilo en 65 cm...

Herstel, Roos was geen 6 cm natuurlijk maar 68 cm. Blijft moeilijk om te typen met een kind op schoot...

Geplaatst

nou vonnie, lekker hoor, doe je lang met de kleertjes...hahaha Ik heb voor faas al maar 74 uitgerukt...............

josé, er ligt er ook nog eentje in de droger............

vakantie nasleep zullen we maar zeggen...

Cyn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden