Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pammie ohh wat balen voor jou maar ik zou toch naar het advies van de arts luisteren want 4 van 18mm en 2 van 17mm is wel erg veel en bijna volgroeid en zou een te groot risico zijn op een meerling(3 of meer). Jeetje trouwens wel erg veel eicellen wist niet eens dat er zoveel tegelijk zo groot konden worden. Misschien wel leuk idee 3 meer maar het risico lichamelijk zou ik echt niet nemen kan schade geven aan baarmoeder en eileiders.

Nou sterkte met deze teleurstelling

groetjes, Zonneschijn

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Pammie wat ontzettend jammer! Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Het is zo dubbel allemaal. Eerst moet je hopen dat het allemaal een beetje groeit met die hormonen, dan moet je weer hopen dat het allemala niet te hard groeit. En vervolgens wil je gewoon een inseminatie en als dat niet doorgaat is dat extra k..

Voor wat betreft het advies, tja... ik ben ook altijd een beetje ongehoorzaam, maar jij hebt er gewoon 5.... Da's echt veel. Maar heb je sowieso wel zin in sex met zo'n 'volle' buik?? Ik kon het dus toch niet echt.

Geplaatst

Oh ja en Sil, veel succes vandaag!!! Bij jou moet het nu wel goed gaan hoor!!! Kunnen geen missers meer hebben deze maand.

Tammy ook succes bij de vk.

Lexa hoe was je weekendje weg?

Zonneschijn nog een paar dagen tot FM... spannend!

Geplaatst

Hoi meiden, daar was ik weer. Ik heb een heerlijk weekend gehad en een leuke verjaardag maar ben net ongesteld geworden, dus dat is domper :sad:

Het begon eerder vanochtend met een lichtroze streepje na het afvegen, maar wordt nu steeds donkerder van kleur, en het voelt ook als een normale ongesteldheid, dus ik ga mezelf niet voor de gek houden met 'het zal wel een innestelingsbloeding zijn'. Grrrr. Weten jullie of het normaal is dat je eerder ongesteld wordt na een hormoonbehandeling? Ik zit pas op dag 23, dus dan zou ik een cyclus hebben van 22 dagen, met de inseminatie op dag 12. Ik vind het zo snel allemaal.

Ik ga zo het ziekenhuis bellen maar ik weet niet of het deze ronde gaat lukken: Ik ga morgen weer voor vier dagen weg (ik neem 't ervan) en ben pas op zaterdag weer in 't land.

Oke, genoeg ge-ego't:

@ Tammy: heb je een lekker weekend gehad? Jullie hadden vast ook mooi weer. Heerlijk he, even ertussenuit. Heeft mij veel goed gedaan.

@ Sil: Dat was me nogal een weekend zeg, alles bij elkaar. Van hoogtepunt naar dieptepunt, zullen we maar zeggen.

@ Zonneschijn: Jij treft het inderdaad met je werk! Bij mijn ziekenhuis is het 3x iui met hormonen, daarna overleg over evt vervolgtraject. Ik heb eigenlijk geen idee of het in het weekend ook business as usual is. Het is 'maar' een streekziekenhuis...

@ Pammie: O, wat balen zeg! Wat ontzettend jammer. Aan de ene kant een goed teken dat je blijkbaar supergezond bent dat je zoveel eitjes aanmaakt, aan de andere kant zijn het er nou net weer te veel. Ik leef met je mee!

Zo het ziekenhuis bellen en dan horen jullie wel weer...

Geplaatst
Goedemorgen allemaal.

Pammie wat ontzettend jammer! Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Het is zo dubbel allemaal. Eerst moet je hopen dat het allemaal een beetje groeit met die hormonen, dan moet je weer hopen dat het allemala niet te hard groeit. En vervolgens wil je gewoon een inseminatie en als dat niet doorgaat is dat extra k..

Voor wat betreft het advies, tja... ik ben ook altijd een beetje ongehoorzaam, maar jij hebt er gewoon 5.... Da's echt veel. Maar heb je sowieso wel zin in sex met zo'n 'volle' buik?? Ik kon het dus toch niet echt.

Evy; ik voel eigenlijk helemaal niet dat het daar "binnen" zo vol is,.Heb er geen last van eerlijk gezegd!.

Lexa; oh meid,wat jammer! Het is idd wel heel vroeg dat je al gaat menstrueren.Wens je alle moed toe. Heb je meer duidelijkheid inmiddels,of heb je het het ziekenhuis nog niet gebeld?.

Sil; hoe is het met jou gegaan? Ben heel benieuwd. Hopelijk gaat het bij jou beter als bij mij,en heb je deze week je iui nog! Hoop het voor je.

Geplaatst

Lexa, wat is dat nu? Weet je zeker dat het een echte menstruatie is? Ik weet niet of dit normaal is bij IUI. Andere dames misschien wel ervaring mee? In ieder geval wel balen!. Maar je hebt groot gelijk dat je het er wel van neemt de komende dagen. je had het toch ook al gepland? Je probeert al zoveel rekening te houden met welke dagen iets wel of nit kan, maar als je lichaam dan even wat anders besluit, kun je daar (volgens mij) ook geen rekening mee houden.

Ow ja: En nog van harte gefeliciteerd!!:occasion13:

Geplaatst

Hoi meiden, haha Evy bedankt voor de felicitaties! Net het ziekenhuis gesproken, daar reageerden ze in eerste instantie ook verbaasd op de korte cyclus, maar toen ze m'n dossier erbij hadden gepakt, zei ze: O, je hebt Puregon gebruikt, dan komt het daardoor. Ik heb net nog gecheckt, het lijkt nu weer minder te worden, maar ik herken het zeurende gevoel in m'n buik maar al te goed.

Waar ik wel van baal, is dat ik deze hele ronde moet overslaan: Ik ben miv morgen de rest van de week weg, en op 'inseminatiedag' gaan we samen weer een weekendje weg naar Engeland. Beetje gekke drukke weken. En we logeren daar bij z'n zus dus echt lekker losgaan in de logeerkamer op de natuurlijke manier zit er niet echt in ;-))

@ Pammie: Je hebt mazzel dat je 't niet voelt, ik had er twee en mijn buik knalde zowat uit elkaar!

Geplaatst

Oh ik had crosspost met Pammie. Nou Pammie, als je geen last hebt van je buik zou ik het misschien nog wel zelf proberen hahaha. Maar nogmaals ik word heel opstandig van regels die helemaal tot in mijn slaapkamer (of badkamer of keuken... geintje) reiken.

Aan de ene kant, hoe groot is de kans dat er 5 eitjes bevrucht raken enzo. Aan de andere kant... het kan wel gewoon. En dan heb je wel een soort van probleempje.

Lexa, door Puregon kan je eerder ongesteld worden? Oh, dat wist ik niet. Goed om te weten. Sterker nog, waarom vertellen ze je dat niet vantevoren? Maar het kan dus geen innnestelingsbloeding zijn?

Geplaatst

Ja Pammie, zou ik ook doen ;-) Maar ja, wel een beetje link, he? Hoewel ik niet denk dat je echt zwanger zou raken van een vijfling. Laat staan dat je die allemaal voldraagt.

@Evy: Blijkbaar verkort Puregon de cyclus, ja. Ik wist het ook niet. Prik jij het ook? Ze hadden het inderdaad wel mogen vertellen maar ja, misschien denken ze: Je komt er toch wel achter, of niet. Innestelingsbloeding... tja, daar weet ik echt te weinig van, en ervaringen op internet zijn zo tegenstrijdig, oud bloed, vers bloed, lichtroze, het schijnt allemaal te kunnen. Zoveel vrouwen, zoveel ervaringen. Ik heb mezelf talloze keren voorlgehouden (ook bij zware bloedingen) 'oh, da's vast een innestelingsbloeding', daar ben ik nu voorzichtiger in. Bloed = ongesteld. En laten we wel wezen, met een inseminatie van 400.000 zwemmers was ik ook niet echt de kanshebber van de week... Ik hoop wel dat dat aantal de volgende keer aanzienlijk is opgekrikt, anders hebben we een heel ander probleem.

Okee, ik ga eens even wat doen, spreek jullie later!

Geplaatst

Lexa, wat kl*te meid dat je ongi bent geworden! En nog vervelender is dat je een ronde moet overslaan maar ja weet je anders moet je alles gestresst doen en dat is ook niet goed voor je situatie. Maar je bent wel snel ongi geworden. Nou de oorzaak weet je dan wel maar ik heb er geen ervaring mee. Ik gebruik geen hormonen...

Owja maar wat Evy segt....kan dat het niet zijn?

Pammie, jeetje zeg!!!! Flink balen dussssss. Ja weet je wat betreft het zelf klussen. Hmmm is een moeilijke vraag. Je moet doen wat je gevoel zegt. Stel je voor je zit in een rustmaand en vrijt op ´n vruchtbare dag dan weet je ook niet hoeveel eitjes er zitten. En elke IUI is mislukt dus dan lijkt het me wel raar als er nu ineens 3 eitjes of meer bevrucht zouden raken.

Oww moeilijk hoor. Ik denk dat ik wel zou gaan klussen.....

Vanochtend weer even naar het ziekenhuis geweest. Het eitje was wel iets meer gegroeid maar niet naar verwachting. Aanstaande woensdag weer ´n echo en dan hopelijk de afspraak voor de pregnyl.

Tammy, ben benieuwd hoe je controle is gegaan.

Even weer op up-date van het lijstje. Lexa, ik heb jou testdag er maar even afgehaald en Zonneschijn erbij gezet.

September

21: Tammy controle VK

23: Sil, 4e FM op CD 19

24: Zonneschijn FM op CD ??

28: Melissa VK

Geplaatst

Het is niet allemaal zoals het wezen moet met ons hé. Wat is dat toch??. Bij Evy en ik gaan de iui's niet door,bij Lexa is de menstruatie wel érg vroeg,en Sil blijft maar terug komen voor de fm's.

Hopelijk heb je woensdag een hele goed echo,en dan snel je iui. Zal mooi zijn toch Sil!.

By the way; ik heb wél gemeenschap gisterenavond. Manlief en ik hebben het er goed over gehad,en we dachten; wat hebben we te verliezen?

Okee,het is tegen de regels in,en het risico is natuurlijk aanwezig.Maar we zijn nu 2.5jaar bezig,en nog nooit zwanger geworden!. De gok nemen we maar.

En het moet toch heel wat zijn willen alle 6 eitjes bevrucht raken,goed de kans is er,maar ik vond het zooo balen deze kans te laten gaan. Ik heb wel even getwijfeld hoor,vooral ook omdat ik Acupunctuur heb gehad.Niet dat daardoor de kansen groter worden,en ik met een knip in de vinger zwanger wordt,maar toch,het speelde wel in mijn achterhoofd. Heb me nog nooit zo raar gevoeld na sex. Was het wel of geen goede beslissing?

Ik wacht het af.

Lexa; Dat het door de Puregon kan komen heb ik nog nooit gehoord. Ik prik zelf ook Puregon,maar ben nog nooit eerder ongi geworden. Nu is het wel dat het bij iedereen anders reageert natuurlijk. Ik heb een lange cyclus van minstens 30 dagen,dus ik wordt bijna nooit vóór de testdag ongi.

Wel balen hé. Maar nu lekker genieten van je dagen,en je weekendje(s) weg! Geniet ervan,,dan begin je straks weer met frisse moed voor de volgende iui poging!.

Tammy; Alles goed gegaan vandaag bij de verloskundige?

Geplaatst

Hee Sil, hoe groot is 'jouw eitje' nu dan? Ik ga echt duimen, dat dit een top-ei is hoor. We hebben wel wat meer positieve berichten nodig hier.

En Lexa, ik zou lekker genieten van de leuke dingen die je dan toch al gepland hebt staan. Het leven moet ook wel gewoon leuk blijven hoor.

Geplaatst

Hoi Lexa,

Ik ben ook al eens eerder ongesteld geworden na een cyclus van 24 dagen terwijl dit normaal 28 dagen is ik gebruikte geen hormonen alleen Pregnyl. Nu de laatste keer ook licht rose en zette de menstruatie niet door en werd ik weer te laat ongesteld was ik twee dagen over tijd en had wat zwangerschaphormoon in mijn bloed uiteindelijk werd ik toch ongesteld. Zou er dus niet op rekenen hoewel ik natuurlijk wel voor jou duim hoor. wie weet. Ja, je kunt niet meer van je normale cyclus aan tenminste niet bij mij meer door al die hormonen.

Groetjes,Zonneschijn

Geplaatst

@ lexa: bah nu al ongesteld... Ik was altijd stipt 14 dagen na de IUI ongesteld maar goed ik gebruikte ook geen hormonen alleen een pregnyl-spuit... Veel sterkte meid ik weet hoe het voelt..

@ pammie: Ik geloof dat ik hetzelfde had gedaan hoor... als je er al zolang op wacht dan wil je gewoon elke kans benutten... En wat is de kans dat ze alle 6 bevrucht raken??? Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren... Ik ga wel heel hard voor je duimen dat er in elk geval 1 bevrucht word of 2 hahah

@ sil: Je blijft ook wel in de weer he met je FM's, ik hoop voor je dat je woensdag je pregnyl-spuit mag zetten en deze week nog je IUI hebt...

Net als wat evy zegt ik wil ook graag positieve berichten hihi

Alicia

Geplaatst

Hoi, wat lief dat jullie allemaal zo meeleven, dank je wel. Ik lees trouwens dat er best veel meiden zijn die zonder hormonen de IUI ingaan. Zoals Zonneschijn en Alicia.

Dat is bij mij nooit ter sprake gekomen, waarom zou dat zijn? Ligt dat aan het ziekenhuis of aan de leeftijd? Tuurlijk is het balen dat ik al zo snel ongesteld was (22 dagen cyclus is echt idioot!), aan de andere kant: Het scheelt wel een week wachten, haha. Ik baal er wel van dat ik de ronde in oktober over moet slaan vanwege familiebezoek naar het buitenland (de ferry is al geboekt en we moeten naar een verjaardag, dus later gaan is geen optie), want nu wil ik meteen door, maar ja, het is niet anders.

Morgenvroeg stap ik op het vliegtuig voor weer een mini-vakantie, ik ben er dit weekend weer. Iedereen veel succes deze week met alles.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal! Lexa, fijne mini-vakantie! Je klinkt in ieder geval positief, houd dat vast!!

Misschien heeft het inderdaad ook iets met leeftijd te maken, wel of geen hormonen? En bij onbegrepen infertiliteit geven ze volgens mij ook liever hormonen, anders worden de kansen niet echt aantoonbaar hoger door IUI ofzo.

Dames heb een drukke dag vandaag. Zal wel af en toe spieken, maar maak er een mooie dag van!!!!

Geplaatst

Evy, mijn eitjes was 14 x 12 geloof ik. Ik ben daarom reuze benieuwd hoe het morgen gegroeid is. Maar de IUI-verpleegkundige verwacht wel dat ik morgen avond een spuit mag zetten. Tenminste dat hoopt ze......

Lexa, je bent al weg maar geniet van je mini-vakantie!!!!!

Ow Tammy, waar ziiiiiiiiiiit je? Ik ga even kijken of ik iets bij een andere topic kan vinden over je hahahahah ben nieuwsgierig.

Lexa, als je zo moet haasten dan zul je uiteindelijk blij zijn dat je een maandje over hebt geslagen. Ik had dat ook met mijn vakantie in de afgelopen maand. Ik mocht wel van de gyn "gehaast" de behandeling doen maar ik heb zelf gezegd van niet. Dat is niet goed voor je lichaam.....

Trouwens ik doe de behandeling ook zonder hormonen (alleen de pregnyl). Dat is een standaard procedure bij mijn ziekenhuis. 3x met hormonen en 3x zonder hormonen.

Maar het ligt waarschijnlijk ook in welke situatie en omstandigheden je zit.

Ow Tam, ik zie wel dat je online bent...nou we wachten op je hoor! hahahahaha

Liefs Sil

Geplaatst

Zo dan iedereen is lekker druk aan het tikken hier. Ben even het weekend weg en een dagje niet geweest haha.

Lexa: weer weg voor mini vakantie. Heerlijk hoor, neem het er lekker van. Waar zijn jullie nu heen dan en natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Wat een nare berichten hier allemaal. De ene ongi, de andere 2 gaat deze ronde niet door. Sil geloof dat je de enige bent die deze maand nog in actie is. Hopelijk heb jij morgen goed nieuws en kan je wel gewoon de Pregnyl spuit zetten.

Lexa: je vroeg nog waarom jij meteen met hormonen begonnen bent, denk dat het met het zh en met je leeftijd te maken heeft. Anders gewoon eens vragen bij de gyn waarom ze dat hebben gedaan. Heb je anders nog verdere onderzoeken gehad, waarom jullie niet zwanger worden??? Of lag het alleen aan je man.

Zo gisteren weer op controle geweest en alles was prima in orde. De kleine is zelfs al een klein stukje ingedaald. Dat verbaasde me wel, want is best vroeg, maar ze zei a meteen dat dat niks uit maakt en het zegt ook niks. Het gaat allemaal voorspoedig en echt helemaal volgens het boekje. Alles was uitstekend, bloeddruk, suiker, ijzergehalte en beeb doet het ook uitstekend. Het ligt nog steeds met hoofdje naar beneden en billen/ voeten naar boven. En dat voel ik ook wel, af en toe een schop tegen mn ribben aan.

Mag nu over 3wk weer terug komen en dat is meteen in mn laatste werkweek!!!!

Geplaatst

Zo hier ook meteen weer de geupdate versie van het lijstje:

September

Oktober

14: Tammy VK

Geplaatst

Heyyy Tammy we moeten weer op dezelfde dag naar de VK leuk hoor...

September

Oktober

14: Tammy VK

14: Alicia VK

November

18: Alicia 20 wkn echo

Geplaatst

Hallo meiden!

Wat een tegenvallende berichten voor wat betreft de behandelingen zeg! Tot nu toe was er (volgens mij) hier nog geen één keer een IUI niet doorgegaan en nu twee in korte tijd! Balen meiden, sterkte met deze teleurstelling!

Sil; voor jou is het nog steeds spannend; ik duim voor je mee dat het eitje goed rijpt! Deze cyclus duurt voor jouw doen toch ook langer dan normaal of heb ik dat mis? Misschien wel een goed teken; dit eitje neemt de tijd om rijp en sterk te worden, zodat het klaar is voor de bevruchting straks!

En met de zwangere meiden onder ons gaat het ook allemaal goed lees ik; fijn hoor!

Die vraag over wel of niet met hormonen IUI; dat ligt aan verschillende factoren. Inderdaad het ziekenhuis en je leeftijd, maar ook de oorzaak van de onvruchtbaarheid in geval die aangetoond is. In mijn geval heb/had ik zonder hormonen geen cyclus, in dat geval is er natuurlijk geen keuze. En soms zijn die hormonen (gelukkig) niet mogelijk en is de IUI-inseminatie voldoende "hulp" voor een zwangerschap! Scheelt een hoop "gedoe", ondanks dat we het er allemaal natuurlijk voor over hebben.

Hier geen bijzonderheden te melden. Heb mijn afspraak gisteren bij de acupunctuur af moeten zeggen omdat ik beetje grieperig was. Nu nog wel snotterig maar wel weer aan het werk. Ik heb de afspraak nu a.s. donderdag. Volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad. Op mijn curve is in ieder geval niets te zien dat daarop duidt en ook de ovulatietesten die ik vorige week en afgelopen weekend gedaan heb waren negatief. Het lijkt dus toch weer een lange cyclus te worden...

Groetjes!

X

Geplaatst

Tammy fijn dat alles goed was.

Sil, fingers crossed voor morgen. Jij bent ons paradepaardje deze maand hoor.

Kammie, balen dat je zo grieperig bent, en ik ga duimen voor positieve ovu-testen.

Verder heb ik eigenlijk niks te melden. Huh? Nee, echt waar, dus ik ga lekker even bankhangen.

Geplaatst

Toevallig hoor Alicia, dat we op dezelfde dag naar de VK gaan. Zag ook dat jij 18 nov de 20wk echo hebt staan, super hoor. Ook weer toevallig he Kammie, dan zit jij lekker in het vliegtuig haha.

Sil: succes morgen, hopelijk heeft het eitje nu extra de tijd genomen om te rijpen enzo wat Kammie al zegt. Ga voor je duimen dat je duidelijkheid krijgt wanneer je mag spuiten.

Hier verder ook weinig te melden. Vanmorgen zijn onze nieuwe banken eindelijk geleverd...na 16wk wachten. Dus meteen de halve woonkamer verbouwd en ruimte gemaakt om een box neer te zetten. Nu alleen nog de box ophalen haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden