Jump to content

Hoe gaat het met je baby? en jou? enzo

Recommended Posts

Posted

Hihihi, tja, en nu is mijn bloeddruk dus weer te laag...

Voel me een slap vaatdoekje met 0,0 energie. Moet de medicatie halveren, nog 2 dagen gebruiken en daarna weer stoppen met de medicatie. Kijken wat er dan gebeurt....

Tja....

Groetjessssssssssssssss

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hey meiden,

Na een tijdje stilte hier nog even een kort berichtje van mij.

Laatste tijd veel meegemaakt. Met hubbie gaat het niet goed, en van de week in verwarde toestand de deur uitgelopen, en 2 dagen vermist geweest. Uiteindelijk hebben we hem met hulp van de politie terug gevonden! Zijn helse dagen geweest kan ik jullie vertellen.

Inmiddels zit hij aan medicatie om rustig te blijven, en is hij onder behandeling in het ziekenhuis bij een crisisteam. Een hele hoop gedoe hier dus.

Zal de komende tijd mij even hierop moeten concentreren, dus ik ben even een tijdje niet zo aktief hier.

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

Jeetje Diana, dat is even schrikken. Meid heel veel sterkte en als de rust terug is bij je horen we graag weer van je natuurlijk.

Knuffel

Guest Amanda
Posted

Diana.. wat erg meis! Heel veel sterkte met alles!!

Posted

Diana, wat erg voor jullie.

Dat zijn twee helse dagen geweest. En nu hard aan de slag om de problemen baas te kunnen worden.

Heel veel liefs toegewenst van mij,

Vanessa

Posted

Hey meiden,

Even korte update, heb ff kort de tijd, komt zo weer hulpverlening aan huis, pffff.

Vanochtend met Jamillah naar het CB geweest, ze woog 6405 gram en is 59,5 cm lang. Ben met de borstvoeding gestopt, en ze zit nu aan 5 flessen per dag van 200 ml, dat gaat super.

Zal van de week nog even foto proberen te plaatsen (als ik er aan toe kom).

We hebben het hier erg druk met de hulpverlening van hubbie, en ik ben opzoek naar nieuw werk, mijn exwerkgever, die had beloofd dat ik terug mocht komen heeft zich bedacht, arghhhhhhhhhh, zit nu dus zonder baan!!!

Nja morgen een sollicitatie voor bij de politie meldkamer, lijkt mij heel erg leuk, dus duimen aub!!!

Liefs Diana

Posted

Hi Diana,

Shit zeg, wat heb jij veel aan je hoofd! En dan ook nog op zoek naar een baan moeten.. Ik hoop dat het wat wordt voor je bij de politie, ik ga in ieder geval hard voor je duimen!

Hou je taai, en probeer ondanks alles toch ook nog van je kleine fotomodelletje te genieten he...

Liefs Pien

Guest estrhalita
Posted

Jeetje Diana wat een ellende allemaal zeg. Gelukkig ben je zelf heel positief ingesteld volgens mij. Succes met je sollicitatie.

Gelijk zelf maar even update geven over Jens. Het gaat goed. Jens slaapt steeds 2 nachten door, 1 nacht spoken, 2 nachten door etc. etc.

Sinds gisteren ben ik begonnen met fruit. Hij eet nog niet echt, maar 3 hapjes per dag om hem te laten wennen. So far so good. Hij kan eindelijk zijn hoofd ophouden als hij op zijn buik ligt, maar vind het echt niet leuk. 1 a 2 min en dan zet meneer het op een huilen. De box is hij ook snel zat, alleen in de wipper zitten vind hij we super leuk, maar ja daar leert hij zo weinig van .

Voor de rest weinig nieuws eigenlijk. Hij weegt nu 6 kilo en is 63 cm lang. Gaat snel allemaal he.

Nou meiden tot gauw weer.

Posted

Hallo girlies,

Wat een ontwikkelingen allemaal. Veel kracht toegewenst Diana...

Weinig tijd hier vaak. Ik kom aan veel niet toe. Charlotte laat ik nooit huilen... Mijn keuze. Verder doe ik veel met haar en zit ze heel erg vaak in de baby draagzak.

Daardoor veel minder tijd voor mezelf, vandaar, maar dat vind ik niet zo'n probleem hoor. Alleen als ze weer bezig is met een sprongetje, dat vind ik wel lastig. Lezen jullie Oei ik groei, dat vind ik erg fijn, snap ik haar weer beter.

Doedoe, niki

Posted

Hoi,

Diana, wat een toestanden!!! Heel veel sterkte met alles!!!

Hier gaat het op zich ook allemaal prima. Merk alleen dat ik soms wel erg onzeker ben of het allemaal wel goed gaat. Thirse heeft de ene dag eerder behoefte aan eten dan de andere dag. Ze heeft ook wel eens een dag dat ze om de 2 uur komt. (Ze geeft wel regelmatig een mondje voeding terug, dus wrs. krijgt ze wel voldoende.) Gelukkig s nachts niet, dan max 2 keer op een nacht.

Het slapen gaat beter, gelukkig. Ze valt nu ook in slaap als we haar met open ogen weg leggen. Hoewel ze vandaag wel weer een huildagje heeft. Wil altijd zo graag weten waarom, maar ja, krijg daar geen antwoord op.

Morgen mogen we haar laten wegen en meten op het CB. De dame van het CB is vorige week bij ons geweest om de papieren enzo in te leveren. Thirses naveltje is helemaal goed gekeurd toen.

Groetjesssssssss

Posted

Leuk meisje!

Hildever, nog van harte gefeliciteerd met je wondertje! Ik heb nog niet bijgelezen. Is alles goed gegaan?

groetjes, niki

Posted

Wat een mooie bos haar heeft jullie dochter toch, Diana!!!

Van ons meisje staat weer een foto bij topic Maart.

Hey Niki, had het ook al bij je eigen topic neer gezet. De bevalling is ingeleid met precies 41 weken, (te veel eiwit in de urine) en uiteindelijk is het een keizersnee geworden vanwege een hoge rechtligging... Ik kon persen wat ik wilde (heb dat 1,5 uur gedaan), maar mevrouw kwam niet naar beneden (lag met haar hoofdje verkeerd voor het geboortekanaal, waardoor ze er niet door paste).

Nu gaat alles prima...

Groetjessssssssss

• 2 weeks later...
Posted

Hey meiden,

Wat is het hier bizar rustig!!!!

Iedereen druk met de kleintjes?????

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Met Jamillah gaat alles prima, al had ze vanacht een lastig nachtje, ze kwam om 4 uur al voor een voeding, maar omdat ik niet wist dat hubbie haar om 12 nog had gegeven heeft ze dus weer een voeding gehad, oeps. Nja ach, kan gebeuren he?!

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Wij lopen elke dag lekker een heel stuk door de "stad" heen. Hond mee naast de wagen, en lekker anderhalf uur wandelen, wat een genot. Enige probleem nu is dat mevrouw bijna niet meer in haar wagen past. Ze heeft nog een centimeter of 4 de ruimte en dan houdt het op.

Sinds begin van de week kan ze ineens haar hoofd zelf omhoog doen, beetje laat volgens mij, maar gelukkig is het nu gelukt.

Heel fijn weekend allemaal!!!

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

He Diana, ja het is zeker stil hier.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook super druk ben, vooral met dat mooie weer was ik echt de hele tijd weg.

Hier gaat het redelijk. De ene dag beter dan de andere dag. Vandaag ging het bijvoorbeeld echt super, behalve dat Robbie al sinds gisteren ziek is. Ontstoken ogen en 40 graden koorts. Maar Jens was super vrolijk vandaag.

Jens slaapt sinds vrijdag aan 1 stuk door (dus zonder voeding). In weze mist hij dus nu een voeding. Nou dronk hij die niet helemaal leeg, maar toch mist hij nu zo'n 100cc per dag. Vanavond had hij na zijn fles van 200cc nog honger, dus heeft hij nog 65cc gehad van mij. haha. Vetmesten die knul. Om 20.30 uur lag hij erin en dan aan 1 stuk door tot 7 uur morgen. Zalig hoor.

Jens kan zijn hoofd goed optillen als hij op zijn rug ligt. het lijkt bijna of hij zo tot zit komt haha. Maar als hij op zijn buik ligt, kan hij wel zijn hoofd op houden, maar liever niet. Ook rolt hij sinds kort op zijn zij en kraait hij echt heel veel de hele dag. En eet hij zijn handen op. En hij kwijlt enorm, alsof hij al tanden krijgt. Heb gezocht, maa rnog niks gevonden.

En geven jullie al fruit aan de kleine? Hier nog niet. Wel rijstebloem, maar fruit was ik mee begonnen, maar zijn darmen waren het er niet mee eens. Dus we wachten nog wel een paar weken denk ik.

Diana hoe is het met je man? En de banenjacht?

Renaat heb je het gered zonder je man thuis?

Niki hoe is het daar?

Nou tot gauw weer.

Jens die zit te kijken wat wij op ons bord hebben, haha. Hier is hij 15 weken

Foto-IKERGCN6.jpg

Lekker TV kijken

Foto-JWSA4E6O.jpg

Posted

Hey meiden, het is inderdaad erg stilletjes.

Wat leuk dat het zo goed gaat met Jens.

Met ons gaat het goed, ben de weken dat mn hubbie weg was goed door gekomen, hij is alweer een week thuis.

Ilona gaat super ze wil niets liever dan zitten, dat gaat redelijk goed ( wel met hulp ).

Sinds zondag rolt ze van haar buik op dr rug echt heel leuk.

En kloksslag en tegen de klok in de hele box door.

Ze brabbelt en lacht ook de hele dag.

Als we haar wakker maken begint ze gelijk te lachen.

Ik was vorige week ook met fruithapje begonnen maar ben er ook weer mee gestopt ook nog wel de rijstebloem.

Ze heeft al weken dat haar ontlasting niet vlot loopt en ze wist zich geen raad met het fruithapje totaal niet het idee dat je het moest eten.

Dus we wachten er nog een paar weekjes mee.

Met mij gaat het wel, alleen baal zo van mn buik die blijft redelijk bol.

Ben wel druk aan het sporten ( oefeningen in een warmte cabine om af te vallen ).

Ik was begonnen met de pil maar ben er weer mee gestopt, mn hele bovenlichaam zat onder het exceem alsof het 1e graads verbrand was.

ik kan er dus echt niet tegen.

Verder hier ook erg druk, kijk wel regelmatig op de site.

Liefs Renaat

Posted

Hey meiden,

Renaat, zo te horen gaat het hartstikke goed met Ilona! Wat leuk dat ze al probeert om te gaan zitten. En ook al omrollen, jeetje wat gaat het snel he?!

Wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen van de pil hebt gehad, pffff, exceem en verbranding op je huid, dat is niet niks. Heb je dat voorheen ook altijd gehad?

Es, Jens gaat ook al als een speer, wat een lieve foto's trouwens! Heerlijk dat hij nu de nachten zo ontzettend lekker doorslaapt. Ik neem aan dat je je nu veel beter voelt, en eindelijk wat aan je slaap toekomt?!

Niki, lang niks gehoord hoe gaat het met jou en charlotte? Druk druk druk?

Hilde, hoe gaat het met jou en thirse?

Pien, kom je hier nu ook mee schrijven? Tenslotte is de kleine man nu geboren! Gezellig hoor weer een moeder erbij, en wat gaat het snel, kan mij nog goed voor de geest halen dat je net kwam melden dat je zwanger was!

Nou hier gaat het met jamillah hartstikke goed! Babbelen begint nu een beetje te komen, al is haar favoriete letter de "G" dus meer is het niet, en af en toe heel hard gillen, hihihi, tja je bent een meid of niet he?! hahaha.

Ze zit nu aan 4 flessen van 200 per dag, en slaapt dan van 19.30 tot 8.00, erg luxe dus.

Vorig weekend een dagje naar familie en vrienden in zuid-holland geweest, en dat was wel spannend zo'n hele dag op pad, maar alles ging prima. In de auto sliep ze netjes en op visite gedroeg ze zich als een echte zonnestraal.

De 2 dagen daarna was ze wel erg moe en heeft ze veel geslapen, maar dat is alleen maar goed natuurlijk.

Hubbie gaat gelukkig ook veel beter, heeft nu nieuwe medicatie, dus het is even afwachten of het aan gaat slaan, maar we hebben goede hoop.

Het juridisch conflict met zijn werkgever is eindelijk (via advocaat, maar goed) opgelost, en voorlopig blijft hij nog lekker even in de ziektewet thuis (goedkope oppas hahaha)

Bannenjacht, tja, ik heb dinsdag weer een gesprek voor een baan, maar die is voor 40 uur, van 11.30 tot 20.00. en dat vind ik veel uren en nare tijden, dus ik sta niet om te springen, mja we zien wel even.

Heb sinds begin van de week weer enorme bekkenpijn, dus ga maandag naar de huisarts, en eens even kijken wat die te zeggen heeft hierover. Baal er wel enorm van, want het was over.....

Nou meiden, ik hoop dat we snel weer wat aktiever worden hier!!!

Heel fijn weekend.

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

Zo te lezen gaat het dus nu overal lekker. Perfect om te horen en vooral Diana fijn dat het met je man beter gaat. Hier weinig te melden eigenlijk. Begin nu eindelijk Jens te kennen om het maar even zo te zeggen. Baal er alleen van dat mijn vriend zich niet aan "mijn regels" houdt. Jens wordt altijd overdag na 45 min. slapen wakker en dan geef je hem een speentje, doekje over zijn hoofd en slaapt hij verder. Ben ik net even snel een boodschap doen, kom ik terug ligt Jens in de box. Ik hem in bed gelegd en ja toen duurde het even voordat hij in slaap kon komen. Uiteindelijk is het mij gelukt, maar waarom luisteren ze nou nooit he. haha. Die mannen toch ook.

Nou ga lekker verder genieten van mijn weekend en hoop snel ook weer wat van de andere dames te horen.

Nog even een leuke foto van mijn 2 kanjers Foto-KCHG37WT.jpg

En Jens 4 maandjes oud

Foto-FOK6KZNX.jpg

Posted

Hee meiden,

Wat leuk om te lezen dat alle kleintjes zo lekker gaan! En wat worden ze al weer groot! Dan is mijn mannetje echt nog een iniminie.. Het gaat hier ook erg goed, Morris is een heel relaxed en tevreden mannetje, heel anders dan mijn oudste..

Hij slaapt, drinkt, poept en plast en heel af en toe ligt hij een uurtje met grote ogen om zich heen te kijken.. Huilen doet hij nauwelijks en alleen als er iets is (honger of vieze broek.. )

Ik geniet volop en zelfs de borstvoeding gaat goed, geen kloven en geen pijn! De nachten vallen me ook mee, hij komt om de 3 a 4 uur en gaat meteen weer slapen als zijn buikje weer vol is.. Hij is wel erg sterk, als hij wakker in zijn bed ligt weet hij met zijn beentjes zich helemaal omhoog te werken in de wieg, ligt hij in no time met zijn hoofd tegen de bovenkant en van de week lag hij na de voeding op zijn zij bij ons op bed en toen draaide hij zich zo op zijn buik! Ik wist niet wat ik zag en draaide hem terug en toen ik M riep om het te vertellen, deed hij het zowaar nog een keer! Ik leg hem nu dus maar op zijn rug in bed, want op zijn zij durf ik niet meer...

Mijn eigen herstel van de keizersnede gaat niet zo snel als ik wel zo willen, maar misschien wil ik wel teveel, zie het topic wat ik hierover heb gemaakt, ben benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren..

Zijn jullie inmiddels allemaal over op de fles of wie geeft er nog borstvoeding? Ben heel benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.. Heb niet zo´n zin om op mijn werk te gaan kolven, maar wil eigenlijk ook zo lang mogelijk doorgaan.. misschien plak ik nog wel wat ouderschapsverlof achter mijn zwangerschapsverlof aan om nog even door te kunnen gaan.. we zien wel!

Goed weekend nog allemaal!

Liefs Pien