Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou,het wachtbankje van mei is best lang met de dames onder ons. !

Vanessa,niet de moed opgeven!,weet dat het niet makkelijk is. Ik had zelf het idee dat mijn menstruatie kwam vandaag,maar tot heden (gelukkig) nog niks. Afwachten tot 8 mei.

Renee,ik zie dat je een positieve test had op 30 april! Geweldig.Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ook voor Britt..Gefeliciteerd. Je hebt vandaag het hartje zien kloppen? Wat een mooi moment moet dat geweest zijn.Geniet ervan!

Voor de meiden bij wie het niet zo mocht zijn,sterkte met de teleurstelling,en het verwerken hiervan.

Voor de andere meiden,succes met wachten!!!

Liefs,Pam

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt! Mijn test is goed. HCG waarden waren goed gestegen. Aanstaande woensdag weer bloedprikken en dan volgende week woensdag eerste echo. Alles ´step by step´.

Het wordt een spannende maand als ik de wachtbank zo bekijk....brrrrrrr. Er zal vast weer iemand bij zitten die positief test. Ik duim met jullie allemaal mee.

Liefs

Geplaatst

Hey ladies,

Bedankt voor jullie recaties. Echt super leuk weer!

Heb idd vanmiddag de eerste echo gehad en het hartje klopte zo onzettend mooi....krijg er weer tranen van....Het is inderdaad zo een onwaarschijnlijk mooi iets....niet te bevatten! Alles was goed met ons kindje ;-) goed op maat, hartje klopte goed en geen gekke dingen in mn baarmoeder. In mijn linker eierstok zit alleen nog een mega follikel, als je ze zo groot wil dan lukt het niet en ik krijg ze gewoon spontaan, leek wel een ballon op het scherm....ghihihi....Wel vervelend want had al erg last aan de linkerkant en snap nu waar het vandaan komt, maar de arts zei dat mn lichaam het vanzelf zal afvoeren, dus geen zorgen.

Besef het ook nu pas echt! Hoop dat ieder van ons dezelfde ervaring mag gaan krijgen! Ik duim voor jullie allemaal meiden!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Jeetje meiden,

Wat is de lijst alweer groot voor de maand mei! We gaan duimen dat daar veel zwangeren uit voort mogen vloeien!!!

Ik heb zelf echt nog geen idee of het gelukt is.. Ben er deze poging veel minder mee bezig. Kan me bijna niet voorstellen dat ons 5-cellige schatje het gaat redden. De hoop is en we gaan er dus voor!!

Iedereen heel veel succes!!!

Liefs

Geplaatst

Britt wat gaaf dat alles goed is, geniet ervan.

Renee toppie dat de waardes weer gestegen zijn en op naar je echo

Gerreber veel succes op de wachtbank.

Sandra

Geplaatst

Hallo,

Waarschijnlijk ga ik binnen nu en 2 dagen van het wachtbankje vallen. Ben vanmorgen gaan bloeden, hoeft niks te zeggen maar de krampen die ik er bij heb slaan eigenlijk alle hoop de grond in.................. Waarom??????? Nog 2 zenuwslopende dagen voor de definitieve uitslag. Het zou nog steeds kunnen.

Oh ons geduld wordt zo op de proef gesteld.

Het enige positieve is nu dat mijn traanbuisjes (alweer) goed doorgespoeld zijn.

Ik ga straks gewoon een thuistest halen, het heeft eigenlijk geen zin maar ja ik moet toch wat.

Sandra

Geplaatst

Nee toch! Dit is waar ik ook zo bang voor ben.

De grond lijkt onder je voeten weg te slaan.

Sterkte.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ja inderdaad, de grond verdween onder de wc pot vanmorgen. En ondanks dat ik in mijn achterhoofd weet dat bij ivf vaker een bloeding voorkomt zegt mijn gevoel dat het afgelopen is. Misschien is dat ook wel een beetje zelfbescherming dat de klap na de bloeduitslag niet zo hard aankomt.

Sandra

Geplaatst

Ow Sandra....wie weet...het kan nog.. Ik hoop zo dat het bloeden stopt. Heel veel sterkte!

Vanessa,

Nog even volhouden! Spannend!

Liefs

Geplaatst

Witje

Wat een spannende dagen gaan dit worden! pfff

Vanessa

Voor jou ook, ook nog even vol houden!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

@Witje; ohhhh meid, ik hoop zo voor je dat het niet doorzet! Nog even volhouden meid! Sterkte!

@Vanessa; nog even kiezen bijten meid! Nog een paar dagen. It ain't over until it's over!!!! Geduld, vertrouwen en hoop!

Geplaatst

Gistermiddag had mijn man mij nog even tussen het werk door gebeld hoe het ging met mij. Ik had gisterochtend al verteld dat ik bang was dat het niet goed zat. Gistermiddag aan de telefoon hebben we het hier ook nog over gehad. En wat denk je? Die arme scheet gistermiddag helemaal van slag en een beetje overstuur. Had ik mijn mond nog maar even gehouden.

Gewoon wachten totdat het tegendeel bewezen is.

We blijven doorduimen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

oh meiden, wat een onzekerheid hier! gatver!! witje, ik hoop voor je dat 't niet doorzet. ook vanessa heel veel sterkte met de laatste loodjes. die mannen blijken zich er vaak meer mee bezig te houden dan we in eerste instantie doorhebben. 't gebeurt allemaal in ons lijf en wij voelen van alles. maar zij moeten 't doen met wat wij ze vertellen ens oms komt dat heel hard aan.

sterkte meiden!

Geplaatst

Renee en Britt: wat goed om ook nog zulke positieve berichten te zien!! ik merk zonder bloedtesten ook dat de hcg begint toe te nemen, maar 't blijft superspannend de komende weken.

Geplaatst

Hallo Witje,

wat zijn deze dagen ellendig he!

Ik hoop voor je dat het allemaal "onschuldig" is maar ik begrijp goed dat je je zorgen maakt..

Heel veel sterkte gewenst in ieder geval!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hoi Meiske74,

Wat vervelend dat het bij jullie niet gelukt is deze keer.

Wanneer ben jij ongesteld geworden?

Sterkte!

Gast Agnessie
Geplaatst

Dat wachtbankje is zo anders dan bij de IUI.

Weet niet hoe het komt maar alles voelt anders.

Mijn rug voel ik, mijn buik is rommelig komt dat allemaal toch van de Utrogesan ?

Geplaatst

Witje! Hoe is het met je?? Lees dat je bloedde,en krampen had. Niet zo'n blij verhaal.

Hoop echt voor je dat t niet doorzet!!!!

Hier nog niks aan het handje,maarja,daar kan maar zo verandering in komen. Houden elkaar op de hoogte!

Heel veel succes nog met t wachten...en heeeeeeel veel geluk donderdag met de bloedtest! Effe geduld nog.

Liefs.

Pam

Gast Agnessie
Geplaatst

Ga denk ik toch vandaag of morgen van het wachtbankje vallen.

Alles wijst op ongesteld worden.

Nu ook zware hoofdpijn en de echte krampen .....

Geplaatst

Pfffff wat een wachthel is het nu. Soms voel ik niks, soms buikkrampen alsof er een ballon in mijn buik zit die alles wegdrukt. Het bloeden is nog steeds niet veel, gister was het helderrood, gisteravond bijna niks en vanmorgen bruinig met spikkeltjes. Ben blij als ik morgen de definitieve uitslag heb positief of negatief. De onwetendheid is zo erg. De thuistest die ik gehaald heb durf ik niet te gebruiken, bang dat de test positief is en de bloedtest alsnog negatief.

Straks met mijn vriendin mee naar de gyn, bij hun eerste 6 weken echo waren het er 2, hopelijk zijn het er nog steeds 2 nu een week later. Vind het wel een eer dat ik mee mag. Hopend dat zo'n echo voor ons ook niet meer al te lang duren.

Oh Agnessie ik weet zo hoe je je nu voelt, sterkte.

Pammie ik hoop dat alles netjes blijft zitten waar het zit.

Meiske74 sterkte met het verwerken.

Sandra

Geplaatst

Weet het ook liever vandaag dan morgen.

Deze dagen zijn slopend.

Je voelt van alles door de progestan bolletjes (heb ik de vorige keer niet gebruikt en heb dus geen vergelijk).

Ik heb behoorlijk last van mijn darmen, daardoor ook dat gevoel in mijn buik.

Wat zou ik graag even naar binnen willen kijken!

Ik hoop zo dat we allemaal kunnen blijven zitten.

Sterkte!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Welkom Agnessie! Wens je veel succes en sterkte met t wachten. De onzekerheid is idd erg. Weet precies wat je bedoeld!!,vrijdag is mijn testdag.

Witje.,en Vanessa..Wat is het moeilijk allemaal hé. We zeggen wel altijd heel makkelijk "volhouden,en positief blijven".,maar vooral de laatste dagen valt het allemaal niet mee.

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstestje in huis gehaald...

Wat zal het mooi zijn dat hier straks op het wachtbankje van mei,allemaal positieve verhaaltjes te lezen zijn!!

GOOD LUCK.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden