Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE


lucky-t

Aanbevolen Berichten

Hier wel nerveus ja, maar het is wel erger geweest. Heb nu goede afleiding. Ben een echte schaatsfan ;) Dus de OS zijn precies goed getimed voor mij.

 

 

 

Ben ook zo benieuwd hoe het Loutjelou vergaat, zo'n laatste avond is killng volgens mij.

 

Ik hoop dat jullie supersnel ongi worden, en gauw aan de slag kunnen. Je hebt tijden gehoopt dat je niet ongi wordt en nu wil je het graag worden ook een raar idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Mari, inderdaad het ene moment vervloek je de ongi en het andere moment is het gewenst.

 

Wel fijn dat de OS een mooie afleiding voor je zijn.

 

Zit ook al de hele tijd aan Loutje & vriend te denken. Hoop dat ze een beetje kan slapen...

 

 

 

Loutjelou: ga zo een kaarsje voor jullie branden én ben nog steeds aan het duimen

 

...op naar een geslaagde TESE!!!

 

:gekruiste vingers 1 Mijn gedachte zijn bij jullie morgen

 

 

 

XX Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, wij gaan vanaf 1 maart ook de tese mole in, zijn nu 6 jaar bezig, ik uit me vooral op hyves, mensen snappen je pijn en verdriet en vooral je buie niet, wordt er gek van moet ik eerlijk zeggen hoop dat ik hier met lotgenoten beter op me plaats ben..

 

 

 

xx petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

LoutjeLoe, heel heel veel succens morgen, ik zal voor jullie duimen, wat spannend zeg!! Hoop op goed nieuws morgen of overmorgen hoor! toi toi toi!!

 

 

 

Arzu, wat goed dat alles nu okay is, op naar de tp!

 

 

 

Petra, laat de moed niet zakken meid! Je bent hier welkom, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

 

 

 

wat een lieve berichtjes allemaal. De TESE is gebeurd, mannetje ligt nu lekker op de bank. Zelf ben ik he-le-maal gesloopt! (ook slecht geslapen natuurlijk vannacht).

 

 

 

Tese is goed gegaan, we krijgen morgen of overmorgen de uitslag...

 

 

 

Ik ga nu even op de bank liggen, bijkomen...

 

 

 

Dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loutjelou nou mooi dat de tese goed is gegaan!!! kan me voorstellen dat je helemaal op bent nu... nu nog de uitslag!!! ik duim nog stevig door :goodluck:

 

 

 

@denvertje zoals de andere meiden ook al hebben gezegd... laat de moed niet hangen [hoe moeilijk het soms ook is] en we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje.. je kunt het hier allemaal van je af schrijven...

 

 

 

nou vanmiddag ons bezoekje aan de gyneacoloog gehad... ik was best nerveus [waarom weet ik zelf eigenlijk niet zo goed] en ik vond het ergens ook wel weer confronterend,wachtkamer met dikke buiken,geboortekaartjes en gewoon dat het bij ons zo ,moet' gaan... snappen jullie beetje wat ik bedoel??? maar hoe dan ook onze gegevens waren gewoon nog bekend,en we kunnen verder op het punt waar we in 2007 gestopt zijn [zelfs het chromosomen/dna-onderzoek is toen al gedaan] onze gegevens worden overgebracht naar nijmegen... dus nu is het wachten op de brief voor de intake in nijmegen

 

:positive energie: mone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loutje fijn dat de tese goed gegaan is, maar nog lang wachten op de uitslag zeg pfff. Zo blijft het spannend. Nog heel veel sterkte.

 

 

 

Mone fijn dat je zo weer verder kan, ik hoop dat je gauw naar Nijmegen kan.

 

 

 

Raba voor jullie ook spannend, het zou fijn zijn als de tese snel wordt ingepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAA,

 

 

 

Loutjelou, wat fijn dat de TESE goed is gegaan!! Sorry meid, ik ben gister niet meer op het forum geweest...ik had je heeeeel graag succes gewenst, maar zie dat ik nu te laat ben!! SORRY!!!!! Maar als het resultaat maar goed is! Gaat snel allemaal hé bij Pur/R. Ik vind het daar echt goed geregeld. Hopelijk heeft je vriend niet al te veel pijn. Die hechtingen zijn wat vervelend...Goed schoon houden! Ik zou morgen gewoon naar Düsseldorf bellen, heb ik ook gedaan. Ze hebben dan de uitslag al, ik had de TESE-dag al gebeld, toen zei Irma dat ze mij de dag erna terug zou bellen, en ze belden al om 9.00 uur. Dus als je morgen belt, denk ik dat jullie al wat horen!! Ik duim heeeeeel hard voor je!! Het moet gewoon. Dan kunnen jullie op naar de volgende stap!

 

 

 

Hier gaat alles wel. Ik heb ons gesprek voor morgen goed voorbereid. Heb veel vragen en ga pas weg als ze beantwoord zijn. Tot morgen, ga nu lekker ontspannen in bad en scheren, tegenwoordig scheer ik meer voor de dokters dan voor mijn vriend.......!!!????!!!!

 

 

 

XXX Suzzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loutje, super dat het allemaal goed is gegaan, nu nog spannend wanneer jullie de uitslag krijgen, hoop dat je vannacht een beetje kan slapen!(je ligt weer lekker in je eigen bedje dat scheelt) Kan me het helemaal voorstellen dat je kapot moed bent nu en komt ook veel spanning bij kijken. Loutje even een vraagje, krijgen jullie alles vergoed van de verzekering omdat t in duitsland gebeurd? (wij moeten naar gent vandaar)

 

 

 

Raba, nog 2 dagen tot de intake, ben benieuwd wanneer jullie mogen!! ook weer heel spannend! Kan jij nog een beetje de slaap vatten of spookt er van alles door je hoofd?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loutjelou: Wat fijn dat het goed is gegaan vandaag!

 

Wel balen dat jullie de uitslag niet meteen gekregen hebben.

 

Het is zooo spannend en slopend dat wachten echt heel vervelend is.

 

Waarschijnlijk zal je komende nacht dus ook nog weinig slapen.

 

Als ik jou was zou ik ook morgen bellen direct om 9:00 uur onder het motto nee heb je & ja kun je krijgen. Blijf gewoon doorgaan met duimen totdat de blaren er op staan!

 

 

 

Hopelijk lees ik morgen supper nieuws hier!!!! :goodluck1:

 

 

 

Lfs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Petra: welkom bij deze topic!

 

Je zult hier prettiger kunnen praten over je gevoel dan op hyves denk ik. Iedereen zit in het zelfde schuitje en kan zich daarom ook als geen ander verplaatsen hoe jij/jullie je voelen. Mensen om je heen bij wie het allemaal vanzelf lijkt te gaan kunnen soms hele harde, domme en misplaatste opmerkingen maken... tenminste zo voelt dat waarschijnlijk als jij je niet goed voeld en weer zo'n "goed bedoelde tip" krijgt waar je helemaal niets mee kunt.

 

Probeer positief te blijven he meissie, heel veel geluk en succes gewenst in het traject!

 

 

 

Mone: Wat fijn dat ze alle onderzoeken goed bewaard hebben, scheelt weer een hoop tijd, stress en frustratie. Hopelijk mogen jullie snel op intake en verder!

 

 

 

Raba: nog twee dagen en dan weet je meer, spannend!

 

 

 

Suzzy: ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen in Dusseldorf morgen.

 

Veel succes en hoop dat je snel met een cryo ronde mag beginnen

 

 

 

XX Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, de wereld is voor ons even vergaan: ze hebben (tot nu toe) niets gevonden....

 

Ze gaan nu nog verder zoeken en vrijdag mogen we nog een keer bellen.

 

 

 

*Duikt nu huilend onder de douche*

 

 

 

Loutjelou, wat erg voor jullie.. ik hoop dat ze alsnog iets vinden... sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben nog eens terug van weggeweest ...

 

 

 

Ik heb jullie verhalen af en toe nog gevolgd, en Loutjelou, ik voel zo met je mee!! Vind het zo erg voor jullie en begrijp jullie gevoelens maar al te goed ... Misschien vinden ze toch nog iets? Ik duim heel hard mee voor jullie dat jullie vrijdag toch nog supernieuws krijgen!

 

 

 

Wij hebben ondertussen onze eerste IUI-D gehad! Na de mislukte TESE in oktober, 2 gesprekken bij de psycholoog, een HSG en een baarmoederslijmvliesbiopsie zijn we met IUI-D kunnen beginnen. Deze maand hebben ze gebeld dat de staaltjes binnen waren en dat we dan met de volgende cyclus konden beginnen. Het was toen al dag 8 van mijn cyclus. Heb dan mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of we deze maand dan al niet IUI-D konden doen, maar dan zonder Clomid (wel met pregnyl en utrogestan). En het mocht!! Vorige week dinsdag hebben we onze eerste inseminatie gehad, en 3 maart moeten we langsgaan voor een bloedname! Superspannend allemaal! Het is de laatste tijd wel een rollercoaster geweest voor ons op gebied van emoties. Langs de ene kant zijn we SUPERblij en kijken we ongelofelijk uit naar een kleintje dat in mij kan groeien. Maar langs de andere kant is de confrontatie met de realiteit, dat het biologisch niet van mijn man is, nu ook weer groter. Er is geen weg meer terug. Maar we zien het vooral langs de positieve kant! En zoals onze huisarts zei, 99% van je kindje wordt bepaald door de opvoeding (zelfs uiterlijk, je kledij, hoe je haar draagt, enz.). En het is niet zoals we gepland hadden, maar we kunnen zo even gelukkig worden! Dus ladies, de moed niet opgeven he!

 

 

 

Nog heel veel succes aan iedereen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de lieve woorden en knuffels!

 

 

 

We hebben nog even teruggebeld naar DD om wat meer duidelijkheid te krijgen. Het is zo dat ze nu de vloeistof onderzocht hebben en dat daar niets in gevonden is. Ze gaan nu de stukjes weefsel bekijken en daarin kijken of ze daar nog wat in kunnen vinden. Het blijft dus nog wel spannend. Wel moeilijk om positief te blijven... er is dus toch nog een klein sprankje hoop.

 

 

 

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAA,

 

 

 

Loutjelou, wat??? Ik schrik zo, dat had ik echt niet verwacht!! Ik hoop zo dat er nog iets gevonden wordt! Ik vind het echt super kl*te voor jullie! Heel veel sterkte!!!!! Ik hou je in de gaten.

 

 

 

Katrien, spannend voor jullie. Ik zie een donor ook echt als iets unieks van de ouders (jullie twee). Ik hoop dat je snel een heel goed bericht hebt!

 

 

 

Wij zijn vanmorgen in Düsseldorf geweest. De dokter wil dat ik alle onderzoeken laat doen die bij een herhaalde miskraam horen. Ik vroeg of de bijbalontsteking die mijn vriend voor de TESE heeft gehad invloed kan hebben op de miskramen. De dokter verschrok zich ervan, want schijnbaar is het zo dat een bijbalonsteking de zaadcellen in het dna aantast....nou lekker dan, waarom hebben ze dan niet gewacht met de TESE?????? Mijn vriend was in alle staten. Ik vind het ook echt belachelijk. Dus nu gaan we toch de 8 cryo's opmaken, mocht dit niets opleveren dan zal mijn vriend waarschijnlijk een nieuwe TESE moeten......hij heeft al een lijstje met vitaminen meegekregen. Ergens ben ik blij dat dit misschien een oorzaak is, maar het maakt ons natuurlijk kwaad, waarschijnlijk al de pogingen voor niks??? Het heeft ons al een vermogen gekost. Ik laat het er natuurlijk niet bij zitten, maar ik kan ook geen ruzie gaan maken, want we hebben de dokter veel te hard nodig voor onze kinderwens....dus even goed over na denken wat we hier mee moeten.

 

 

 

Vanmiddag ben ik ook nog in het plaatselijk ziekenhuis geweest, allerhande onderzoeken gehad (bloed), de dokter wou niet alles doen wat Düsseldorf wenste, want dat paste niet in het protocol...ppppffff....nu moet ik weer gaan bellen naar Düsseldorf of de dokter dit echt nodig vindt. Zo, ja dan willen ze wel een uitzondering maken. Wat een gedoe allemaal......!!!! En mijn hcg was nu 106, dus gelukkig een beetje gezakt! Ik hoop dat ik snel op 0 sta, want dan kunnen we aan de cryo's beginnen (met de dna-fout??? misschien....)

 

 

 

XX Suzzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loutjelou blijf voor je hopen dat je vrijdag alsnog goed nieuws krijgt, goed dat je gebeld hebt voor wat meer duidelijkheid.

 

 

 

Suzzy raar verhaal zeg, ze wisten toch vantevoren dat hij bijbalonteking had gehad. Ik hoop voor je dat er toch een hele goeie bij je cryo's zit.

 

 

 

Katrien voor jou veel succes met wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzzy,

 

 

 

Wisten ze het niet van die ontsteking of is het een communicatie fout in het zh? Wat een gedoe zeg, hier zit je helemaal niet op te wachten het kost al genoeg energie die hele mmm!

 

 

 

Katrien, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden