Twinklestar Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Ik voel me redelijk goed, deze zwangerschap was enorm beladen en spannend maar merk dat ik sinds dat ik de 24weken grens gehaald heb wat meer rust gevonden heb en dat ik meer kan genieten. Ik ben 15-8 uitgerekend maar de kans is groot dat ze zich wat eerder aan zal dienen, mede omdat de bevalling zeer waarschijnlijk gepland gaat worden. Wat gaat dat al weer snel zeg! Krijg je dan een keizersnede (omdat ze het plannen)? Quote
wen72 Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Scoop, kan mij voorstellen dat je op meer bevruchtingen gehoopt had, maar uiteindelijk heb je maar 1 goede nodig. Hopelijk blijft deze de komende 9 maanden lekker bij je plakken! Is het trouwens bekend hoe het komt dat er zo weinig bevruchtingen waren? Had je een slechte maand of waren en onrijpe eicellen oid bij? Heel veel succes met de terugplaatsting morgen! Quote
Meiske74 Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Hoi twinklestar, Als mijn placenta ongunstig blijft liggen wordt het idd een keizersnede, maar zelf durf ik het niet aan om de 40 weken uit te dragen.verder is de Kans ook aanwezig dat door het verwijderen van de cerclage ( bij 37weken) de baarmoeder flink doet prikkelen, wordt nog spannend..... Groetjes Babeth Quote
noor Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Hoi Babeth, Moet je als je met 37 weken bevalt dan nog in het ziekenhuis blijven of hangt dat zeker van de grootte van kindje af? Spannend hoor meis. Ben blij als de kleine meid er is. Maar vergeet niet toch nog even goed te genieten he ondanks alles. Want ik kan je vertellen dat ik na 6 weken verzuchtte: pffff zwanger zijn was veel leuker!!! haaha maar dat kwam door enorm slaapgebrek en het voor het eerst in mijn leven iets niet onder controle hebben. Heel eng voor een controlfreak. Ik vond het overigens vrij snel daarna het allerleukste beste mooiste wat me ooit is overkomen en ik ben elke dag stik en stik gelukkig. Ik ben die vrouw die achter de kinderwagen loopt te stralen met een vervelende big smile op haar gezicht die er niet is af te slaan. Maar toch......... dat gevoel van bewegen in je buik..... meid geniet er nog even heel bewust van. Scoop: veel succes met je TP vandaag! Groetjes Noor Quote
Twinklestar Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 @scoop, balen dat er maar eentje goed genoeg was. Hopen dat deze blijft plakken! @babeth, lijkt me best spannend allemaal. Inderdaad wel een beetje genieten van deze tijd. @wen, balen zeg dat je man koorts heeft. Hopelijk vliegt de tijd en kunnen jullie zo weer verder. Morgen moet ik weer naar dusseldorf. Dat wordt weer een tijdje in de auto zitten... Quote
noor Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Scoop hoe ging de tp? Twinklestar, succes met je autorit! Groetjes noor Quote
wen72 Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Kwam ook even spieken hoe de terugplaatsing van scoop was gegaan. twinklestar: Rij ze! Moeten jullie ver rijden? Quote
scoop Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Goedemorgen dames, De terugplaatsing gong goed. We hebben een 4cellige terug geplaatst gekregen van A kwaliteit. Ook nog even over de weinige oogst gehad en het kwam er op neer dat een ziekenhuis in Heerenveen een inschattings fout heeft gemaakt..... grrrr. Maar ja we hebben nu 1 teruggeplaatst. Had gisteren nog wel enorme buikpijn van d epunctie echt heel erg nu gaat het beter. De andere 3 waren genietisch niet verantwoord om terug te plaatsen weet iemand wat dit betekend?? Groetjes Scoop Quote
Meiske74 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hallo Scoop heel veel succes met deze wachtweken, spannend!!!! groetjes Babeth Quote
roos37 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 @Scoop, succes in de wachtweken. Dit wordt hem gewoon! Quote
Twinklestar Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 @scoop, wat balen zeg dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt in Heerenveen. Hopelijk is je buikpijn snel over. Ik ga voor je duimen voor een mooi resultaat. @wen, vanaf het werk (ligt dichterbij duitsland) ruim 1 uur en drie kwartier over gedaan. Terug naar huis ruim 2,5 uur. ben nu dus een beetje gaar. Was ook alleen gegaan omdat vriend met werk zit. Erg saai dan zo'n lange rit. Quote
noor Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Twinklestar wat ging je eigenlijk doen in DD? Scoop, klinkt goed hoor 4 cellig, a kwaliteit! Goed broeden nu! Groetjes noor Quote
Fisje Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Scoop, fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad. 4 cellig klinkt goed! Nu hopen dat ie lekker blijft plakken. Wat voor inschattingsfout hadden ze gemaakt dan? Succes komende weken. Twinklestar, inderdaad vervelend dat lange rijden. Maar net als Noor al vroeg, wat heb je in DD gedaan? Groetjes Fisje Quote
Twinklestar Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hoi, ik had een uitgangsecho voor de tweede icsi. Quote
wen72 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Twinklestar, dat betekent vast dat je snel mag gaan starten. Tja, die autoritten en dan ook nog eens helemaal in je eentje. Dat is dan best lang en saai. Wij komen zelf vanuit het westen van het land en hebben het tot nu toe gecombineerd met een overnachting ipv zo'n 6 uur op 1 dag rijden. Scoop, Dat klinkt goed een viercellige van A kwaliteit!. Dat deze maar lekker de komende 8 maanden mag blijven plakken! Ontzettend veel succes op het wachtbankje!!! Wel balen dat er een inschattingsfout was gemaakt. Mag ik vragen welke fout zij hebben gemaakt of heb je het er liever niet meer over? Quote
Twinklestar Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Ja het was goed verder. Aan 1 kant zat nog iets groots maar hij had het over een restant van de eisprong... Dat snapte ik niet helemaal. Volgens de planning zou ik dit weekend ongesteld moeten worden maar heb zo'n vermoeden dat het weer langer gaat duren... Overnachten is voor ons niet echt een optie omdat ik bij echo's altijd nog een paar uurtjes ga werken. Ook moet ik de dag erna weer werken. Het lijkt me wel heel lekker als die mogelijkheid er is. Hoe gaat het met jouw man? Is de koorts al gezakt? Quote
Lisa1978 Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 scoop succes met de wachtweken!! twinkelstar spannend dat je weer mag beginnen, wat een gedoe he die reis. Quote
scoop Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Hallo, Ik had met de laatste echo in Heerenveen al zo gevoel dat ik nog wel even door kon gaan met stimuleren maar volgens een arts daar was dat niet meer nodig. Dr. S. vond dit ook zeer kwalijk maar ja daar hebbben we nu niks aan. Nu maar hopen inderdaad dat deze mag blijven plakken........... Ben wel erg op van de zenuwen hoor, de wchtweken zijn nog nooit zo killing geweest ook omdat dit onze laatse vergoede poging is..... Gr. Scoop Quote
Kaartje Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 He meiden, even een vraagje. Ik heb a.s. dinsdag de 1e fm. In het medicatieschema staat bij die dag dat ik 's avonds moet beginnen met de cetrotide, maar ik vraag me af ik ook nog gewoon menopur moet prikken 's ochtends. Heb al even een mailtje gestuurd, maar was benieuwd wat jullie denken. In NL ga je door met stimuleren totdat ze zien dat het niet meer moet. Dr. S. verwacht de punctie pas rond 20 juni, dus neem aan dat ik dinsdag gewoon nog de menopur moet prikken 's ochtends voor vertrek naar Duitsland. Quote
Fisje Geplaatst 13 Juni, 2011 Geplaatst 13 Juni, 2011 He Kaartje, Bij mij was het zo dat je de dag van de meting thuis eerst niet moest prikken. Wel moet je de medicijnen even meenemen. Dr. Scholtes kan dan na de fm eventueel de hoeveelheid wijzigen. Dan kun je daar ter plekke nog spuiten. En s'avonds dan extra de cetrotide erbij. Succes dinsdag! Gr. Fisje Quote
Kaartje Geplaatst 13 Juni, 2011 Geplaatst 13 Juni, 2011 Hoi Fisje, Bedankt voor je reactie. Had gisteren ook al mailtje gestuurd en had net reactie van Irma dat ik gewoon de menopur moet prikken 's ochtends. Ben erg benieuwd hoe het met dit andere medicatieschema gaat. Morgen 1e fm. Quote
Fisje Geplaatst 15 Juni, 2011 Geplaatst 15 Juni, 2011 Kaartje, hoe is je meting gegaan? Scoop, hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij eigenlijk testen? Twinklestar, ben jij inmiddels al begonnen? Succes allemaal! Liefs Fisje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.