Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend Michelle, wat moet je lang wachten op de uitslag.. Ik hoop op goed nieuws voor jullie!!!

Mijn Baby Welkom op de lange wachtbank en succes vanmiddag!

Nog een paar dagen en dan mag ik ook testen begin de zenuwen nu wel te voelen hoor. Ik voel natuurlijk van alles en word heen en weer geslingerd tussen positieve en negatieve gedachten.

Gisteren kon ik alleen maar huilen, ik had een paar telefoontjes om te vragen hoe het met me ging en promp kwamen de tranen weer.. Ben normaal gesproken niet zo'n snelle huiler. Maar tijdens die wachtweken heb je nergen grip op..

Gelukkig hoef ik niet te werken de komende dagen. Ik werk met verstandelijk gehandicapten echt schatten maar die kan ik nu even niet om me heen hebben.

Verder qua pijntjes tja mn onderug voel ik af en toe en heb nog af en toe krampen in mn buik en mn borsten ploffen soms bijna uit hun velletje :)

Meiden, hoe is het veder met jullie hoe ervaren jullie het wachten?

X Popje

Geplaatst
Hallo allemaal,

Dank vast voor alle postitieve energie!! Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en wordt vandaag tussen 14.00 - 16.30 uur teruggebeld. Ohhhhh, ik hoop het zooooooo!!!! Ik ben echt zo nerveus!!

Knuffel, Michelle

Heel veel succes Michelle.

Ik heb het ook via een bloedafname moeten doen en moest ook zo lang wachten, maar bij mij was het wel het wachten waard.

SUCCES!!!

Geplaatst

hey michelle, heeeeeeeel veel succes met wachten.

enneuh......het wordt weer tijd voor goed nieuws op het bankje.

Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat goede nieuws gaat brengen vandaag. Liefs ikketje

Geplaatst

Thnx meiden, ben blij dat ik vanmiddag op het bankje zit... en dan 14 dagen wachten hahah... nou meiden voor jullie zit het er bijna op heel veel suc6 nog even en zet hem op!!

Geplaatst

Hier gaat het sinds maandag steeds slechter eigenlijk. Had maandag ontzettend buikkramp alsof mn ongi er aan komt. Maar dat kan nog niet, ik wordt altijd exact op dag 12 na tp ongi en maadag was pas dag 6.

Dinsdag en Woensdag had ik knallende koppijn..

Durfde eerst geen paracetamol te nemen (al weet ik dat dit af en toe best mag), maar heb het woensdag toch maar gedaan. Verder heb ik het gevoel van honger/misselijkheid de hele dag een beetje en dan nog af en toe die menstruatiekrampjes. Had al even het gevoel dat het allemaal zwangerschapskwaaltjes zijn.(ik had dit namelijk de vorige 3 keren niet)

Maar sinds gisteravond is de hoofdpijn verdwenen en voel ik me redelijk goed eigenlijk. En nu denk ik weer dat ik toch niet zwanger ben.

Bah!! Die ellendige wachtweken!!! Wie die ooit bedacht heeft...........

Liefs ikketje:worthy:

Gast Butterfly
Geplaatst

Michelle en Mijnbaby, ontzettend veel succes vandaag !! Toitoitoi !

Hopelijk als ik vanavond hier lees, van jullie allebei goed nieuws !!

Geplaatst

Wachtbank

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-0303 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Geplaatst

ik mag mezelf ervan afhalen: ben net ongesteld geworden. dacht het al, maar ik baal er toch enorm van. verdomme, k*tzooi.

precies twee weken na de inseminatie, goh, heb ik eindelijk 's een perfecte cyclus. zo het ziekenhuis maar bellen...

meiden, succes nog allemaal. herstel de balans maar.

Geplaatst

Wachtbank

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-0303 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Geplaatst

Nee toch, Melissa...

Zucht... meisje toch wat een mega teleurstelling alweer ook al had je het beetje voelen aankomen. Heel veel sterkte ...

Geplaatst

Nee toch, meissie wat vreselijk balen zeg, weer een teleurstelling die jij voor je kiezen krijgt. Heel veel sterkte voor nu.

Geplaatst

Oh Melissa, vindt het heel erg voor jullie! Je had het miscchien een btje zien aankomen, toch blijft het hard! Sterkte meis!

Geplaatst

Shit voor je Melissa, sterkte met het verwerken van deze domper!

Michelle, al iets gehoord?!? Zit 'm hier te knijpen van de zenuwen..... duimen draaien voor je hoor!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Michelle, mijn duimpies zijn nog aan het draaien hoor!!

In welk ziekenhuis zit jij dan, want ik heb het idee dat bloed prikken niet heel vaak voorkomt, dat de meeste gewoon thuis moeten testen?

Sterkte nog even!!

Geplaatst

Erg voor je Melissa!

Michelle?

Chablis?

Zelf had ik t/m gisterochtend bolletjes... ze zijn nu op (ik had er 4 extra en die heb ik ook gewoon ingebracht, was anders dinsdagmiddag al klaar).

Vind het nu extra spannend worden...

Geplaatst

Hallo allemaal,

Dank jullie voor al het duimen draaien. Het heeft gewerkt, ik ben hartstikke ZWANGER!!!!

Ik ben zoooooooo blij!!!!! Had volgens de mevrouw van het AMC een hele mooie HCG waarde: 276. Helaas geen cryo's, maar volgens haar had ik die nu toch niet nodig... Volgende week vrijdag (de 13e!) om 15.00 de eerste echo.

Ik zit hier echt met een big smile op het werk, mijn collega's zullen wel denken :-)))))

Ik heb nog wel wat bolletjes over, die hoef ik nu niet meer te gebruiken (volgens mij nog een stuk of 8-10). Iemand interesse?

Hele dikke knuffel van een intens gelukkige Michelle!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden