Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerdddd!

wat snel al een echo, dan hoef je iig niet lang te wachten! weer een suc6verhaal!

lekker genieten he..!

Liefs

Desiree

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd, Michelle!

Op naar een brusje voor je dochter. Beter nieuws had je niet kunnen ontvangen, hé?! Helemaal super, joh. Ik was gewoon zenuwachtig voor je... Grijns jij maar lekker verder, laat ze maar denken.

Dit is de enige mooie manier om van die wachtbank af te stappen!

Ik hoop het je na te doen de 9e maart... (en met mij de rest natuurlijk ook, dat snap ik!)

Geplaatst

Voor mij ook goed nieuws!!! de terugplaatsing is goed gegaan, volgens de gyno hebben we een toppertje, hij is zelfs meer doorgedeeld dan een 8dellige...

en we hebben 6 eskimootjes over!!!!!!! Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!

vanaf vandaag zit ook ik op het bankje

Geplaatst
Wachtbank

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-0303 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Mijnbaby:Testen 20-03 - 1 Toppertje

Geplaatst

Michelle van Harte Gefeliciteerd! Geniet er van en doe het een beetje rustig aan. Wel goed dat je volgende week al een echo krijgt. Maar ja je HCG waarde zegt al genoeg!

Ikzelf heb vanaf vanmiddag een rommelig ongi gevoel in mijn buik, dus dat zegt ook alweer niet veel goed. Ben dus begonnen met het broekloeren cq wcpapier loeren, echt niet ontspannend. Maar ja ik heb nog een sprankje hoop, hopelijk zet het niet door en kunnen we maandag bloedlaten prikken met hetzelfde nieuws als michelle!

Jane jij bent de volgende in het rijtje. Hoe gaat het met jou?

Mijn baby, wat een gewelige uitkomst van de punctie, een tppertje en ook nog 6 in de vriezer. Hopelijk heb je ze neit nodig.

Hoe gaat het met de ander meiden??

Geplaatst

Wachtbank MAART

Snoeske: testen 18-03 - 2 emmies, beide 8-cellig

Mijnbaby: testen 20-03 - 1 toppertje (8+)

Geplaatst

@Melissa; balen meid, heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling

@Michelle; wat een fantastisch nieuws!! Gelukkig mag je ook stoppen met de bolletjes. Geniet er maar lekker van meid!!

@mijn baby & Lucky, wat een mooie score en nu maar lekker gaan zitten op de loungebank!!!

Vandaag een slechtere dag.. M'n buik begon ineens vervelend te worden met ongikrampen, maar m'n darmen zijn ook ineens van slag.. Nu maar hopen dat het alleen mijn darmen zijn!!

Succes allemaal!!

Gast Butterfly
Geplaatst

Michelle, wat een supertof nieuws voor jullie !!!! En zo snel al een echo, dat is fijn zeg ! Geniet ervan en hopelijk mogen er nog veel meiden jou volgen !!

Geplaatst

Hi Michelle, wat geweldig nieuws!! GEFELICITEERD!! Geniet er maar lekker van! Hoop dat er we allemaal ook verblijd worden met hetzelfde uitslag!!

Fijn dat je zo snel al een echo krijgt, echt geweldig! :toppie:

Liefs Luna

Geplaatst

Michelle wat goed, helemaal super hoor. Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten.

Geplaatst

Michelle; top! (nogmaals)

Mijnbaby; welkom op de bank, wat heb jij goed nieuws gehad vandaag, zeg! Blijven zitten hoor... Lucky idem dito, natuurlijk!

Dames met krampen: kom goed tussenin zitten enne: niks geen gekheid hé?!

Geplaatst

hey meiden,

Ik had eerst een heleboel echte zwangerschaps kwaaltjes.

Rugpijn, hoofdpijn, ongi krampjes, moe, misselijk.

Ik dacht.....dat gaat goed.......

Maar sinds vanmorgen is alles compleet over. Voel me kiplekker.

Zou het kunnen zijn dat het weer afgestoten is?? zit pas op dag 9.

Iemand ervaring??

Geplaatst

Ikketje, het hoeft helemaal niets te betekenen het kan net zo goed een positief iets zijn want wie weet heeft het eitje zich gewoon lekker ingenesteld en is het daar al klaar mee. Dat is dan ook het frustrerende in deze periode elk teken en elk gevoel kan beide kanten op. Maar zolang het tegendeel niet is bewezen moet je gewoon nog even uitgaan van het goede (klinkt lekker makkelijk) Succes nog even met wachten.

Geplaatst

Michelle: gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!

Melissa: wat droevig! enorme teleurstelling. good luck met de verwerking hiervan.

Lucky & Mijnbaby: gefeliciteerd met de TP en welkom op de bank/ kom lekker hangen in de lounge...

ik zit inmiddels op dag 15 na punctie, 12 na TP en overweeg een testje te doen (mag pas op dinsdag bloedtest doen). mijn man denkt morgen en ik vind dat wel een goed idee. als het negatief is, is het gewoon nog even langer wachten en doen we op maandag weer een testje. ik voel me lichamelijk ietsje minder moe als direct na de TP maar nog niet topfit. voel mijn buik steeds minder...

succes meiden!

x leonore

Geplaatst

Jeetje, Leonore, bij jou wordt het ook spannend!!

En Jane, hoe is het met/bij jou??

En wat staan er ook een boel testen voor maandag gepland!!! Ik stuur positieve energie jullie kant op!!!

Groet, Michelle

Ps, heb bijzonder slecht geslapen, er maalt vanalles door mijn hoofd. Zal wel een reactie zijn op het mooie maar heftige nieuws van gister!!

Geplaatst

Snoeske: testen 18-03 - 2 emmies, beide 8-cellig

Mijnbaby: testen 20-03 - 1 toppertje (8+)

Tammy: testen 20-3

Ik kan nu ook eindelijk plaatsnemen op de bank. Wordt een grote bank zo en met zn 3en testen over 2 weken LOL

Sterkte ladies

Geplaatst

@Chablis, Luna en Linda, gaan jullie echt wachten tot maandag met de test? Hoe voelen jullie je? Oh de spanning bouwt nu echt op.

Michelle, nogmaals, supernieuws meid. dat geeft ons allemaal in de lounge weer goeie moed.

x leonore

Geplaatst

Popje, hoe is het met jou? wij mogen allebei dinsdag testen. hou je het nog vol? ga je al eerder testen, of niet? ik denk dat ik morgen alvast een testje ertegen aan gooi. nog niet helemaal zeker...

x leonore

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden