Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje, het blijft nog wel even spannend hier!!

Jane en Michelle, gefeliciteerd!!!

En Linda, kl#te zeg, ja ik heb het toevallig nagevraagd in het ziekenhuis en als je echt ongesteld bent dan is de hele poging mislukt. Als er een van de twee was blijven plakken was je waarschijnlijk niet ongesteld geworden, dat heeft met je hormonen te maken. Maar wat balen weer zeg...

Het slechte nieuws is wel een beetje bezonken, maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Waarom wil het nou niet lukken.....

Maar ondanks mijn gevoelens duim ik gewoon door voor jullie!!

Heel veel succes allemaal!!!

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Nou, het officiele broeloeren is hier begonnen hoor.

Vorige drie keren ging het bij mij steeds 2 dagen voor de test mis.

Vandaag is het 2 dagen voor de test.........spannend!!!

Maar eigenlijk denk ik als het deze kerr mis gaat, dat dat dan morgen pas is. Ze zijn namelijk deze keer een dag eerder terug geplaatst en ik denk dat de menstruatie aan de hand van de punctie gaat. Vorige keren was dat 16 dagen na de punctie en dat is dus morgen.

Vind het doodeng!

Hoe is het met jullie??

Popje, al weer getest??

Luna, hoop houden hoor!

Geplaatst

hi ikketje,

ik moet ook dinsdag officieel testen (via bloedtest). heb gister al een thuistest gedaan (negatief) en vanmorgen weer (weer negatief!), en voel een hoop gerommel, maar neem ook nog steeds de bolletjes, dus het kan dat mijn menstruatie daardoor uitblijft. maar ik heb ook nog steeds de hoop dat ik toch zwanger ben. vind dit wel een hele verwarrende tijd. morgen gooi ik er nog een test tegenaan, en dan dinsdagochtend naar het ziekenhuis voor bloed. ik had steeds hele goeie hoop en een positief gevoel, maar met die negatieve testen vind ik het moeilijk om positief te blijven.

jij succes dinsdag en alle meiden die morgen testen natuurlijk ook!

x leonore

Geplaatst

Nou ik heb vanochtend vroeg getest en ZWANGER!!:wav:

Ik kan het nog niet geloven ik kijk elke keer weer naar de test maar daar staat toch echt zwanger. Echt raar nooit heb ik een positieve test gehad jeetje..

Lieve allemaal voor degen die nog gaan testen houd moed ik duim extra hard voor jullie.

Leonore blijf hopen he je gevoel zegt soms meer dan een test.

Liefs Popje

Geplaatst

Hoi Leonore, getsie... wat een teleurstelling. Maar... zoals je zelf ook al schrijft: er is nog hoop. Je bent nog iets te vroeg nu, dus het is nog niet het einde.

De bolletjes zorgen inderdaad voor een heel verwarrend beeld.

en Popje, wat een goed nieuws voor jou! Het lijkt me super gek om een positieve test te hebben na al die tijd! heerlijk dagje voor jou!!

x mamalou

Geplaatst

Leoonore,

de bolletjes kunnen de menstruatie wel uitstellen, maar niet de test beïnvloeden. heel veel succes bij de tweede test.

Saskia, heel veel succes de komende dagen! Hoe is het met de voorbereidingen voor je bruiloft?

Meiden, ook jullie succes gewenst de komende testdata.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

jipie!!! wat een goed nieuws popje!!! GEFELICITEERD!

Ik hoop dat ik je snel kom volgen......en de rest van de maart dames ook natuurlijk.

Lekker genieten meid!

Geplaatst

Wat een dubbel nieuws hier weer,

@Leonore succes nog even tot dinsdag.

@Ikketje spannend hoor, ik duim voor je, het zou toch vreselijk mooi zijn als deze poging zijn vruchten af heeft geworpen.

@Linda wat een rotnieuws voor je maar wat ga jij er knap mee om! Heel veel succes met de volgende poging.

@Popje, wat een geweldig nieuws!! Helemaal super meissie klim nu maar lekker op de roze wolk, het grote genieten gaat beginnen.

@Moon, ik ben heel erg benieuwd naar jou, heb je al een test gedaan?

@Alle andere meiden, natuurlijk wens ik jullie ook allemaal het beste en ik hoop dat jullie het nog een beetje volhouden op de bank.

Geplaatst

Saskia, heel veel succes de komende dagen! Hoe is het met de voorbereidingen voor je bruiloft?

liefs, Stéphanie

Hoi Stephanie,

wat lief dat je daaraan denkt :)

ik heb de voorbereidingen even gestaakt, omdat ik er hypernerveus van werd. De leuke dingen natuurlijk wel:) ik heb me even helemaal uitgeleefd in Amsterdam en een kapitaal uitgegeven aan een sjaal. nouja, je trouwt maar 1 keer toch? en ik ga straks naar de kapper.

hoe gaat het met jou? ik zie dat je in blijde verwachting bent van een jongetje en een meisje. echt super lijkt me dat.

x mamalou

Geplaatst

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-03 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Mijnbaby: testen 20-03 - 1 toppertje (8+)

Tammy: testen 20-3 - IUI

Popje Gefeliciteerd. Moet je ook nog bloedprikken in het ziekenhuis of niet?

Maart is toch wel al aardig op weg, het heeft veel zwangere opgeleverd en er komen er misschien nog wel bij. Over twee weken zit ik hopelijk ook weer op het bankje. 11 is het gekke getal dus...

Hoe gaat het met de meiden van morgen, Luna, Moon en Chablis?

De andere meiden, nog ff volhouden hierzo en positeif blijven en testen!

Geplaatst

Smile hoe gaat het nu met jou? Wat goed dat jullie even een time out nemen en alles laten bezinken en op een rijtje zetten. Hadden jullie nog embro's kunnen laten invriezen (dat weet ik nl niet meer)? Hoeveel pogingen kunnnen / willen jullie nog doen?

Wij kunnen nog 2 IUI pogingen met hormonen doen. Die doen we dan ook achter elkaar. Eind mei gaan we op vakantie naar de ABC eilanden. Kunnen we daarna met frisse moed beginnen aan ons volgende traject. Hopelijk is dit niet nodig, maar begin er toch een beetje bang van te worden dat het wel zo zal zijn. Wanneer kan je je laten inschrijven voor IVF/ICSI, pas als je alle IUI pogingen hebt gehad of al eerder?

Sterkte en succes

Groetjes Linda

Geplaatst

Hoi Hellen,

Welkom hier. Wat goed dat je maandag op het wachtbankje komt te zitten. De dames die er nu zitten zullen heel goed voor je zorgen en je goed proberen vast te houden.

Ik kom uit limburg en ben nu nog in behandeling in Sittard. Als we straks door moeten gaan voor IVF/ICSI moeten we naar Maastricht. Hoe bevalt Maastricht, zijn ze een beetje aardig daar? Hoeveel eicellen zijn er bevrucht? Hoeplijk krijg je een toppertje teruggeplaatst morgen. Succes.

Geplaatst

Hey Helen, veel succes tijdens de wachtweken en ik hoop voor je dat jij maart ook een positieve aanvulling gaat geven!

Geplaatst

ik weet nog niet hoeveel eicellen er bevrucht zijn.

dat horen we denk ik morgen tijdens de TP.

sinds 13 juli 2006 zijn er altijd op de poli gyn van het AZM geweest.

heel erg veel wisselende artsen. Wel 9 gyn i.o. hebben mijn onderstel gezien en telkens andere meningen.

Uiteindelijk in mei 2008 een vaste gyn. Toen viel uiteindelijk de mededeling ISCI, dat wisten we allang maar ze wilden toch nog steeds wachten of het zaad zou verbeteren.

we kregen iedere keer te horen dat we nog tijd genoeg hadden. ik ben nu 28 en mijn man 30. Ze vonden ook dat wij te snel wilden en dat we het de tij moesten geven.

mijn ervaringen poli:

bot

weinig tijd voor je vragen

weinig interesse in de mens

wel altijd casus bespreking met de proffessors

ze volgen het protocol

zelf meerdere keren bellen om uitslagen te weten

sinds 11-11-2008 zijn we dan naar de ivf afdeling

mijn ervaring:

persoonlijk

tijd voor jou

ze laten je meedenken

privacy

niet zo klinisch, gezellige huiskamer sfeer.

ook eens een gesprekje over andere dingen, breekt dan toch het ijs.

houden zich aan afspraken, je wordt altijd teruggebeld.

kortom ik ben heel blij dat ik hier nu ben.

tevens liggen de kansen veel hoger dan het landelijk gemiddelde.

in AZM 33%. ik hoop dat wij dan op de 23e daarbij mogen horen.

heb er een heel erg goed gevoel over.

Dus maar zien of mijn :angel13: het bij het rechte eind heeft

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Ik heb besloten om geen test te doen, ik wacht het gewoon tot morgen af (bloedtest). De krampen, (een soort spierpijn) komen en gaan nog steeds. Ik ben bang een neg uitslag te zien zien, (net als vrijdag) en dan gelijk teleurgesteld te zijn en dat wil ik niet. De dagen zijn voorbij gevlogen, dus deze kan er nog wel bij!

Moon; heb jij getest? Ben benieuwd!

Popje; GEFELICITEERD!! geweldig nieuws, geniet er maar lekker van!!

Linda; helaas dat het neg was, hopelijk is de volgende keer raak!!

Hellen; veel succes toegewenst!!

Chablis; hoe gaat het met je?

Liefs, Luna

Geplaatst

luna27: wat knap dat je kunt wachten tot morgen

popje: van harte met je zwangerschap :sunny:

linda: heel veel sterkte te komende tijd

ow ja linda27.

ik zou toch maar eens aan je arts vragen wanneer je over kunt stappen.

je bent niet meteen aan de beurt in AZM. Wij zijn sep 2008 ingeschreven, hadden begin nov de verplichte voorlichting, op 11-11 het eerste gesprek en op 21-01 gestart.

wel twee weken laten dan hun planning ivm onze vakantie.

Geplaatst

Hey Popje,

Fantastich nieuws voor jullie! VAN HARTE GEFELICITEERD!

Geniet ervan!

Liefs, Jane

Geplaatst

Oh meiden op het bankje.... Wat een spanning hier.

@ Leonore, kan me voortsellen dat je hier onzeker van wordt. Maar je weet wat ze zeggen Geen bloed geeft moed! Sterkte meis!

@ Ikketje en Luna, oor jullie wordt het ook megaspnnend nu! Ik duim voor jullie!

@ Moon, hoe gaat t meis? Ben zo benieuwd.....

Fijne zondag allemaal!

Liefs,

Jane

Geplaatst

popje, gefeliciteerd meis!!

het bankje blijft lekker vol trouwens, als er één afstapt, komt er ook gelijk weer één bij! Hellen, welkom op 't bankje en laat je lekker vasthouden door de andere dames.

meiden van morgen, heel veel sterkte met de laatste nacht! komende week wordt sowieso spannend, met al die testers.

Geplaatst

Hallo Dames

Ik ben al een tijdje aangemeld bij deze site. Maar dacht ga nu maar eens reageren. Wij hebben in februari onze 3 ivf poging gehad. 2 embryos van top kwaliteit zijn terug geplaatst, en 3 ingevroren.

Heb al een paar dagen wat buikkrampen, en had gister wat donkere afscheiding, iemand hier ervaring mee? Mag vrijdag testen....spannend hoor.

Geplaatst

heee joke

bij mij hetzelfde verhaal, zie eerder dit topic...

kan van alles betekenen. hoeveel dagen na de TP mag jij testen? Bij mij is het 14 dagen na TP, maar ik denk dat ik al wat eerder ga testen, omdat ik op de testdatum niet thuis ben en ik het wel ook met mijn darling wil delen...

x mamalou

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden