Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tweeling mama gefeliciteerd!!! wat geweldig zeg nog een kindje via icsi!! geniet ervan en straal die zwangerscahpshormonen eens onze kant uit!!

de rest van de meiden nog heel veel succes met wachten

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Ramona26
Geplaatst

Gefeliciteerd tweeling mama!

Ben nieuw op de deze site,ik zit ook in mijn wachtweek mag zondag de 24ste testen. Test liever vandaag dan zondag maar moet geduld hebben.

Is mijn 1ste icsi behandeling, heb wel het gevoel dat ik ongi moet worden,is ook per dag verschillend. Hebben jullie daar ook last van ?

groetjes

Geplaatst

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Artiko, 21 mei testen

Tweelingmama, 22 mei testen

Ramona26, 24 mei testen

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen

Kammie, 29 mei testen

Hoi meiden,

Ik heb Ramona26 toegevoeg, welkom en succes hoor!!!!

Oh Tweelingmama, voeg je je superresultaat ook bij!!!!Denk dat je dat wel zelf wilt doen!!!

Geplaatst

hoi dames

gister op me werk had ik het ijskoud toen kwam ik thuis en kon me niet meer rustig krijgen klappertanden van de kou ben in me bed gaan liggen pyamaen sokken aan wat ik nooit doe dekbed en deken erover na 1 uur werdt ik eindelijk rustig maar zwete ik de pan weer uit ben nu al aardig rustig en ga zo even na me werk maar heeft iemand van jullie al zoiets gehad heb de dokter niet gebeld omdat het nu ook al weer weg is maar. heb dit nog nooit meegemaakt.

ik mag zaterdag een bloedtest gaan doen donderdag is het hemelvaart dus ze zei kom zaterdag ochtend maar ik hoop echt dat het nu gelukt is!!

tweelingmamma gefeliciteerd maar met welke test heb jij getest?? want het is toch eingenlijk te vroeg ik wil ook graag testen maar ik durf niet bangeschijterd he!

Geplaatst

Hey Artiko, vervelend meid dat je je zo rot voelde! Geen idee wat het geweest is. Heb het zelf nooit gehad. Hoop dat jeje weer beter voelt en dat je zaterdag een positieve uitslag krijgt!

Nog een paar daagjes, hou je taai.

Geplaatst

@tweelingmama, gefeliciteerd! Wat geweldig zeg...

@Artiko, heel veel succes zaterdag! Dat schijterd valt wel mee, denk dat meer mensen daar last van hebben!

Geplaatst

Artiko,ik heb die 2 testen gekocht voor 5 euro bij het kruidvat.

Super dingen,maar geloof me....ik ga nog meer testen halen!

Dankjullie wel voor de berichten dames en Artiko....go met die test!

Tweelingmamma.

Geplaatst

Pammie,succes morgen!!!

Ik kom later even uitgebreid terug...ben doodop vanalles

van deze hele gekke dag.

Dikke knuffel van mij en ik blaas al het goede jullie kant op!

Tweelingmamma.

Geplaatst

Ik kan weer bij jullie op het wachtbankje. Er zal vast nog wel een plaatsje over zijn hihi.

iui 2 is achter de rug,en nu maar de positiviteit bij elkaar rapen,en gewoon maar weer afwachten. Vreselijk die 2 wkn!

Gast Ramona26
Geplaatst

Hallo allemaal,

Ben van het wachtbankje afgevallen :cry2: ben vanmorgen ongi geworden!

De meiden die nog moeten testen succes!

liefs

Geplaatst

ramona balen meid

Sterkte

Mag ik mij ook aanmelden, dacht dat ik dat al gedaan had, maar kennelijk ik het verkeerde topic.

Wij hebben afgelopen zaterdag de tp gehad en moeten nu wachten tot de 28e

Geplaatst

Ramona wat ontzettend kl*te zeg!

Dikke knuffel van mij....

Marietje... ik weet niet hoe ik de lijst moet aanpassen dus

als je het goede nieuws wilt vermelden dan ok!

Over het te vroeg testen:

Ik heb op dag 11 getest en persoonlijk vind ik dat niet

te vroeg.

De vorige keer was ik op wachtdag 9 met spoed

opgenomen en toen was dus al duidelijk dat ik

hartstikke zwanger was en dat heb ik onthouden!

Vandaar dat ik het aan heb gedurfd om te testen.

Vrijdag doe ik het nog een keer en nog een keer en nog een keer...

Meiden allemaal succes!

Dikke kus allemaal van tweelingmamma.

Geplaatst

ramona...sterkte meid. Wat voelt dit beroerd hé! Neem de tijd om dit een plekje te geven en ik hoop dat we je weer snel op het wachtbankje zullen zien!

Geplaatst

Ramona, wat balen zeg. Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling, wat waarschijnlijk zacht uitgedrukt is.

Sandra

Geplaatst

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Artiko, 21 mei testen

Tweelingmama, 22 mei testen, positief getest

Ramona26, 24 mei testen, ongi geworden

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Zonnetje2, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen

Kammie, 29 mei testen

Pam, 3 juni testen

Hoi meiden,

Ben een beetje de lijst goeroe geloof ik. Maar heb hem bijgewerkt. Wat gebeurt er veel als je een avondje niet meeleest. Maar ik heb alle zaken verwerkt in het lijstje.

@ Artiko, succes met testen en ik duim voor je!

Allemaal rustig blijven broeden hoor!!

Geplaatst

Ola dames

Artiko, veel succes vandaag! Mijn duimen draaien voor je en ik zit in spanning. Laat je het snel weten?

Ramona, vervelend! Hou je taai meid. In welke behandeling zit jij en ga je dan er weer snel mee starten? In ieder geval veel sterkte de komende tijd.

Hier is het rustig. Wachtweek 1 zit er bijna op. Ik voel nog helemaal niet. Eerst dacht ik lichte krampjes te voelen in mijn onderbuik maar dat kan ook dan de stress komen of van het insemineren. Dinsddag tot en met gisteren heel erge kiespijn gehad (is nu gelukkig voorbij) maar paracetamol schijnt minimaal te worden mogen ingenomen volgens de huisarts en apotheek. In de eerste 3 maanden dan...ik heb dus helemaal niets kunnen innemen want stel je voor als het wel raak zou zijn. Bij de tandarts geweest en die kan niets voor mij doen ivm verdoving en rontgenstraling. Als ik zwanger zou zijn dan is dat ook slecht. Heb gisteren dus een vervelende dag gehad hahahaha

Nou dames iedereen nog veel sterkte die op het wachtbankje staat!

Liefs Sil

Geplaatst

Hey Sil,

Zal je altijd zien dat die dingen komen op het moment dat je niks wilt/mag gebruiken!!! Hoop dat de pijn iets minder wordt!!!

Volgens mij heb jij nu ook het moment van; ja nu wil ik het eigenlijk weten! De laatste week is altijd zo verdomd lang! Maar goed, geduld is een schone zaak, ik hoop eigenlijk op een goed gevulde buik ipv een schone zaak hahahahaha

Ik heb weer alle bijwerkingen van de utrogestan die er op de bijsluiter staan. Maar goed, we komen er wel doorhoor. Heb ik er grag voor over!

Geplaatst

hoi dames

helaas ik ging vanochtend naar de toilet en heb hevige menustruatie en twee vliesjes verloren .dus zit nu zwaar in een dip en huil dag

dikke kus artiko

Geplaatst

OOww nee Artiko dat meen je niet!

Wat zul je je ontzettend rot voelen.

Weet neit zo geod wat te zeggen,alleen dat ik je vanaf hier

een hele dikke knuffel ga geven meid!!!

Kus van tweelingmamma.

Geplaatst

Artike,wat vervelend meid. Dat is iets wat we juist niet willen. Sterkte.

Ramona,jij ook sterkte.

Meiske..wij lopen gelijk zie ik. Ik mag ook 3 juni testen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden