Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jeetje alles....en uhhhhhhhhhhh...komt ie op de meeting....dan wil ik wel even uitleggen waar ik me mee bemoei....hahahahahahha....geef hem maar een :hug: hahahahahaha

Geplaatst

ik heb het hem voorgesteld maar ik weet het nog niet...zegt hij lekker heb ik ook een sdagje voor mezelf..........heeft hij ookwel gelijk in, hij doet net zoveel als ik hier en gaat iedere ochtend wandelen met kids en hond an dan kan ik effe koffie drinken en het krantje lezen, wel lekker hoor..

Dus waarschijnlijk niet maar wie weet!

ik ga filmpje kijken, tot later!!!!!!!

Cyn

Geplaatst

Snap ik wel hoor...jheroen had vandaag ook een dagje alleen.

okeeeeeeeeeeeee....tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

hey aparaat straight from hell!!

is het squat aparaat!!

dat ding alleen weegt al 25 kilo

en dan moet je er ook nog gewichten aan hangen!!

belachelijk gewoon

maar zeer goed voor de bovenbenen en billen

en snel resultaat meiden!!

groetjes

Geplaatst

Lekker Roos dat je zo aan het sporten bent!

Amanda; hoe was de verjaardag?

Joos; Alles goed hoor het is alleen een beetje bedrijvig.

Dus ik kijk wel vaak tussendoor (ja, nog steeds verslaafd!).

Maar ik ben er vandaag weer hoor in vol ornaat hahaha.

Sab; geniet je lekker van het weekend?

En over oude mutsen gesproken (zo eentje voel ik met ook hahaha).

Tegen half 11 inderdaad word ik toch wel moeier.

Maar, vanavond breng ik er verandering in.

Ga lekker met wat vriendinnen eerst eten en dan lekker stappen joehoe!!!

Dus morgenochtend vroeg hoeven jullie me niet te verwachten hier hahahaha.:kermit:

Fijne zondag allemaal en tot gauw!

Geplaatst

Roos; ik las net in je blog dat je naar de gynaecoloog bent geweest woensdag. Hoe is het gegaan?

Liefs, beau

(ps: mijn blog is onderweg ben al druk aan het typen:)

Geplaatst

zo, beau, hoe was t????

en bij de gyn roos? wat was de reden? ik moet je blog ook even lezen...

verder heb ik nog neit zo bijster veel bijgelezen. druk weekend, hub weg, dus alles alleen doen (fijn dat ie er weer is sab...!) en straks ook nog bezoek waarvoor ik wat lekkers wilde maken...poe poe.

die voetbal was gisteren naadje, bahbah, ik ben maar naar t beste idee gaan kijken.

tot laters!

Lis

Geplaatst

ze hebben bij de gyn

wat onderzoekjes gedaan

omdat ik veel verklevingen heb gehad

en veel pijn in mn buik

en dat is nu terug aan het komen(pijn in de buik)

dus eigenlijk voorzorgsmaatregelen!!

het aparaat waar ik het over had

kijk maar eens bij google bij squat apparaat!!

dan zie je meedere varianten!!

Geplaatst

Wat vervelend Roos die pijn in je buik.

Wat gaan ze daar nu aan doen?

Lis; veel plezier met je bezoek!

Geplaatst

hallo, rustig hier...iedereen aan t werk?

wij waren , helaas, al om 6 uur op..Faas zit denk ik weer in een sprongetje ofzo....huilen huilen enz...nu net in bedje gelegd dus hopelijk 2 uurtjes onder zeil!

cyn

Geplaatst

ha die cynthia.....ja de meeste zijn op maandag aan het werk....ik moet ook zo....vanmorgen lekker aan het sporten geweest en straks werken...drukke dag vandaag...jij lekker vrij vandaag?

Om 6 uur alweer op.......ja erg hè!

Geplaatst

wat goed zeg sporten, ga ik vanavond ook doen, tenminste staat in de planning..

ik moet di, wo en vrijdag werken....

tot later, ze huilen....

cyn

Geplaatst

Hoi hoi,

Goed, moest na ons drukke weekeinde ruim 300 berichtjes lezen...? Dat gaat ff weer niet lukken, alarmfase 1 :violent1: is boven alweer afgegaan....

Vrijdag vrije dag gehad maar die liep een beetje de soep in omdat Kim helemaal van slag af was. Om 05.00 uur brullen en vervolgens ontroostbaar. Al met al een hele onrustige dag geweest. Zaterdag heeft hubbie weer wat leidingen voor de nieuwe keuken kunnen leggen. Over drie weken wordt tie geleverd en als het een beetje meezit wordt a.s. zaterdag de rest van de electra gelegd. Als dat dan af is, gaat het terras eruit en wordt de boel achter afgegraven. Het begint nu dus echt te komen.

Gisteren zijn de dames gedoopt. Was een hele gezellige dag, alleen nu was Roos van slag. Echt snip- en snipverkouden en dan is een koude flomp water over je bolletje geen lolletje. Gelukkig heeft ze een goeie nachtrust achter de rug en is het nu wat beter met haar.

Al met al dus een razend druk weekeinde geweest, maar ik vrees dat zolang de verbouwing niet klaar is, er nog vele drukke weekeinden gaan volgen. We zien het wel.

Geplaatst

Arme Cynthia, en ook arme Vonnie!

6uur op is niet prettig, hopelijk heeft ie vanmiddag lekker geslapen.

Vonnie, lekker dat de verbouwing goed gaat. Kan je al aftellen dat jullie klaar zijn?

Heb je nu trouwens al die tijd geen keuken???? Of heb ik weer eens niet goed onthouden mocht je het wel verteld hebben?

Was het mooi gisteren? Dopen van je meiden? Lijkt me heel bijzonder.

Beiden sterkte verder!

Liefs Laura

Geplaatst

Vonnie, gefeliciteerd met de doop van je meiden! Was vast een mooie dag, ik weet van mijn neefje en nochtje dat er iig heeeeeeeeel veeeeeeeeel kadootjes mee gepaard gaan hahahaha.

Hier weer wat nieuws sinds een paar dagen, als Carolijn drinkt trekt ze een doek over haar hoofd met als gevolg dat je haar niet meer ziet hahaha. Nu deden we "vroeger" weleens een doekje op hara gezicht omdat ze zo snel is afgeleid met drinken. Nu heeft ze weer een hele slechte drinkperiode en t lijkt erop of ze zelf de doek al neerlegt om zich ervan te verzekeren dat ze niet afgeleidt wordt hahaha. Heb foto gemaakt zal m straks eens plaatsen, tis geen gezicht hahaha.

Ik ga nu eerst sporte, dacht dat ik fysio had om 930 maar ik vergis me dat is pas om 1130, dus nu ga ik maar om 8.15 trainen haha.

Nou meiden, tot later en geniet dan de dag, oh jablijezen doeik later hihi

Geplaatst

Wat leuk dat je meiden gedoopt zijn...hier zijn we er nog niet uit wat we doen!

Gefeliciteerd vonnie!....Hadden ze mooie jurkjes aan?

Sab wat grappig.....laat maar komen die foto.....leuk!

Sportze vandaag!

Gisteren de griepspuit gehad en nu een zere arm.....hahahahahh

We hebben gisteren de nieuwe harry potter gezien...was echt gaaf...hahahahaha

Zo en ook ik ga ff bijlezen!

En petra en b-engel nogmaals welkom als je wilt klets maar lekker mee hier!

Geplaatst

Hoi hoi,

Vonnie gefeliciteerd met de doop van jullie meiden! Lijkt me heel bijzonder!

Vervelend dat je nog steeds midden in de verbouwing zit!

Sab; goed hoor weer sporten!

En ik ben heel benieuwd naar de foto; lijkt me geweldig!

Hoe klein ze ook zijn, ze kunnen toch ook zo wijs uit de hoek komen he?!

Joos; vervelend een zere arm!

En ik las net het topic van anne-meya; wat zielig dat ze aldoor zo schor is.

Helaas heb ik geen advies voor je. Misschien kun je even het CB bellen en weten zij wat voor je?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden