Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik denk dat mijn ongesteldheid nu door begint te zetten. Ik had net lichtroze afscheiding. Het is weer voorbij. Wat een dag zeg...

Wendy jij ook sterkte meid.

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De HCG waardes verdubbelen elke 48 uur. Weet alleen niet hoe hoog het moet zijn. Ik weet wel dat ze onder een waarde van 100 in Gent een week later weer een bloedtest doen. Soms zijn de waardes in het begin van de zwangerschap wat lager dacht ik.

Sandra

Geplaatst

Hee Esther,

Balen hè? Voel met je mee, sterkte en hou je taai!

Suus, ik hoop dat je snel meer weet. Onzekerheid is erg vervelend. En ik duim voor je dat het helemaal goed is!

Alle anderen nog heel veel sterkte voor de komende wachtdagen...

Groetjes Wendy

Geplaatst

Hallo Allemaal

Voor iedereen met een positieve test!! Van Harte Gefeliciteerd!!

Voor de andere die een negatief bericht kregen te verwerken....

Ik leef met jullie mee, voor het weekend ben ik ook ongi geworden en heb veel gehuild, maar na een leuk weekend kon ik even mijn gedachten op nul zetten, morgen een bloedtest, waar ik natuurlijk de uitslag al van weet en ik ben ook nog eens als de dood voor bloedprikken, maar toe maar nog even en dan pauze.... en we zien oktober wel weer eens en dan poging 3!

groetjes Marinda

Geplaatst

Linny & Annelies, van Harte gefeliciteerd met jullie prille geluk! Geniet ervan....

Wendy & Marinda, heel veel sterkte de komende tijd.

Alle dames die nog moeten wachten, succes! Ik kom er aan ook bij ergens deze week.

Morgen mijn 2e FM en verwacht donderdag/vrijdag de 3e FM. Waarschijnlijk inseminatie in het weekend.

Nou ladies veel liefs van mij

Geplaatst

lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie meeleven en lieve berichtjes! DIt forum is geweldig!

Vannacht is mijn ongesteldheid doorgezet. Poging 2 zit er dus op.

Mijn man en ik hebben besloten om vier maand pauze te gaan houden. Even niks. Komende herst zien we wel verder. Ik ben er aan toe om lekker te gaan genieten van ons tweetjes, alles wat we WEL hebben gekregen, de vakantie etc etc. Ik ga lekker op zoek naar ander werk. Gisteren was ik heeeeel verdrietig maar vandaag realiseer ik me weer dat de deur nog niet dicht is! We hebben nog een poging waarbij er 2 teruggeplaatst kunnen worden. Tuurlijk komt het steeds dichterbij dat je onder ogen moet gaan zien dat er geen kinderen gaan komen maar daar ga ik nu even niet over nadenken.

Ik ga het pauzemeisjes topic weer eens actief maken :) Ik hoop dat er iemand bij me komt zitten daar.

Voor alle zwangeren onder ons: genieten!!!!!!!!!!

Voor iedereen die negatief getest heeft of ongi is geworden.....hele dikke knuffel!

Suus sterkte!

Liefs esther

Geplaatst

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest (3 juni positief getest)

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen

Esther (EDR), IVF, 7 juni ongi geworden

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Geplaatst

Esther,

Heel veel sterkte meid, kan me voorstellen dat je even tijd voor jullie zelf wilt hebben. Het traject vergt heel veel, van je relatie, je lichaam en geestelijk is het ook enorm! Ik hoop dat je kan genieten van alles wat op je pad komt en dat je vol enthousiasme er weer tegenaan kan.

Geplaatst

Hallo

Ik heb gister nog een test herhaald deze was helaas negatief.

Vandaag het ziekenhuis gebeld donderdag een afspraak en waarschijnlijk volgende week donderdag terugplaatsing van een cryo als ze het overleven.

De moed begint me nu wel in de schoenen te zakken en dit is pas de eerste poging.

Ik merk ook aan mezelf dat ik het moeilijk vind om steun te krijgen van mijn omgeving want die weten niet wat ik mee maak. En iedereen hier op het forum zit in het zelfde schuitje. Dus ben blij dat dit er is kan ik mijn ei in ieder geval kwijt.

Liefs

Geplaatst

oh marchan dat is balen zeg. Probeer niet je gevoelens te negeren of weg te stoppen. Het verdriet mag er zijn evenals de boosheid. Het is tenslotte niet niks wat er gebeurt in je lijf en je hoofd.

Je mag direct al weer voor je volgende poging? Dat is snel, wij moesten een cyclus wachten. Als het goed is dan heb ik ook rond de 18e mijn cryo tp dus lopen we een beetje gelijk op.

Succes!!!!!

Sandra

Geplaatst

hallo Marchan

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt maar je moet echt nog hoop blijven houden, het is een geweldige kans een tp van een cryo!!!

Onze eerste poging is volledig voorbij en ik was ook even alle moed en kracht om door te gaan verloden nadat ik wist dat het met de cryo;s ook niet gelukt is maar echt meid, er zijn ook zeer zeker goede resultaten met een cryo!!!

Helemaal fijn dat je direct door kan gaan, echt, je mag de moed niet gaan verliezen!!!

heel veel succes en spui maar hier je gevoelens!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Hallo,

Ik heb 26 mei mijn eerste tp gehad van twee embryo's, sindsdien lees ik regelmnatig jullie forum. Dan heb je toch een beetje het gevoel dat je er niet alleen voor staat.

Nu was ik erg hoopvol totdat ik vanochtend ineens buikpijn kreeg en bruine vloed. Niet constant maar toch......:dry:

Inmiddels ben ik mezelf nu al helemaal gek aan het maken!!

Ik lees dat veel vrouwen zelf thuis testen, weet iemand of het zinvol is om eventueel nu al een test te gaan doen? Denk namelijk dat ik niet meer kan wachten tot woensdag. Of wijst die 2 dagen voor de bloedtest zowiezo negatief uit.

Geplaatst

Marchan,EDR en Wendy.Sterkte. Jammer dat het niet is gelukt!

Suus,wat verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid zit. Ik kan je helaas niet helpen met

de uitslag van de bloedtest. Hopelijk weet je snel meer!

Geplaatst

Sjuul, Ik moest op donderdag bloedprikken, en ben maandag al thuis gaan testen(posi) evengoed houd je in je hoofd dat het nog door de medicatie kan komen!

Succes

Geplaatst

Dan toch maar alvast gaan testen, beter als de onzekerheid!! Kan het zijn dat je door de medicatie een positieve uitslag krijgt of juist een negatieve? Mijn god wat ben ik een leek...

Geplaatst

Daat zat ik ook mee, maar de medicijnen is ongeveer na 10 dagen uit je lichaam, ik heb toen gebelt met ziekenhuis, toen ik positief getest had, ent oen zij ze dan mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent meid

Succes met je beslissing

Geplaatst

Hoi allemaal, mag ik er ook nog bij op het bankje ?? Ik ben afgelopen zaterdag (6 juni) begonnen met Decapeptyl, en sinds zondag spuit ik dan Puregon en Decapeptyl. Aanstaande vrijdag de 1e echo, en dan maar afwachten wanneer de punctie zal zijn en van hoeveel eitjes ........... Heel spannend allemaal en ik lees met kippenvel al jullie verhalen, duim me suf voor iedereen die het nodig heeft ........... Heel veel sterkte allemaal deze maand, deze dagen ...........

Evie

Geplaatst

welkom evie en succes meid, hopelijk heb je snel een hele mooie punctie

sjuul, je maakt me nu wel heel nieuwschierig hoor meid

Geplaatst

Net toch maar even het ziekenhuis gebeld en inderdaad vanaf nu zijn de testen betrouwbaar. Dus ik ga snel naar de winkel en samen met mijn man testen als die thuis komt!! Beter weten dan deze onzekere situatie........

Geplaatst

Succes Sjuul met het testen!

Laat je het ons gelijk weten? Zoals je kunt lezen leven we met je mee. En met alle anderen natuurlijk.

Gr, Sil

Geplaatst

pfff sjuul je maakt het wel spannend hoor, ik duim in ieder geval ook mee.

Geplaatst

Alle andere dames die bijna mogen testen ook heel veel succes natuurlijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden