Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, helaas ben ik van het bankje aan het vallen.

Sinds 1 dag een beetje bruin/rozeverlies. Nu 17 dagen na de punctie zet 't door richting donkerrood. Gek dat het zo vertraagd is gekomen. Ik ga het zeker aan de artsen vragen. Vrijdag nog een bloedtest, maar het lijkt me duidelijk wat die gaat aangeven.

Iedereen met positieve testen, toi toi toi. U geeft de burger moed! Alle "afvallers", hou geloof! Doe ik dat ook. En alle wachters: hou je taai!

Liefs van een verdoofde -M

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Miki, wat balen. Veel sterkte hoor.

Geplaatst

Miki sterkte hoor! Neem je tijd voordat je weer evt. verder gaat.

Daan welkom hier! We moeten tegelijk testen ( als ik het tot die tijd volhou)

Annelies...ik ben idd toen ongesteld geworden, precies 14 dagen na de tp. Ik kreeg de avond ervoor (dag 13 na tp) krampjes en de dag erna eind van de middag zette het echt door. Maareh...geen bloed geeft moed hoor! Niet opgeven!

Ik voel me raar. Ik heb gister aan het eind van de middag/begin van de avond enorme buikpijn gehad. Ik liep echt te stuiteren en ik ben toch echt geen pieperd. Ik weet niet goed waar dit vandaan kwam. eind van de avond was het wel weer weggezakt. Sinds vandaag heb ik een raar gevoel onder inmijn buik. Precies dezelfde krampjes die ik ook had de vorige keer de avond voordat ik ongesteld werd maar dat kan toch nog niet? Ik zit nu pas op dag 10 na de tp, dan kan ik toch nog niet ongesteld worden? Ik word hier enorm onzeker van!!!!HELLUP...wie herkent dit?

Geplaatst

Hallo dames,

Hier zinds vanmiddag krampen in mijn buik, met tussenposen dat wel.

Hoop niet dat het ongi krampen zijn :-(

Wie hebben er nog meer krampen gehad maar wel een positief resultaat????

Groetjes suus WD 9

Geplaatst

ik weet dat mijn baby het ook steeds had over krampjes maar die begon daar geloof ik al vrij vroeg mee, een week na de punctie meen ik.

spannend hé! Ik zit in het zelfde schuitje, ook van die rare krampen

Geplaatst

Edr succes meid

Suus 77, ik had enorm last van krampen vooral ongi krampen zou echt denken dat ik ongi zou worden, maar zie resulaat ik ben zwanger en die ongi krampen blijven na zeggen van mijn vriendin nu 7 mnd zwanger de hele zwangerschap, dus houd moed meis

Geplaatst

Hier ook vreemde krampjes overal, wordt er gek van dat ik niet weet waar het vandaan komt! In mijn lies, onderbuik en zijkanten van mijn buik. Spanning op en top!

Zit nu op dag 8 na TP. Moet me ook echt inhouden om geen test te doen, weet dat het nog niks uithaald, maar toch...

Hoop dat het snel volgende week is...

Geplaatst

Ik heb de avond voor de test nog zitten janken omdat ik dacht echt ongesteld te worden. Ik had behoorlijk kramp. Later bleek ik ook blaasontsteking te hebben. De verpleegkundige wist me trouwens wel te vertellen dat buikpijn vrij gebruikelijk is bij een vroege zwangerschap. Dus moed houden hoor!

Snoeske

Geplaatst

Ik was bij de eerste ivf 8 dagen na terug plaatsing al ongesteld en echt ongi buikpijn dus dat was heel erg snel.....ze hadden dat hier ook niet vaak mee gemaakt.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en ga voor je duimen.

liefs Anja

Geplaatst

Ik hou me een beetje vast aan het feit dat ik de vorige keer stipt 14 dgn na de punctie ongesteld werd, mijn normale cyclus dus, en dit ondanks de bolletjes. Ik verwacht dat dat nu ook zo is maar misschien is die verwachting niet reël?

Geplaatst

Heey dames,

Bedankt voor de snelle reakties, zitten er meer met die vraag denk ik, in de WW voel je toch al zoveel :-)

Die verhalen geven een mens toch weer hoop.

Mijn vorige (verse) TP werd ik pas na t stoppen met ustrogan na( 3,5 week na TP )ongesteld.

Ik ga wel eerder testen denk ik dacht aan vrijdag of zaterdag. :-)

Iedereen heel veel suc6

Geplaatst

nou ik krijg hier de rambam hoor! Vind dit echt niet grappig, ik heb echt ongi krampen en voel mijn onderrug ook. Vreemd want het blijft absurd vroeg om ongesteld te worden(dag 8 na tp en dag 11 na punctie).

Geplaatst

Jeetje, iedereen in hetzelfde schuitje he. Esther ... het lijkt mij dat 8 dagen na de TP wel heel vroeg is om ongesteld te worden. Zoals Anja al zegt.

ZO irritant dat je niks anders kan doen dan wachten!

Ik heb geen gevoel van ongesteld worden meer. Wel nog steeds links in mijn lies wat pijn met zelfs soort uitstraling naar mijn heupbot.

Succes iedereen!! Dat de krampjes een goed teken zijn.

*knuffel*

Geplaatst

annelies op welke dagen had jij die krampjes dan? Ook rond dezelfde dag als mij? Grrrr.....tnt ging het heel goed, helemaal niet gespannen enzo maar nu ...

wel super dat je niks meer voelt. Voor jou komt het nu allemaal heeeeeel dicht bij nu hé! Ben je erg zenuwachtig?

ik gooi een knuffel terug hoor

Geplaatst

Ik had het gisteren en vooral vanochtend (dag 10 en 11). Voelde als een beginnende ongesteldheid. Maar er is niks doorgezet.

Toen ik vanochtend dus dacht dat het echt mis zat, merkte ik pas hoeveel het me toch deed. Ik dacht dat ik nuchterder ermee om zou kunnen gaan, maar mooi niet. Dus ben nu wel zenuwachtig. Het duurt gewoon zo lang. We zijn nog steeds niet van plan eerder te testen trouwens (ook nog steeds geen testen in huis). Gewoon zondag op dag 15.

Geplaatst

Ik heb de mutaties van laatste paar blz even in lijstje verwerkt. Hoeven we later niet zo te zoeken. En erbij gezet of iemand IVF of IUI doet (geen onderscheid gemaakt tussen IVF en IVF ICSI ... maakt na TP niet meer uit toch?).

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen (2 juni licht positief getest)

Lonki, IVF, 5 juni testen, (3 juni licht positief getest)

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Geplaatst

Hi meisjes.

Ben van het wachtbankje afgevallen. De rode duiveltjes zijn gisteravond doorgebroken.Helaas helaas!!

Door voor poging 3,a.s woensdag naar de gyn voor echo.

Weer beginnen met Clomid en spuiten.

SJSL,hopelijk blijft het bij jou zitten,waar het hoort te zitten! En heb je gewoon een goed positief test straks!!

Daan,welkom hier!!

Voor de andere meiden, die nog op het wachtbankje zitten..good luck!!

Geplaatst

he pammie.....balen meid! Wat rot is dit! Hoop voor je dat je direct door kunt voor poging drie! Sterkte

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden