Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he girls, was net effe op de website van DD aan het lezen. en daar las ik dat de rekening van de behandeling het beste ter plekke kon betalen. dit zou dus betekenen dat we het daar moeten betalen of kun je ook om een rekening vragen?

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dit staat op de website:

Behandelkosten.

De kosten voor de behandeling liggen tussen

€1500 en €2500. Gebruikelijk is het om deze kosten meteen in onze kliniek te

voldoen. Daar de anesthesisten niet bij de kliniek in dienst zijn moet u

bijkomende kosten welke ca. €200,00 bedragen direckt cash bij hun

betalen.

Het is raadzaam om uw verzekering vóór het beginnen van de

behandeling in onze kliniek te informeren over uw wens om bij ons te worden

behandeld. De rekening kunt u nadien aan uw verzekering overhandigen.

Geplaatst

Tool, dat is dan nieuw. Ik kreeg gewoon de rekeningen thuis, altijd wel heel snel...binnen een week! Het bedrag voor de punctie moest ik wel contant voldoen, omdat ze hiervoor een externe partij 'inhuren'. Ik zou even navragen!

Geplaatst

he josé, ja, ik ga het vandaag zeker even navragen, want 2300 euro in een keer betalen is wel veel, hahahaha. en ga ik echt niet meenemen.

voor de anesthesist wist ik dat je het geld mee moest nemen.

hier gelukkig nu koortsvrij, nog niet helemaal optimaal, maar goed, het moet maar. hoofd voelt een beetje als een druipsteengrot, hahahaha

Geplaatst

he tool je krijgt gewoon de rekening thuis hoor maar wel snel naar huis rijden want anders is de faktuur er sneller dan jij! De narcose wel terplekke betalen.

Druipsteengrot! Haha!

Geplaatst

Tool, veel sterkte met je verkoudheid. Spannen morgen de FM en dan misschien al redelijk snel de punctie toi toi toi! We hopen op mega bevruchtingen.

Noor jij ook al zo spannend!!!

Twinkel vandaag de cryo!! Hoop dat de TP goed is verlopen.

Geplaatst

he dames,

de fm zag er goed uit! 4 grotere follikels (17, 16, 15 en 14 mm) en 2 kleineren. dr. S. verwachtte wel dat er 6 zouden worden aangeprikt. helaas is hij zowel bij de punctie als ook bij de tp niet aanwezig.

vandaag en morgen nog stimuleren en donderdag om 21.30 uur de pregnyl erin. whoehoe. donderdag en vrijdag dus spuitvrij (op de pregnyl na) en dan zaterdag om 8.30 uur de punctie. we moeten ons om 8 uur melden omdat we nog enkele formulieren moeten doornemen. en vriendlief moet nog bloed laten prikken.

rekening kunnen we gelukkig in termijnen betalen. en als alles goed gaat dinsdag om 10.4 uur de tp. whoehoe!!!

dinsdag ook nog voordat we naar DD gaan nog een acu-sessie. ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool wat goed joh van je ene eierstok!!!

Maar je moet donderdagochtend nog wel deca toch? ik althans op dag pregnyl wel.

Zaterdag is de narcose nog iets van 30 euro duurder ivm weekend tarief kan ik mij herinneren... vraag nog ff na anders. Je moet dit contant afrekenen.

Succes alvast meid!!

Geplaatst

he, volgenss het schema, hoef ik alleen nog maar vandaag en morgen te stimuleren en donderdag alleen de pregnyl, mmm zal toch nog maar eens mailen/bellen morgen.

we moesten iets van 250 euro meenemen. idd omdat het in het weekend is. dat had caroline me al verteld.

ja, ben ook heel trots op mijn eierstok hihihi.

Geplaatst

Vanmiddag naar dusseldorf geweest voor de tp. Het was helemaal uitgestorven daar. Normaal gaan we meestal 's ochtends en dan is het altijd heel druk. Er zijn twee cryo's teruggeplaatst. Helaas geen foto dit keer want de apparatuur deed het schijnbaar niet. We hebben nu nog 2 cryo's over. Er waren er twee niet goed ontdooit.

Geplaatst

Hoi meiden,

ik ben even weggeweest> of tewel met griep in bed gelegen. Bah wat was ik beroerd. Maar het gaat nu weer de goede kant op

@ Twinklestar, vandaag de TP ? Dis het nare wachten gaat weer beginnen. Succes meid!

@ Tool, ook voor jou goed nieuws! Zet hem op! Niet meer verkouden hoop ik?

@ Lala, heerlijk toch die zwangershapsklachten??

@ Jose, gezellig dat je je hier ook meldt!! Jij schiet al lekker op!

@ Yola, fijn dat alles goed gaat met je kleine meid!

Als ik andere vergeet, sorry.

Hier weinig te vertellen. Ben wachtende tot mijn lief weer thuis komt. Duurt alleen nog zóó lang.....

Geplaatst

Tool, dat ziet er goed uit zeg! HOpelijk doen de kleintjes ook nog even mee. Ik moest trouwens op de dag van Pregnyl ook nog de Cetrotide spuiten, maar dat was omdat ik de punctie pas om 12 uur had. Daar ligt het nog wel eens aan.

Sas, pffff die altijd ellendige griep, gelukkig ben je er weer. Lees dat je in een lastige positie zit van stoppen of ecd. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Twinkel, de wachtweken zijn begonnen voor jou. Fijn dat er 2 cryo's zijn teruggeplaatst! Succes!

Geplaatst

heeeeel veel succes twinklestar!!!!! wat onwijs spannend weer, jammer dat je deze keer geen foto hebt, ach dan maar een extra afdruk van de eerste echo!! succes meid!

Sas, jij heel veel beterschap en met het afzien tot vriendlief er weer is, knap hoor hoe je het doet!

Geplaatst

Twinkle, oh, wat leuk!!! spannend weer. nu goed warm houden jullie twee emmies!! succes de komende weken! killing wachtweken alweer, zucht...moet er zelf ook binnenkort aan gaan geloven, zo geen zin in. het was vanochtend idd erg druk daar in DD.

Ik ga niet meer navragen of ik donderdag nog moet stimuleren in de ochtend. dr. S. heeft zelf de ie nog erbij gezet, dus het zal wel goed zijn. wellicht omdat ik al aan de max. dosis zit.

fijne avond meiden!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, Wow, vermoedelijk 6 eicellen! Wat een super resultaat. Ik meen mij te herinneren dat je afhankelijk ben van 1 stokkie, dus dat ik toch echt wel een mega opbrengst. Ben benieuwd hoe je de punctie ervaart mbt de narcose. het lijkt mij heerlijk om niets te voelen.

Whahaaa.... drupsteengrot. Die ga ik onthouden! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, zodat al je energie gegeven kan worden aan 1, 2 of 3 emmy's in je buik.

Twinkle, Jaaa...een tp gehad! Spannend!

Dat wordt weer heel veel duimen en kaarsjes branden op een positieve afloop!!!

Fijne avond.

Geplaatst
Vanmiddag naar dusseldorf geweest voor de tp. Het was helemaal uitgestorven daar. Normaal gaan we meestal 's ochtends en dan is het altijd heel druk. Er zijn twee cryo's teruggeplaatst. Helaas geen foto dit keer want de apparatuur deed het schijnbaar niet. We hebben nu nog 2 cryo's over. Er waren er twee niet goed ontdooit.

Heel veel succes meid, lekker ontspannen en ga ervoor!! Veel liefs van mij voor jou:icon_flower:

Geplaatst

@Sas Fijn dat je er weer bent en je bent een kanjer!!

Ik ben weer in de race, al 2e dag aan het spuiten 1x150 menopur in de ochten en 1x in de avond. Weer even wennen maar het gaat goed. Over 4 dagen de 1e fm in NL.

Iedereen heel veel succes met alles, fijne dag voor jullie allen.

Geplaatst

Vio-la, ook weer spannend voor jou!!! succes en sterkte!!! duim dat dit m gaat worden!!!

vanavond de laatste spuit!!! whoehoe!!! voelt wel raar om vanochtend niets te hoeven spuiten. maar mijn follikels krijgen toch nog een groeispurtje door de pregnyl, dus dat komt wel helemaal goed.

En morgen lekker spuitvrij, heerlijk!!!

Twinkel, lekker aan het warmhouden?

lala, hoe istie bij jou?

Sas, nog effe wachten op je mannetje. Gelukkig voel je je weer wat beter. Niet leuk zo ziek zijn.

Wen, ben idd afhankelijk van 1 eierstok, dus ben helemaal trots op mijn eierstokkie, hihihi en dat terwijl ze in maastricht ons bijna (zeg maar geen) kans gaven en al helemaal niet met andere hormonen, pfff, weten zij veel, hahahahah

liefs,

Tool

Geplaatst

Hallo dames,

Ik kom even inbreken.

Ik vroeg me af of enkelen van jullie ook al gebruik hebben gemaakt van embryoscoop en wat de kosten daarvan zijn.

allemaal succes met jullie behandelingen!

Groetjes Fisje

Geplaatst

Fisje....was na mijn tijd ;-) Dus heb geen info voor je. Ik weet dat één van de meiden hier het wel heeft gedaan, maar weet niet uit mn hoofd wie.

Tool: gaat lekker! De echo van de combi test was gunstig (1,2 mm nekplooi) en de uitslagen vh bloedondezoek die er al waren, zijn ook goed. Uitslag voor bloedonderzoek/syndroom Down moeten nog binnenkomen, maar ik verwacht niks geks.

Frummel-Jay is goed beweeglijk en wilde niet lekker rustig gaan liggen voor de meting, (of ging liggen en slapen....maar dan niet gunstig om te meten)maar lag weer precies op schema.

Verder dus gewoonweg geen / weinig klachten. Oftewel: gaat lekker!!!

Succes he! Gaat goed he, of niet? Duimen draaien weer ;-)

Geplaatst

Hoi Fisje

Bij mij is de embryoscoop gebruikt en ik dacht iets van 250 euro, maar ik kijk het nog even na vandaag of morgen oke

gr

Noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden