Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet alleen jij zit vaak op de site haha, de rest van de dames ook hoor. Moet wel zeggen dat ik vaker hier ben als ik op mn werk zit dan als ik thuis ben haha.

Ik hoorde het gisteren bij de zwangerschapscursus, dat ze ook babymassage geeft en lijkt me idd leuk om die band met je kind te krijgen voor voor de vader. Maar dat gaat echt goed komen hoor, straks als kraamzorg weg is neemt mn man 2wk vakantie en zijn wel lekker mn zn 3tjes, lekker genieten van de kleine enzo.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Evy; Je bent ongi geworden! En wat mooi op tijd. Dat haal ik nooit hoor,mijn cyclus kan wel tot 33 dagen duren. Ik verwacht wel volgende week mijn ongi,maar wanneer??. Afwachten dan maar.

Maar je kan weer verder met je iui. Dat is harstikke mooi. Ik hoop voor je dat de fm volgende week harstikke goed is! (en niet weer té veel eieren).

Sil; weer een dag korter dus. 9 oktober....Dat is idd volgende week al! Aaaah,spannend of niet! Zul je niet stiekem donderdag al testen??. Jou kennende..hihi. (in positieve zin hoor)

Tammy; nog even volhouden,en je hebt lekker zwangerschapsverlof. En dat je thuis gaat bevallen..dat hoor ik niet veel meer. Iedereen bevalt in het ziekenhuis.

Spannend hoor!! Zijn jullie straks gewoon met z'n drietjes.

Geplaatst

Wat je zegt hoor Pammie, denk ook wel dat Sil het niet kan laten en donderdag al gaat testen. Niet erg hoor Sil, maar we kennen je inmiddels wel al een beetje haha.

Ja ja volgende maand zijn wel (mss) wel al met zn 3tjes, echt raar en spannend hoor. Ik wil idd heel graag thuis bevallen, mn man en ik hebben het nooit zo op ZHen. Hebben er echt een hekel aan, dus vandaar en ik vind het veel prettiger om in mn eigen omgeving te zijn. Daarbij wil ik graag dat ons hondje de beeb zo snel mogelijk leert kennen, hij is wel heel klein...maar om nu het zh in te smokkelen haha. Denk ook dat ik me veel beter kan ontspannen thuis, kan doen wat ik wil en gaan staan waar en wanneer ik wil.

Wel nog opgegeven voor een info avond over bevallen in het zh, just incase. Dat hebben we dat ook eens gezien en is het niet meer zo eng (denk ik). Alleen is die avond pas 17-11, dus hoop gewoon dat ik er niet meer heen hoef te gaan.

Verder rustige week even, pas volgende week weer afspraken. Iedereen fijn weekend en de meiden die nog mogen drinken...drink er ook maar een van mij haha.

Geplaatst

Hallo meiden!

Hier meld ik me ook weer eens! Ik hou het nog wel bij hoor, maar heb niet veel te melden dus reageer daarom niet zo vaak.

Sil en Zonneschijn op het wachtbankje. Pammie eigenlijk ook (toch? of heb je toch besloten geen gemeenschap te hebben?), volgende week je NOD... Spannend, spannend, spannend... Het wordt wel weer tijd voor een positief bericht!

En Lexa gestart met een nieuwe poging; succes meid!

Tammy; wij tellen een beetje naar dezelfde datum/periode af! Het komt steeds dichterbij!!

Melissa; zag op hyves dat je er een weekje tussenuit gaat; veel plezier!

Tja, hier geen bijzonderheden te melden. Vandaag is voor mij CD34 en (voor zo ver ik weet) heeft er nog geen eisprong plaatsgevonden. Mijn vorige cyclus was 48 dagen dus als mijn cyclus nu even lang is zou ik vandaag moeten ovuleren. Maar heb net een ovulatietest gedaan en die was negatief. Terwijl mijn temperatuur wel hoger is. Hoop dat mijn eigen cyclus niet éénmalig was! :(

Goed weekend allemaal!

X

Geplaatst

Onvoorstelbaar eigen heh Tam. Als je nog na gaat hoe lang je nog moet.

Hahahahaha jullie kennen mij echt al!

Ik sta inderdaad in dubio of ik eerder zal gaan testen maar ik denk dat ik het dit keer wel volhou. Denk ik heh!!!! Denk ik........

Ow ik weet het niet meer! Ik wordt dit keer echt helemaal gek van de zenuwen.

Ja Pam, eigenlijk hoor je ook op het lijstje met de vraag of je ongi wordt. Je kunt je verwachte NOD dag aanhouden.....

Misschien vind je het leuk, doe je toch een beetje mee.

Kammie, ik hoop voor je dat je eigen cyclus ook weer lekker loopt. Ik ga duimen draaien voor je.

Melissa, ik las ook dat je een paar daagjes weg ging. Geniet ervan! Heerlijk en neem een lekker stukje limburgse vlaai namens mij.

Zonneschijn, hoe gaat het met jou en je wachtweken?

Liefs SIL

Geplaatst

Hallo meiden,

Even een snel een teken van leven. Ik zit nog even te stressen met deadline op het werk... Vanavond gezellig eten met vriendinnetjes.

Kammie, ik duim voor je dat je wel een echte eigen cyclus hebt. Een hogere temp..Heb je dan misschien je eisprong al gehad? Of doe je elke dag ovu-testen?

Pammie, inderdaad jij hebt toch wel gebruik gemaakt van het eieroverschot? Dus op dat lijstje jij!

Sil, ik moet zo om je lachen. Ik ken je nog niet zo lang als de anderen, maar ik geloof echt nooit dat jij geduld hebt, hahaha. De energie spat echt van het forum af als ik jouw teksten lees.:headbanger:

Tammy, bij jou gaat het nu echt snel. Lijkt me echt bizar en zo onwerkelijk ook om je voor te stellen hoe dat straks dan is met zijn drietjes. En dan te bedenken dat je als je eenmaal met zijn drietjes bent, je waarschijnlijk niet eens meer voor kan stellen om met zijn tweetjes te zijn. Geniet maar van deze bijzondere weken.

Melissa, fijne dagen, lekker uitrusten, en veel lekkere dingen eten!!

Geplaatst

Nou,ik heb het lijstje aanpast,en zo doe ik weer gezellig mee.

Geen flauw idee wanneer mijn ongi zal komen,dus heb er maar een vraagteken van gemaakt hihi. Ook goed toch!

Kammie; leuk dat je weer even reageert. Maar jeetje zeg,wat is jouw cyclus lang hé.Hopelijk snel je eisprong.!

Melissa; geniet van je weekend Limburg!!

Wens jullie allemaal een super goed weekend!!

Oktober

? Pammie NOD

9: Sil, testen

9: Evy, eerste FM

14: Tammy VK

14: Alicia VK

15 Zonneschijn testen

November

18: Alicia 20 wkn echo

Geplaatst

Meiden met "ovulatietestervaring", advies gevraagd!

Gisterenmiddag een test gedaan, die gaf geen streepje. Nu net een test, waarop een blauwe streep te zien is, vrijwel identiek aan de controlestreep. Het is een Kruidvattest. Heb ik nu over 24-36 uur een eisprong of zou het kunnen dat het streepje morgen nog donkerder is en ik nog wat meer speling heb?

(Reden van deze vraag: manlief is tot laat werken en daarna Feyenoord)

Geplaatst

Kammie: wij tellen idd een beetje naar dezelfde datum af...alleen die van jou staat 100% vast, tja die van mij kan nog beetje wisselen haha. Maar wordt wel spannend hoor, jij lekker weer naar Mexico en wij een kleine straks echt bizar hoor. Maar goed, jullie lekker genieten daar en daar heb ik alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen.

Ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten, heb er echt nog nooit een gedaan. Dus helaas kan ik je niet helpen, weet ook alleen dat Melis daar veel ervaring mee heeft. Tja en anders moet manlief Feyenoord maar een keertje overslaan hahaha.

Jammer dat je cyclus zolang duurt, maar wel weer positief dat er nu een licht streepje is, dus hopelijk ga je wel een eisprong hebben en over 2wk mss wel ongi. Ga het echt voor je hopen dat je cyclus langzaam weer opgang aan het komen is.

Sil: je bent alweer lekker bezig. Probeer het echt vol te houden tot eind van de week, je weet hoe groot de terleurstelling is. Zoek zoveel mogelijk afleiding!!! Maar ja dat zeggen we al elke keer tegen je haha.

Pammie: je hoort idd wel op het lijstje thuis. Met vraagteken is natuurlijk ook goed, waren jullie nu wel of niet zelf aan het klussen geweest met het eieroverschot of het risico toch maar niet genomen?

Evy: was je avondje gezellig met je vriendinnen??? Kan haast niet anders haha, medelijden met de overige mensen in het resaurant haha.

Zonneschijn: hoe gaat het bij jou? nog een beetje uit te houden op het bankje met Sil.

Hier gaat alles goed hoor, gisteren de heg aan de voorkant met 2m ingekort, best raar nu....we kunnen de auto's in de straat zien. Volgend jaar gaan ze er helemaal uit, maar nu gewoon geen tijd meer voor om de hele voortuin op te knappen. Dus hebben we het maar een jaartje uitgesteld. Kan ik tenminste ook weer normaal mee helpen met alles. Nog maar 2wkjes werken!!!!!! Moest ik even kwijt haha.

Heb ook even het lijstje aangepast, zag dat november er ook al bij staat.

Oktober

? Pammie NOD

15 Zonneschijn testen

November

26: Tammy uitgerekend

Geplaatst

Kammie, ik heb 1x de ovulatietest van Kruidvat gebruikt. Wat een k*t dingen zijn dat zeg...

Ik zat toen der tijd met het zelfde geval. Daarom vondt ik het niet zo prettig om ermee te werken. Die van CB zijn beter maar wel duurder.

Toen ik een streepje zag maar toch twijfelde hebben we wel geklust. De volgende dag was het weer iets donkerder (volgens mij was die nog donkerder dan het controle streepje) en toen mochten we weer klussen.

Ja heel fijn hoor als ik op vakantie bent met je familie en met meerdere in een appartement zat en een krakend bed had! hahahhaahha

Nou Feyenoord zal hij zeker niet overslaan hihihihi dus dat wordt daarna maar klussen en misschien morgen weer.....

Tammy, nee dit keer ga ik echt niet eerder testen! Ik beloof het. Dit wordt mijn langste cyclus die ik ooit heb gehad. Mogelijk dat ik eerder ongesteld wordt is groot als ik kijk naar mijn eerdere cyclussen. Dus een dag geen bloed gezien is goed....

Broekloeren is wel een beetje begonnen. Laatste tijd krijg ik van te voren helemaal geen signalen van mijn lichaam als ik ongi wordt. Dus dat is wel vervelend!

Ik denk alleen dat het negatief is maar dat zegt mijn gevoel. Ach we zien het wel. Het zijn nu nog maar 5 dagen. Dat hou ik wel vol!

Ow lekker vooruitzicht tam... je zwangerschapsverlof! Blijf je daarna nog werken en voor hoeveel uur?

Liefs SIL

Geplaatst

Sil, gewoon geen test kopen tot donderdag, kan je ook niet eerder testen. Je gevoel zei vorige keer ook dat het niet gelukt was, maar goed nog even volhouden tot vrijdag. Hoop het echt zo voor je!!!

Heerlijk hoor, lekker met verlof. Kan echt niet wachten tot het zover is. Lekker geen verplichtingen meer, behalve naar de VK gaan dan. Lekker mn eigen dag indelen en heerlijk uitslapen en tussen de middag ook nog even een dutje gaan doen.

Daarna ga ik 4dagen werken. Alleen waar hebben ze me nog steeds niet vertelt. Dus ik zie het wel wanneer ik te horen krijg wat ik ga doen en waar.

Geplaatst

Goodmorning!

Tammy; Toen de iui niet doorging,hebben we wel besloten er gewoon voor te gaan,dus wel geklust.

Nu maar afwachten. Ik verwacht gewoon mijn ongi,en denk dat het negatief uitslaat. Heb al beetje ongi klachten,dus kan het deze week verwachten. Heb wel ontzettende steken in de (.)(.).

Ga je nog 4 dagen werken?. Dat is nog best veel met een kleine. Kun je het goed combineren straks?

Sil; ik zou ook géén test in huis halen. Dat doe ik ook nooit. Pas op de testdag zelf haal ik een testje. Zo kun je nooit eerder testen. (moet zeggen dat ik het ook weleens eerder heb gedaan,vooral met de 1e en 2e IUI). Maar de teleurstelling is dan zo groot als het testje negatief is. Weet eigenlijk ook niet wat ik dan liever heb; een negatieve test,of bloed zien. Het is beide niet leuk!!! Bah.

Oooh,wat het maar vast vrijdag hé. Ik ben zo benieuwd,en hoop natuurlijk dat je harstikke zwanger bent. Maar dat hopen we allemaal hier natuurlijk!!

Nog even volhouden. En idd...die 5 dgn hou je ook nog wel vol!

Kammie; ik heb geen ervaring met ovulatie testen. Hoe heb je het nu opgelost? Je man z'n avondje Feyenoord opgezegd?. Hihi

Hoe is het met de anderen. Lexa,Evy,Zonneschijn,Bridetobe??

En Melissa; genoten van je weekendje Limburg?

Geplaatst

Hallo meiden!

Kon van het weekend niet reageren hoor, was zo druk aan de klus! Haha! Dat is een geintje natuurlijk, maar laat ik zeggen; we hebben deze eisprong denk ik goed benut. Tussen werk en Feyenoord was er een uurtje waarin manlief moest douchen/verkleden en eten. Het eten is er bij ingeschoten; hij leefde op de liefde! Voor de zekerheid het gisteren ook nog maar even gezellig gemaakt, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Nu maar hopen en duimen! Bij acupunctuur kreeg ik voor de zekerheid een aangepaste behandeling om een eventuele innesteling te bevorderen. Lekker een warme lamp op mijn buik; ik viel bijna in slaap! Ik zet mezelf heel optimistisch ook in het lijstje; dan hoor ik er toch stiekum ook weer een beetje bij ;-)

Tammy; over slaap gesproken... Wat ben ik jaloers als ik jouw beschrijving van je verlof zo lees! Uitslapen en 's middags siësta... Heerlijk! Heb vannacht slecht geslapen dus vooral die siësta klinkt nu erg aantrekkelijk!!

Pammie; wanneer is jouw NOD? Gevoelige (.)(.) en het ongi-gevoel klinkt positief. Ik duim voor je meid!!

Sil; De laatste loodjes, spannend!! Hoe voel je je??

Oktober

? Pammie NOD

15 Zonneschijn testen

18 Kammie NOD

November

Geplaatst

Ik blijf het leuk vinden..... (.)(.)

Hey maar Pam, dat is wel positief zeg! Maar ik lees ook dat men gevoelige (.)(.) krijgt als er een ongi aankomt. Ow ik hoop in jouw geval dat het niet zo is want wat is nou leuker dan op een natuurlijke manier zwanger raken....

Tam, 4 dagen werken en een kleintje erbij lijkt mij ook wel zwaar hoor.

Ik heb het bij mij al helemaal uitgedokterd!! hihihihihi weet al precies hoe het bij mij eruit gaat zien. Ow was het maar zo ver!

Kammie, hopelijk pakt het goed uit en zo niet dan was het gewoon gezellig en lekker daar onder die lakens....

En dat eten....Ach daar is hij ook wel over heen gekomen!

Hier alles rustig. Ik wacht mijn 4 dagen nog even lekker af. Ik voel mij goed.

Tenminste de ene keer wel en de andere keer voel ik me echt niet lekker.

Heb het wel regelmatig koud en lig dan al vroeg onder de wol of pak lekker een warme douche. Vanochtend misselijk maar dat kan ook van de stress komen. De steken in mijn (.)(.) worden wel minder maar soms voel ik ineens een kramp opkomen daarzo. maar ik denk dat het negatief wordt. Ach we zien wel en blijven er nog steeds positief onder.

Het is wel rustig bij de andere dames! Zonneschijn, hoe gaat het met jou in de wachtweken?

Liefs SIL

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ja, hier niet zoveel te melden had vlak 2 dagen na de inseminatie wat rare afscheiding van oud bloed wel heel minimaal hoor. Heb dit al eens eerder gehad toen was het mislukt dus ik heb geen idee of het gelukt is. Ik kan door die hormonen niet helemaal meer vertrouwen op mijn lijf heb de hele maand nu een bolle buik en vlagen van misselijkheid. Het enige wat positief is dat ik zere borsten heb maar ook dat kan door de hormonen komen, dus ik staar mij daar ook niet blind op.

Nee, sil geen test kopen ga ik nu ook niet doen deed het hiervoor natuurlijk ook wel. Heb mij voorgenomen om dit ook niet te doen.

Tammy heerlijk straks genieten van de rust.

Kammie: ik ga voor jou duimen wie weet levert het wat op

Pammie hoop toch voor je dat het is gelukt blijf ook voor jou duimen

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Kammie: toch nog een gezellig weekend geworden voor jullie haha. En je man kan best zonder eten hoor bij Feyenoord, in bier zitten genoeg voedingsstoffen zullen we maar zeggen haha. Nu maar hopen dat het allemaal geluk heeft gebracht. Kan me voorstellen dat je bijna inslaap valt met een warme lamp op je buik. Acht straks lekker een warme Mex zon op je buik moet toch ook helpen haha.

Pammie: voor jou wordt het dus ook spannend, het vraagteken blijft heel mooi staan. Wanneer verwacht je zelf je NOD???

Het klinkt best veel 4dg werken met een kleine, maar mn man gaat ook 4dg werken. Dus allebei een dagje thuis, denk dat het best veel scheelt. Hij werkt soms ook maar halve dagen (hangt van zn rooster af), dus als ik die kleine 's ochtends naar de opvang breng kan hij de kleine 's middags weer halen. Niet dat ik alles alleen moet doen ofzo. We hebben het gewoon mooi verdeelt allemaal. Dus gaat helemaal goed komen hoor.

Ja zie echt zo erg uit naar mn verlof, kan echt niet wachten tot het zover is. Daarbij gaat het ook zo snel allemaal ineens. Ik moet zelfs nog gaan uitzoeken hoe je uberhaupt het bedje moet opmaken. Heb echt totaal geen idee ervan, maar dat ga ik allemaal lekker doen tijdens mn verlof. Mn moeder heeft van de week een stoelverkleinder gekocht van Nijntje (had ik gevraagd) en ook nog wat extra kleertjes haha. Ben erg benieuwd wat ze heeft gekocht.

Dames, nog even volhouden he en wachten met testen....(SIL) haha

Kuzzz

Geplaatst

Nou Kammie,het weekend heb je in iedergeval goed benut. Daar kan het vast en zeker niet aan liggen! En nu NIET de 18e ongi worden! Zou mooi zijn als we allemaal wat meer positievers op de iui dames hangplek hebben! En goed dat je jezelf op het lijstje hebt geplaatst,!

Ik zou mijn iui eigenlijk 21 sept hebben,áls dat door was gewoon was vandaag mijn testdatum. Meestal word ik paar dagen na de testdatum ongi. Maar dat verschilt heel erg. Ik vind het dus ook moeilijk om een datum op het lijstje te zetten,vandaar nog steeds de vraagteken. En die vraagteken wordt vanzelf wel een datum.....of niet.

Tammy als je het allemaal zo kan regelen en volhouden is toch prima. Dan heb je de kleine 2 dagen voor oppas,chreche,ouders/schoonouders.?

Maar daar hoef je nou nog even niet aan te denken,eerst nog lekker je verlof in. Wat zal dat genieten zijn. Lekker iedere dag naar de beeb uitkijken,en je voorbereiden in alles.

Sil; Gek wordt je ervan hé. Wel of niet?. Voel je dit weer,denk je dat weer. Maar misselijk in de ochtend??. Klein tekentje van?.

Zonneschijn; Ook jij in de wachtweken. Spannend hé. Maar elke iui is weer anders,dus hoeft niks te zeggen nu je iets oud bloed bent verloren het mislukt is. Niet van uitgaan meid!

Hopelijk komt het hier allemaal goed.!

Geplaatst

Pammie; dat vraagteken wordt een positieve test! Ben je niet in de verleiding om te testen??

Zo; ik had die warmtelampen van vanmorgen mee moeten nemen! Vanwege een verbouwing hier op het werk hebben we deze week geen verwarming; het is hier waterkoud! En helaas hebben ze dat niet van te voren doorgegeven, anders had ik een lekker dik vest aangetrokken! Ik heb ondertussen al liters thee op; om in ieder geval van binnen warm te blijven!

Ik verlang nu dus nog meer naar de Mexicaanse zon!!

Geplaatst

Volgende maand Kammie, dan lig je lekker in de Mexicaande zon!!!!

Hier op het werk is het ook steenkoud, echt niet meer normaal. Maar wat erg dat jullie helemaal geen verwarming hebben. Morgen maar je winterjas aandoen tijdens het werken.

Pammie: ben je nog wel van plan om deze week te gaan testen mocht je niet al eerder ongi worden. Wel spannend hoor, jij hebt helemaal geen idee hoe en wanneer. Blijf voor je duimen en voor de rest natuurlijk ook. Wordt wel weer eens tijd dat hier positief nieuws komt.

Ja die kleine van ons gaat straks lekker 3dg op de creche spelen. Was eerst de bedoeling dat het voor 1 dag naar oma ging, maar dat kon alleen 1x in de 2wk en dat is voor ons geen optie. Dus dan maar 3dg creche, maar gaat pas vanaf 1 feb voor 2dg en dan vanaf 1 april voor 3dg. Die andere dag neem ik eerst mn vakantiedagen nog op.

Maar straks eerst mn verlof, eerst lekker 16wk vrij!!!!

Geplaatst

Hey dames,

ik kom ook weer eens om de hoek kijken!

ik heb nog wel met jullie meegelezen maar ik kon het niet opbrengen om te reageren.

En veel nieuwe dames hier,gezellig!

Lekker 2 maanden rust gehad en nou zijn we der weer met volle moed tegenaan gegaan.

deze x zijn we met spuiten begonnen wat ik heel erg eng vond en inderdaad het viel 1000% mee.

Morge 1ste fm ben benieuwd hoeveel het er zijn!

Ik ga nou echt proberen om weer mee te doen vond het toch altijd wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen zonder dat iemand zegt,ach komt wel goed joh,niet zo mee bezig zijn:lac: !

de groete dames

Geplaatst

Kammie! Geen verwarming op je werk? BRRRR. Leef met je mee,ik heb t al heel snel koud...Morgen winterjasje aan laten? Hihi.

Bridetobe,leuk dat je terug bent! Lang niets van je gehoord,maar ik snap het wel hoor. Maar wat goed...je bent weer begonnen! Prikken valt reuze mee hé. Zo dacht ik in het begin ook. Ik dacht "moet ik dat écht doen????".Met zo'n enorme naald zeker eraan. Maarja,toen kwam de "prik les"..en viel het echt mee! Nu weet ik niet meer anders.

Morgen je 1e FM. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje hieronder. Zo doe je weer mee!

Ik heb helemaal geen neiging om te testen. Heel stom. Het voelt en is toch anders als de wachtweken na de iui.Dan leef ik compleet naar de testdatum toe (net als iedereen!) Maar nu moest ik van de week op de kalender kijken wanneer ik mijn laatste FM had bij de Gyn. En zo kon ik effe rekenen wanneer ik nou eigenlijk ongeveer mijn ongi kon verwachten.

Vind het eigenlijk ook wel weer spannend. De gok heb ik genomen.

Tammy; 16 weken vrij!! Whaaa,wat een vooruitzicht!

Oktober

5: Bridetobe,1e FM

10: Sil, testen

15 Zonneschijn testen

November

Geplaatst

Hallo meiden! Ik was dit weekend zo druk met hockey, hockey en nog eens hockey dat ik hier weinig geweest ben. Mijn etentje met vriendinnen was supergezellig zoals altijd. Weer heerlijk bijgekletst en gelachen.

Oeeeiiiii, het wordt hier wel spannend deze week met Sil en Pammie, die een NOD verwachten. Duimen draaien hier hoor. Zou toch wel mooi zijn om even een feestweek op dit topic te hebben ;-)

Kammie, goed dat je je man hebt verleid (en volgens mij hoefde je er niet zoveel moeite voor te doen ;-)) En als ik het zo goed teruglees, heb je optimaal gebruik gemaakt van de juiste dagen om het zo maar te zeggen. Ik ben wel bekend met ovu-testen, maar je had helemaal geen wijze raad nodig, je hebt gewoon intuitief het goede gedaan haahha. En die warme buik klinkt wel goed. Gewoon als lekker ook wel, en alle positieve bijwerkingen zijn natuurlijk mooi meegenomen.

Zonneschijn dus ook allemaal 'typische' verschijnselen die je op verschillende manieren kunt plaatsen. Ga echt duimen dat het iets heel goeds betekent, ook voor jou.

Tammy, wat een goede verdeling, allebei 4 dagen werken. Is in ieder geval ook een leuke oplossing voor papa lijkt me zo. Ik zie het bij een vriendinnetje van mij ook, hoe leuk dat eigenlijk is. En dat was notabene een echte gestresste workaholic papa. Maar nu vind hij het toch fantastisch om elke maandag met zijn dochtertje te keutelen.

Bridetobe, spannend morgen. Is dit je 1e keer met hormonen? Ik ben het even kwijt, en het zal vast wel ergens in die 60 pagina's staan, maar ga je binnenkort trouwen of ben je inmiddels al getrouwd? In ieder geval leuk dat je weer meeschrijft. Laat je vooral niet door mij als een van de nieuwelingen weerhouden.

Nou dames ik ga snel wat eten. Kom net van de osteopaat, dit was de 2e keer. Vorige keer deed er van alles pijn (of was errug gevoelig) in mijn buik. Maar deze keer had ik dat niet en hij vond ook alles goed voelen, dus ik hoop maar dat dat een gastvrije buik betekent hahaaha.

Geplaatst

Hoi, ik ben er ook weer, helaas geveld door griep dus ik duik zo m'n bed in. Bridetobe, welkom terug, ik ben ook een van de 'nieuwe'.

Ik heb gisteren, keurig op dag 14, m'n eisprong gevoeld, helaas niet kunnen klussen omdat we pas laat terug waren van ons weekendje weg en m'n buik zo'n vreselijke pijn deed, ik voelde zowel links als rechts steken. Misschien is er nog iets blijven hangen van de vorige hormonenronde? Nu wachten op ongi, en dan weer fris aan de bak met ronde 2. Evy, wanneer start jij??? Tammy, ik ben stikjaloers! En nog niet eens zozeer vanwege je aanstaande kleintje, maar vanwege 16 weken vrij. Ik heb zo geen zin om morgen weer aan de slag te gaan...

Kammy: Goed dat je erop bent gesprongen, haha. Laat geen kans onbenut. Eigenlijk een beetje zonde dat we het gisteren toch niet gedaan hebben, maar ach, als ik natuurlijk zwanger kon worden, was het allang gebeurd. Dus geeft niets.

Zonneschijn: Hou vol tot de testdatum en probeer niet te veel in je verschijnselen 'te lezen'. Is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het....

Ik duik m'n bed in, spreek jullie snel weer, welterusten!

Geplaatst

Hee Lexa welkom terug. Heb je wel een leuk weekend gehad? Vast wel.

Ik ben alweer aan het spuiten en ga vrijdag voor de eerste FM. Dan is zaterdag of zondag (ik hoop zondag, want zaterdag insemineren ze niet) mijn eisprong.

Goedemorgen trouwens aan allemaal. Sil gaat het nog? Of stuiter je al bijna van het forum af ;-) Nog maar een paar daagjes!!!!

Geplaatst

Ey Lexaaaa.....wat gezellig om je weer te zien/lezen!!!

Griep...toch niet de mexicaanse heh? Ziek het maar lekker uit en hopelijk mag je snel weer starten. Wat kunnen die steken vervelend zijn heh? Weetje zonde dat je niet kon klussen maar een paar dagen weg met manlief is ook heerlijk genieten......

Bridetobe, wat een leeswerk heb je gehad heh? We nemen je niks kwalijk hoor dat je niet kunt reageren op alles wat er geschreven is. Dat is gewoon TE veel!

Succes vandaag met je FM! Trouwens ik ben blij dat het spuiten mee is gevallen!

Pam, lekker hoor dat je geen drang hebt om te testen. Het is toch anders heh? Als je op de natuurlijke manier bezig bent geweest. De druk is dan gewoon minder...

Evy, vrijdag je FM en ik hoop dan inderdaad dat je zondag mag komen in het ziekenhuis. Wel raar dat ze het op zaterdag niet doen. Ik zou liever op zaterdag willen werken dan op zondag. Maar goed...

Ik ga duimen voor je draaien en een kaarsje aansteken om er voor te zorgen dat het deze keer wel doorgaat. Je staat nog niet op het lijstje. Ik zet je er even bij...

Tam, ik ga echt niet eerder testen. Ik heb de drang dit keer niet. hahahaha en dat meen ik serieus! Jullie zullen trots op mij zijn...

Oktober

05: Bridetobe 1e FM

09: Evy 1e FM

09: Sil testen

15: Zonneschijn testen

November

26: Tammy uitgerekend !!!!

Gisteren d8 ik nog. Ownee ik voel ongi krampen aankomen maar ik ben het niet geworden en nu heb ik geen krampen. Nog een paar dagen. Soms dan stuiter ik hier van het scherm af en nu ben ik lekker chill.....

Bevalt me eigenlijk wel beter anders maak je je helemaal gek. Maar ja probeer in die 2 weken maar eens rustig te blijven.

Liefs SIL

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden