Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Michelle,

Wat een onwijs rot nieuws zeg en wat klink je ontzettend sterk. Ik heb zoveel respect voor jullie en hoop dat het helpt om het een beetje van je af te schrijven bij ons op het forum.

Hier gaat alles weer ok, heb van de week voedselvergiftiging gehad, in één dag 3,5 kilo kwijtgeraakt en echt doodziek geweest maar nu weer langzaam aan het opknappen.

Ben dus nu wel gewoon thuis en vandaag weer een beetje aan het werk maar echt nog steeds doodop dus doe het heel rustig aan.

Ben wel geschrokken hoor, dacht natuurlijk meteen aan de meisjes en was harstikke bang dat er iets zou gebeuren. Maar die zijn ok en komen langzaamaan ook weer in beweging zijn waarschijnlijk geschrokken van het natuurgeweld!!!!

De schoonmaaksters vandaag vonden toch echt dat mijn buik al wat naar beneden was gezakt dus ben benieuwd. De dames moet van mij nog effe blijven zitten hoor!

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Marjo,

Jeetje, voedselvergiftiging! Gelukkig voel je je al weer beter en gaat t ook goed met je meiden!

Hier gaat t redelijk. Heb net ff boodschappen gedaan maar ben gesloopt nu. Ik merk dat ik niet zoveel meer kan. A.s zondag is vriendlief jarig en dan hebben we het hele huis vol. Kzie er eigenlijk een beetje tegenop. We zullen zien hoe het gaat.

Liefs, Jane

Geplaatst

Marjo, jeetje zeg voedselvergiftiging. Gelukkig gaat het met alle dames weer beter. Voorlopig nog maar rustig aan doen en goed aansterken voordat de 2 kleine dames zich gaan melden.

Jane: wordt toch wel allemaal vermoeiend kan ik me voorstellen. En dan zondag hele huis vol met visite, bah. Zoveel mogelijk de anderen laten lopen en jij lekker op de bank de visite vermaken....dat moet tenslotte toch ook gebeuren haha.

Geplaatst

Oktober:

06: Daan VK

08: Dees vk+ suikerprikken

08: Jane afspraak gyn (35,3 wk)

12: Jane groeiecho (36 wk)

14: Tammy controle VK

15: Lucky-t controle ZH

22: Chantal uitgerekend

28: Daan uitgerekend

November:

08: Michelle uitgerekend

09: Jane (2-ling) uitgerekend

15: Popje uitgerekend

16: Marjo (2-ling) uitgerekend

23: mijnbaby uitgerekend

23: Lucky-t uitgerekend

26: Tammy uitgerekend

Bevallen:

14-08: Snoeske, *Rutger* / was uitgerekend op 21 november

20-08: Dani, Justin / was uitgerekend op 27 augustus

06-09: Elke, Tess

15-09: Krullie, Julia & Katelijn / was uitgerekend op 7 november

18-09: ABC, Naam niet bekend/ was uitgerekend 7 september

28-09: Ange, Mikay/ was uitgerekend 11 Novemver

Hey meiden,

Het is nu 2:53, mooie tijd om eens een berichtje achter te laten hier.

Kan zoals gewoonlijk weer eens niet slapen.

Hier gaat alles redelijk, lekker vrijdag avond met het mannetje nog even saampjes weg geweest. Had een hotel geboekt, diner, sauna en behandeling en ontbijt erbij... even voor de laatste keer samen weggeweest.

Vandaag had ik mijn babyshower, was super gezellig en ik heb een echte mama fiets gehad!

Vandaag een beetje thuis rommelen en het bed op klossen gaan zetten.

Voor maandagavond hebben we een foto shoot in de planning staan, ben super benieuwd en dan dinsdag alweer naar de VK.

Hebben jullie ook zo'n last van vocht vasthouden?? Heb sinds gistermorgen van die mooie worstenvingers die tintelen en zo.... enkels had ik allang niet meer, maar het zijn nu helemaal propjes geworden....

Jane, fijne verjaardag gewenst voor vandaag

Marjo, hoe gaat het nou met je?

Michelle, hoe was je controle bij de VK?

Hoe gaat het met de rest??

Geplaatst

Jeetje wat was je er vroeg bij zeg. Maar ja als je niet kan slapen moet je toch iets gaan doen.

Klinkt erg gezellig wat jullie hebben gedaan nog even met zn 2tjes. Heerlijk hoor lekker je latern verwennen. En wat leuk dat je een babyshower hebt gehad, kan me voorstellen dat het gezellig was. En dan een echte mama fiets krijgen is natuurlijk helemaal geweldig, zie je jezelf al lekker fietsen straks in de zomer? haha.

Hier weinig last van vocht vast houden. Alleen mn rechter enkel is wat dikker dan normaal, maar dat is al heel snel (ben eraan geopereert). Verder mn vingers ook nog niet dikker geworden, althans merk het niet ook niet aan mn ringen ofzo. Maar goed jij bent al een stukje verder, dus kan nog komen.

Ben erg benieuwd hoe de foto's zijn geworden van jullie, ook die van Chantal natuurlijk.

Hier verder alles in orde hoor, gisteren de heg aan de voorkant met 2m ingekort en dan volgend jaar gaat hij er echt uit. Nu is hij nog maar 50cm hoog ipv 2.5m, komt ineens zoveel meer licht naar binnen echt niet normaal meer. Mannetje natuurlijk meeste werk gedaan met de kettingzaag en de heggenschaar, ik alleen beetje takken opruimen enzo. Maar was gisterenavond echt helemaal kapot, nu lekker uitgeslapen en vandaag rustig aan doen.

Jane: doe je rustig aan vandaag!!! en gefeliciteerd met je mannetje natuurlijk.

Hoe is het met de dames verder???

Geplaatst

Lekkere tijdstippen hoor Daan!!

@ Tammy, Ik zit nog op de foto's te wachten, dus kan nog steeds niets plaatsen.

Hier afgelopen twee dagen Leidens ontzet gevierd.

Dat is goed gegaan, maar toch wel raar om alles eens met nuchtere ogen te zien.

Normaal gesproken zijn wij twee volle dagen op stap, maar dat gingen we natuurlijk niet redden.

Ik ben alleen blij dat de bevalling niet is begonnen de afgelopen twee dagen, want als je in Leiden woont en jarig bent op 2 of 3 oktober is dat echt niet leuk.

Het is nl. een volksfeest in Leiden en alles is altijd gesloten, scholen e.d.

Geplaatst

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie even bedanken voor jullie lieve reacties. Dat doet echt zo goed! Verder is het nieuws hier, voor zover dat kan natuurlijk, redelijk ingedaald. Het blijft alleen heel onwerkelijk allemaal, en hoewel ik rationeel de implicaties begrijp, kunnen we er emotioneel niks mee. We hebben dan ook maar besloten dat we net doen alsof het gesprek met de arts afgelopen woensdag niet is geweest. We moeten toch gewoon door, en kunnen niet op de bank gaan zitten wachten...

Gelukkig was donderdag bij de vk alles weer goed. Kleine groeit goed door. Ik ben nu zo'n 10 kilo aangekomen en begin dat best te merken. Helemaal het het traplopen naar boven. Ben echt net een hijgend paard als ik boven kom ;-). Ik had bij jullie allemaal gelezen dat jullie bij 30 weken weer bloed moesten laten prikken, en dat kon ik me van de eerste zwangerschap ook herinneren. Maar was nu niet gebeurd. Heb het toch maar even gevraagd en ze waren het idd vergeten... Heb dus vrijdagochtend nog maar snel even bloed laten prikken en hoor volgende week de uitslag. Maar denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel goed zit. Ik voel me fysiek prima (behalve nu en dan last van mijn stuitje, maar dat is echt mijn eigen schuld), zie geen sterretjes, ben niet licht in mijn hoofd bij het opstaan en hou geen extra vocht vast. Heb zo nu en dan alleen wat jeuk op mijn voeten, maar nauwelijks noemenswaardig gelukkig.

@ Jane, feli!

@ Tammy, fijn dat het allemaal goed gekomen is met de kinderwagen!

@ Daan, waardeloos dat het slapen zo slecht gaat.

@ Daan & Chantal, gaan jullie een eigen meldingsplicht starten, of gaan jullie je hier straks dagelijks melden??

Ik ben vandaag precies 35 weken zwanger. Nog 2 weken en ik mag thuisbevallen. Heb van de week mijn ouders al wel even gepolst of we ze eventueel kunnen bellen mocht de bevalling starten (ivm Jasmijn). Dat vonden ze geen probleem gelukkig! Ik ben echt super nieuwsgierig naar de kleine man in mijn buik. Hoop dat zijn nieuwe leven heel veel positieve energie gaat brengen!

Fijne zondag allemaal! zijn jullie allemaal al uitgeklust of (ook) nog (lang) niet ;-)

Knuf, Michelle

Geplaatst

Hoi Michelle,

Gelukkig gaat alles goed met jullie kleine man. Jeetje voor jou gaat het ook opschieten. Zijn julie al helemaal klaar met de nieuwe kinderkamer??? Of nog druk aan het klussen.

Wij zijn wel klaar ongeveer met de kinderkamer, nu alleen nog steeds alles opruimen enzo. Verder vakt het allemaal mee hoor. Btw met de kinderwagen was bij mijnbaby, maar maakt verder niet uit. Je hebt genoeg aan je hoofd en wordt hier best druk getikt.

Chantal: volgende jaar kan je alles weer door de minder nuchtere bril bekijken. Maar was toch wel gezellig ondanks dat je niet al te lang kon blijven en nuchter moest blijven haha.

Geplaatst

Ben benieuwd hoe het met Krullie gaat als nieuwbakken mama, heeft iemand al weer iets van haar vernomen?

Geplaatst

Hi meiden,

De verjaardag heb ik weer overleefd, gelukkig. Het was heel gezellig maar toch ook wel druk. Ik merk dat ik daar niet meer zo tegen kan. Ben het liefst alleen of met manlief thuis, heb gewoon behoefte aan rust.

Vandaag precies 35 weken zwanger, ik denk dat het niet lang meer gaat duren. De kleintjes zijn ook niet meer zo beweegelijk heb ik het idee. A.s donderdag weer naar de gyn, ben benieuwd.

Liefs, Jane

Geplaatst

Ik was tijdje geleden ook al benieuwd hoe het met Krullie gaat, al tijdje niks meer van gehoord. Ben benieuwd hoe het gaat met de 2 dames of het allemaal nog lukt en of ze inmiddels al thuis zijn.

Jane: het is weer voorbij. Nu weer lekker rust, ook beter voor de beebs. Ze kunnen zich natuurlijk elk moment melden ineens. Ben benieuwd wat de gyn donderdag gaat zeggen.

Geplaatst

donderdag eindelijk weer eens naar de vk..

is al weer dikke 4 weken geleden. Ben benieuwd of alles er nog goed uitziet. Voel me nu echt zwanger hoor.. pff dikke enkels beginnen te komen en ook de tintelende vingers en voeten.

slapen gaat hier ook heel erg slecht, mannetje is heerlijk druk en dan kan deze aanstaande mams natuurlijk niet slapen, vind het heerlijk om dan met mijn handen over me buik te gaan zodat de kleine mijn aanrakingen ook voelt.

van het weekend mijn verjaardag gevierd, op den duur had ik zoiets van, gaaaaaap ik wil gewoon lekker op bed.. maar ja het is ook wel gezellig natuurlijk en over baby's praten is altijd leuk!!(voor de mannen stond de tv op voetbal zoals elke weekend hier in huis)

onze kat is ook nog bevallen vrijdag nacht dus ik was van 2 tot 6 beneden, en daarna tot 9 op bed gelegen. dus ook niet veel slaap gehad. helaas zijn er 2 kittens (van de 5)1 dag erna overleden.

MAAR voor de rest geen klachten hoor!

o ja heeft iemand zich toevallig ook opgeveven (of is er al geweest)voor aanstaande ouders bijeenkomst? ik ben wel benieuwd wat ze daar allemaal gaan uitleggen en vertellen.

zo en nu eerst een kopje thee...

liefs

Desiree

Wij gaan op 20 oktober heen

Geplaatst

Zo dan Dees, das wel een heftig weekendje zo. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Raar eigenlijk om te denken dat dit je laatste verjaardag alleen met je man was, volgend jaar zijn jullie met zn 3en.

Wat leuk dat jullie kittens hebben, helaas niet allemaal overleefd maar toch wel 3 overleefd en hopelijk gaat het met die 3 helemaal goed komen.

Hier ook slapeloze nacht gehad. Veel draaien een man die ook niet kon slapen en een hond(je) die dacht dat hij het hele bed voorzich zelf kon hebben. En dan ook nog eens gaat liggen dromen.....met gevolg dat hij gaat liggen schoppen en blaffen in zn slaap. Wel lief om te zien, maar niet als je zelf graag wilt slapen.

Zo net ook even geregeld dat ik alleen nog maar maandag, woensdag en vrijdag ga werken voor halve dagen. Ben nu 4 uurtjes aan het werk en kan het gewoon echt niet meer uithouden. Goed is nog maar voor 2weekjes, dus zit de dagen ook heel erg af te tellen. Zal echt zo blij zijn als het volgende week vrijdag is.

Geplaatst

Dees, wij hebben ook zo'n thema avond gehad. Bij ons duurde het 2 uurtjes.

We zaten met een aatal stellen in een klaslokaal en gingen praten over de zwangerschap en waar we tegen aan liepen en zo.

Persoonlijk vonden wij het niet zo, maar dat kan ook aan het groepje gelegen hebben.

Tammy, rustig aan doen he! Gelukkig heb je wat kunnen regelen met je werk. Ik zal vanavond even zwaaien als ik in zwijndrecht ben.

Jane, jeetje, alweer 35 weken! Misschien ben jij zelfs wel eerder als ons mama.....

Dani, hoe gaat het met je mannetje??

Michelle, wij zijn helemaal klaar met alles. Geeft me toch een stukje rust. Je weet maar nooit. Nog 2 dagen en dan mag hij komen, zal wel even slikken zijn morgenavond 12 uur hahahaa

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Hier alweer 33 weken vandaag, wat vliegt het voorbij. Ga vanavond maar eens een begin maken aan het vluchtkoffertje. Ben vanimiddag even naar de stad geweest met mn moeder en nog wat dingetjes gehaald, dus ik denk dat ik een heel eind kom.

Verders alles goed, voel me prima en moet zeggen dat ik ook al 2 nachten heerlijk heb geslapen. Deze week nog alle dagen werken, en dan nog 2 weekjes maar 2,5 dag en dan.....verlof!!!!!!Lijkt me zo gek, maar heb er wel zin in.

Geplaatst

Ik heb het onheil over me afgeroepen gister denk ik, want hoe goed ik de afgelopen 2 nachten had geslapen zo waardeloos heb ik afgelopen nacht geslapen. Ik had heel erg pijn in mn rug en in mn heupen/bekken. Bahh dat is niet leuk.

Ik mag volgende week donderdag weer op controle, kan bijna niet wachten om ons kleintje weer te zien.

Geplaatst

Balen dat je zo rot geslapen hebt. Probeer een (voedings)kussen tussen je benen te leggen. Dat werkt bij mij wel al een stukje beter.

Ik heb juist eindelijk weer eens een hele lekkere nacht heb gehad, maar 1x wakker geworden om even te plassen en heerlijk uitgeslapen.

Geplaatst

Hier begint het ook op te schieten, al weer week 34 en counting. Gaat een stuk beter ben al wat opgeknapt maar voel me nog steeds wel slap hoor, echt niet normaal wat een impact die voedselvergifiting heeft gehad. Maar met veel rust gaat het beter. We hebben afgelopen vrijdag een nieuw hond gekregen, een pupje van 10 weken genaamd Bikkel als broertje voor onze Labrador Roos maar die is gewoon in de negeerfase hoor heeft echt zoiets van wat moet jij hier!!!!

Al met al genoeg te doen hier, de babies bewegen lekker door en ik vrienden van ons waren hier een weekje met hun 2 dochtertjes. Echt helemaal super maar moet zeggen dat de rust nu wel mag komen :)

Succes met de laatste loodjes!!!!

XXX

Geplaatst

Hier nog 1 die elk uur op de klok heeft gezien wat een nacht pffffffffffffff......

heb net bij bijgetankt van 10-12 uur..... en ben nu nog suf en sloom...

Heb last van maagzuur, heb al een renie op....

Geplaatst

Gezellig hier met al die slapeloze nachten, we kunnen straks met elkaar ook in de nachten nog gaan doortikken.

Hier ook 2 slapeloze nachten gehad. Gisteren dus heerlijk van 2 tot half 6 geslapen, eigenlijk veel te lang, want kon vanacht dus niet in slaap komen. Uiteindelijk toch wel gelukt en vanmorgen pas om 9 uur wakker geworden. Wel tussendoor 1x naar de wc geweest. Morgen weer lekker dagje vrij en 's avonds feestje bij mn man zn werk, heb ik echt veel zin in. Is altijd erg gezellig en de meesten heb ik ook al aantal weken niet gezien, dus wordt weer lachen om mn mooie buik(je).

Morgen ook alweer 33wk, nog maar 7 te gaan!!!! En over 4 wk mag ik thuis bevallen, wordt ook weer een mijlpaal.

Trudy, we kunnen samen gaan aftellen voor het verlof haha. Ik moet nog maar 4 halve dagen te werken en dan zit het erop!!!!!

Geplaatst

Ja, lekker verlof. Aan de ene kant denk ik laat het maar beginnen, en aan de andere kant denk ik wat moet ik de hele dag doen om mn dag te vullen, haahha maar ik geloof dat het iedereen goed afgaat dus moet mij ook lukken.

Geplaatst

haha die angst had ik in het begin ook wel een beetje. Maar nu ik zo die dagen tussendoor vrij ben, is mn dag ook steeds gevuld.

Gaat echt wel goed komen hoor, tijd gaat zo snel en vooral omdat je zelf ook alles in een langzamer tempo gaat doen. Daarbij moet je 's morgens je bed niet uit....heerlijk hoor lekker uitslapen.

Geplaatst

et lucky,

nou mijn dag vullen lukt me altijd prima!, ik ben aangezien ik ben afgekeurd 80 tot 100procent maar 2 ochtenden in week werk ik. en de rest van de dag heb ik genoeg te doen.. ben echt een schoonmaakfreak en soms is het nog niet schoon. haha.. en ik heb gister en vandaag ons geboorte bord gemaakt.. helemaal zelf getekend en geschilderd. ik zal er snel even foto´s van op zetten. alleen de naam moet er nog onder.. maar die blijft nog ff geheim tot de geboorte!

en voor de rest, lekker wat aanrommelen, dingen doen die je altijd al wilde doen, kleine klusjes afmaken.. lekker op de koffie of thee(niet teveel, en te vaak wordt saai) en lekker uitrusten!

en vooral genieten van je vrije dagen.. want als de kleine er straks is, heb je geen vrije tijd meer over!zeggen ze.

morgen weer op controle, heb ik zin in.. mijn buik is de laatste paar dagen echt zichtbaar gegroeit en de kleine drukt behoorlijk op mijn blaas.

morgen weer even een verslagje.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hallo!

Ten eerste sorry dat ik al heel lang niets van me heb laten horen.. Heb wel meeglezen.. Veel gebeurt..... gelukkig niet met de kleine hoor!

Alles weer onder controle en nu aan het genieten van mijn verlof!

Al weer ruim 34 weken zwanger gaat ontzettend snel we zijn bezig met de laatste dingetjes in de baykamer.

Maatje jeetje wat zullen jij en je man geschrokken zijn!

Michelle ik heb veel aan je moeten denken en wat ben je een krachtig mens!

Lieve allemaal ik ga me weer regelmatig melden, reageren en jullie op de hoogte houden!

Liefs Popje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden