Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

K*T ZOOI heel bericht getypt en nou is ie weg,:cussing:2de poging......

Sil meis wat klote voor je,het is ook zo zwaar allemaal der komt zo veel druk op je te staan en die mannen snappen helemaal niks meer van wat er allemaal gebeurt,en dan nog die hormonen wij ons lekker uitleven op onze mannen..........Zo gaat dat bij ons ook hoor we hebben het afentoe ook zwaar terwijl we altijd op en top gelukkig waren zonder 1 ruzietje maar der komt gewoon zo veel stress bij kijken............het komt vast wel goed hij heeft er ook voor gekozen om nog een x iui te doen met jou en dat is maar een paar weken geleden het kan niet in ene x over zijn,dat bestaat niet!!!!! kop op meid het komt goed!hoop zo dat je zwanger bent......

Bij de eerste fm had ik 2 eitjes van net boven de 1 en 1tje der onder ik weet niet meer zo goed wat het moet zijn maar ik maak me wel zorgen.Vrijdag volgende fm.

Hebben jullie ook zo`n last van die puregon?ik ben zo`n huilebalk kan om alles wel janken,zo ook om het verhaal van sil!

Hoe gaat het eigelijk met die pregnyl spuit wie zet ie,doet ie zeer?(nog steeds een naalden fobie)

Ga nou lekker op bed liggen misschien valt er nog wat te janken:sad1:!!!!!haha!

groetjes

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sil; je zegt "waren".. Is het nu over,of heeft hij gewoon even rust en tijd nodig?

Vind het wel een beetje kort door de bocht van je vriend om eerlijk te zijn. Net als wat Bridetobe zegt,jullie hebben samen besloten voor iui te gaan,en nu is het ineens allemaal anders.

En mocht je wel zwanger zijn,moet er natuurlijk veel besproken worden. Maar het gaat ook om jou,en niet alleen maar het gefocus om een evt kindje.

Hoop voor je dat jullie er samen uit kunnen komen!

Bridetobe; ik spuit ook Puregon,maar heb nergens last van. Tuurlijk de hormonen spelen wel mee,(ik ben juist heel chaggie,en reageer veel op manlief af,ook niet terrecht). Maar emotioneel niet echt.

Ik spuit ook de Pregnyl,en die vind ik persoonlijk vervelender als de Puregon spuit. Elke keer als ik die Pregnyl moet prikken,heb ik er na die tijd veel last van. Het doet me elke keer pijn. Nu wil ik je niet bang maken hoor hihi. Je zult merken....Het valt reuze mee!!!

Tot morgen meiden! En Sil...Hopelijk slaap je een beetje. Door de stress van het wachten tot de testdatum,en nu dit erbij...het zal niet makkelijk zijn.

Geplaatst

Goedemorgen dames.

Bridetobe, wij gaan morgen dan samen voor een goede FM ;-) Ik vind het ook wel spannend hoor. Ik heb volgens mij geen last van de Puregon, qua stemmingen. Ik heb alleen deze ronde meer pijn bij het prikken zelf. Hartstikke psychisch volgens mij. Ik zet geen Pregnyl, maar Ovitrelle. dat doe ik wel zelf en die valt 100% mee. haha, ik moest wel lachen om je 'misschien valt er nog wat te janken'. Houd vol he, het prikken is al dik over de helft voor deze cyclus!

Sil, hoe is het met jou? Heb je nog een beetje kunnen slapen? Hoop het wel. Men, morgen is het al zover voor jou. Spannend.

Pammie, tot wanneer was jij van plan om ons in spanning te houden? Jij bent dit weekend toch ook overtijd???

Voor de rest even een groetje en tot later, moet rennen. X

Geplaatst

Hoi Meiden,

Gisteravond ben ik ongesteld geworden! Maar ondanks dat gaat het goed met me.

Het is wel een hele teleurstelling en niet alleen voor mij.

Ik heb mijn ex-vriendje (?) wel gebeld om het te zeggen. Hij vond het heel erg jammer....

Goed dan kreeg hij van mij natuurlijk weer een reactie en dat liep uit op een fijn gesprek. Ik merk dat hij nagedacht heeft en dat hij de situatie ook niet leuk vind zo.

Ik laat hem gewoon nog maar even gaan. Het feit dat er nu dingen besproken werden is al een vooruitgang. Dus wie weet....

Voor nu stop ik met de behandeling (ik weet het anders ook niet). Ik ga tegen het ziekenhuis zeggen dat ik een rustperiode neem ivm de verbouwing en verhuizing die er aankomt. Zij hoeven niet te weten dat dit is gebeurd. Want mochten we bij elkaar komen dan moet ik misschien weer het hele traject in. Als we nog samen waren geweest had ik in ieder geval nu toch een rustperiode genomen. Anders is het zo'n gestress met dat huis....

Men, waarom heb je het dan niet gevraagd als je het niet goed weet? Mutsie! Hopelijk levert je volgende FM je meer info op en dan weet je waarschijnlijk ook wel wanneer de IUI plaats mag vinden. ik duim voor je

Pammie, spuit je zelf de pregnyl? Ik moet de pregnyl een uur van te voren uit de koelkast halen, dan naar het ziekenhuis en ze zetten de prik in mijn buik. Ik voel daar helemaal niks van. Als die in mijn arm gezet wordt dan doet het ook wel even zeer dus daar mogen ze niet meer aankomen hahahahaha

Ik ben wel erg benieuwd hoe het voor jou allemaal gaat lopen. En ik zit in afwachting van de vraag van Evy...tot wanneer jij ons in spanning laat zitten

Liefs SIL

Geplaatst

He getver Sil. Wat ontzettend balen. Je hebt nu natuurlijk wel een heleboel meer aan je hoofd, maar het was toch wel heel erg leuk geweest om daar ook een gelukkigmakend nieuwtje bij te hebben.

Die verhuizing, was dat niet samen met je vriend dan? Of wonen jullie niet samen? Fijn dat jullie in ieder geval even hebben gepraat en ik snap dat je het (nu nog) niet nodig vindt om het ziekenhuis van dat soort details op de hoogte te stellen. Is voor hun toch helemaal niet van belang?! In ieder geval dikke knuffel en sterkte ermee. Je gaat ons hier toch hopelijk niet verlaten?

Andere dames hoe gaat het?

Pammie...?

Geplaatst

Hallo dames,

Kon het vandaag weer niet laten heb toch een test gedaan deze was negatief maar stom stom het is gewoon veel te vroeg....Ik weet het dames geef mij er maar van langs ha,ha. Daarom in huis een grote klus begonnen deze stond al op het programma hoor heb binnekort een weekje vrij om de klus te doen. Dus vandaag maar begonnen met schuren van de trappen en deursteilen van mijn hal en overloop dat is nu klaar. En ik moet werken de komende dagen dus weer afleiding kan ik niet weer in de verleiding komen.

Sil ik baal dat je ongesteld ben geworden ik had het zo gehoopt voor je zeker nu al die ellende met je mannetje. Hopelijk komt het nog goed na een time-out

Bidetobe de Pregnyl doet bij mij ook wel zeer beetje branderig ik prik mijzelf in mijn buik dan doet het minste pijn bij mij. En wel van tevoren minstens een uur uit de koelkast anders is het zo koud en doet het meer pijn.

Hoe is het met de anderen Pammie hoe is het met die voorraad eieren bij jou in je buik??? Is er al eentje bevrucht??? En Evy??

Geplaatst

Hellowie. Dat vind ik goed klinken Sil, en wie weet dat je in de nabije toekomst (na je rustperiode) weer gewoon meedoet. Volgens mij kan het nog alle kanten op met die vent van jou.

Zonneschijn, hahaha, JIJ BENT ECHT ONGEDULDIG! Dat is bijna een week vantevoren.... Ik heb het lijstje even opgeduikeld om te kijken of ik me al zorgen moest maken om je negatieve test. Maar nee, hoe vervelend ook, dit is wel echt errug vroeg. Nog even een paar daagjes geduld. Klets hier maar lekker van je af, des te eerder is het voorbij ;-)

Ik ga straks lekker trainen, gelukkig is het vanavond droog (in tegenstelling tot gisteravond). Morgenochtend na de FM meld ik me weer.

Fijne avond allemaal.

Oktober

09: Bridetobe 2e FM

09: Evy 1e FM

14: Tammy VK

14: Alicia VK

15: Zonneschijn testen

November

18: Alicia 20 wkn echo

26: Tammy uitgerekend !!!!

Geplaatst

Hallo meiden!

Hier nog geen nieuws. Ook nog geen ongi te zien. Begin het nu wel een klein beetje raar te vinden. Ook omdat ik voor mijn gevoel nu wel overtijd ben.

Maar hoe gek het ook klinkt....ik ga nog niet testen. Mss wordt ik vanavond nog ongi ofzo,heb wel krampen,al vanaf dinsdag Oef!. Dat was niet prettig,vooral niet als je het aan het werk bent.Dus ik heb best een negatief gevoel. Als ik nu ga testen dan ben ik de hele avond down. En dan zie ik toch liever bloed.

Sil..lieve meid.Wat baal ik dat je ongesteld bent geworden,ik had het je zo gegund. En dan ook nog dat geklooi met je vriend. Wat is het moeilijk allemaal hé.Wel fijn dat je toch met hem hierover hebt kunnen praten,..

Je hebt groot gelijk dat je het ziekenhuis niet op de hoogte stelt van het hele gebeuren! Waarom zou je?. Ze weten al genoeg van je..(hihi). Gewoon hierbij laten,en even de rust en energie pakken.

Wens je veel sterkte met alles...en wat fijn dat je gewoon bij ons blijft kletsen!!!!!

Ik prik btw inderdaad zelf de Pregnyl. Ook uurtje van te voren uit halen,en dan prikken in mijn buik. Het valt altijd wel mee,maar ik vind gewoon de Pregnyl spuit pijnlijker als de Puregon.

Evy; jij heel veel succes morgen met je FM!. En nu géén eierenoverschot hé...waag het niet!. Jij moet gewoon je iui hebben..!!

Oh, Zonneschijn; Je bent wel te vroeg met testen hoor. Nu je negatief hebt getest,is niet zo best voor je humeur lijkt me..Maar je bent echt te vroeg,dus niet de hoop op geven. Volgensmij mag je pas de 15e testen als ik het goed heb??. Dus nog dik een week meid!!

Geplaatst

Jammer Sil,ik had het je zo gegund........

Pammie wat goed van jou dat je je zo in kan houden.

Ik zie ook liever bloed dan een negatieve test,ik weet niet waarom maar heel gek.

Ik was de eerste paar dagen wel heel erg chaggie maar de laatste dagen kan ik om alles janken,denk ook dat het komt omdat dit zoiezo de laatste iui is.

Ik wist niet dat je de pregnyl ook zelf mag spuiten..... is dat met de puregonpen?ik ga het echt niet zelf doen als het met een echte spuit is hoor,ik word nou al niet goed:tongue1:.

Zonneschijn jij bent echt ongeduldig,haha!

Tot morge(denk ik)

Geplaatst

Bridetobe ja, bij ons krijg je de ampullen mee en moet ik het zelf klaar maken dus geen speciale pen. De injecties voor Menopur moet ik ook zelf klaar maken maar die deden niet zo zeer. Het scheelt voor mij een lange rit naar het ziekenhuis dus vandaar dat ik het zelf doe. Je kunt bij ons ook het laten prikken als je het niet zelf durft.

Nou succes met je laatste poging

groetjes, zonneschijn

Geplaatst

Hallo meiden!

Sil; wat vervelend allemaal zeg!! Dikke knuffel van mij voor jou; veel sterkte!!

Pammie; AAAHHH, wat spannend!!! Wat heb je zelf als uiterlijke datum dat je toch gaat testen? Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar omdat je meerder follikels hebt is er een kans dat er cysten kunnen ontstaan... Hoe voelt je buik?

Zonneschijn; Sil had de naam als vroegtester maar jij spant nu toch echt de kroon! Haha!

Over het hormonen spuiten; je kunt ook de plek waar je de injectie zet even "verdoven" met een ijsblokje. En de spuit idd even op kamertemperatuur laten komen scheelt ook, dan is de vloeistof niet meer zo dik.

Hier verder weinig te melden; mijn temperatuur is nog steeds hoger en ik heb in mijn buik een beetje opgezet gevoel. Ondanks dat de weegschaal vanmorgen mijn bikinigewicht aangaf (yeah!).

Ik zie trouwens dat mijn NOD uit het lijstje is gehaald. Ik hoop maar dat dat een goed teken is, en dat het inderdaad een NIET ongesteld dag(en) wordt/worden!

Fijn weekend alvast!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Moest even inlezen hoor, er is zoveel geschreven!

@ Evy: Laat je ons weten hoe je FM is gegaan? Ik duim voor je dat het maar twee eitjes zijn deze keer en dat je idd op zondag voor de inseminatie mag komen.

@ Sil: Hoe is het nou met je? Heb je je vriend inmiddels weer gesproken? Wat ga je nu doen? Je zei dat het geen prater is, ik ken dat van thuis. Misschien is het een idee om op date te gaan met hem. Een avondje uit, samen ergens een hapje eten, en om het dan niet te hebben over alles wat jullie nu dwars zit, maar gewoon over koetjes en kalfjes. Klinkt heel suf, maar even de situatie normaliseren kan helpen. Het is belangrijk dat jullie een vorm van communicatie blijven hanteren, ook al gaat ie dan voor je gevoel nergens over ;-)

@ Zonneschijn: Te vroeg getest, he? O, o, o. Een week is echt te vroeg maar goed, dat weet je zelf ook wel ;-)

@ Bridetobe: Ik ben voor de pregnyl injectie naar de Eerste Hulp gegaan. Ik wilde het thuis doen, maar de IVF-afdeling zei dat het nogal een gepriegel zou zijn (je moet delen water mixen met de vloeistof), en het moet gezet worden met een 'echte' injectiespuit. Ik kreeg hem boven m'n bil, maar wel tegen het bot aan. Best een rotgevoel, maar laat je daar niet bang door maken, want ik las hier dan anderen 'm in de buik krijgen. Enne, hoe meer vet, hoe minder pijn. Daarbij: De pijn trekt heel snel weg. Ik had meer last van de zwangerschapsverschijnselen in de week daarna!

@ Pammie: Had je niet al lang ongesteld moeten worden? Ik vind het wel heeeel spannend klinken, hoor. Wanneer ga je testen?

@ Kammie: Een permanent verhoogde temperatuur klinkt heel goed! Wanneer ga jij testen?

Geplaatst

Hallo Pammie en Kammie!!! van jullie beiden zie ik geen NOD of testdatum staan, maar volgens mij zijn jullei allebie in de race dus... aanvullen dat lijstje!!!!!!!

Even ego:

Mijn status vanmorgen in het ziekenhuis was. 2 grote en drie kleintjes. Maar de kleintjes zijn echt zoveel kleiner, dus die doen niet serieus mee gelukkig.

Nu heb ik voor dinsdagochtend een afspraak voor de inseminatie. Dus ik zei, ik denk dat dat wat laat is, denkt u ook niet? Zegt hij: Dat weet ik toch niet...???????????@#$@

Maar je kunt toch gewoon bellen als je eerder een positieve test hebt, want dan plaatsen we je er gewoon tussen.

Dus ik zei, nou vorige keer ging de eindspurt ook wat hard, en ik heb meestal een eisprong op dag 11 en niet op dag 13. Nou zei hij ik ben benieuwd wanneer ik je zie. En als kers op de taart kreeg ik ook een enquete mee over hoe ik hun dienstverlening ervaar!

Duhuh!!! Wat denk je ze zelf!!!??

Enfin, ik ben blij genoeg. De eitjes waren 16 en 15 mm. Ik heb vorige keer de groottes opgeschreven, dus ik verwacht morgenavond of zondagochtend een positieve test. Dus het wordt of zondag of maandag insemineren en dan gaat het in ieder geval door (zoals het nu lijkt). Maandagochtend wel een vreselijke agenda zakelijk gezien, dus daar moet ik vanmiddag nog wel even e.e.a. aan proberen te wijzigen.

Dinsdag wordt het echt niet. Mijn eieren groeien op het eind (want ik heb in het afgelopen jaar wel meer van dat soort echo's gehad), wel 3 tot 4 mm per dag.

Vorige cyclus ook, op maandag was het 14-11-10, en op woensdag was het 20-18-17.

Enfin genoeg over mij, maar so far so good.

Pammie, ik zou nu echt gaan testen als ik jou was, dit is toch niet menselijk meer!!!! De spanning, men!!!!!!

Bridetobe, ik heb Ovitrelle, die hoef je niet zelf te mengen, maar die moet je wel zelf spuiten en zit in een echte injectiespuit. Maar ik moet zeggen, dat ik die helemaal niet gevoeld heb vorige keer. Puregon doet bij mij meer'pijn, of is een rottiger gevoel. En bij mij maakt het echt uit of ik rechts in mijn buikvetje spuit, of links in mijn vetje. Het rolletje rechts is bespikkeld met blauwe plekjes en links helemaal niks, en links voel ik het ook niet echt. Gek he! Maare... hoe was jouw FM?

Kammie, wat goed, je bikini-gewicht!!!! Jij gaat toch binnenkort ook op vakantienaar Mexico? Dan komt dat wel goed uit! Nogmaals ik kan jouw NOD niet terugvinden, wil je hem please nog even in het lijstje zetten?

Zonneschijn, kun je nog een beetje geduld bewaren? ;-)

Hoe is het met de zwangere dames Tammy en Alicia? Alles ok?

Lexa, gezellig dat je er weer bent. Gied tip ook aan SIL om gewoon gezellig met elkaar te gaan eten. Ook weer even ervaren wat zo leuk is aan elkaar.

Geplaatst

Op verzoek het aangepaste lijstje:

Oktober

09: Bridetobe 2e FM

09: Evy 1e FM

14: Tammy VK

14: Alicia VK

15: Zonneschijn testen

18: Kammie NOD

November

18: Alicia 20 wkn echo

26: Tammy uitgerekend !!!!

Pammie's NOD is als het goed is begin deze week al geweest.

Evy; dat klinkt weer lekker daar in het ziekenhuis. Goed dat je assertief bent geweest; dat word je ook wel na een poosje ziekenhuis/gyn-ervaring! Heb je er wel vertrouwen in dat je ook echt terecht kunt als je eerder een positieve test hebt? Vorige keer was dat toch bij jou dat het ineens niet eerder kon?? Maar moet jij nu geen pregnyl zetten dan?

Ik ga inderdaad volgende maand naar Mexico. Daarom was ik aan het Sonja Bakkeren geslagen. Nou ja, niet heel erg streng want dat is gelukkig niet nodig. En Sonja Bakkeren is ook niet goed als je zwanger bent dus ik ben er altijd voorzichtig mee, alles wat niet goed is als je zwanger bent zou ook niet goed kunnen zijn als je zwanger wilt worden. Dus hou de menu's wel als richtlijn aan, maar neem af en toe een extra boterham of stuk fruit, weeg het (avond)eten ook niet af en in het weekend gun ik me zelf af en toe iets wat niet op het menu staat. Maar goed, het blijkt gelukkig toch te werken!

Geplaatst

Zo hier ben ik ook weer eens. Gisteren natuurlijk vrij geweest en 's avonds hadden we een feestje bij mn man op zn werk.

Sil: Jammer dat je ongi bent geworden, maar aan de andere kant mss maar beter ook nu je met je vriend. Dan is een baby niet de redding natuurlijk voor je relatie. Weet niet meer wie het had gezegd, maar mss beter om op een date te gaan. Gewoon rustig met elkaar praten en elkaar weer vinden. Probeer weer verliefd te worden op elkaar. Hoop echt dat het goed komt tussen jullie!!! Iig hele hele dikke knuf van mij.

Kammie: gaat echt opschieten voor je nu haha, nog maar 6wk!!! Kan het natuurlijk goed bijhouden, want gisteren hadden wij nog maar 7wk te gaan. Je hebt lekker je bikini gewicht gehaald das helemaal beter!!! Kan je lekker ongestoord gaan bakken en cocktails drinken (mocht je niet zwanger zijn, dan worden het non alcohol cocktails :-P).

Verder weet ik echt niet meer wie wat aan het doen was of hoe ver ze ermee staan haha. Heb echt alles doorgelezen, maar mn geheugen is echt een zeef!!! Onthoud echt helemaal niks.

Evy: jij had FM vandaag en was geloof ik goedgegaan toch alleen problemen met de gyn ofzo toch? Maar problemen met de gyn zijn bekent, dat is bijna normaal in het traject.

O ja, Zonneschijn: jij hebt nu wel het record om te vroeg te testen hahaha. Helaas Sil je bent geen koploopster meer haha, geintje natuurlijk. Maar een week is wel heel erg veel te vroeg. Probeer het echt tot de 15de vol te houden.

Verder iedereen veel sterkte enzo. Hier is alles verder helemaal goed hoor, beeb zit nog steeds erg hoog denk ik, want krijg steeds schoppen tegen mn ribben. Maar goed is ook wel weer grappig eigenlijk. Ben wel benieuwd wat de vk gaat zeggen volgende week, of het al verder is ingedaald enzo.

Geplaatst

Heej meiden.

Nog geen ongi vandaag. Vind het nu toch wel lang genoeg geweest,en ga morgenvroeg een test doen. Dan weet ik het,en ben ik er vanaf.

Kammie; wat goed..je bikini gewicht. Ideaal voor Mexico!! Top.

Mijn buik voelt btw goed aan. Heb nergens last van. Wist niet dat er ook evt cystes kunnen ontstaan.,maar tot nu toe heb ik alleen last van ongi krampen.

Evy; wat een toestand met die gyn van jou...Maar gelukkig zag je FM er goed uit,2 eitejs die definitief meedoen is harstikke goed! Nu heb je snel je echte 1e iui,en kun je aanschuiven op het wachtbankje meid.

Bridotebe; de Pregnyl spuit je niet met de Puregon pen. Je moet de poeder,en de vloeistof met elkaar mengen.Daar heb je een speciale spuit voor. Het is best priegel werk,dus ik en manlief doen dat meestal samen,en dan spuit ik het zelf. Ideaal. Ik hoef dan niet extra naar het ziekenhuis. Alhoewel dat maar 15 minuutjes met de auto is. Wel ideaal dat het bij jullie in het ziekenhuis kan,als je niet zelf durft of wil. Die optie kregen wij niet,geen flauw idee of dat bij ons kan. Maar het maakt ook niet uit,ik vind het geen probleem om zelf te doen.

Lexa; ik had eigenlijk al wel ongi moeten worden,maar heb helaas ook een onregelmatige cyclus. Maar who knowes. Morgenvroeg weten we meer.

Sil; hoe is het met je??

Geplaatst

Eej ladies,

Vandaag fm gehad en viel wel tegen!

1 is niet meer gegroeid,1 een is te klein 11 en 1 is redelijk gegroeid 15 en die word waarschijnlijk wel groot genoeg.ik hoop dat de tweede ff een spurtje maakt. zondag avond spuit zetten en maandag of dinsdag inseminatie.

Evy goede scoren hoor suc6 meid.

Pammie spannend man dat je je nog in kan houden

Zal ook wel lekker na Mexico willen maar ik ben net terug dus mag niet zeuren!heb nog een lekker weekendje Duinrel in het verschiet. DAAR KIKKER JE VAN OP!!!!!!

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Jeetje Pammie, jij maakt het wel echt heel erg spannend........ Hoop echt voor jou en voor ons allemaal natuurlijk ;-) dat ik hier morgenochtend geweldig nieuws lees.

Bridetobe, je hebt er in ieder geval eentje en misschien toch nog wel stiekem twee! Ik ga duimen dat de tweede ook een beetje zijn best gaat doen hoor. Dan zou het prima zijn toch?

Nou dames ik ga lekker tukken. Heb weer fijn getraind vanavond en daarna nog even gezellig een biertje gedronken met de meiden ;-)

Tot morgen!

Geplaatst

Goedemorgen!

Pammie; je houdt het erg spannend; begrijp ik je berichtje goed dat je vandaag gaat testen??

Bride en Evy; dat de eitjes maar goed mogen rijpen; op naar jullie IUI!

Tammie; Ik ga voor de alcoholvrije cocktails hoor, geen probleem!

Zelf heb ik ook "nieuws" te melden. Gisteren had ik de hele dag een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Alsof het een beetje opgezet was en af en toe steekjes. Vanmorgen was ik al vroeg wakker. Bij het plassen, kwam er een beetje bloed mee. Voor menstruatie zou het nog te vroeg zijn, in theorie zou dat heel goed - een week na de positieve ovulatietest - innestelingsbloed kunnen zijn. Mijn temperatuur was vanmorgen ook lager dan de afgelopen dagen, wat ook bij een innesteling blijkt te horen. Jullie zullen begrijpen dat ik voorzichtig optimistisch begin te worden. Dit is in ieder geval geen symptoon wat ik me in kan beelden...

X

Geplaatst

Kammie,dat is nieuws!. Kan me goed voorstellen dat je een klein beetje positiever wordt!. Zou super zijn zeg!

Bridetobe; alvast heel veel succes met je iui!!

Hier vanmorgen getest. Negatief. Niet zwanger.

Maar de ongi laat ook op zich wachten.

Geplaatst

Joehoe,

Vanmorge weer een echo gehad en wat denk je....... 1 eitje is nu 20 en 1 eitje is 17

ik ben helemaal blij!!bedankt voor het duimen!vanavond spuit zetten en maandag

Inseminatie!

Pammie wat jammer zeg!gaat het wel met je?domme vraag natuurlijk het is

hartstikke k*t. Sterkte meid!

De hoeveelste x was dit?ben ff de tel kwijt.

Kammie bij jou daarentegen hartstikke spannend............ik duim voor je!!!!

Groetjes Men

Geplaatst

Wat goed Bridotebe; Hele goede score!. Op naar je iui.

Ik heb geen iui gehad,het ging niet door wegens de 6 eitjes die er zaten. Maar ik heb toch gemeenschap gehad,en nu was het afwachten of het gelukt was/is.

Omdat ik een paar dagen overtijd was,heb ik daarom vanmorgen maar getest.

Zodra mijn ongi komt,begin ik opnieuw met de 5e iui.

Ik heb net even zitten googlen,en nu kan het dus ook dat mijn ongi wegblijft wegens cysten. (Kammie,jij had het er ook al over). Ik hoop het toch niet.

Ik zal voor de zekerheid maandag een belletje doen naar het ziekenhuis,als ik nog niet ongi wordt,want ik zit vandaag op cyclus dag 39.

Geplaatst

Hoiiii!!

Pammie, wat gek en wat jammer ook. Maar inderdaad maandag wel even bellen, want een cyclus van zoooveel dagen is niet normaal. Hoop inderdaad niet op cysten ofzo. Duim voor goed nieuws, ook al is het dan geen zwangerschap.

Hee Bridetobe, dat is onwijs goed nieuws! Wij gaan dus wel ongeveer samen op het bankje!! Als alles goed gaat natuurlijk. Maar begrijp ik goed dat jouw eitjes van 15 en 11 gisteren naar 20 en 17 vandaag zijng egaan?

Geplaatst

Pammie; balen zeg, een negatieve test! Als je maandag nog niet ongesteld bent zou ik idd even het ziekenhuis bellen. Ik heb het zelf nog nooit aan de hand gehad, maar lees wel regelmatig "cysten-verhalen" op forums. Maar ik dacht eigenlijk dat je dan ook een harde, opgezette buik hebt, en daar heb jij geen last van.

Alicia; goed zeg, spannend! Succes vanavond met de Pregnyl!

Ik ben lekker erwtensoep aan het maken. Vind het er weer voor! Haha; nu aan de snert, volgende maand in bikini aan (alcoholvrije?!) cocktails!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden