Carolina Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Nou het is echt nog spannend op het wachtbankje lees ik wel... Wou dat ik er nog op zat maar helaas... Ik wil alle meiden succes wensen, en hoop voor jullie dat de afscheiding gewoon innestelingsbloed is!!! Groetjes
ivfmoeke Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 hoop heeft plaats gemaakt voor intens verdriet. na 7 weken en 6 dagen is onze zwangerschap geeindigt in een miskraam. de vruchtzak was groter maar de dooierzak en het embryo niet. Maandag ga ik starten met tabletten om de miskraam op te wekken. Mocht dat niet werken dan als nog een curretage. Wat is dit een klap in ons gezicht je weet dat het kan gebeuren maar ik voelde me zo goed en zo zwanger. Soms is het leven echt oneerlijk
annemarieke Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 hoi hellen wat verschrikkelijk voor je heb er geen woorden voor . heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. gr silvia
Claudiaatje Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Oh Hellen toch Wat niet wat ik moet zeggen! Huil maar lekker uit saampjes en neem de tijd om dit te verwerken, dit is niet niiks! Heel veel sterkte meid Liefs Claudia
bitch1806 Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Hellen wat verschrikkelijk voor jullie. Ik heb even geen woorden. Heel veel sterkte samen. Hele dikke knufffff
Hanneke Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Ohw nee meid kan wel janken voor je.... Heel veel sterkte.. Wat een shitzooi ook allemaal is idd gewoon niet eerlijk. Het begon allemaal al zo moeilijk en nu dit.. Mijn gedachten gaan naar jullie uit.. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Hanneke
Vanessa Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Hellen, nee toch! Heel veel sterkte samen. Een knuffel van mij.
Maatje1980 Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Hier ook nog een keertje voor jullie Hellen.... Heel veel sterkte met het verlies.... Grote knuffel van Daan
Carolina Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Ojee Hellen wat super erg voor jullie!!! Hier zijn gewoon geen woorden voor, echt verschrikkelijk!!
sasje Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 ow helen wat erg!!!! het is niet eerlijk moet je al zoveel doen om zwanger te raken gebeurt je dit ook nog!!! heeeeel veeel sterkte meid
Debz33 Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Hellen wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel liefs en sterkte. Groetjes Debbie.
Dees Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 ook van mij heel veel sterkte hellen!! Ik had zo gehoopt dat het goed zat en nu dit..! verschrikkelijk. huil maar flink uit, wordt boos.. alles mag nu. troostende knuff Desiree
Otjes Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Jeetje Hellen, wat waardeloos zeg.'Heb er geen woorden voor. Dikke knuffel en heel veel sterkte
Honeybee Geplaatst 16 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2009 ah nee hellen. verdomme! het begon al zo rot, met al die onzekerheid. en net als je er een beetje van durft te gaan genieten, krijg je dit te horen. vind het echt zo erg voor jullie. heel veel sterkte samen en neem de tijd om dit te verwerken.
Jootje Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Hellen, ook namens mij heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Dilara Geplaatst 16 April, 2009 Geplaatst 16 April, 2009 Jeetje Hellen, wat vreselijk! Ik word er gewoon spontaan misselijk van. Ik ben sprakeloos.... ik vind het zo vreselijk voor je! Eerst die negatieve test, vervolgens blijk je misschien toch zwanger te zijn (met een hoop gedoe eromheen met het testen ervan en in het ziekenhuis), en als je goed en wel toch echt 100% zwanger blijkt te zijn, loopt het af in een miskraam... Ik vind het zo erg voor je lieverd, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte. :cry2:
annemarieke Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 hoi hoi ben helaas van het wacht bankje afgevallen. sinds gisteren echt aan het bloeden en nu ook hele erge krampen. dus denk dat het voor mij nu echt over is. zal straks het ziekenhuis bellen om te vragen hoe nu verder. het enige positieve is dat ik wel een boel cryo's heb. ik hou jullie op de hoogte maar mijn gevoel zegt ook dat het voor nu over is. gr silvia
Britt77 Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Hey Silvia, gadver!! Echt *@^$&^#$%& zeg voor jullie!! Iedere keer als ik een dergelijk bericht lees hier, dan wordt ik er ziek van! Echt speachless ben ik weer! Sterkte meid! Liefs, Britt
Hanneke Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Ohw neeeeeeeeee Silvia, dus toch.... Ik hoopte gisteravond nog dat het niet door zou zetten voor je... He verdorie..... Hoe voel je je nu..?? Dit is waarschijnlijk de ergste ongi die je ooit hebt gehad, gevoelsmatig dan he.. Ik hoop voor je dat het tenminste niet te lang duurt zodat je weer vooruit kunt gaan kijken. Met al die cryo's MOET er wel een blijvertje tussen zitten, daar ben ik echt van overtuigd.. Sterkte meid.. Liefs, Hanneke
Hanneke Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 @Britt: Als ik me niet vergis heb jij pas positief getest he..?? Had jij voor de testdatum last van je borsten..?? Ik heb dat niet namelijk en dus ben ik bang dat het mislukt is. Heb wel wat last van mijn buik maar voor de rest helemaal niks. Geen ongi gevoel ofzo.. De afscheiding is ook weg eigenlijk.. Ik weet dat er niemand is die garanties kan geven maar is het zo dat iedereen die positief test last van zijn borsten had..?? Pff maak mezelf echt helemaal gek zo haha.. Groetjes, Hanneke
Britt77 Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 @Hanneke. Klopt ik heb dinsdag positief getest en ja ik heb heel veel last van mijn borsten, MAAR ik ben niet iemand met wie je jezelf moet vergelijken, want bij mij is jaren geleden in het ziekenhuis vastgesteld dat ik maandelijks vanaf mijn eisprong tot en met mijn menstruatie een extreme vorm van Mastophatie (verharding borstklierweefsel) heb. Dit heb ik de laatse 4 - 5 jaar maandelijks. Wat misschien wel een positief puntje is voor jou, is dat de pijn in mn borsten sinds gister heel snel veel minder wordt!!! Ik heb ook geen ongi gevoel, wel last van mijn buik, maar geen ongi gevoel. Meid maak jezelf niet te druk...ik weet dat dat heeeeel moeilijk is, maar positief zijn!!!! Probeer jezelf die positieve test te visualiseren....:-)))) Ik ga iig volgas voor je duimen!!!!!!!! Liefs Britt
Gast Butterfly Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Oooooooooooooh Hellen NOOOO !! Wat waardeloos. Na alle spanning en onzekerheid of je wel of niet zwanger was, uiteindelijk de blijdschap van de zwangerschap en dan nu dit !!! Ik heb er geen genoeg woorden voor, je zult wel heel erg verdrietig zijn :( ... een dikke knuffel van mij ! Silvia ook voor jou heeeeeel veel sterkte, wat een domper zeg. Pfffff, tis allemaal niet om vrolijk van te worden.
annemarieke Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 hoi hoi ziekenhuis gebeld moet maandag gewoon de test doen kan gewoon zwanger zijn of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. word een heerlijk weekend heb namelijk ook net te horen gekregen dat ik geen ziektewet krijg over die 2 weken dat ik ziek was. het was namelijk mijn eigen keuze dus moet ik er ook maar zelf voor opdraaien . wat kan het toch allemaal oneerlijk zijn . sorry moest het even kwijt . ik blijf onder tussen wel duimen voor iedereen . een paar zwangeren er bij zou geweldig zijn. groetjes silvia
Hanneke Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Oh Silvia hoop dat je dan misschien toch zwanger bent... Je weet het nooit he, heb het hier al vaker gelezen.. En wat stom van die ziektewet zeg.. Alsof je er zelf voor kiest om onvruchtbaar te zijn. Wat een samenleving is dit.. Als je vijf kinderen krijgt, krijg je wel ook vijf keer zwangerschapsverlof maar ja daar mag je dan niks van zeggen.. Probeer het toch maar een beetje van je af te zetten. Ga heel hard voor je duimen.. Groetjes, Hanneke
Aanbevolen Berichten