Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik was er tot 23 uur hahaha, nou ja online ergens dan haha. Ben er nu ook maar even kort hoor, ga lekker koffie drinken, alleen...ja San is naar de kapper haha, goed gepland he?

Tsja anders loopt ie straks met zo'n jezus kapsel hahaha.

Aan alle meiden een hele fijne dag en t wordt mooi weer, dus geniet er van he??

Kus Sab xx

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

iedereen fijn weekend. remko is met de kids weg..ik ga zo de stad in en eens wat nieuws kopen(geen broeken hahaha want die pas ik niet)

Doei cynthia

Geplaatst

mannie was naar de kapper Cynth en nu ligt ie even te tukken, hij is gebroken haha.

Vandaar dat ik hier ben, heb 2 slaperds boven liggen, goh van wie zou Carolijn dat nou hebben..mon-oeil-94.gif

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Roos, ben superblij dat ie er weer is, was alweer een hele tijd geleden dat ie een paar dagen weg was en dat is dan wel weer even wennen...maar gelukkig is de week best snel gegaan en heeft ie het naar zijn zin gehad. Ennnnnnnnn, hij heeft ons ook heel erg gemist!! hihi, wat klinkt dat leuk he "ons "....

Geplaatst

Cyn: heb je lekker geshopt?!

Sab: goed teken dat je man jullie heeft gemist. En inderdaad klinkt ons en wij zo goed!!!!

Roos: hoe is het met jou?

Geplaatst

ja hier gaat alles goed

ben vandaag gaan sporten!!

nieuw schema....

spierpijn niet meer normaal!!

nieuw aparaatje gevonden,straight from hell!!

dus dat wordt lache deze week...

groetjes rosalie

Geplaatst

Cynthia, lekker geshopt? Waar was je gaan shoppen? In eigen stad?

Sab, fijn dat je man weer thuis is! Heerlijk, je gezinnetje weer compleet.

Roller coaster tycoon, leuk is dat hé? Heb het al heeeel lang niet meer gedaan.

Vanmiddag met Len naar de verjaardag van Luca geweest, het was heel gezellig!

Sab, jij schreef:

Valt niet mee zolang beneden zitten alleen, en ben ook moe pfff, is het al 11uur hahaha.

Hihihi, erg hé, soms ben ik echt kapot, en dan kijk ik op de klok, is het net half 11 ofzo.. hahaha, het uitgaansleven begint dan pas.. ouwe muts, denk ik dan bij mezelf... hihi.

Amanda

Geplaatst

hé wat ouwehoeren jullie veel...ben ik eens een dag weg...lekker naar cuyk geweest met mijn broertje en schoonzus......anne-meya mee.....jheroen lekker alleen thuis....hahahahahah

Ik heb 1 deurmat gekocht 2 mooie schilderijen voor weing....hahahahaha...veel speelgoed.....hahahahah...en een turks brood...en toen kon er niks meer mee...hahahahah

Amanda jaaaaaaaaa....roller coaster 3 speel ik nu......is zo verslavend...echt erg!

Roos straight from hell...wat is dat voor een ding...geef eens een beschrijving....hahahahahah.....nog erger dan de cross...hahahahah??????????

Sab ja leuk klinkt dat....heerlijk!!!!!!!!!!

Beau...je bent wel stil hoor de laaste dagen..............gaat alles wel goed met je meis?

Laura...hoe is het met jou....ook al zo stil.

En natuurlijk alle andere meiden...hoe gaat het met jullie?????

Geplaatst

tot morgen roos! bedankt voor de gezelligheid

Geplaatst

ik ga er ook vandoor. Len is erg onrustig, dus ben bang dat ik er vannacht nog uit moet, hij had net 38,77 temp. en afgelopen nacht al de hele tijd hoesten.. dat belooft weinig goeds...

dus ik ga, als een ouwe muts, op de bank, en op tijd mijn bedje in.

Trusten allemaal,

Geplaatst

neee, niet lekker geshopt, moet echt wat aan dit figuur doen...niks staat me.

gezellig joos, lekker naar Cuyk en Amanda bij Luca..speciaal hoor zo;n eerste verjaardag!

cyn

ps heb mijn leeftijd maar aangepast...

Geplaatst

ik heb een hubbie die geen voetbal kijkt!!!

jippieeeeeeeeeeeeee

Geplaatst

oo erg hé, niks kunnen vinden, das frustrerend..

Ik geef de kleding van "nu" de schuld, allemaal veel te strak, en veel te kort.....

Geplaatst

hahahah...hier pas ik ook niks hoor!!!!!!!!!!

Amanda sterkte vannacht meis......geef hem maar een :hug:

En hier ook geen voetbal.......moet er niet aan denken een man die voetbal wil kijken.....hahahahaha....jheroen houd niet van sport...niet om te doen maar ook niet om naar te kijken....hahhaahahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden