Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Melissa en Renee: Jullie hebben de maand April goed afgesloten !!!!!! Helemaal top.

Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan...

Melissa, jouw heb ik in ons forumpie uitgebreidt gefeliciteerd.

Groetjes Sil

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Renee, de 12-weken echo was helemaal goed, gelukkig. De eerste uitwendige echo, was ook wel aangenaam ;-)). Al schrok ik wel heel erg in eerste instantie. De baby bewoog helemaal niet dus ik dacht gelijk oh nee!! Maar de kleine sliep alleen maar en spartelde daarna alle kanten op, heel schattig!!

Jij heel veel succes de komende weken, je zit nu in de extra tijd van de wachtweken en die zijn ook best killing! Maar wel proberen te genieten van het wonder dat zich in je buik bevindt...

Knuf, Michelle

Geplaatst

Hallo,

Ja Renee geniet zeker van het moment en de rest natuurlijk ook. Ik voel me over het algemeen goed, wat pijnlijke borsten, dat heb ik al van 2 dagen voor de punctie. Vandaag heb ik flinke migriane en dat heb ik meestal de week voor ik ongesteld moet worden. Maar mijn buik voelt goed, af en toe wat pijnscheutjes maar anders dan ongesteldheid. Meer dan afwachten kunnen we niet dus ik hoop dat die rottige migraine van het warme weer komt, heb ik ook wel eens. Ik blijf positief en ga er stiekum van uit dat ik jullie ga volgen....

Groeten Sandra.

Geplaatst

Ja klopt!!

Onze laatste cryopoging..

Wij hopen ook echt dat het nu lukt. De embryo was 5-cellig, maar zag er wel goed uit..

Ik hoop dat ik je in de maand mei ook goed nieuws krijg!!

Hoe gaat het met jou?

Kan je het al een beetje geloven???

Geplaatst

Helaas ben ik vanochtend in alle hevigheid ongesteld geworden, onze 1e poging is dus helaas mislukt.

Meiden die nog op het wachtbankje zitten, veel sterkte met wachten!

Geplaatst

Lieve Jootje,

Wat ontzettend jammer, je blijft hopen maar helaas..

Ook ik ben gisteravond flink ongesteld geworden na onze 1e icsi behandeling.

Heel veel sterkte!

En voor de meiden die nog op het vreselijke wachtbankje zitten: veel succes!

Groetjes, Emma

Geplaatst

Ow lieve meiden, wat een vervelend nieuws. Ik hoop zo dat jullie net als ik bij de 2e poging meer geluk hebben. Sterkte!

Liefs

Geplaatst

Meiden, dit was niet de bedoeling!!

Het spijt me voor jullie en je partners.

Een dikke knuffel.

Ik heb ook het idee dat het niet goed gaat.

Ben net in mijn eigen topic hier verder op in gegaan.

Probeer weer een beetje positief te zijn.

Want net zoals Stephanie zei; zolang het tegendeel nog niet is

bewezen moet je moed houden.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Jootje en Emma,

Wat vreselijk zeg bah!!!!! Het is niet eerlijk.

Sterkte .....

Sandra

Geplaatst

pff ik moet weer ff mijn ei kwijt hoor. Ik had gevoelige tepels sinds 2 dagen voor de punctie en 2 avonden geleden was het niet lekker om op mijn buik te liggen, nu lijkt de gevoeligheid in mijn borsten minder te worden, of ik wen er aan (hoop ik dan maar). Soms ook steekjes op plekken die ik niet wil hebben. Pff wat is dat wachten toch elke keer weer zwaarder. De tijd lijkt bij elke tp langzamer te kruipen.

Gelukkig heb ik afleiding op mijn werk, dat scheelt wel een heleboel.

Succes iedereen die op de bank zit en sterkte voor degene die er vanaf zijn gesmeten door moeder natuur....

Sandra

Geplaatst

Lees hier heel veel verschillende verhalen! Bij de één positief,bij de ander niet. (voor die meiden; sterkte!)

Knuf Pam

Geplaatst

Renee!!!!! Ik hoop op hele mooie hcg waardes voor jullie vandaag!!!!!

Ik nog 4 dagen wachten!!!!!!!!!!!!!!! :fear:Ik voel me net een:blob1: haha.

Sandra

Geplaatst

Meiden ik ben bang dat ook deze poging mislukt is.

Zaterdag was dit ook onderwerp van gesprek maar ik heb het idee dat ik ongesteld ga worden.

Vanochtend heb ik de test van Matcare gedaan en die was negatief.

Ook wel een beetje dom want onze testdag is a.s. zondag.

Deze test zou nu al moeten kunnen aantonen dat je HCG aanmaakt.

Ik weet natuurlijk ook dat het tegendeel nog niet bewezen is maar meestal klopt je gevoel wel.

Blijven jullie nog wel duimen? Ik probeer de moed er in te houden zodat ik bij een eventueel ongelijk de boel niet verpest.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Vanessa, wat een onzekere periode is dit, ik blijf keihard voor je duimen! Geef de moed nog niet op hoor want als jouw testdag zondag pas is dan ben je natuurlijk wel heel erg vroeg met testen.

Renee en Melissa, van harte gefeliciteerd met jullie positieve testen!

Jootje en Emma, wat vreselijk dat het er voor jullie niet in mocht blijven zitten, sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Geplaatst

Renee en Honeybee, super! Heel fijn meiden en probeer ervan te genieten ookal is dat niet altijd even makkelijk (I know)!

Emma en Jootje (;-)), ontzettend balen voor jullie zeg, getver!

@Vanessa! Ik blijf zeker voor je duimen meid!!!! Gun het je zo! Maar in een week kan nog veel gebeuren en die testen, weten we allemaal uit ervaring, zijn niet altijd even betrouwbaar. Ieder lichaam werkt weer anders en dus ook bij het aanmaken van hormonen, zeker in onze situaties werkt dat allemaal heel anders als op de natuurlijke manier! Er is geen pijl op te trekken. Heb vertrouwen en hoop, dat is het enige wat we kunnen hebben!!!!

Ik moet om half 2 in het zkh zijn voor de 1e echo en ik ben nu op van de spanning!!! Slecht weekend gehad van de zenuwen en wil gewoon weten nu of het hartje is gaan kloppen en of het allemaal goed is....pffff....het wachten tot deze 1e echo vond ik persoonlijk het zwaarst van alles....ben versleten!

Denk aan jullie en duim voor jullie allemaal! Dat uiteindelijk al onze kinderwensen uit mogen komen!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Britt, succes! Hoelaat moet je vandaag voor de echo? Ik vind het ook spannend en ik hoop met je mee. Ik heb vanmorgen opnieuw bloed laten prikken en ik kan tussen 16-17 uur bellen voor de uitslag. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en volgens mij was het streepje donkerder, dus ik ga ervan uit dat het goed zit. Het blijft afwachten.....

Vanessa, meis de moed niet opgeven hoor! Je moet ook zo vroeg nog niet testen. Je bent een week te vroeg, gekkie!! 1 voordeel is dat je weet dat de Pregnyl al uit je lijf is, dus als je volg. week positief test dan is het echt positief. Ik heb getest op dag 11 na TP en het streepje was amper te zien. Ik kon het alleen zien omdat ik superogen had op dit moment. Nu is mijn streepje nog licht hoor, maar wel iets donkerder dan vorige week.

Ieder ander op de wachtbank wens ik ontzettend veel sterkte en succes. Ik hoop dat jullie de zwangeren volgen!!! DUIN DUIM DUIM

Jootje en Emma, wat een vervelend nieuws. Probeer gewoon de moed erin te houden al geloof je nu niet dat je dit allemaal nog een keer wilt. Ooit worden we allemaal beloond.

Liefs

Geplaatst

@ Renee, dank je wel voor je lieve berichtje! Doet me goed. Ik heb de afspraak om half 2, dus nog krap 3 uurtjes wachten!!!! Spanning stijgt...pffff....ik duim met je mee en vertrouw erop dat je vanmiddag gewoon een heerlijk verlossend telefoontje krijgt! ;-) Succes meid!

Liefs,

britt

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen.

Sandra, 7 mei testen.

Pammie, 8 mei testen.

Vanessa, 10 mei testen.

Agnessie, 11 mei testen.

Gerda, 12 mei testen

Weentjuh, 14 mei testen.

Geplaatst

Even het overzichtje er weer bij gehaald, het lijstje wordt al langer spannend dames! Heel veel succes allemaal.

Agnessie je staat erbij hoor, nu lekker mee kletsen hier.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat ziet het lijstje er spannend uit! Ik zal waarschijnlijk en hopelijk volgende week mijn eerste IUI krijgen en dan zet ik mij er gelijk bij!

Britt, spannend je eerste echo. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Renee, je uitslag zal vast en zeker positief zijn. Nog een uurtje meid en dan weet je het zeker.

Voor alle zwangeren, geniet van de mooie en minder mooie momenten. Die misselijkheid en andere kwaaltjes zijn alleen nog maar een extra bevestiging op het zwanger zijn.

Voor alle dames op het w8bankje, houden jullie het nog een beetje vol?

Voor de dames met het slechte nieuws, heel veel sterkte in de moeilijke tijd!

Trouwens ik heb vanochtend mijn 1ste fm gehad en het was zo klein dat ik pas vrijdag terug hoef te komen. Hopelijk zijn ze dan een beetje gegroeidt!

Groetjes Sil

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden