Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Ellie. Ik hoop zo voor je dat het de laatste IUI raak is.

Ik heb vandaag FM gehad, nog niet groot genoeg dus maandag terug komen. Ik ben nog al aan het tobben met mijn gezondheid momenteel, zijn het de hormonen :-( of is het de leeftijd ;-) haha? Heb (onder andere) een schildklierontsteking. Moet vrijdag weer bloed laten prikken. Als uit de uitslag komt dat mijn schildklier hormoon nog niet goed is moet ik stoppen met de 2e IUI. Deze mededeling kwam vanochtend keihard aan...

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Begina, je weet maar nooit...Er zijn ook zwangeren die dachten ongesteld te worden. Zolang je geen bloed verliest is er hoop. Maar ik weet het, je wilt niet teveel hopen omdat de telleurstelling dan zo hard aankomt. Ik ben hard voor je aan het duimen.

Nikkie, dat zou een telleurstelling zijn zeg als je moet stoppen! Ik houd mijn vingers gekruisd voor je, want dat is op onze leeftijd inderdaad een klap in je gezicht. Bij mijn mislukte pogingen voelde ik behalve de teleurstelling ook telkens de leeftijdsdruk, maar er zijn telkens nog nieuwe kansen gekomen! Dus het is niet zomaar bekeken. Heeel veeel sterkte!

Groet van Ellie.

Geplaatst

Hoi! Ik ben nieuw hier en weet dus nog niet zo goed of je al mee mag kletsen in deze hangplek....

@ ellie. Ik verlies meestal wat bloed na inseminatie. Heb een keer nagevraagd hoe dat kan en blijkbaar zijn de bloedvaten zo gevoelig dat ze die snel raken, ik heb het zelfs met de echo's. Dus houd moed! Ik hoop voor je dat deze poging zal slagen!

@ nikkie, veel sterkte dan vrijdag! Hopen dat je door mag blijven gaan!

Groetjes noelle

Geplaatst

@ Noelle, natuurlijk mag je meekletsen!!! Waar zit je ongeveer in je traject?

Wij hebben het er nog eens even over gehad en gaan waarschijnlijk in januari of februari voor onze laatste poging IUI ( ik zeg laatste, want ze hebben gezegd 6 en dan evalueren, misschien krijg ik er nog wat, of anders IVF) M'n hand schiet niet echt op, zo'n operatie hakt er toch in, ook psychisch, wordt heel ongelukkig van thuiszitten, thuiszitten is één ding, maar dan ook niks in huis kunnen doen is erg vervelend...

Ben ook weer wat aangekomen, en heb net m'n eisprong gehad (op dag 22 of 23, dus weer lekker laat) We hebben goed zelf geklusd ;) dus dan toch maar weer hopen op een wonder.

Nikkie, wat vervelend allemaal, wanneer krijg de uitslag van je bloed?

Liefs Nina

Geplaatst

@Nina. Morgen dus bloed prikken en volgende week vrijdag de uitslag. Maar ik moet maandag terug voor de FM meting en dan hoopt mijn arts de uitslag al te kunnen zien in de computer. Maar of ze daar dan wat mee mag en kan weet ik eigenlijk niet want ik ben voor die schildklier bij een hele andere arts onder behandeling. Afwachten dus...

En Nina je weet het ... de wonderen zijn de wereld nog niet uit ...

@Noelle. Iedereen mag hier meekletsen en zijn hart uitstorten.

@Begina. Sterkte met je wachtdagen. Normaal vliegt een dag voorbij maar die wachtdagen lijken tergend langzaam te gaan. Ik hoop voor je dat het groen is.

@Kee. Inderdaad Decapeptyl bij IUI. Misschien kan je het toch nog eens overleggen met het VU of het ook iets voor jou is? Juist vanwege die vroege eisprong en de daardoor te late inseminatie.

Geplaatst

Noelle, hier mag je lekker meekletsen en je hart uitstorten.

Het bloeden is gelukkig snel gestopt, dus ik denk dat het inderdaad een bloedvat is geweest. Ik had het eigenlijk kunnen weten, want daarvoor heb ik vorig jaar een lisexisie gehad. Bij lichte aanraking bloedde mijn baarmoederhals altijd heel heftig.

Nina, wat heb je eigenlijk aan je hand?

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wanneer jullie dames hier gaan testen? Misschien wel op dezelfde dag...kunnen we lekker onze spanning delen.

Ik test op 26 oktober.

Groet van Ellie.

Geplaatst

Hoi Noelle, welkom! Nikkie, wat spannend..ik hoop dat de uitslag goed uit valt en dat je door kunt gaan!

Ellie ik test op 24 oktober.

Groetjes KrisKras

Geplaatst

@ Ellie, ik werk in een atelier waar we hel mooie zijden jurken maken en omdat ik én instabiele duimpezen heb én te hard heb gewerkt deed het zoveel pijn dat ik iig geen handwerk meer kon doen ( wat natuurlijk heel veel moet gebeuren) en daarna ging alles pijn doen. M'n duimpezen aan m'n rechterhand (de dominante kant) zijn nu gestabiliseerd. Duurt allemaal al veels te lang, heb superveel zin om weer te werken. ga volgende week met krachtoefeningen beginnen en hoop ergens in november weer aan de slag te kunnen.

Had afgelopen 2 dagen voor mijn doen hele hoge temp, 36,9!!! Weet niet of dat iets zegt....

Spannende wachtdagen weer dames, dat duurt nog wel even 24 en 26 okt, ik verwacht ongeveer de 23e m'n ongi of een wonder...

Liefs Nina

Geplaatst

Nina, lijkt me wel een leuke baan! Lekker creatief. Ik zal voor je duimen duimen. Dat je maar weer snel aan de slag kan.

Goeie temperatuur trouwens. Heb ik ook altijd of lager(36.7 tot 37). Enkele dagen voor de testdatum ga ik die altijd meten, want zodra hij enkele tiende graden gaat zakken , weet ik dat ik ongesteld ga worden die dag of de volgende dag. Toen ik zwanger was, bleef hij hoog.

Groet van Ellie.

Geplaatst

Nou, ben nog steeds superheet!!! Gister 37!!! En vandaag weer 36,9, even afwachten dus nog.

En ja, heb echt een superleuke en creatieve baan, daarom is het zo frustrerend om nu niks te mogen.

Liefs Nina

Geplaatst

Spannend Nina, nou, wie weet..... sta jij aan t eind van de week wel met een positieve test in handen..... zou leuk zijn!! Gebeurd op deze hangplek zo weinig de laatste tijd.

k zit nog steeds te wachten op m'n ongi..........pfffffffffffffffffffft. Nou was ik de vorige maand ook 2 dagen te laat, maar dat kwam w.s. nog van de mutsenbollen...... maar deze maand had ik heerlijk m'n eigen cycles (zonder hormonen) en nu ben ik al voor de 3de dag te laat, en nog niet ongi..... k had zaterdag voor de zekerheid n testje gedaan, niet eens zozeer omdat ik dacht dat ik zwanger was, maar meer dat ik dacht dat het knopje in m'n hoofd dan om zou gaan, en ik ongi zou worden.... maar nie dus...... k voelde me ook alweer boos op mezelf dat ik weer n test verknald heb, en dat ik weer me eigen heb laten gaan door te testen.

In m'n eigen cycles wor ik normaal meestal rond de 24/25ste dag ongi, met daar voor meestal ook nog n dag of 3 bruin verlies, ik wist dus altijd ruim van te voren dat het er weer aan kwam.......

k voel me hier heel onzeker van....

k moet ook zeggen dat ik absoluut niet weet wanneer m'n eisprong was, heb er heel bewust niet zo op gelet...... zoddat ik er ook niet te veel mee bezig zou zijn.

En iedere dag denk ik 'nou word ik ongi' zeurbuik, en een humeur om op te schieten.......... maar ja...... wachten maar weer.

k durf ook geen 2de test te doen, straks is die ook weer negatief, wor ik nog gefrustreerder.

k weet ook nie goed wat wijsheid is trouwens...... gewoon maar weer wachten.....

liefs

Geplaatst

Hallo! Ik zou ook graag mee willen kletsen:)

Ik heb me wel voorgesteld bij Wie is Wie, heb nog niet helemaal door hoe het forum werkt, maar dat komt vast goed. Ik ben begonnen met de 3e IUI-poging. Ik moest van het ziekenhuis pas woensdag voor een echo komen, maar dat leek me te lang omdat ik de eerste twee keren al na 5x prikken of 6 X prikken moest komen. Gelukkig ben ik vandaag (twee dagen eerder) toch naar het inloopspreekuur gegaan want de eiblaasjes waren al groot, heb morgen al inseminatie zonder dat ik pregnyl moet spuiten want mn eisprong is al vanzelf op gang aan het komen.

Ik ben blij dat ik heb doorgezet, naar mijn gevoel heb geluisterd. Anders was deze poging al mislukt...

Herkent iemand dit? Dat je er zelf echt achteraan moet zitten in het ziekenhuis?

Ik vraag me ook af of jullie veel merken van de hormonen (bij mij puregon en pregnyl). Ik ben zo moe en zo emotioneel, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken de laatste tijd. Is dit vooral een psychisch gevolg of ook echt door de hormonen, vraag ik mij af.

Succes allemaal...

Geplaatst

Hoi Sunlight, gezellig weer iemand erbij.

Het is op onze 'afdeling' hier nl. soms heel rustig, zoals Trijnie ook al schrijft.

Dat je achter zaken aan moet zitten in het ziekenhuis is voor mij herkenbaar. Het was voor mij ook erg wennen dat je eigenlijk maar klant nummer zoveel bent. Eigenlijk ook wel logisch dat ze niet van iedereen het medisch dossier uit het hoofd kennen. Nu ik een jaar op dezelfde poli loop wordt het iets persoonlijker, omdat ik telkens dezelfde mensen tegen kom die enigszins weten hoe het zit met mij. Heb jij ook telkens een andere arts?

In ieder geval goed dat je je gevoel hebt gevolgd en houd de vinger aan de pols.

Moe en uit je hum...tsja, dat kan aan van alles liggen, o.a. de hormonen en de spanning die alles met zich mee brengt. Je bent hier wel op de goede plek terecht gekomen hoor! Je mag alles eruit gooien wat in je op komt. De dames hier herkennen veel, omdat we hetzelfde doormaken.

In ieder geval veel succes morgen!

Nina, jeetje wat heet zeg! Hou dat nog maar even vol. De spanning stijgt....

Trijnie, het is een vervelende spanning als je niet weet waar je aan toe bent en je kan niet door. Die hormonen kunnen wel de boel in de war gooien (ik heb ook een stopmaand gehad). Ik zou een nieuwe testdatum vaststellen over b.v. 3 dagen. Dan ben je een week verder als normaal. En daar niet boos over worden. Het is normaal dat je wilt weten hoe het zit!

Groet van Ellie.

Geplaatst

Hoi Ellie.

dank je voor je reactie. Ja, ik snap heel goed dat je meer klant bent dan patient, met zoveel mensen. Ik neem het hen ook niet kwalijk maar ik vind het wel een extra zorg dat je zelf erg moet opletten of de afspraken wel kloppen (er is in het begin ook een beginecho over het hoofd gezien, daar moest ik ook om vragen. Ik vraag me dan af of de rest wel goed loopt, ik vind het een gek idee dat ik mensen uit het ziekenhuis vertel wat er moet gebeuren).

Een vriendin van mij uit zuidholland (wel al verder in het traject) is voor een second opinion naar een ander ziekenhuis gegaan. Daar zag de gynaecoloog andere mogelijkheden en daar werd zij beter begeleid (persoonlijker). Er is dus wel verschil qua behandeling, per ziekenhuis. Maargoed, het is wel belangrijk vertrouwen te hebben in de gynaecologen (ook al zijn ze onpersoonlijker), anders is het eind zoek! Ik heb inderdaad ook steeds een andere arts, er zijn er een stuk of 5.

Ik zie dat jij aan het wachten bent, sterkte daarmee.

En andere meiden op deze plek ook veel succes!

Geplaatst

Sunlight, ik ben zelf een keer in discussie geweest met een verpleegkundige. Ze wilde geen uitgangsecho inplannen, terwijl dat volgens de arts wel noodzakelijk was. i.v.m. cystevorming. Toen was ik ook zo aan het twijfelen of ik wel de goede behandeling kreeg. En inderdaad, als het niet verbeterd, of je voelt je niet goed in dit ziekenhuis kun je natuurlijk verhuizen. Was je vriendin bij hetzelfde ziekenhuis als jij nu bent? Dan kan ik me voorstellen dat je nog meer twijfelt.

Groet van Ellie.

Geplaatst

Hoi Sunlight. welkom hier, ik herken het achteraan zitten niet gelukkig, maar ik loop dan ook bij een kleine kliniek. Om die reden heb ik daar bewust voor gekozen. Ik wilde niet elke afspraak een andere gyn tussen mijn benen, niet in een wachtkamer hoeven zitten met dikke buiken, en geen klant of nummer zijn. Dat is gelukt ;) We moeten er wat verder voor rijden, maar we zijn er heel tevreden over!

Ik hoop dat je snel zwanger bent! Succes! KrisKras

Geplaatst
Sunlight, ik ben zelf een keer in discussie geweest met een verpleegkundige. Ze wilde geen uitgangsecho inplannen, terwijl dat volgens de arts wel noodzakelijk was. i.v.m. cystevorming. Toen was ik ook zo aan het twijfelen of ik wel de goede behandeling kreeg. En inderdaad, als het niet verbeterd, of je voelt je niet goed in dit ziekenhuis kun je natuurlijk verhuizen. Was je vriendin bij hetzelfde ziekenhuis als jij nu bent? Dan kan ik me voorstellen dat je nog meer twijfelt.

Groet van Ellie.

Hoi Ellie, op het moment blijf ik liever in dit ziekenhuis omdat het me toch een heel gedoe lijkt om ergens anders heen te gaan en wie weet is het daar weer hetzelfde. En zo slecht vind ik het ook niet hoor, ik werd er gewoon onzeker van. Die vriendin zit in een ander ziekenhuis dus dat is niet de oorzaak, wel een bevestiging dat het dus soms beter is een second opinion te vragen.

Kriskras, slim dat je het zo hebt aangepakt, ik heb me daar van tevoren niet eens in verdiept, heb het ziekenhuis met de minste wachttijd gekozen. Zo'n kliniek voelt waarschijnlijk iets persoonlijker. Maar voorlopig denk ik dat ik nog goed zit hier.

Dank jullie voor de antwoorden.

En succes!

Geplaatst

He meiden.

Ik lees nog steeds met jullie mee...

Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Was drie dagen overtijd dus had echt goede hoop dus weer een klap in het gezicht.

Weer een nieuwe maand.

Iedereen sterkte en hopelijk komt er snel iemand met goed nieuws!

Liefs

Geplaatst

Begina, sh*t! Ik voel met je mee.

Kriskras, wel slim aangepakt inderdaad. Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan om tussen ziekenhuizen te gaan shoppen. Misschien ook wel, omdat ik oorspronkelijk voor iets anders kwam en pas later door een gynaecoloog ben doorverwezen naar de poli fertiliteit.

Ga nu niet verhuizen van ziekenhuis hoor. Het is nl. lekker dichtbij. En nu kan mijn man gelukkig zijn zwemmers thuis produceren. Af en toe lukt het niet door medicijnen, laat staan dat hij het dan in een vreemde omgeving moet doen... ik weet niet hoe dat bij ivf gaat, maar dat is een reden waarom wij daar heel erg tegenop zien.

Misschien komt het wel niet zover. Wachtweek 2 is begonnen. Ik slaap opvallend veel en ben uit m'n hum, maar dat zal wel door de herfst komen. Verder alleen licht pijnlijke borsten.

Groet van Ellie.

Geplaatst

Even een medische up-date: ik val nog steeds af, voel me erg slap, schildklierontsteking verdwijnt niet uit zich zelf zoals gezegd door het ziekenhuis. Bloeduitslag was gisteren nog niet bekend. Heb afspraak een dag kunnen vervroegen dus moet nu donderdag terug voor de uitslag. Gisteren dus wel langs ziekenhuis geweest voor FM meting. Nog niet groot genoeg, de Gonal F dosering wordt iets verlaagd zodat ze niet te snel groeien. Het is namelijk op dit moment nog erg onzeker of we wel door kunnen gaan met IUI, dat hangt allemaal af van de bloeduitslag, daarom mogen ze de komende dagen dus niet te snel gaan groeien. Dus duimen voor een goede uitslag ...

Geplaatst

Hey Ellie,

Ik moet wel zeggen, dat als mijn man eigen zaad zou hebben, wij ook niet waren gaan shoppen, dan hadden we in het UMCN kunnen blijven, maar omdat we toch op zoek moesten naar donorzaad, zijn we hier bij Geertgen terecht gekomen, we stonden ook op de wachtlijst in Rijnstate, maar de keuze is dus op Geertgen gevallen omdat in Rijnstate veel witte jassen lopen en veel dikke buiken ;)

Nikkie, veel sterkte..

Geplaatst

Dames, wat een drukte weer opeens...

Ellie en Sunlight, raar van die uitgangsecho, ik mocht niet eens beginnen als die niet was gedaan. Ondanks dat ik in een redelijk formaat ziekenhuis zit, heb ik nooit het gevoel gehad een klant te zijn, kreeg iig bij de fm altijd dezelfde als die de uitgangsecho deed. Heb er in totaal wel 4 of 5 gehad, maar wel één per cyclus, geeft toch soort van rust.

Trijnie, hoe is ie nu? Kan het me helemaal voorstellen die onzekerheid, wat Ellie zegt, zou idd nog heel even wachten, om dubbele teleurstelling te voorkomen.

Begina, heel veel sterkte!!!

Hier is het nog steeds spannend, word er een beetje zenuwachtig van, het zou toch te mooi om waar te zijn............

Zou zaterdag of zondag ongesteld moeten worden, had afgelopen 2 dagen 36,8, normaal was ik allang weer naar beneden gekelderd. Wanneer gaat je temp dan weer naar beneden als je ongesteld gaat worden?? Al voor de ongesteldheid of pas als die losbarst??

Liefs Nina

Geplaatst

Nina, mijn temp daalt altijd voor de menstruatie(1 of 2 dagen)....ik krijg de kriebels hoor! Verder nog verschijnselen?

Onlangs is er een nieuwe gyn komen werken in mijn ziekenhuis. Misschien was er personeelstekort en hebben ze de gaten telkens met collegae opgevuld? Ik heb er wel 11 gehad zei ik tegen de laatste arts. Nou er zijn er hier wel 17 zei hij. Gelukkig was het een grapje, dat ik ze allemaal zou krijgen.

Over de uitgangsecho op dag 1 of 2: die maken ze in mijn ziekenhuis alleen als daar noodzaak toe is b.v. door cystevorming. Dat vond ik trouwens de eerste keer best lastig, omdat ik natuurlijk nog ongesteld ben dan. Ach, maar alles went.

Tjonge Nikkie, jammer dat je gisteren geen uitslag hebt gekregen. Ik wens dat je follikels maar niet te hard mogen groeien en de iui gewoon door kan gaan.

Groet van Ellie

Geplaatst

Tja, je leert je wel ergens overheen te zetten met die uitgangsecho, ik ging de laatste paar keer ook pas op dag 3, dan is 't toch net iets minder.

vanochtend 36,7, grrrrr, dus wel een lichte daling, heb al een aantal dagen constant lage buikkrampen en ben heel moe, we zien het wel, m'n vriend zegt dat we maar niet te veel moeten hopen om grote teleurstelling te voorkomen, makkelijker gezegd.......

Liefs Nina

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden