Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje zeg, ja wat je zegt. Ben je het eerst aan het afsluiten en dan wordt je weer een kluif toegegooid. Dat moet voor jullie idd moeilijk zijn. Sterkte en ik hoop dat jullie snel weer over deze schrik heen zijn en er weer helemaal voor gaan!!!

Sterkte en Succes!!

Sandra

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja om in één keer zo'n ommekeer te maken in een rouwproces waar je middenin zit is ook wel een beetje veel gevraagd voor een mens! Het zal heel heftig zijn voor jullie, als ik er over nadenk dan krijg ik kippevel. En plus dat het weer heel heftig is om hoop toe te laten, dat is zwaar. Ik wil jullie heel veel sterkte en wijsheid wensen voor de komende tijd en in de keuzes die jullie maken!

liefs esther

Geplaatst

HAA!

He Butterfly, lijkt me inderdaad erg raar...maar toch een kans! Goed dat jullie die grijpen! Hopelijk wordt het allemaal snel positiever!!

Paula, hoe is het gisteren gegaan???? Hopelijk hebben jullie al goed nieuws!! En is het allemaal een beetje meegevallen!!

Wij zijn komende dinsdag aan de beurt! Ik probeer er nog niet te veel aan te denken! Dan maak ik me alleen maar gek! Heb gelukkig een hele drukke week voor de boeg.

XX Suzzy

Geplaatst

Hee Paula,

Ik maak me een beetje zorgen over jullie uitslag omdat je niks meer laat horen! Ik hoop niet dat jullie slecht nieuws hebben gekregen!! Ik ben ook benieuwd naar je man, of het voor hem is meegevallen.....Wij zijn dinsdag aan de beurt!!!!!!:pray:

XX Suzy

Geplaatst

Ik maak me ook een beetje zorgen. Ik moest er gisteren nog aan denken, en het schoot gelijk door me hoofd; ze zullen toch geen slecht nieuws hebben gekregen he..... Of ze is helemaal vol van het goede nieuws, en heeft nog geen tijd gehad om het hier te melden, of het is mis... Ik hoop zo dat ze goed nieuws hebben gekregen. Ik kan me bijna niet voorstellen van niet, aangezien de uroloog de kansen hoog inschatte.

Geplaatst

Hee Dilara,

Elke stap is spannend! Iedere keer krijg je toch weer iets te horen wat je wel of niet dichterbij een zwangerschap brengt! Dus hopelijk voor jullie ook goed nieuws!!

Maar een tese-operatie is zo definitief wel of geen zaadcellen gevonden! Maar ik probeer me nog niet gek te maken! We zien wel hoe het loopt!

Heel veel succes morgen! vreselijk dat wachten op een telefoontje! Dat het maar goed nieuws mag zijn!!!! En laat even wat horen, als het lukt!

XX Suzzy

Geplaatst

hey dilara lieverd ben benieuwd naar jullie uitslag vandaag!

kom vanavond ff lezen alhoewel ik de laatste tijd wat minder online ben.

denk aan je!

Geplaatst

Hai,

Helemaal super!!!!!

Het was een vreemd verhaal van mij, maarja het resultaat is goed.

Ik was al de heledag aan het wachten op jou reactie het was net alsof ik zelf gebeld zou worden haha.

Grappig jouw reactie nou het semenonderzoek zal wel weer niks zijn, leuk zo dacht ik zelf ook.

Sas

Geplaatst

oooh lieverd wat goed!!!!!!!!!

Ben zoooooo blij voor jullie, ik heb heel vaak dua voor jullie gedaan en blijf dat ook doen!

xxxxxxxx

Geplaatst

Dilara,

SUPER meid!! Wat een goed nieuws!! Ik gun het je hoor!!

Geniet er lekker van!!!

XXX Suzy

Gast Butterfly
Geplaatst

supergoed nieuws Dilara !! Ben echt blij voor jullie dat die TESE niet hoeft zoals het er nu uitziet !!

Geplaatst

Ik moet trouwens de hele tijd aan Suzzy denken, ik ben zo zenuwachtig (laat staan hun!). Ik hoop echt dat ze ons goed nieuws komt vertellen.

Geplaatst

Hai,

Je hebt inderdaad nooit 100% zekerheid. Maar als je aan de icsi begint weet je in ieder geval dat je het 5 dagen moet proberen en ja dat wordt weer rekenen.

Ben benieuwd wanneer je dan evt met icsi mag beginnen. Wij zitten nu te wachten op16 juli prikinstruktie en dan in september beginnen als dat uitkomt met onze vakantie.

Sas

Geplaatst

Hai,

Wij kregen de 3de uitslag en die was dus voldoende voor icsi. Het was gelijk ons 1ste intake gesprek ( wat ik niet in de gaten heb gehad was met mijn hoofd helemaal in de wolken door het goede nieuws haha). Er werd uitleg gegeven over de procedure en dat we in september konden beginnen met icsi, we zouden een brief krijgen voor ons 2de intake gesprek en die hebben we 16 juli. En nu zijn we aan het wachten misschien is die wachttijd niet eens zo erg voor ons ik heb het nu wel allemaal een plekje kunnen geven en ben een stuk rustiger geworden.

Sas

Geplaatst

Hey meiden!,

Wij zijn al thuis! Het ging echt super snel. Om 9 uur opereren en om 11 uur naar huis. Helaas hebben we nog geen uitslag. De stukjes weefsel die tijdens de tese-operatie eruit zijn gehaald gaan eerst naar Düsseldorf (daar kijken ze of ze wat vinden) en vervolgens gaan ze naar Hamburg (daar kijken ze met een microscoop 600x zo groot hoe het weefsel uitziet). We konden morgen bellen naar Düsseldorf want de uroloog krijgt pas over 6 -8 (!!!!!) weken de uitslag. Maar Düsseldorf kan morgen misschien al wat zeggen. Ik baal hier stiekem van, want ik had gedacht dat we vandaag al een uitslag zouden krijgen.

Maar belangrijk is nu, dat mijn man het erop heeft zitten! Hij voelt zich redelijk goed. De operatie stelt eigenlijk niks voor. Hopelijk blijft het zo goed gaan. En krijgen we snel de (GOEDE!!!) uitslag.

Jullie horen nog van mij!

XX Suzy

Geplaatst

Hai,

Jeetje wat gaat dat snel!!

Wat fijn dat je man zich redelijk goed voelt.

Nou maar wachten op morgen op een goede uitslag, ik duim voor je.

Ik snap wel dat je gelijk de uitslag zou willen horen, het is ook allemaal zo spannend.

Sas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden