Jump to content

Hoe gaat het met je baby? en jou? enzo

Recommended Posts

Posted

Hey meiden, ik heb alweer "weekend " ik werk maar tot woensdag 13.00 uur.

Zo dus mn 1e werk week zit er weer op.

Pffff moet echt ff inkomen, ben erg blij dat de 1e 2e weken dat ik weer werk Michel thuis is zodat ik rustig kan opstarten.

Wat leuk Diana dat jullie met je moeder gaan, wanneer gaan jullie???

Liefs Renaat

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest estrhalita
Posted

He Diana, wat zalig zeg. Veel plezier hoor in Spanje.

Renaat ik kan me voorstellen dat het zwaar is. Vanmorgen moest Robbie naar de creche, Jan was al weg en Jens zat tot zijn haren onder met strond. Nou toen vond ik het al druk, stel je voordat je ook nog naar je werk moet. Moet er niet aan denken.

Hier gaat het steeds beter. Zijn reflux gaat super, medicijnen doen goed hun werk. Hij slaapt ook overdag heel veel. Elke dag van 12-16 uur zalig he. En 's avonds om 20 uur naar bed tot 6.00 uur de volgende morgen. natuurlijk nog wel een fles om 24 uur hoor. Hij wordt ook nog wel wakker tussen 4-6 maar steeds minder. Wij worden dus steeds vrolijker.

Nou tot gauw weer.

Posted

Hey meiden,

Nou de oorzaak van het huilen van Jamillah is gevonden! Ze heeft best veel last van smetplekjes en er bleek er eentje achter haar oor niet goed te gaan, er zaten korstjes met bloed. Jeetje wat voelde ik mij even een slechte moeder zeg, pffff!

Inmiddels is ze weer heel vrolijk en huilt helemaal niet meer, wat een luxe weer!

de 24e is de grote dag en gaan we op naar spanje, heel spannend! Ik kijk er wel enorm naar uit hoor!

Renaat: wat fijn dat michel even thuis is, en jij zo lekker kan inkomen in het werken. Hoe doe je het straks met Ilona als Michel aan het werk is?

Es: zo te horen gaat het heerlijk met Jens, nou dat mocht ook wel eens he?! Kan je nu weer een beetje bijtanken?

Niki: al weer even niet van je gehoord, gaat alles goed?

Liefs Diana

Posted

Hey Es, wat heerlijk voor je dat het beter gaat met Jens, kan je ff bij komen en echt genieten.

Diana, ooo wat ben ik jaloers :icon_biggrin: de 24e al naar Spanje,hoe gaan jullie???

Volgende week maandag vertrekt Michel weer voor 3 weken, daar zien we allebei wel tegenop. 3 weken vinden we te lang, maar ja hij heeft het niet voor het zeggen.

Op de maandag om en om mn schoonvader of mn moeder, elke dinsdag gaat ze naar de kinderdag verblijf ( ook als Michel thuis is en dinsdag gaat ze voor het eerst :eekk: ) en elke woensdagochtend gaat ze naar mn zus.

En de Maandag en woensdag als Michel thuis is hij natuurlijk.

Maar we hebben het er van de week over gehad dat we gaan kijken en berekenen of het haalbaar is dat ik stop met werken.

Ilona huilt voor dr flesjes ga snel naar dr toe, fijne zondag nog

Liefs Renaat

Posted

Hey meiden,

Nou, geloof dat ik me dan nu hier aan ga sluiten.... met jullie goedvinden!

Ons meissie is er....

En dat laat ze ook weten. Ze vindt het niet leuk om alleen in haar bedje in slaap te vallen, en doet dat het liefst op de arm of bij ons in bed... En als je haar dan terug legt.... wordt ze erg regelmatig weer wakker....

Maar verder is het een heel lief meisje! We zijn erg gek met haar...

Foto's staan onder het topic februari, voor belangstellenden!

Mooi Esthralita dat het beter gaat met Jens. En gaaf dat Robbie loopt!!! Supermijlpaal lijkt me! Die stapt met de bruiloft gewoon met jullie mee!!!

Renata, wat goed dat je de eerste werkdag weer hebt overleefd. Lijkt me toch wel bere spannend.

Diana.... lekker.... vakantie Spanje!!! En tja, van dat plekje achter het oor... kan gebeuren toch? Ben je niet meteen een slechte moeder toch???

Groetjessssssssssssssssssssss

Posted

Hey Hilde, wat hartstikke leuk dat je ook mee komt schrijven!

Ik heb de foto's bekeken en het is echt een schatje zeg!

Wel vervelend van het slapen, maar dat komt vanzelf wel goed.

Renaat, wat lekker dat jullie gaan kijken of je kan stoppen met werken, lijkt mij ook wel wat, maar helaas zit dat er financieel nog even niet in.

Hier gaat alles super goed, jamillah slaapt hartstikke lekker. Ze haalt elke nacht zeker 6 uur door, dus dat is echt een genot!

Nog 1 weekje en dan gaan we naar Spanje, we gaan overigens vliegen. 7 maart komen we terug en dan ga ik 16 maart weer beginnen met werken.

Donderdag ga ik langs het uitzendbureau om alles kort te sluiten. Ik heb voor de bevalling besproken dat ik de training van 2 weken weer zou doen, maar ik hoorde vandaag dat die inmiddels verlengd is naar 3 weken. Dus dat betekend 3 weken lang fulltime scholing! Pfff, dat gaat zwaar worden.

Gelukkig wil mijn moeder die dagen oppassen, dus dat is wel geregeld.

Hier nog wat foto's van ons gelukkie!!! :angel10:

Foto-NCRJDJQI-D.jpg

Foto-SGSTYQ76-D.jpg

Tja ik sta er niet erg charmant op he?! hahaha:snitch:

Liefs Diana

Posted

En zo'n mooie bos met haar!!!

Ach, Diana, ik voel me ook nog niet bepaald charmant met tentonderbroeken (ivm de wond) en in mijn zwangerschapsjoggingsbroek.

Komt allemaal wel weer.....

Groetjesssssssssssssssssssss

Guest estrhalita
Posted

He Hilde wat een kanjer van een meid heb je zeg. En dat slapen komt echt wel goed. Ik geloof dat die van mij wel alles sloeg tov de andere kindjes hier en ik heb nu echt niks meer te klagen.

Diana alsvast een lekkere vakantie en geniet ervan meid.

Hier gaat het steeds beter, eerder super. Jens is echt een ander ventje aan het worden en niet onbelangrijk hij slaapt door.......... Joepie.

Hij gaat 's avonds rond 8 uur naar bed. Om 24 uur krijgt hij nog een fles (drinkt hij echt maar heel weining, maar ja) en dan is hij rond 6-7 uur weer wakker. Toppie dus. Alleen zijn zijn nekspieren nog erg slap. Moest net naar de fysio met Robbie en heb gelijk wat oefeningen voor Jens meegekregen. Dus oefenen maar.

Posted

Hey Es,

Klinkt goed dat Jens zo lekker doorslaapt!!

Dat van die nekspieren hebben wij met Jamillah ook last van. Ze heeft nogal een groot hoofd en dat is moeilijk omhoog te houden.

Wat is jou daarvoor geadviseerd? Het consultatiebureau heeft ons alleen de eerste keer gezegd dat we haar meer op haar buik in de box moeten leggen, en dat doen we ook, maar ze legt gewoon haar hoofd opzij en meer niet.

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

NOu vannacht wist hij anders niet wat doorslapen was hoor. Maar ja dat hoort erbij denken we dan maar.

De oefeningen die ik van de fysio heb meegekregen is op de bank te gaan zitten en een kleine verhoging onder je voeten te zetten. De kleine op je bovenbenen leggen, met de beentjes naast jouw buik en het hoofje bij je knieen. De armpjes onder de schouder zetten en vast houden. Zo kunnen ze de nek spieren oefenen en op een aankleedkussen. SNap je het nog?

Guest estrhalita
Posted

Op haar buik en dan bijvoorbeeld haar tv laten kijken of zo zodat ze haar hoofd omhoog gaat doen en jij haar armen ondersteund. Jens vind het niet zo en gaat ook heel snel huilen.

Posted

Helleu......

Effe weer een berichtje van mij....

De kleine heeft het vandaag best aardig gedaan... Ze is zelfs een keer in bedje in slaap gevallen!

Met moeders is het effe wat minder. Had gisteren al wat lichtdraadjes als ik naar beneden keek en vandaag de hele dag duizelig. Dus de huisarts gebeld. Die is geweest en heeft de bloeddruk even opgemeten: 200/110. Mag dus weer beginnen met de medicijnen, 2x op een dag de bloeddruk meten en maandag belt de arts weer om te horen hoe het is.

Groetjesssssssssssssssssss

Posted

Jeetje Hilde, dat is niet zo'n goed nieuws! Rustig aan doen he, pas goed op jezelf.

Klinkt wel heel goed dat de kleine meid in haar eigen bedje in slaap is gevallen, knap hoor!

Posted

Hey meiden.

Es wat heerlijk dat Jens het nu zo goed doet ( op af en toe een nachtje na )

Wat zal jij er nu van genieten.

Hilde, klinkt niet zo fijn met je bloeddruk hoop dat het weer snel zakt.

Diana, wat een heerlijk meisje om te zien Jamillah lekker koppie hoor.

Hier gaat alles wel goed, mijn man gaat maandag voor 3 weken weer weg, zie daar wel tegenop, 3 weken vind ik net iets te lang, maar ja we kunnen dr niets aan veranderen.

Verder merk ik ook dat mn borderline weer erger wordt, weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet.

We gaan inderdaad kijken of ik kan stoppen met werken, maar ik denk dat het pas een beslissing wordt vanaf begin 2010, ik ben ook nog aan de gang met uwv artsen en dat ik gekeurd moet worden en dat soort dingen, en dat moet/wil ik ook wel eerst afgesloten hebben.

Liefs Renaat

Posted

Het zijn wondermedicijnen!!! Bloeddruk is nu weer redelijk op orde!!! Beter als ruim een week geleden in het ziekenhuis. Vanmorgen was de bloeddruk zelfs 121/75!!!

Groetjesssssssssssssssss

Posted

Renata, wat vervelend van de borderline.....

Mag je er (weer) medicatie voor slikken??? Ook extra lastig als je man een tijd weg gaat, lijkt me! Heb je mensen in de omgeving waar je op terug kan vallen???

Groetjesssssssssssss

Guest estrhalita
Posted

Hilde super dat de medicijnen aanslaan.

Renaat wat balen zeg, zeker nu ja man 3 weken weg moet. Heb je hulp? Jammer dat je ver weg woont anders kon ik je af en toe helpen.

Diana hoe gaat het met de oefening voor het hoofdje? Over 3 weken ga ik weer naar de fysio dus als je nog wat wilt weten vragen he, dan zal ik het aan haar vragen.

Hier voor de rest geen nieuws. Gisteren naar de huishoudbeurs geweest en ook naar de 9 maanden beurs. Maar wat een drukte en ik vond er echt niks aan. Enige wat ik had gezien was autostoeltjes van Ferrari. Echt onwijs voor onze jongens dus nu ben ik daar druk mee in de weer om de juiste te vinden (gelijk 2 maar he). De bruiloft is alles al geregeld dus dat scheelt ook een hoop. En misschien dat ik weer ga werken als oproepkracht in de Horeca. Zo af en toe een nachtje of zo. Maar dat weet ik nog niet zeker. Twijfel zo, maar ja Jan werkt zo hard en ik wil toch ook wat inbrengen in het gezin (qua geld dan he).

Fijn weekend allemaal

Posted

Lief van je Es!!!

Ik heb pas weer 16 maart een gesprek met mn psycholoog en ga wel met haar bespreken wat ik moet doen, aan de medicijnen wil ik niet meer als het niet echt hoef.

ja zie er dit x best tegenop dat mn man weg is, 3 weken is best lang, hoop dat de tijd snel gaat.

Liefs Renaat